Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 483 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Geeft maar eens extra aan dat onze keuze zo verkeerd niet is :D

Voor die vleesvlinder en in bad liggen, kun je daar niet beter een pot groene badedas voor geven?


Maar je krijgt er zoveel voor terug :D

Ja groene badedas is ook goed.

Wat wel serieus fijn is een bodylotion met magnesium, daar hebben veel zwangere/net bevallen vrouwen tekort aan, via de huid neemt dat het beste op.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:50 



 
Profiel   

https://www.huisvlijt.com/badedas-ontstekingsremmend/

zo in mijn sas met badedas... :)ddd

dat is goed voor de uit elkaar gescheurde vleesvlindertjes.


edit,
Magnesium niet bij schildklierklachten tijden de zwangerschap, dus ook niet meteen daarna.
Of ruim na inname medicatie pas.


Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 17-01-22 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:52 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
https://www.huisvlijt.com/badedas-ontstekingsremmend/

zo in mijn sas met badedas... :)ddd

dat is goed voor de uit elkaar gescheurde vleesvlindertjes.

Oh jezus :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:54 



 

Ik deed net even een vreugdedansje *\o/*

Dat ik kan eten wanneer ik wil.. wat ik wil.. warm of koud..

Dat ik kan douchen wanneer ik wil.. hoe lang ik wil.. met of zonder de muziek keihard aan..

Dat ik kan slapen wanneer ik wil.. hoe lang.. ow wacht.. ik heb een kat _O-

Groene badedas <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:32 



 
Profiel   

Dit lijkt me echt zó genant!! :')

https://www.oudersvannu.nl/zwanger/beva ... 1642329007

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:45 



 
Profiel   

Ik blijf geboorte maar raar en ranzig vinden. Waarom moet t allemaal zo moeilijk en vies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:46 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik blijf geboorte maar raar en ranzig vinden. Waarom moet t allemaal zo moeilijk en vies.


Bij schapen komen er ook vaak keutels mee en vaak zit er ook niet iemand tot zijn elleboog in om het lam te pakken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:49 



 
Profiel   

Kunnen we hier gewoon even vieren dat we al deze oliebol (pun intended) nooit mee gaan hoeven maken? Dat onze vleesvlindertjes blijven zoals ze zijn, dat we niet en plein publique hoeven te poepen, dat we het eten van een warme maaltijd nooit als toppunt van luxe hoeven beschouwen en dat we gewoon kunnen slapen 's nachts XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:54 



 
Profiel   

Relaxed schreef
_San87_ schreef
Ik blijf geboorte maar raar en ranzig vinden. Waarom moet t allemaal zo moeilijk en vies.


Bij schapen komen er ook vaak keutels mee en vaak zit er ook niet iemand tot zijn elleboog in om het lam te pakken :+

Bij dieren is het anders, of zo. Maar ook daar vind ik t niet altijd even prettig om te zien, vaak zelfs zielig.

Het resultaat is bij dieren dan weer wel oneindig veel leuker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:55 



 
Profiel   

Haha precies, lammetjes zijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:57 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Haha precies, lammetjes zijn <3

Jaa, zo koddig <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:57 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Kunnen we hier gewoon even vieren dat we al deze oliebol (pun intended) nooit mee gaan hoeven maken? Dat onze vleesvlindertjes blijven zoals ze zijn, dat we niet en plein publique hoeven te poepen, dat we het eten van een warme maaltijd nooit als toppunt van luxe hoeven beschouwen en dat we gewoon kunnen slapen 's nachts XD


Amen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:02 



 
Profiel   

@karenQ: hij wil de puzzel maken en uit beleefdheid dan inkaderen. Mij goed, maar dat ding komt dus niet in mijn favoriete ruimtes. Dat kaartje ligt intussen al lang in een lade en die ene foto staat bovenop de barkast. Die is best hoog dus je mist de foto eerder dan dat je hem ziet. Zodra ze weer frequenter op kantoor kunnen werken en hij een vast kantoor heeft gaat die mee.

Er is flink bijgekletst vandaag zeg!

Schoonzus vertelde onlangs ook spontaan, aan tafel, bij het eten, dat een drol draaien niet meer zo spontaan lukt. "Het blijft wat achter een hoekje vastzitten en wil er niet goed uit ofzo lijkt het". Ik als verpleegkundige kon het niet laten om gelijk te antwoorden dat er dingen bestaan als een rectaal touché voor dat soort problemen.
De verbijsterde gezichten, heerlijk was dat _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:33 



 

Lekker onderwerp ook voor aan tafel _O-

Oh echt, ik ben ZO blij met mijn bewust kindvrije keuze. Mijn leven is echt zoveel ongecompliceerder, makkelijker en spontaner. Ik leef met fulltime salaris als een student 2.0, ga gemiddeld 6x in een jaar spontaan een weekend weg of op vakantie, kan doen waar ik zin in heb, kan plannen a la minute wijzigen zonder dat een blaag begint te janken. Wat een leven *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:40 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Kunnen we hier gewoon even vieren dat we al deze oliebol (pun intended) nooit mee gaan hoeven maken? Dat onze vleesvlindertjes blijven zoals ze zijn, dat we niet en plein publique hoeven te poepen, dat we het eten van een warme maaltijd nooit als toppunt van luxe hoeven beschouwen en dat we gewoon kunnen slapen 's nachts XD


Amen! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:41 



 
Profiel   

Ik dacht even dat ik in een zwangerschapstopic verzeild was geraakt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:02 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen. Als zoiets basaal als eten en douchen al niet lukt, jezus.


Sja dat verteld niemand je vantevoren en kom je pas achter als het te laat is :')

Iedereen denkt ook dat je weer goed kan slapen als de baby door gaat slapen na 6 weken. Maar de baby gaat niet doorslapen, ja soms 2 of 3 nachten dat je hoop begint te krijgen en dan BAM, tandjes of krampjes of ander gedoe. Als je dat allemaal gehad hebt komen er andere dingen, eerst smoesjes, vervolgens bij het zindelijk worden nachtelijke ongelukjes, nachtmerries, nog meer smoesjes. Als ze ouder worden lig je wakker tot ze eindelijk thuis komen of van de zorgen van foute vriendjes of ongewenste zwangerschappen, schoolresultaten. Kortom, je slaapt nooit meer een nacht fatsoenlijk door, misschien als ze het huis uit zijn...[/quote]
Nou ja, daarom zit ik dus in het bewust kindvrij topic. Daar zit ik niet op te wachten.[/quote]

Ja, ik vraag me ook echt af wat de toegevoegde waarde is van weten hoe een ander het ervaart om een kind te hebben? Je wil ze niet en dit lijkt mij alleen maar meer motivatie om ze niet te willen. Ervaar het zelf niet zo trouwens.
Stille meelezer die zelf dus ook van die krijsjes heeft, voel niet de behoefte om jullie te vervelen met mijn ervaringen over ze maar ik hou van de humor in dit topic dus ik lees weer lekker stil mee. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:11 



 
Profiel   

Ik vind het wel leuk leedvermaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:41 



 
Profiel   

Toegestaan ramptoerisme

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:43 



 
Profiel   

Ik vind jullie morele kompas echt stuk, dit kan niet hoor.

:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:02 



 
Profiel   

flooooo schreef
Ik vind jullie morele kompas echt stuk, dit kan niet hoor.

:+


Je weet niet half :') :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:03 



 

flooooo schreef
Ik vind jullie morele kompas echt stuk, dit kan niet hoor.

:+

Ik vind dit tegenwoordig een compliment :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:04 



 
Profiel   

Echt hoor. _O-

Heb het inmiddels op mijn CV staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:08 



 

Dat ie stuk is of in zijn geheel afwezig? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:11 



 

“UK visa status: Pre-Settled Status
Moral compass: questionable”

:))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 483 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen