Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 99 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Feta is schapenkaas :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:47 



 
Profiel   

Nu heb ik zin in een salade met feta :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:48 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Feta is schapenkaas :)


Zelfde verschil voor mijn maag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:49 



 
Profiel   

Dat ik onbewust mijn kaakspieren aanspan en ik niet weet waarom. Heb geen last van stress

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:51 



 
Profiel   

Al sinds half 1 aan het woelen om een pijnloze houding te vinden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 02:27 



 
Profiel   

Al urenlang plafonddienst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 03:58 



 

Wat is slaap ook alweer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 05:08 



 
Profiel   

Slaap is overrated. Hier ligt er een baby op mijn helft, dus ik ben ook wakker. Maar ja je moet geen slapende baby’s wakker maken…

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 05:13 



 
Profiel   

Dag is nog amper begonnen en ik ben nu al aan het huilen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 06:40 



 
Profiel   

Dat deze week voor mijn gevoel al twee weken duurt :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 07:11 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
1,5 week geleden mijn blonde vriendje in moeten laten slapen, vandaag lag de dierenarts rekening op de deurmat...

En ook de rekening vd rendac... hoezo zijn ze ineens allemaal zo snel ;( en zo duur, alles bij elkaar gewoon 500,- |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 07:30 



 
Profiel   

Sterkte Saskia :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 07:44 



 
Profiel   

Wederom geen mij-dag ;(.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:09 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Wederom geen mij-dag ;(.

:(:)

Zo blij dat vriendje en ik straks beide onze eigen werkkamer / chillkamer hebben. _O-

Ik erger me er aan dat ik zo een tentamen heb. Dat duurt tot 13:00 en daarna heb ik om 13:15 college aan de andere kant van Utrecht. :7

Wat denken ze dat ik kan vliegen ofzo? En dat pauze niet nodig is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:17 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
_San87_ schreef
Wederom geen mij-dag ;(.

:(:)

Zo blij dat vriendje en ik straks beide onze eigen werkkamer / chillkamer hebben. _O-

Ik erger me er aan dat ik zo een tentamen heb. Dat duurt tot 13:00 en daarna heb ik om 13:15 college aan de andere kant van Utrecht. :7

Wat denken ze dat ik kan vliegen ofzo? En dat pauze niet nodig is?

Geloof me, dat maakt geen verschil :).

Maar goed, volgende week weer een kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:19 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Wederom geen mij-dag ;(.


Kun je niet tegen je vriend zeggen dat je even een dagje me-time doet? Doe ik ook zo vaak, dan ga ik uitgebreid douchen, haarmaskertje etc etc en dan lekker m’n eigen stomme tv-programma kijken op m’n iPad of zo. Zit hij lekker te gamen, heerlijk. Is dat een mogelijkheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:21 



 
Profiel   

Eapy schreef
_San87_ schreef
Wederom geen mij-dag ;(.


Kun je niet tegen je vriend zeggen dat je even een dagje me-time doet? Doe ik ook zo vaak, dan ga ik uitgebreid douchen, haarmaskertje etc etc en dan lekker m’n eigen stomme tv-programma kijken op m’n iPad of zo. Zit hij lekker te gamen, heerlijk. Is dat een mogelijkheid?

Ik kan gewoon mijn ding doen, dat is het probleem niet. Het is meer die behoefte een dagje echt helemaal alleen thuis te zijn.

Het klinkt allemaal best egoïstisch, maar ik heb dat echt nodig. Normaal zou dat ook geen punt zijn, echter vriendje werkt nu thuis ivm corona. Dus daar moet ik qua geluiden e.d. ook rekening mee houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:27 



 
Profiel   

Hopelijk mag hij snel weer naar kantoor!

Ik bedenk me net dat ik vandaag tijdens de colleges en tentamens een mondkapje op moet. Dat werkt toch niet. Het slaat ook nog eens nergens op aangezien je uit elkaar zit met een tentamen. 8)7

Zometeen als het volgende blok begint kan ik 6 uur per dag college volgen met zo'n ding op. Daarbij ook nog zo'n 5 uur in het OV. En dan ook nog naar de winkel. Is gewoon bijna de halve dag. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:29 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
saskiaojan schreef
1,5 week geleden mijn blonde vriendje in moeten laten slapen, vandaag lag de dierenarts rekening op de deurmat...

En ook de rekening vd rendac... hoezo zijn ze ineens allemaal zo snel ;( en zo duur, alles bij elkaar gewoon 500,- |(


Zelfde hier vorig jaar, 16 augustus mijn vriendin laten inslapen en de 18de het factuur liggen.. prijs viel mij overigens mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:32 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Hopelijk mag hij snel weer naar kantoor!

Ik bedenk me net dat ik vandaag tijdens de colleges en tentamens een mondkapje op moet. Dat werkt toch niet. Het slaat ook nog eens nergens op aangezien je uit elkaar zit met een tentamen. 8)7

Zometeen als het volgende blok begint kan ik 6 uur per dag college volgen met zo'n ding op. Daarbij ook nog zo'n 5 uur in het OV. En dan ook nog naar de winkel. Is gewoon bijna de halve dag. %)

Huh, tijdens? Als je zit dan mag dat ding normaal gezien toch af :?.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:33 



 
Profiel   

Opstartproblemen. Ik wil mijn bed niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:34 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik kan gewoon mijn ding doen, dat is het probleem niet. Het is meer die behoefte een dagje echt helemaal alleen thuis te zijn.

Het klinkt allemaal best egoïstisch, maar ik heb dat echt nodig. Normaal zou dat ook geen punt zijn, echter vriendje werkt nu thuis ivm corona. Dus daar moet ik qua geluiden e.d. ook rekening mee houden.


Ah, op die manier. Snap ik helemaal :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:36 



 
Profiel   

_San87_ schreef
MarlindeRooz schreef
Hopelijk mag hij snel weer naar kantoor!

Ik bedenk me net dat ik vandaag tijdens de colleges en tentamens een mondkapje op moet. Dat werkt toch niet. Het slaat ook nog eens nergens op aangezien je uit elkaar zit met een tentamen. 8)7

Zometeen als het volgende blok begint kan ik 6 uur per dag college volgen met zo'n ding op. Daarbij ook nog zo'n 5 uur in het OV. En dan ook nog naar de winkel. Is gewoon bijna de halve dag. %)

Huh, tijdens? Als je zit dan mag dat ding normaal gezien toch af :?.

Nope als je zit moet hij ook op. Echt die dingen werken bijna niet en ik mag ze 12 uur per dag op. -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:39 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
saskiaojan schreef
1,5 week geleden mijn blonde vriendje in moeten laten slapen, vandaag lag de dierenarts rekening op de deurmat...

En ook de rekening vd rendac... hoezo zijn ze ineens allemaal zo snel ;( en zo duur, alles bij elkaar gewoon 500,- |(


:(:)

Bij mij is de dierenarts gelukkig nooit snel met de rekening en omdat wij voor t crematorium hadden gekozen is ook deze rekening pas 2 weken later verstuurd. Dat deze ze schijnbaar standaard om het gevoel wat je nu hebt te verminderen. Blijft altijd rot deze dingen.

Ik erger me aan mezelf. Ik moet zoveel dingen regelen dat ik steeds de helft vergeet en ik moet dat ook allemaal tijdens mn werk doen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:48 



 
Profiel   

Eapy schreef
_San87_ schreef
Wederom geen mij-dag ;(.


Kun je niet tegen je vriend zeggen dat je even een dagje me-time doet? Doe ik ook zo vaak, dan ga ik uitgebreid douchen, haarmaskertje etc etc en dan lekker m’n eigen stomme tv-programma kijken op m’n iPad of zo. Zit hij lekker te gamen, heerlijk. Is dat een mogelijkheid?

Ik kan gewoon mijn ding doen, dat is het probleem niet. Het is meer die behoefte een dagje echt helemaal alleen thuis te zijn.

Het klinkt allemaal best egoïstisch, maar ik heb dat echt nodig. Normaal zou dat ook geen punt zijn, echter vriendje werkt nu thuis ivm corona. Dus daar moet ik qua geluiden e.d. ook rekening mee houden.[/quote]
Kan je niet een nachtje weg boeken? Ik ga maandag 2 nachten alleen naar een hotel. Mijn man kan ook prima gamen op zolder en ik beneden tv kijken maar het is niet genoeg. Ben zo geïrriteerd steeds omdat ik geen echte me time heb dat ik 2 nachten weggeboekt heb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 99 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen