Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 89 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Rytir schreef
Vieze whatsapp oplichters die mijn moeder wilde oplichten... Gelukkig is ze er niet ingetrapt!


Ook al?

Hier ook al met sms'jes.

"Uw pakket is onderweg"

Welk pakket?
Blokkeren en verwijderen! Direct in de spamm en houdoe!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:32 



 
Profiel   

M_D_H schreef
xPabloBokt schreef
Inmiddels wat pagina's verder maar iedereen bedankt voor de lieve felicitaties <3

Offtopic, maar hoe was je dag vandaag?


Ik copy paste even uit het blij-topic!

Hele fijne dag gehad met mijn verloofde ondanks dat het de eerste zonder mijn moeder is. Hij heeft uren staan zwoegen om een appeltaart in elkaar te flansen :+ enorm lief kaartje geschreven (wat hij ook heel moeilijk vind), bon voor een best wel high end sushirestaurant waar we al heel lang samen heen willen en een stressbal in de vorm van een kat :+ de eettafel beneden heel leuk versierd.

Dagje lekker samen door Maastricht geslenterd, mijn beste vriendin daar nog gezien die daar op kamers zit. Nu onderweg naar huis en sushi besteld.

Fijne verjaardag <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Edit: en met de sushi :Y)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:34 



 
Profiel   

Wat ben je verwend zeg! En die appeltaart! :wow:
Kan jouw vent dat niet even aan die van mij leren? :))

Gefeliciteerd! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:39 



 
Profiel   

ah wat lief!
die appeltaart ziet er lekker uit :9
nog gefeliciteerd trouwens :) !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:44 



 
Profiel   

Proost xpablo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd pablo!
Heel toevallig ga ik ook naar precies de zelfde Queen concert waar jij naar toe gaat *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:49 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Gefeliciteerd pablo!
Heel toevallig ga ik ook naar precies de zelfde Queen concert waar jij naar toe gaat *\o/*


Tof!! Veel plezier alvast! *\o/*

Dank jullie wel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:08 



 
Profiel   

Dat er net een man, in een donkere jas, zonder te kijken de weg op stapt. Ik kon dus even flink remmen, wat een idioot |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:30 



 
Profiel   

Ik lig net 5 minuten in bed en lig een soort van oke..
Hoor ik een kat aan de deur krabbelen...
Was skippy in de badkamer opgesloten...
Foutje....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:35 



 
Profiel   

Ben boos teleurgesteld en chagrijnig :') maar daardoor niet moe en wil wel slapen zo.
En als nou om iets waar ik wat aan kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:50 



 
Profiel   

Aahhh geweldig Pablo!
Voel je je toch jarig hè, leuk voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:56 



 
Profiel   

Aan dat ik echt moe word van mezelf, ben zo chagrijnig en snel geïrriteerd steeds..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:03 



 
Profiel   

Dat mijn moeder nou altijd alles wat ik doe negatief moet maken. Heb je dat nieuw op een negatieve toon, zou je dat wel doen, is wel duur hoor, moet je wel gaan hè als jij je inschrijft….

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:04 



 
Profiel   

Neefje zijn klas naar huis gestuurd ivm 3 besmettingen en de juf besmet. Nu is hij ook positief. Zo verstandig dat alles weer open is gegooid na 1 weekje school.... %) :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:15 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Ik copy paste even uit het blij-topic!

Hele fijne dag gehad met mijn verloofde ondanks dat het de eerste zonder mijn moeder is. Hij heeft uren staan zwoegen om een appeltaart in elkaar te flansen :+ enorm lief kaartje geschreven (wat hij ook heel moeilijk vind), bon voor een best wel high end sushirestaurant waar we al heel lang samen heen willen en een stressbal in de vorm van een kat :+ de eettafel beneden heel leuk versierd.

Dagje lekker samen door Maastricht geslenterd, mijn beste vriendin daar nog gezien die daar op kamers zit. Nu onderweg naar huis en sushi besteld.

Fijne verjaardag <3

[ [url=m/4UqO7U.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/p0Dhyp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9DAEUq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: en met de sushi :Y)

[ [url=m/9PAJ7v.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ontzettend lief <3 Nog gefeliciteerd!!


Mijn ergernis is dat ik me een slechte dochter voel. Mijn moeder kan op het moment fysiek heel weinig, ik doe wat ik kan maar het kost me enorm veel energie waardoor ik geïrriteerd raak. Dit gaat nog weken duren en ik ben het nu al zo vreselijk zat, en ik vind het zo waardeloos dat ik me zo voel -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:30 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
Neefje zijn klas naar huis gestuurd ivm 3 besmettingen en de juf besmet. Nu is hij ook positief. Zo verstandig dat alles weer open is gegooid na 1 weekje school.... %) :x

Op de school van de stiefkinderen van mijn ex, is alleen groep 1,2 en 3 nog aanwezig.
Het dicht zijn heeft het alleen maar uitgesteld maar ze bouwen wel weerstand op zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:30 



 
Profiel   

wyoming schreef
iirrssjjee schreef
Neefje zijn klas naar huis gestuurd ivm 3 besmettingen en de juf besmet. Nu is hij ook positief. Zo verstandig dat alles weer open is gegooid na 1 weekje school.... %) :x

Op de school van de stiefkinderen van mijn ex, is alleen groep 1,2 en 3 nog aanwezig.
Het dicht zijn heeft het alleen maar uitgesteld maar ze bouwen wel weerstand op zo.


Ik doelde meer erop dat alle activiteiten weer mogen nadat de scholen pas weer 1 week open zijn. Dat hadden ze beter kunnen uitstellen. Nu gaan de besmettingen weer door het dak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:06 



 
Profiel   

Dat een 34-jarige 10 jaar geleden is veroordeeld voor kindermishandeling met fatale afloop, gewoon weer vrij rond heeft kunnen lopen om nu weer een nieuw slachtoffertje te kunnen maken -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:07 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
Dat een 34-jarige 10 jaar geleden is veroordeeld voor kindermishandeling met fatale afloop, gewoon weer vrij rond heeft kunnen lopen om nu weer een nieuw slachtoffertje te kunnen maken -:(-


Ik las het net ja, vreselijk! Bah

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:09 



 
Profiel   

Ik las het net ook, echt bizar!
Zag vandaag ook toevallig zijn amber alert. Zo triest dat dit moet gebeuren. Ook voor die Esmee, hopelijk komt voor beide gerechtigheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:19 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Ik las het net ook, echt bizar!
Zag vandaag ook toevallig zijn amber alert. Zo triest dat dit moet gebeuren. Ook voor die Esmee, hopelijk komt voor beide gerechtigheid.


Dit soort mensen vrij laten is russische roulette spelen over de rug van onschulde burgers/kinderen.
Daar zou een goede advocaat nu eens wat van moeten vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:34 



 
Profiel   

Verkouden, oren die suizen, hoofd die uit elkaar knalt en niet kunnen slapen. |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 01:05 



 
Profiel   

Mooi, Pablo! Gefeliciteerd :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 07:02 



 
Profiel   

Aan mezelf. Had echt geen zin om uit mijn lekkere warme nestje uit te komen. Maar wat mot, dat mot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 07:23 



 
Profiel   

Alweer vreselijk slecht geslapen...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 07:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 89 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen