Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 229 van de 271 [ 6756 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 271  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

legpuzzels, wie doet dat nog meer?

 
Profiel   

Weer eentje af!
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 21:57 



 
Profiel   

Oh die is heel gaaf ! Welke is dat ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:04 



 
Profiel   

Van That’s life
Gallery edition! Leuke puzzel om te maken!
Normaal doe ik de puzzels weg als ik ze gemaakt heb maar deze ga ik wel bewaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:33 



 
Profiel   

Meld me ook. Ben ook een fanetieker puzzelster. Heb net een puzzel van 3000 stukjes af.

Het liefst puzzel ik jvh thats life of disney puzzels.

[ img ]

Heb de puzzels hierboven ook nog liggen. Heb ze alle 4 en nog 2 jvh (kerstdiner en veemarkt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:04 



 
Profiel   

Poah 3000 stukjes… zou niet weten waar ik het laten moet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:25 



 
Profiel   

Hij paste ook net op mijn eettafel. Ben er 2 week mee bezig geweest. Dacht in begin: waar ben ik aan begonnen! Veel gesorteerd toen lukte het wel. Nu eerst jvh kerstdiner 1000 stukjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 13:23 



 
Profiel   

Kenyada schreef
Van That’s life
Gallery edition! Leuke puzzel om te maken!
Normaal doe ik de puzzels weg als ik ze gemaakt heb maar deze ga ik wel bewaren.


Wij hebben ze ook net alle4 gemaakt, heel erg leuk om te maken.

We sparen de that's life puzzels en kwamen deze toevallig tegen op kruidvat online.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 13:28 



 
Profiel   

Ik heb er ook 1 af..
Een expert van jan van haasteren, 500 stukjes


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:24 



 
Profiel   

Oh, al die blaadjes Bo! Hopeloos, haha! Gelukkig was hij maar 500 stukjes....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:38 



 
Profiel   

duikpaardje schreef
Kenyada schreef
Van That’s life
Gallery edition! Leuke puzzel om te maken!
Normaal doe ik de puzzels weg als ik ze gemaakt heb maar deze ga ik wel bewaren.


Wij hebben ze ook net alle4 gemaakt, heel erg leuk om te maken.

We sparen de that's life puzzels en kwamen deze toevallig tegen op kruidvat online.


Ja daar had ik ze ook vandaan!

Das n leuke jvh, wel moeilijk met al die blaadjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:22 



 
Profiel   

Ik had deze baantjer puzzel gevonden bij de kringloop, op hoop van zegen dat ie compleet was natuurlijk. En dat was ie.

Je krijgt er een kort verhaal bij over een moord. Tot dat baantjer zijn heldere moment krijgt over wie het heeft gedaan.

Dan maak je de puzzel, waar je geen voorbeeld van hebt. En als je dat klaar hebt lees je de rest van het verhaal wat in spiegelschrift geschreven staat.

Het idee is leuk maar ik had een eureka moment en dat bleek niet de goeie oplossing te zijn. Het is weer eens wat anders.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:26 



 
Profiel   

Creatieve manier van puzzelen dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:07 



 
Profiel   

Lang niet meer gepuzzeld maar deze heb ik toch bijna gegooid :+
Blij dat ie af is haha

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 01:01 



 
Profiel   

Een panoramapuzzel vol superhelden. Dat lijkt me geen makkelijke, vooral niet als ik jou zo hoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 01:05 



 
Profiel   

Hahaha daar zou ik echt mee gooien vermoed ik. Wat een monster! Wel leuk nu ie af is!


[ img ]
Ik heb deze af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 21:26 



 
Profiel   

Jeetje, Granoek! Wat een ding! :oo
Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat ie af is!

Hier momenteel bezig met een Van Haasteren over de Efteling.
Ik puzzel altijd zonder voorbeeld trouwens. Dat vind ik een leuke extra uitdaging :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 01:52 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Jeetje, Granoek! Wat een ding! :oo
Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat ie af is!

Hier momenteel bezig met een Van Haasteren over de Efteling.
Ik puzzel altijd zonder voorbeeld trouwens. Dat vind ik een leuke extra uitdaging :P


Oei de efteling vond ik erg moeilijk. Heel weinig grote elementen die je snel in elkaar legt.
Knap dat je dat zonder voorbeeld aandurft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 10:48 



 
Profiel   

Ik ben ook weer aan het puzzelen. Had er eerst eentje van de plaats waar ik woon met allemaal foto lijsten met een afbeelding van iets bekends van het dorp, dat was echt een crime....
Nu ben ik met de 2e that's life bezig die laatst bij het kruidvat in de aanbieding waren, het zijn JvH achtige puzzels en puzzelen lekker weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 11:01 



 
Profiel   

Na enkele jaren waarbij ik echt van dag tot dag heb geleefd, heb ik nu eindelijk weer de rust en tijd gevonden om wat te puzzelen. Mijn puzzelmap dus weer uit de berging gehaald.

Ik ben maar begonnen met een relatief makkelijke, dat wil zeggen een getekend, stripachtig plaatje. Op de een of andere manier leg ik stukjes dan altijd achter elkaar door neer. Terwijl ik bij een landschap of schilderachtige tekening veel meer moet zoeken en passen. Nadat ik met de vorige twee puzzels (flamingo's en Zwitsers bergdorpje) echt maanden per puzzel bezig ben geweest, wilde ik nu bewust een puzzel kiezen waarvan ik snel een eindresultaat verwachtte te kunnen zien in de hoop dat ik dan gemotiveerd zou blijven om te blijven puzzelen voor de ontspanning.

Het is deze van Disney geworden die ik nog had liggen:
[ img ]
Achteraf nog best lastig met al die goudkleurige schilderijlijsten die op elkaar leken, maar toch was deze 31 januari al afgerond na simpelweg twee avonden de tv uitlaten.

Ik heb de smaak wel weer te pakken, dus ben direct begonnen aan de andere King-puzzel van Disney die ik nog in de kast had liggen :D . Die heeft in verband met werk wat langer geduurd, maar is sinds gisteren ook af.
Boten vol Disneyfiguren:
[ img ]

Nu begonnen aan mijn allereerste That's life puzzel. Niet echt mijn stijl, maar ik had deze cadeau gehad en ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de puzzel. Het voelt in elk geval als stevige, vrij dikke stukjes. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat straks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 13:32 



 
Profiel   

Vorige week een stapel puzzels van een vriendin geleend. Meteen begonnen met een pittige.
[ img ]
Omdat ik het even niet meer zag zitten daarnaast gestart met een andere.
[ img ]
Zal mezelf nu weer proberen te storten op de zwarte kat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 16:45 



 
Profiel   

Oh die zijn wel heel gaaf allebei !

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 17:00 



 
Profiel   

Het ligt hier een beetje stil, de bloemencorso wil niet echt lukken. Ik denk er aan om hem even terug te stoppen in de doos en een andere te starten.

Geleende puzzels altijd goed toch, nog mooie ook.

En dit bericht :oo helemaal klaar min een stukje wat een klus geweest. _/-\o_
https://www.gld.nl/nieuws/7577730/jan-i ... -ontbreekt

Citaat
BARNEVELD - Hij heeft er zo'n twee jaar over gedaan, maar het resultaat mag er zijn. Jan Jonkvorst (70) uit Barneveld heeft zijn megapuzzel van 33.600 stukjes voltooid. Extra bijzonder: hij had de puzzel in tien delen kunnen maken, maar husselde alle stukken flink door elkaar én puzzelde zonder voorbeeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-22 12:34 



 
Profiel   

Bloemencorso van JvH? Die was wel heel leuk.

Bol.com had gisteravond 2de puzzel halve prijs, dus ik ben vanmiddag weer 2 puzzels rijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-22 12:49 



 
Profiel   

Die is inderdaad leuk maar ik kom er nu na maanden niet veel verder mee. Dat heb ik eerder met een puzzel gehad. Gaat terug in de doos in stukken en pak ik later weer op dan.

Ik heb voorlopig wel genoeg puzzels _O- een stukje verderop staat een puzzelkliko. Net zoals de kleine boekendingetjes maar dan voor puzzels. Erin en eruit. Daar lagen een tijd geleden een paar leuke 500 stukjes puzzels. Leuk voor in de camper en tussendoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-22 12:56 



 
Profiel   

Ik heb ook weer een nieuwe gescoord.
Van de kringloop dus ik hoop dat hij compleet is :=
2000 stukjes

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-22 01:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 229 van de 271 [ 6756 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 271  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen