Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 485 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

fjordjes schreef
https://vm.tiktok.com/ZMLe7BWUf/

Vreselijk, dat vind ik altijd het ergste aan vliegen


Ik snap niet dat ze niet een tussenstop maken en de hele familie eruit schoppen. Waarom ga je uberhaupt met zo'n kind vliegen als de moeder wel weet dattie een gedragsstoornis heeft
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:18 



 
Profiel   

Ik heb jaren en jaren geleden een vlucht gehad van Canada terug naar Nederland. In het midden zat op 4 stoelen vader, koter 1, koter 2 en dan moeder. Tenminste, bij het opstijgen, daarna had de moeder al vrij snel zo'n peuterbedje gevraagd, dat over haar stoel heen gemanoeuvreerd, en was ze zelf een stoel opgeschoven. Ze was ook met vanalles bezig behalve haar kinderen, die enthousiast aan het rennen en het krijsen waren. Ze had een cognac besteld, en die was neergezet op het tafeltje van haar originele stoel, aan het gangpad.

Koter twee, leeftijd 'kan net lopen' bedenkt zich geen moment, grijpt dat glas en giet het HOPPA zo achterover XD. Die heeft daarna wel heerlijk geslapen de rest van de vlucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:18 



 
Profiel   

Als mijn zusje op die vlucht had gezeten (met dat krijskind), waren er doden gevallen. :+

Man man, snap niet dat moeders zo kan blijven zitten en er niks op uit doet. Je schaamt je toch dood lijkt me??

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:41 



 

Lisette0 schreef
Als mijn zusje op die vlucht had gezeten (met dat krijskind), waren er doden gevallen. :+

Man man, snap niet dat moeders zo kan blijven zitten en er niks op uit doet. Je schaamt je toch dood lijkt me??

Blijkbaar heeft dat kind een gedragsprobleem... kan me best voorstellen dat je dan als ouder op een gegeven moment gewoon helemaal murw bent van dat vechten tegen de bierkaai. Maar waarom je dan op een transatlantische vlucht gaat, is me dan weer een raadsel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:51 



 
Profiel   

Als het dan echt niet anders kan, drogeer dat kind dan ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:52 



 
Profiel   

Mkango schreef
Lisette0 schreef
Als mijn zusje op die vlucht had gezeten (met dat krijskind), waren er doden gevallen. :+

Man man, snap niet dat moeders zo kan blijven zitten en er niks op uit doet. Je schaamt je toch dood lijkt me??

Blijkbaar heeft dat kind een gedragsprobleem... kan me best voorstellen dat je dan als ouder op een gegeven moment gewoon helemaal murw bent van dat vechten tegen de bierkaai. Maar waarom je dan op een transatlantische vlucht gaat, is me dan weer een raadsel.


Hij heeft inderdaad gedragsproblemen: hij wordt niet opgevoed...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:53 



 
Profiel   

Wat ze er thuis op uit doen moeten ze zelf weten. Maar in een vliegtuig waar iedereen er last van heeft, en er ook niet van weg kan gaan, dan ga je het niet compleet negeren. Tenminste, ik vind dat onbegrijpelijk. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:04 



 

Vjestagirl schreef
Mkango schreef
Blijkbaar heeft dat kind een gedragsprobleem... kan me best voorstellen dat je dan als ouder op een gegeven moment gewoon helemaal murw bent van dat vechten tegen de bierkaai. Maar waarom je dan op een transatlantische vlucht gaat, is me dan weer een raadsel.


Hij heeft inderdaad gedragsproblemen: hij wordt niet opgevoed...
Of er is sprake van een ontwikkelingsstoornis, autisme, weten wij veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:41 



 

Hoe dan ook, dan ga je er niet mee in een vliegtuig zitten. Ik was echt heeel onvriendelijk geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:45 



 
Profiel   

Ja er was een reden dat wij met het gezin pas gingen vliegen toen wij 11, 16 en 19 waren. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:46 



 
Profiel   

Natuurlijk kan het door familie omstandigheden moeten.

Maar kunnen ze dat kind dan niet wat geven?
Zoiets als muisjes bij paarden _O-

Nee serieus.
Voor kind ouders en passagiers kan dit toch niet?


Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 18-01-22 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:49 



 

Cognac werkt goed las ik hier boven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:50 



 
Profiel   

Valiumpje erin. Hoppa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:50 



 
Profiel   

Moeten ze niet luidruchtig worden door de alcohol :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:50 



 

Gewoon heel het potje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:50 



 
Profiel   

Ik ben tegen het drogeren van kinderen maar dit lijkt me voor het jongetje ook traumatisch dus waarom niet iets rustgevends...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:54 



 
Profiel   

Ja dat dus.
Iets moet daar toch voor zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:56 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Ja dat dus.
Iets moet daar toch voor zijn?

Valiumpje :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:00 



 
Profiel   

Of feliway. Helpt ook voor katten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:01 



 
Profiel   

Haha. Loopt hij dadelijk als een krosle kat te mauwen omdat het anders werkt bij kinderen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:02 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Haha. Loopt hij dadelijk als een krosle kat te mauwen omdat het anders werkt bij kinderen :+

Kak :\.

Dan maar gewoon een formaldehydezakdoekje tegen de neus :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:08 



 
Profiel   

Chloroform bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:27 



 
Profiel   

Mkango schreef
Vjestagirl schreef

Hij heeft inderdaad gedragsproblemen: hij wordt niet opgevoed...
Of er is sprake van een ontwikkelingsstoornis, autisme, weten wij veel.


Mijn broertje heeft autisme en toen hij jong was regelmatig flinke driftaanvallen. Mijn ouders hebben juist de halve wereld met ons over gevlogen, om hem zo goed mogelijk met het "normale leven" kennis te laten maken en mee te laten draaien.
Maar geloof mij, als mijn broertje dit op een vlucht had geflikt, had ie een paar goeie tikken voor zn oren gehad van mijn ouders :') Ben je helemaal besodemieterd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:44 



 
Profiel   

Mijn hemel dit is geen huilen meer van een kind wat last van z’n oren heeft van het vliegen.
Het zal je koter zijn, in zo’n vliegtuig kan je natuurlijk ook geen kant op met die blaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 00:06 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Chloroform bedoel je?

Dat doet niet zo veel. Formaldehyde ook niet, trouwens, het is wel erg onprettig :=.

Maar gewoon een pleur valium doen, dan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 485 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen