Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:25

Dames, ik heb ZOVEEL pijn. Begon met een beetje spierpijn gevoel in mijn schouder na het sporten. Tot vanavond. Het werd steeds erger, ondanks extra tramadol. Dus ik heb het wat gemasseerd maar dat maakte het veel erger. Om half vijf werd ik wakker met een bonsende schouder. Nog erger dan kiespijn. Ja, jullie horen dat goed, erger dan kiespijn. Huilen. Gelukkig kon ik met mijn Amerikaanse vriend voice chatten die nog wakker was.

Vanochtend nog steeds, inmiddels extra tramadol, en naproxen genomen (ik vermoed namelijk een hele acute ontsteking!) Maar niks helpt. Gisteren was ik stoned als een garnaal van tramadol maar de pijn was afschuwelijk. Ik kan mijn arm niet laten hangen, mijn hoofd niet bewegen. Niet autorijden! Ik moest mijn werk afzeggen voor morgen.

Maar goed, ik huisarts bellen. Nou nou nou, de assistente was echt verschrikkelijk. "Ja weet je zeker dat je niet gewoon spierpijn hebt?" Denk je dat ik jankend aan de telefoon hang met een beetje spierpijn wanneer mijn schouders dagelijks uit de kom gaan? "Misschien heb je verkeerd gelegen" nee ik had al last VOOR ik ging slapen. "Ja waarschijnlijk heb je gewoon last van je nek" NEE HET IS MIJN SCHOUDER. "Tja we kunnen je wel inplannen maar je hebt er niks aan" en hoe weet jij dat? "Heb je al spierontspanners genomen" tramadol ZIJN spierontspanners!!!

MarliesV

Berichten: 15194
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:27

Lestrange01 heb je nu wel een afspraak? Kan je er zelf wel komen?
Super naar, bah ik lees gewoon duidelijk dat het echt heel erg is, en dan gaan ze zo met je om bij de HA

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:28

MarliesV schreef:
Lestrange01 heb je nu wel een afspraak? Kan je er zelf wel komen?
Super naar, bah ik lees gewoon duidelijk dat het echt heel erg is, en dan gaan ze zo met je om bij de HA


Ja pas na vijf minuten zeuren heb ik een afspraak gekregen. Gevolgd door heel veel gezucht en gesteun van de assistente. Ik kan mijn arm niet meer bewegen dus gelukkig kan mijn moeder mij brengen, anders had ik een probleem gehad. Ik ga echt nooit naar de huisarts, dus het feit dat ik aan de telefoon hang geeft aan dat het heftig is.

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:30

Geen zenuw knel? Dat heb ik gehad en was idd zo heftig.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:34

MyWishMax schreef:
Geen zenuw knel? Dat heb ik gehad en was idd zo heftig.


Daar ben ik eerlijk gezegd wel bang voor. Of een acute ontsteking (dat heb ik eerder gehad, maar was minder heftig), of idd een beknelde zenuw. Geen spierpijn in ieder geval :+

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:37

Lestrange01 schreef:
MyWishMax schreef:
Geen zenuw knel? Dat heb ik gehad en was idd zo heftig.


Daar ben ik eerlijk gezegd wel bang voor. Of een acute ontsteking (dat heb ik eerder gehad, maar was minder heftig), of idd een beknelde zenuw. Geen spierpijn in ieder geval :+


Heb jij überhaupt wel eens spierpijn? Ik eigenlijk zo goed als nooit. Het is of pijn aan gewrichten of pijn door knopen, maar echt spierpijn, nee. Denk dat die spieren de hele dag al zo hard werken dat ze wel wat gewend zijn :') als ik spierpijn heb ben ik ziek :=

Ik hoop dat het eat simpels is, die zenuw was echt niet tof en duurde vrij lang. Voorzichtige knuffel (zodat alle armen en ribben op plek blijven :') )

Sterkte straks!

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:42

MyWishMax schreef:
Lestrange01 schreef:
Daar ben ik eerlijk gezegd wel bang voor. Of een acute ontsteking (dat heb ik eerder gehad, maar was minder heftig), of idd een beknelde zenuw. Geen spierpijn in ieder geval :+


Heb jij überhaupt wel eens spierpijn? Ik eigenlijk zo goed als nooit. Het is of pijn aan gewrichten of pijn door knopen, maar echt spierpijn, nee. Denk dat die spieren de hele dag al zo hard werken dat ze wel wat gewend zijn :') als ik spierpijn heb ben ik ziek :=

Ik hoop dat het eat simpels is, die zenuw was echt niet tof en duurde vrij lang. Voorzichtige knuffel (zodat alle armen en ribben op plek blijven :') )

Sterkte straks!


Nou als ik mijn bulgarian split squats heb gedaan dan heb ik wel behoorlijke spierpijn in mijn billen :') , maar verder eigenlijk nooit. Sowieso nooit in mijn schouders eigenlijk. Knopen heb ik zat, die probeerde ik er ook uit te werken gisteren, maar dat maakte het helaas erger. Nou ja, we gaan het later vanmiddag allemaal wel horen, en als de huisarts met als eerste suggestie "heb je spierpijn" komt dan -:(-

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:59

Whoppaaa, blaasontsteking en ik mag geen tilidin meer nemen ivm de bijwerking problemen met de blaas -O-

En mijn huisarts heeft mijn buikvetlaag gemeten -O- 10.4 cm


(okeee buikvetlaag meting kwam door een sarcastische grapje)
Hij zei, ik moet even wat druk uitoefenen.
Dus ik zeg heel droog, ja ik heb een aardige speklaag...
Waarop natuurlijk de vraag kwam, wil je weten hoeveel.... Tuuurlijk _O-

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 13:00

Hahahahaha hagelslag :')

Ik stond bij een gesloten pakketpunt. Vanmiddag maar even een andere proberen...

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 13:13

Zat midden in een online toets toen mijn zus naar beneden kwam om te vragen of we naar de mac gingen -O- , meneer sprak me er nog op aan dat ik het alleen moest doen, heb wel een 8 gehaald *\o/*

Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:02

MarliesV schreef:
Ik vind #doeislief mooier, mag het.

Mijn ergernis: taalnazi's

Nee dat mag niet, want dat is
1. niet de slogan
2. grammaticaal niet correct

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:04

Eigenlijk gister in de Kruidvat. Twee meiden die daar werken die in de winkel gillend achter elkaar aanrennen en op elkaar spuiten met een luchtje. Hele winkel meurde en het gegil was ook niet echt prettig.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:24

Daenerys schreef:
MarliesV schreef:
Ik vind #doeislief mooier, mag het.

Mijn ergernis: taalnazi's

Nee dat mag niet, want dat is
1. niet de slogan
2. grammaticaal niet correct

Kijk, dat zijn de reacties waarvan je toch spontaan de neiging krijgt om lief te worden.
Er zijn gelukkig toch nog mensen die weten hoe het hoort.

xSagan
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:30

Lestrange01 schreef:
Dames, ik heb ZOVEEL pijn. Begon met een beetje spierpijn gevoel in mijn schouder na het sporten. Tot vanavond. Het werd steeds erger, ondanks extra tramadol. Dus ik heb het wat gemasseerd maar dat maakte het veel erger. Om half vijf werd ik wakker met een bonsende schouder. Nog erger dan kiespijn. Ja, jullie horen dat goed, erger dan kiespijn. Huilen. Gelukkig kon ik met mijn Amerikaanse vriend voice chatten die nog wakker was.

Vanochtend nog steeds, inmiddels extra tramadol, en naproxen genomen (ik vermoed namelijk een hele acute ontsteking!) Maar niks helpt. Gisteren was ik stoned als een garnaal van tramadol maar de pijn was afschuwelijk. Ik kan mijn arm niet laten hangen, mijn hoofd niet bewegen. Niet autorijden! Ik moest mijn werk afzeggen voor morgen.

Maar goed, ik huisarts bellen. Nou nou nou, de assistente was echt verschrikkelijk. "Ja weet je zeker dat je niet gewoon spierpijn hebt?" Denk je dat ik jankend aan de telefoon hang met een beetje spierpijn wanneer mijn schouders dagelijks uit de kom gaan? "Misschien heb je verkeerd gelegen" nee ik had al last VOOR ik ging slapen. "Ja waarschijnlijk heb je gewoon last van je nek" NEE HET IS MIJN SCHOUDER. "Tja we kunnen je wel inplannen maar je hebt er niks aan" en hoe weet jij dat? "Heb je al spierontspanners genomen" tramadol ZIJN spierontspanners!!!



Heel veel sterkte! Zenuwpijn is echt verschrikkelijk inderdaad. Ik ben zelf uiteindelijk bij de chiropractor beland en die was de enige die mij kon helpen. Hoop voor jou dat het lukt!

Hier de ergernis dat ik twee blaren in mijn mond heb die ook voor hoofdpijn zorgen vanwege de druk die ik erop voel. Ik spoel al met mondwater en flos, mochten er meer tips zijn, graag!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:35

Dat er sinds er Polen werken gejat word in het magazijn. En nu ook nog een Pool die voor controle in de auto zat. Normaal moet je gehaald worden voor lunch pauze.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:50

Huis bezichtigend en dat was echt leuk en top. Maar er waren 2 kinderen thuis (van de 5) en die huilden en schreeuwden veel. Kunnen ze niks aan doen en ze waren ook best snel stil maar mijn brein kan dat niet aan. Dus nu overprikkeld onder de verzwaringsdeken. Kan echt ook geen sociale interactie aan zoals bellen dus mijn moeder wacht maar met de huis update.

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:53

1,5 week geleden mijn blonde vriendje in moeten laten slapen, vandaag lag de dierenarts rekening op de deurmat...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:56

:knuffel:

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:57

Corona in het magazijn.

Avalanche

Berichten: 15981
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:57

Ah dat is poedersuiker.

Nog maar zo kort geleden ook....

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:17

xSagan schreef:
Lestrange01 schreef:
Dames, ik heb ZOVEEL pijn. Begon met een beetje spierpijn gevoel in mijn schouder na het sporten. Tot vanavond. Het werd steeds erger, ondanks extra tramadol. Dus ik heb het wat gemasseerd maar dat maakte het veel erger. Om half vijf werd ik wakker met een bonsende schouder. Nog erger dan kiespijn. Ja, jullie horen dat goed, erger dan kiespijn. Huilen. Gelukkig kon ik met mijn Amerikaanse vriend voice chatten die nog wakker was.

Vanochtend nog steeds, inmiddels extra tramadol, en naproxen genomen (ik vermoed namelijk een hele acute ontsteking!) Maar niks helpt. Gisteren was ik stoned als een garnaal van tramadol maar de pijn was afschuwelijk. Ik kan mijn arm niet laten hangen, mijn hoofd niet bewegen. Niet autorijden! Ik moest mijn werk afzeggen voor morgen.

Maar goed, ik huisarts bellen. Nou nou nou, de assistente was echt verschrikkelijk. "Ja weet je zeker dat je niet gewoon spierpijn hebt?" Denk je dat ik jankend aan de telefoon hang met een beetje spierpijn wanneer mijn schouders dagelijks uit de kom gaan? "Misschien heb je verkeerd gelegen" nee ik had al last VOOR ik ging slapen. "Ja waarschijnlijk heb je gewoon last van je nek" NEE HET IS MIJN SCHOUDER. "Tja we kunnen je wel inplannen maar je hebt er niks aan" en hoe weet jij dat? "Heb je al spierontspanners genomen" tramadol ZIJN spierontspanners!!!



Heel veel sterkte! Zenuwpijn is echt verschrikkelijk inderdaad. Ik ben zelf uiteindelijk bij de chiropractor beland en die was de enige die mij kon helpen. Hoop voor jou dat het lukt!

Hier de ergernis dat ik twee blaren in mijn mond heb die ook voor hoofdpijn zorgen vanwege de druk die ik erop voel. Ik spoel al met mondwater en flos, mochten er meer tips zijn, graag!


Voor de blaren: kamillethee! En Lestrange sterkte met de pijn. Hopelijk ben je er gauw vanaf.


saskiaojan schreef:
1,5 week geleden mijn blonde vriendje in moeten laten slapen, vandaag lag de dierenarts rekening op de deurmat...


Sterkte... Y;(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:19

Niet kunnen zitten. Jongens ik wil gewoon werken en paardrijden. Meh.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:35

Hier nu heel hard duimen draaien dat puffers genoeg extra bescherming geven naast afstand en mondkapje.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:37

Dat mensen soms zo onnozel kunnen reageren. Zowel in dit topic als in de echte wereld.

wyoming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:47

Iemand die mijn Groenendaeler voor een labrador aan zag. :')