Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 60 [ 1482 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Trouwen in 2022

 
Profiel   

lovemaylo schreef
Iemand die mij haar en make-up doet moet ik ook nog vinden.
Ben ook niet zo van de make-up behalve wat mascara, dus ik ga ook iemand zoeken die mooi naturel kan!

Hoeveel tijd plannen jullie in voor haar en make-up?

Dat kan diegene die je haar en/of makeup gaat doen je het beste vertellen, maar voor mijn haar hadden ze een ruime 2 uur nodig, voor mijn makeup 3 kwartier.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 16:14 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels, reclame maken kan op de Bokt Markt



Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 20-01-22 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:40 



 
Profiel   

annepaardoes schreef
Jessietje: oh heerlijk! Hoe groot doen jullie dan je gezelschap wat erbij er? En die je dan 1 dag of verdeeld over meerdere dagen?

Primaude: gefeliciteerd!

Even een vraagje voor de mensen die hun bloemen al geregeld hebben. Wat betalen jullie voor je bruidsboeket en de corsages voor op de kleding van de getuigen/daggasten? Wij hadden een prijs doorgekregen waar we toch best wel van schrokken :x


35 à 40 genodigde gasten.
Zowel ceremonie, recepten, dinner als party op één dag en op één locatie.
De meeste gasten maken er wel een vakantie van!

Allemaal wel heel kostelijk dus ik probeer veel zelf te maken van corsages, tot tafelnummers, tafeldeco,....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:09 



 
Profiel   

Wij hebben de definitieve uitnodigingen vandaag binnengekregen. Met enveloppen, bijpassende sluitzegel en leuke adresstickers (die komen kennelijk morgen pas aan). Heel leuk en blij mee :)

Ook is de dagplanning inmiddels steeds duidelijker aan het worden, vooral hoe de ochtend voor de ceremonie ingedeeld wordt. Het wordt vroeg opstaan vrees ik, want zoals het er nu uit ziet moeten we rond 9:15/9:30u wel richting fotolocatie... Dus voor die tijd haar, make-up en in de jurk hijsen, en vriendlief moet natuurlijk de bloemen opgehaald hebben. Na de fotoshoot komen we dan nog even thuis om de mogelijkheid te hebben om wat te eten/drinken en daarna naar de trouwlocatie. Vanaf daar gaat het denk ik allemaal vanzelf :D

Doen jullie nog iets met aankleding/decoratie van de locatie? Ik wil in ieder geval wat bloemen neerzetten, maar weet het verder niet zo goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:58 



 
Profiel   

Fijn dat jullie zo blij zijn met de uitnodigingen! Ik zoek nog inspiratie + tips waar te bestellen (voor de uitnodigingen). :)

Wij kwamen er ook ineens achter dat ons idee van ceremonie + lunch zou betekenen dat we ons veel eerder moeten klaarmaken dan we vooraf hadden bedacht. Dus wij gaan dit nog even goed bekijken en overwegen. :P

De aankleding wil ik nog bespreken met de locatie. Ik hoop stiekem dat zij iets van een 'opleuk-optie' hebben. Anders moet ik zelf wat verzinnen, zodat het wel een béétje feestelijk lijkt, maar ik wil er ook geen vermogen aan uitgeven. Dit vind ik nog een beetje lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:04 



 
Profiel   

Tip voor de uitnodigingen: Kaartje2go.nl Genoeg opties om kaarten aan te passen, super snel met opsturen en je kunt gratis proefdrukken krijgen (wij hebben er 2x 2 laten komen :o ).

Ik ben het met je eens over de aankleding, het moet er een beetje feestelijk uit zien maar geen vermogen kosten. En ik wil geen uren bezig zijn met neerzetten en met opruimen achteraf. Ik vind het extra lastig omdat de zaal toen wij gingen kijken ook in onderhoud was, ze waren aan het schilderen. Er staat sowieso een bar in en wat witte houten sta/bar tafels. Daarnaast komen er in ieder geval wat normale tafels/stoelen zodat de oudere ooms/tantes etc kunnen zitten. Op de tafels komen kleine vaasjes bloemen te staan. En natuurlijk is er de taart-tafel :D Ik denk toch aan nog wat ballonnen hier en daar oid. Het enige extra opleuken wat de locatie aanbied zijn witte stoeltjes voor bij de ceremonie :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:13 



 
Profiel   

Dat is ook wel de reden dat wij voor deze locatie hebben gekozen. :j Die heeft niet aangekleed te worden, omdat het van zichzelf al zo mooi is. Mede ook omdat ik zelf geen zin heb om zoveel werk aan te hebben op dé dag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:26 



 
Profiel   

Onze locatie is normaal een restaurant en bar, dus wij doen niet heel veel verder qua aankleden. Zij zetten alles voor ons klaar samen met de bloemist, die bezorgt gewoon bij de locatie dus wij doen zelf niks. Bij de ceremonie hebben we zoiets voor aan de stoelen langs het gangpad:

[ img ]

En dan nog een bloem/groen stuk op de tafel. Op de tafels bij het diner/lunch hebben we zoiets:

[ img ]

Verder niet echt. We willen een tafel met een gastenboek, een polaroid en wat wegwerpcameras en bij de receptie hebben we blijkbaar nog een tafel met een snoepbuffet haha. Oh en ik wil nog zoiets bestellen voor overdag bij de ingang: https://www.papier.com/olive-branch-25500

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:34 



 

Wat doen jullie met huwelijksreizen? Ivm corona, maar ook: direct na het trouwen? Of juist veel later?

In verband met onze megagrote kinderwens hebben we hier eigenlijk niet over na durven denken, en vanwege de corona weten we ook niet of we zoveel geld in een toffe reis willen steken wanneer deze misschien over 2 jaar nog veel toffer kan zijn omdat er dan minder beperkingen zijn? Zou zo graag eens ervaringen willen horen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:07 



 
Profiel   

Wij hebben in de planning (nog niet geboekt) om de dag erna naar Griekenland te gaan. Maar goed nog niks vastgelegd dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:38 



 
Profiel   

Wij gaan erna meteen 3 nachten naar een heel fijn hotel in Londen (nou ja, Richmond) :) Als soort minimoon haha. We willen naar Costa Rica maar april is niet zo'n goede tijd ivm regenseizoen, dus daar gaan we dan hopelijk in november heen als echte huwelijksreis. Meteen erna op vakantie/reis lijkt me zo'n gedoe met regelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:03 



 
Profiel   

Inderdaad lastig nu om een reis te plannen... Wij hebben sowieso nog geen plannen voor een huwelijksreis. Eerst maar eens trouwen en daarna zien we wel :+ we blijven wel op de locatie slapen na de bruiloft, telt dat ook? En we hebben beiden nog een weekje vrij er na. Misschien dat we dan nog wel even weg gaan, maar wij zijn niet echt van de exotische, verre reizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:36 



 
Profiel   

pimaude schreef
Wat doen jullie met huwelijksreizen? Ivm corona, maar ook: direct na het trouwen? Of juist veel later?

In verband met onze megagrote kinderwens hebben we hier eigenlijk niet over na durven denken, en vanwege de corona weten we ook niet of we zoveel geld in een toffe reis willen steken wanneer deze misschien over 2 jaar nog veel toffer kan zijn omdat er dan minder beperkingen zijn? Zou zo graag eens ervaringen willen horen !

Wij zijn bijna 1,5 jaar geleden getrouwd en nog steeds niet op huwelijksreis geweest. Maar inmiddels wel een baby. Hoop dit jaar eigenlijk wel een vliegreis te maken en alsnog een soort huwelijksreis te hebben <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:49 



 
Profiel   

Wij willen een citytrip doen na de bruiloft. Maar niet meteen door, want ik ben zo introvert dat ik eerst moet bijkomen van de bruiloft. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:50 



 
Profiel   

Beetje off topic :') maar volgend jaar zijn wij alweer 5 jaar getrouwd. Mijn idee is om dan weer in dezelfde bed en breakfast te gaan slapen, de trouwlocatie nog eens te bezoeken en te gaan eten in het restaurant waar we hadden gegeten. Heel misschien nog een keer met onze trouwkleding op de foto :D

Wij zaten in een bed en breakfast de dagen om de bruiloft heen, een met twee kamers dat we apart konden omkleden. Het fijne was dat het dan ook niet zo in een keer voorbij voelde omdat we na de bruiloft niet thuis sliepen. Ik vond het mooiste moment van de bruiloft eigenlijk het moment dat ik daar de trap af liep en mijn man op mij wachtte met onze ouders <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:53 



 
Profiel   

Wij willen heel graag naar IJsland als huwelijksreis maar dat is duuuurr dus we moeten even kijken of dat nog te doen is na de bruiloft :')
We zijn wel van plan een mooie hotelkamer te boeken voor onze huwelijksnacht, dus als jullie nog iets weten in de omgeving van Rotterdam.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:59 



 
Profiel   

amandananana schreef
Wij willen heel graag naar IJsland als huwelijksreis maar dat is duuuurr dus we moeten even kijken of dat nog te doen is na de bruiloft :')
We zijn wel van plan een mooie hotelkamer te boeken voor onze huwelijksnacht, dus als jullie nog iets weten in de omgeving van Rotterdam.. :D

Ik vind van der valk zo standaard, maar misschien is hotel New York leuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:12 



 
Profiel   

En toch, van der Valk heeft hele mooie kamers.

Wij hebben zelf de in the cloud suite gehad in Nijmegen Lent, prachtige kamer, uitzicht over Nijmegen en de Waal en letterlijk in de wolken.
Mooi ruim ook, prachtige badkamer.
Echt niks te klagen :n
Wij hebben hem voor dit jaar weer geboekt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:19 



 

Mijn ouders willen ons de huwelijksnacht cadeau doen ( :+ ) en daarna gaan zij een week weg naar de beekse bergen dus daar kunnen we altijd een weekje heen bijkomen en met de familie nekletsel.. heeft ook wel iets leuks! En dan misschien een maand later op huwelijksreis O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:40 



 
Profiel   

Wij gaan 4 weken door Amerika heen trekken, maar de vraag is of dat door kan gaan haha. Hij staat nu gepland voor eind september, dus niet gelijk na de bruiloft.

Wel blijven wij op de locatie met familie slapen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 00:12 



 
Profiel   

Suuszels schreef
amandananana schreef
Wij willen heel graag naar IJsland als huwelijksreis maar dat is duuuurr dus we moeten even kijken of dat nog te doen is na de bruiloft :')
We zijn wel van plan een mooie hotelkamer te boeken voor onze huwelijksnacht, dus als jullie nog iets weten in de omgeving van Rotterdam.. :D

Ik vind van der valk zo standaard, maar misschien is hotel New York leuk?

Hotel New York hebben we naar gekeken maar is echt heel duur en dan heb je bijv geen luxe zoals een jacuzzi. Die valt dus af.

We hebben nu het Pincoffs op het oog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:30 



 
Profiel   

pimaude schreef
Wat doen jullie met huwelijksreizen? Ivm corona, maar ook: direct na het trouwen? Of juist veel later?

In verband met onze megagrote kinderwens hebben we hier eigenlijk niet over na durven denken, en vanwege de corona weten we ook niet of we zoveel geld in een toffe reis willen steken wanneer deze misschien over 2 jaar nog veel toffer kan zijn omdat er dan minder beperkingen zijn? Zou zo graag eens ervaringen willen horen !


Wij zitten in hetzelfde schuitje. Hier ook grote kinderwens. We willen het eigenlijk zo plannen dat ik al zwanger ben bij onze bruiloft, maar nog niet echt zichtbaar (waarschijnlijk gaat het niet zo'n vaart lopen, maar zou leuk zijn). We willen eigenlijk graag direct na onze bruiloft in september op huwelijksreis, het liefst naar Indonesië, maar geen idee of dat dan mogelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:36 



 
Profiel   

Ik snap het probleem met kinderwens niet zo.
Je kan t toch ook proberen om t tijdens de huwelijksreis te laten lukken? Mooie bezegeling van t huwelijk lijkt me mocht t lukken natuurlijk. Zwanger in je jurk lijkt me zo haastig wil ik bijna zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:51 



 
Profiel   

Ik zou zelf zowel tijdens mijn bruiloft als tijdens mijn huwelijksreis echt niet zwanger of aan het proberen willen zijn, maar dat is vooral omdat ik wel wil kunnen drinken. Moet ook zeggen dat ik sowieso wat minder haast heb wat dat betreft dan voorheen, maar snap wel dat het anders nog wel lastig kan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:06 



 
Profiel   

Rambogirl schreef
Ik snap het probleem met kinderwens niet zo.
Je kan t toch ook proberen om t tijdens de huwelijksreis te laten lukken? Mooie bezegeling van t huwelijk lijkt me mocht t lukken natuurlijk. Zwanger in je jurk lijkt me zo haastig wil ik bijna zeggen.


Ja, dat kan zeker. Maar de wens is bij ons allebei heel groot, dus we willen het graag zo snel mogelijk proberen. Het is dat ik nog in mijn jurk wil passen, anders waren we er al mee bezig geweest.

Ik drink sowieso bijna niet, dus ik vind het niet zo erg om het te laten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 60 [ 1482 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen