Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Neonlight schreef:Maakt me niets uit dat het langer duurt, maar geef dan niet op de site aan volgende dag levering maar pas het aan. En ook nog gewoon de mails versturen met daarin de sale en dat het de volgende dag geleverd wordt.
Winged schreef:Hier inmiddels post dat wordt opengemaakt. Denk aan de gratis pakketjes met goodies en kortingsbonnen. Klacht bij postnl neergelegd, maar de persoon die mij terugbelde 'Ik heb net van de week die bezorger juist een compliment gegeven dus ik denk niet dat het klopt wat je zegt'.
Zal wel muizen in huis hebben dan?
Winged schreef:Hier inmiddels post dat wordt opengemaakt. Denk aan de gratis pakketjes met goodies en kortingsbonnen. Klacht bij postnl neergelegd, maar de persoon die mij terugbelde 'Ik heb net van de week die bezorger juist een compliment gegeven dus ik denk niet dat het klopt wat je zegt'.
Zal wel muizen in huis hebben dan?
meggiemeg schreef:Mag klagen over de bezorger van de ochtendkrant ook? Krijg nu al sinds november de krant pas rond 10.00 uur in de bus, elke ochtend dezelfde standaard mail om 07.34 dat de krant vanwege omstandigheden later en uiterlijk rond 10.00 uur bezorgd zal worden. Had zelfs 2x per week helemaal geen krant, maar na het indienen van een klacht meerdere malen is dat voorbij. Knap waardeloos, neem je een ochtendkrant omdat je het prettig vindt een papieren versie te kunnen lezen bij je ontbijt komt die ruim nadat je al aan het werk bent en dus geen krant meer kunt lezen....
robert45 schreef:Ook wat bijzonders beleefd.
Er is een pakket afgeleverd volgens de track en trace, klant heeft echter niets ontvangen. Buren hebben het ook niet. We sturen een nieuwe doos om te zorgen dat de klant niet zonder komt te zitten. Aangegeven dat indien de andere doos toch opduikt we dit even moeten oplossen.
Verder hoor ik niets meer van de klant voor het weekend.
Gisteren een bericht gestuurd, klant heeft de nieuwe doos ontvangen. Echter de andere doos bleek op een verkeerd huisnummer te zijn neergezet kwamen ze achter, nu wil de klant de doos wel houden had ook op onze kosten teruggestuurd kunnen worden. Geeft de klant doodleuk aan dat omdat hij zo eerlijk is om dit te melden hij eigenlijk de helft wil betalen van de nieuwprijs. Immers anders waren we de doos kwijt geweest.
Dan denk je je klant te helpen door direct een nieuwe doos te versturen zodat hun huisdieren niet zonder voer komen te zitten. Proberen ze er nog beter van te worden ook…
mvdende schreef:Kennelijk is het nog steeds druk bij PostNL.
Gisteren zijn er 2 brievenbuspakjes verzonden die vandaag hier aan hadden moeten komen. Zijn er alle 2 dus niet.
Terwijl de winkels weer normaal open zijn en de kerst drukte nu toch écht wel afgelopen is.
Hopelijk komen ze dan morgen, heb ik iets om naar uit te kijken als ik terug kom van een fietstochtje van 50km morgen.