Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 07:48

Mijn ergernis is dat ik me een slechte dochter voel. Mijn moeder kan op het moment fysiek heel weinig, ik doe wat ik kan maar het kost me enorm veel energie waardoor ik geïrriteerd raak. Dit gaat nog weken duren en ik ben het nu al zo vreselijk zat, en ik vind het zo waardeloos dat ik me zo voel -O-[/quote]

:(:) Waarom zou je, je daardoor een slechte dochter voelen.
Iedereen doet wat er binnen zijn/haar macht ligt.
Op het moment dat je nu maar door gaat ben je zelf de volgende die hulp nodig gaat zijn.
Is het niet mogelijk om in jullie netwerk de hulp vraag neer te leggen. Zodat je de zorg kan delen. :knuffel:

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 08:10

Nog niet klaar met slapen maar ik moet er echt uit.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 08:41

wyoming schreef:
Nog niet klaar met slapen maar ik moet er echt uit.

+1

Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 08:46

Klaagde hier vorige week aan de slechte verzending van Brekz. Nu, na ruim een week is mijn bestelling op de post. Meerdere keren gemaild en gebeld maar kreeg ze niet te pakken.
Gisteren uit pure frustratie ergens anders een nieuwe zak besteld.

De bestelling van Brekz moet vandaag komen aldus de mail, maar eerst zien dan geloven :')

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 08:59

wyoming schreef:
Nog niet klaar met slapen maar ik moet er echt uit.

+1

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:10

black_kelpie schreef:
Mijn ergernis is dat ik me een slechte dochter voel. Mijn moeder kan op het moment fysiek heel weinig, ik doe wat ik kan maar het kost me enorm veel energie waardoor ik geïrriteerd raak. Dit gaat nog weken duren en ik ben het nu al zo vreselijk zat, en ik vind het zo waardeloos dat ik me zo voel -O-


Hee, je hoeft je echt geen slechte dochter te voelen :(:) ik herken het heel erg van toen mijn moeder ziek was en nog leefde. Als ik bij haar was dan maakte ze heel veel geluiden om door pijn heen te puffen als het ware en dan was ik binnen no-time overprikkeld. Ik zette ook een soort zorg-stand aan. Ik ging meer van dochter naar verzorger omdat het anders ondraaglijk werd.

Mantelzorgen is gewoon zwaar, ongeacht voor wie en waarvoor/waarom. Wees lief voor jezelf en probeer te denken: het is eindig, het is niet voor altijd. Plus je ergert je niet aan je moeder maar aan de (energieke) beperkingen die het zorgen je oplegt. Dat is super normaal :(:)

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:29

Ik ben gisteren weer voor het eerst gaan fitnessen, maar oh mij gooood ik heb zo’n spierpijn. Ik kan de trap nog niet normaal af, moet gewoon als een kind van 4 zittend de trap af :')

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:32

[***] die zich voor de zoveelste keer ziek heeft gemeld omdat hij corona heeft. Nu volgens mij al de derde keer in 2 jaar tijd. Gaat ook gewoon steeds op vakantie en komt dan weer besmet terug. En ten eerste is het niet netjes dat je het dus steeds blijft verspreiden, maar hij is er ook echt ziek van. De eerste keer kwam hij ook maar net niet op de IC terecht.

"Wel balen, want nu kan ik de booster niet halen en dus waarschijnlijk binnenkort niet naar Oostenrijk."
|o |o |o |o |o |o |o |o |o |o |o |o

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:37

Verkeerd gebruik mistverlichting.
Heel dag in de kou moeten zitten (15 graden en 9 uur lang) en kan ook geen thermo legging onder mijn broek aan). Geweldig voor mijn toch al kapotte lijf. :')

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:52

En een thermo panty?

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:13

Dat mijn leidinggevende letterlijk niks heeft laten horen aan mij sinds zaterdag, dat ik naar huis ging vanwege Corona. Heb hem wel een bericht gestuurd toen met dat ik positief was. Helemaal niks…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:16

Rennie89 schreef:
Dat mijn leidinggevende letterlijk niks heeft laten horen aan mij sinds zaterdag, dat ik naar huis ging vanwege Corona. Heb hem wel een bericht gestuurd toen met dat ik positief was. Helemaal niks…



Wat raar.. Werk je er al lang? Is het een klein bedrijf waar je werkt?

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:16

Mijn kat die al-tijd pas bij me op bed komt liggen als ik moet opstaan. :')

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:19

Fading schreef:
Rennie89 schreef:
Dat mijn leidinggevende letterlijk niks heeft laten horen aan mij sinds zaterdag, dat ik naar huis ging vanwege Corona. Heb hem wel een bericht gestuurd toen met dat ik positief was. Helemaal niks…



Wat raar.. Werk je er al lang? Is het een klein bedrijf waar je werkt?

Ik werk er 7 jaar, maar normaal is er wel veel contact met mijn leidinggevende, dus dit valt mij wel heel erg tegen… zeer teleurstellend. Het is een groot bedrijf wat in teams verdeeld is (je hebt er geloop ik ca 40 teams met 20-30 mensen per team?) en elk team heeft een leidinggevende. Bij deze zit ik al sinds dag 1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:21

Rennie89 schreef:
Ik werk er 7 jaar, maar normaal is er wel veel contact met mijn leidinggevende, dus dit valt mij wel heel erg tegen… zeer teleurstellend. Het is een groot bedrijf wat in teams verdeeld is (je hebt er geloop ik ca 40 teams met 20-30 mensen per team?) en elk team heeft een leidinggevende. Bij deze zit ik al sinds dag 1.



Dat is wel echt heel raar..
Ik testte vrijdag op een zelftest positief en dus gebeld dat ik niet kwam werken. Zaterdag laten testen en kreeg al een bericht zondagochtend hoe het er mee was. Wel zo netjes..

Heel raar dat dat er zo aan toe gaat. -O-
Zou hem wel netjes op de hoogte houden..

Beterschap :)

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:26

Hey heerst nu heel erg op de werkvloer, samen met mij nog een hele hoop. Maar vind het geen stijl… en wil hem hier ook op attenderen. Ik behoor officieel tot de risicogroep, gelukkig valt het allemaal reuze mee maar ik zat er al door heen voor ik Corona kreeg met mijn gezondheid… ik kom nu ook echt pas terug als ik mij fit voel, niet een week thuis wat mijn werk verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:27

Rennie89 schreef:
Hey heerst nu heel erg op de werkvloer, samen met mij nog een hele hoop. Maar vind het geen stijl… en wil hem hier ook op attenderen. Ik behoor officieel tot de risicogroep, gelukkig valt het allemaal reuze mee maar ik zat er al door heen voor ik Corona kreeg met mijn gezondheid… ik kom nu ook echt pas terug als ik mij fit voel, niet een week thuis wat mijn werk verwacht.



Je mag ook niet werken als je nog niet klachtenvrij bent hé!
Ik hoop toch wel dat ik donderdag weer aan de bak kan hoor.. Wordt heel naar van thuiszitten..

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:29

Sowieso, maar het punt is dat mijn eigen gezondheid ook niet zo goed was, kon amper slapen, veel lichamelijke klachten en dan komt dit er bij kijken. Dan wil ik liever pas komen werken als ik mij echt fit voel. Sta toch op ziek…

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:40

Britta31 schreef:
En een thermo panty?

Broek is te nauw sluitend helaas. Als die een maat groter zou zijn dan zou het misschien kunnen.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:47

Rennie89 schreef:
Sowieso, maar het punt is dat mijn eigen gezondheid ook niet zo goed was, kon amper slapen, veel lichamelijke klachten en dan komt dit er bij kijken. Dan wil ik liever pas komen werken als ik mij echt fit voel. Sta toch op ziek…

Laat je doorverwijzen naar de Arbo als je dit wilt. Als 'ziek' heb je gelukkig veel rechten maar ook plichten.
Als nu Corona over al eerdere klachten heen komt en je dus zo te lezen langduriger gaat uitvallen dan te verwachten is door Corona, is de Arbo een eerste stap.

Zij mogen niet delen wat jou mankeert! Kortom: eigenlijk gaat het je baas niet aan waarom je uitvalt, alleen dat je uitvalt en wat de verwachting is qua herstel.

Ik heb me toch een oliebol op het werk gekregen, heb er echt nu al de balen van en moet er nog aan beginnen, blegh

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:49

Dat ik continu word geseksualiseerd. Ik vroeg aan mensen wat mijn outfit word en ze gingen dus kiezen, ik stuur dus een foto van mijn outfit en nu zegt iemand "dat het er goed uit ziet maar nu zonder top" :\

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:50

Ik heb zo veel te doen... Ik snap niet waarom mensen denken dat ik alle tijd van de wereld heb om hun opdrachten te doen. Ik heb ook nog andere dingen te doen, jij bent niet de enige die iets van mij vraagt :roll:

Alsjeblieft zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:50

E, ruim jou speelgoed even op. ‘Nee dank je mama’

Beleefd is ze wel. Pffff :')

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:53

Alles gaat fout vandaag.
Wist wel dat ik in bed had moeten blijven…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 11:54

Dallista schreef:
Alles gaat fout vandaag.
Wist wel dat ik in bed had moeten blijven…



De dag is net begonnen, kan alleen maar beter worden toch? :j