Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 103 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

hagelslag schreef
Dillema...
Hond "lekker" op mij laten hangen.... Of kat binnen laten

[ [url=m/zunp3W.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5FZ1un.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kies de hond.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:54 



 
Profiel   

Ik heb echt eerst mijn hond gekozen.
Alleen die vond het net te warm dus is vanuit zichzelf verkast..
Zal even buiten mijn kat roepen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:02 



 

Instagram dat een informatief bericht verwijderd onder de noemer spam 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:14 



 
Profiel   

Teveel gedaan op de moestuin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:14 



 
Profiel   

Heb een stukje van de aflevering van Boos geluisterd via 3fm en helaas heeft dat bij mij wat rottige herinneringen naar boven gebracht... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:22 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Heb een stukje van de aflevering van Boos geluisterd via 3fm en helaas heeft dat bij mij wat rottige herinneringen naar boven gebracht... :(

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:28 



 

Ik ga morgen naar een manueel therapeut maar ik durf eigenlijk niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:43 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Ik ga morgen naar een manueel therapeut maar ik durf eigenlijk niet...

Er is niks fijner dan de manueel therapeut. Doet t zeer?? Ja soms wel.. maar de onmiddellijke verlichting is echt fan-tas-tisch…

Komt goed +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:49 



 
Profiel   

Jongens het is 20 januari... Waarom nog steeds vuurwerk elke avond? En gewoon een kwartier lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:55 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Heb een stukje van de aflevering van Boos geluisterd via 3fm en helaas heeft dat bij mij wat rottige herinneringen naar boven gebracht... :(

:knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:55 



 

Robijntjah schreef
Ik ga morgen naar een manueel therapeut maar ik durf eigenlijk niet...

Gewoon aangeven dat je het spannend vindt! Dat is echt niet raar en voor je therapeut ook goed om te weten, want hoe meer jij kunt ontspannen, hoe beter hij/zij je kan behandelen. En je mag altijd zeggen dat hij/zij moet stoppen als je het eng vindt; het is jouw lijf en niks moet.

Ik ga al jaren eens in de zoveel weken voor mijn rug, schouders en nek en ik zweer plechtig dat het me nog nooit een centje pijn heeft gedaan. Ik voel juist altijd direct verlichting en vind het inderdaad ook juist fijn!

Ik hik tegen mijn functioneringsgesprek aan. :\ Eigenlijk wil ik een stapje omhoog maar ik ben een waardeloze onderhandelaar. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 23:19 



 
Profiel   

culaccino schreef
Robijntjah schreef
Ik ga morgen naar een manueel therapeut maar ik durf eigenlijk niet...

Gewoon aangeven dat je het spannend vindt! Dat is echt niet raar en voor je therapeut ook goed om te weten, want hoe meer jij kunt ontspannen, hoe beter hij/zij je kan behandelen. En je mag altijd zeggen dat hij/zij moet stoppen als je het eng vindt; het is jouw lijf en niks moet.

Ik ga al jaren eens in de zoveel weken voor mijn rug, schouders en nek en ik zweer plechtig dat het me nog nooit een centje pijn heeft gedaan. Ik voel juist altijd direct verlichting en vind het inderdaad ook juist fijn!

Ik hik tegen mijn functioneringsgesprek aan. : Eigenlijk wil ik een stapje omhoog maar ik ben een waardeloze onderhandelaar. :o



Helemaal mee eens. Bij wat voor therapeut je ook komt, geef altijd aan hoe je je voelt. Kunnen ze veel meer mee.
Loop zelf bij een fysio op dit moment en ook daar loop ik tegen spannende dingen aan. En doordat ik het aangegeven is de "route" een beetje veranderd en geef ik zelf aan wat lukt. Hierdoor ga ik vooruit in het herstel. Succes morgen :(:)


Succes morgen met je functioneringsgesprek.
Bij ons op het werk krijgen we van te voren formulieren met vragen.
Hier staan ook vragen tussen wat je nog graag wil.( Cursussen, andere functie, enz). :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 23:35 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Heb een stukje van de aflevering van Boos geluisterd via 3fm en helaas heeft dat bij mij wat rottige herinneringen naar boven gebracht... :(

Wat rot, sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 23:41 



 
Profiel   

De huisarts.
In juli naar m'n oude huisarts, ivm met niet on gesteld worden. Moest toen nog een half jaar afwachten. Daarna één keer on gesteld geweest, maar 't zit me niet helemaal lekker dus maar even naar mijn nieuwe huisarts.

Aangezien ik het afgelopen jaar wel een keer ongesteld ben geweest werkte de boel dus wel. Ze maakte zich er geen zorgen om en vond verder onderzoek niet nodig. Wacht nog maar een half jaar af.

Oh en na drie vragen dacht ze niet dat ik PCOS had. Maar dat zou ook niet zo boeiend zijn en belangrijk om vast te stellen.. Ja, dat doet verder niet zoveel pcos. Alleen als je dan zwanger wil worden gaat het wat moeilijker. (echt op een toon van ja maar ach, dat stelt niks voor)

En dit was nota bene een vrouw. Benoemd dat het me niet helemaal lekker zat, maar dat werd weggewoven. Het is stress, want je gaat niet voor niks naar de praktijk ondersteuner.
Voor anderen opkomen doe ik zonder moeite, maar voor mezelf toch lastig. Bah, hou je daar dan een rot gevoel aan over.

Sorry, lang bericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:28 



 
Profiel   

Geen sorry! Terechte frustratie met duidelijk verhaal! Zou het helpen als je een verwijzing naar de gyn vraagt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:35 



 
Profiel   

4 jaar lang nooit problemen gehad met ruilen van diensten en nu opeens mag het niet? En dat ook nog horen van een collega en niet via mijn werkgever?

Wat gaat hier opeens mis?

Wordt echt als een klein kind behandeld na simpelweg 1 nog niet eens te noemen 'incident' waar ik overigens als ik zin heb een officiële melding van kan maken ( doe ik niet omdat ik denk wat schiet je ermee op). En de vraag bij mij is waarom krijg ik geen kans om het te leren.... nee lekker alles voor mij weg schoppen gaat mijn zelfvertrouwen omhoog helpen.

Ik weet het ik moet hier weg.... maar vindt het zo lastig om iets te vinden want toch onbewust ervaar ik nu de stress wat als ze dat verhaal horen en bedrijven denken nee we nemen haar niet aan want zij kan niet handelen.

Maar weer genoeg geklaagd er zijn ergere dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:45 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Geen sorry! Terechte frustratie met duidelijk verhaal! Zou het helpen als je een verwijzing naar de gyn vraagt?


Ik denk dat ik na het weekend contact opneem om daarnaar te vragen ja. Doorverwijzing naar de gyn en een echo. Ik wil niet doen alsof ik het beter weet, dus dan hou ik me stil. Te gek eigenlijk...

Ik heb toch liever dat ik zeker weet dat er niet wat is. En niet dat er wel wat gaande is en ik straks te horen krijg 'was je maar eerder gekomen'.

En @Zebrastreep
Vind het zo rot om te lezen dat de ervaring en vooral de manier er daarna met je om gegaan is zo belabberd is. Zorgmedewerkers kunnen zo lief zijn voor hun clienten, maar zo hard voor zichzelf en elkaar.
Heeft het bedrijf geen vertrouwen persoon waar je mee in gesprek zou kunnen over de situatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 01:20 



 
Profiel   

Net ook nog de aflevering van boos gekeken. Helaas herkenbaar en ook een van de redenen dat ik niet meer in de entertainment industrie werk. Te veel bedrijven kijken weg naar dit soort praktijken. Als rondlopend karakter in een attractiepark ben ik meerdere malen betast door mannen. En als je zo’n hoofd op hebt mag je niet praten dus ben je niet weerbaar. Je kunt er wel een melding van maken maar er heerst een cultuur van dit hoort bij het vak, deal er maar mee. Naast minimum loon en fysieke uitbuiting was dat voor mij toch echt de druppel. Ik weet nog met #metoo heb ik hier een bericht over durven zetten waarna ik op het matje ben geroepen door de bedrijfsleiding. Want wat als looopings hier achter kwam, dan had het bedrijf imago schade. Had nog geluk dat ik niet op staande voet ontslagen was. Toen besloten om toch nog op mijn 21e aan een hbo te beginnen.

Expliciet!
[spoiler] Daarnaast ben ik ook boos. Boos op mezelf dat ik net zoals vele andere vrouwen me laat lijden door een angstcultuur waarbij ik geen aangifte durf te doen. (Losstaand van het bovenste) De persoon in kwestie is militair notabene en zou mensen moeten beschermen. Ook al was ik minderjarig toen het gebeurde niemand gaat mij geloven. We hadden een relatie, zover als dat je als 15 jarige iets met een 19 jarige kunt hebben. Dus het is mijn woord tegen de zijne en met zijn positie is hij toch geloofwaardiger. Je hoopt dan alleen dat er niet meer slachtoffers bij komen want dan voel je je daar ook nog eens schuldig over. Net als andere hier op het topic kan ik hier als de normaalste zaak over vertellen. Ondertussen ben ik emotiedood over wat mij is aangedaan, je kan het het beste zo een plekje geven. Meer kan ik er niks aan doen zonder mezelf nog meer ellende op de hals te halen. Daar heb ik al lang geen behoefte meer aan. Toch wordt ik er soms nog boos over maar ik ben al lang blij dat het geen verdriet meer is. [spoiler/]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 02:29 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 05:43 



 
Profiel   

Firefly289 schreef
De huisarts.
In juli naar m'n oude huisarts, ivm met niet on gesteld worden. Moest toen nog een half jaar afwachten. Daarna één keer on gesteld geweest, maar 't zit me niet helemaal lekker dus maar even naar mijn nieuwe huisarts.

Aangezien ik het afgelopen jaar wel een keer ongesteld ben geweest werkte de boel dus wel. Ze maakte zich er geen zorgen om en vond verder onderzoek niet nodig. Wacht nog maar een half jaar af.

Oh en na drie vragen dacht ze niet dat ik PCOS had. Maar dat zou ook niet zo boeiend zijn en belangrijk om vast te stellen.. Ja, dat doet verder niet zoveel pcos. Alleen als je dan zwanger wil worden gaat het wat moeilijker. (echt op een toon van ja maar ach, dat stelt niks voor)

En dit was nota bene een vrouw. Benoemd dat het me niet helemaal lekker zat, maar dat werd weggewoven. Het is stress, want je gaat niet voor niks naar de praktijk ondersteuner.
Voor anderen opkomen doe ik zonder moeite, maar voor mezelf toch lastig. Bah, hou je daar dan een rot gevoel aan over.

Sorry, lang bericht.

Echt op je strepen gaan staan hoor, die reactie is niet normaal! Ik werd een aantal jaar geleden 3 maanden achter elkaar niet ongesteld (kon niet zwanger zijn) en ik werd door mijn huisarts direct naar de gynaecoloog gestuurd voor diverse onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 07:18 



 
Profiel   

Ik heb nu 2 redelijke goede nachten gehad, en gister was ansich een redelijk goede dag.

Nu heb ik zometeen een afspraak bij de neurochirurgie.

En omdat ik dus 2 goede nachten en 1 goede dag heb gehad, vind ik dat ik mij aanstelt en dat ik niet meer heen hoef :Y)
Maar ik ga wel. Voor je het weet is de goede dag weer ingeruild voor een slechte

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:56 



 
Profiel   

Firefly289 schreef
De huisarts.
In juli naar m'n oude huisarts, ivm met niet on gesteld worden. Moest toen nog een half jaar afwachten. Daarna één keer on gesteld geweest, maar 't zit me niet helemaal lekker dus maar even naar mijn nieuwe huisarts.

Aangezien ik het afgelopen jaar wel een keer ongesteld ben geweest werkte de boel dus wel. Ze maakte zich er geen zorgen om en vond verder onderzoek niet nodig. Wacht nog maar een half jaar af.

Oh en na drie vragen dacht ze niet dat ik PCOS had. Maar dat zou ook niet zo boeiend zijn en belangrijk om vast te stellen.. Ja, dat doet verder niet zoveel pcos. Alleen als je dan zwanger wil worden gaat het wat moeilijker. (echt op een toon van ja maar ach, dat stelt niks voor)

En dit was nota bene een vrouw. Benoemd dat het me niet helemaal lekker zat, maar dat werd weggewoven. Het is stress, want je gaat niet voor niks naar de praktijk ondersteuner.
Voor anderen opkomen doe ik zonder moeite, maar voor mezelf toch lastig. Bah, hou je daar dan een rot gevoel aan over.

Sorry, lang bericht.


Is er ook sprake van ondergewicht of ondervoeding? Dat speelt soms ook mee naast stress in advies van de ha. Verder, zijn er mogelijkheden om naar een andere huisarts te gaan of gewoon de gynaecoloog in een plaatselijk ziekenhuis te bellen?

Ik ben nu al 3 dagen op een rij al om 3.00 uur klaar wakker... Ik.wil.een.nacht.doorslapen! :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 08:56 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Ik heb nu 2 redelijke goede nachten gehad, en gister was ansich een redelijk goede dag.

Nu heb ik zometeen een afspraak bij de neurochirurgie.

En omdat ik dus 2 goede nachten en 1 goede dag heb gehad, vind ik dat ik mij aanstelt en dat ik niet meer heen hoef :Y)
Maar ik ga wel. Voor je het weet is de goede dag weer ingeruild voor een slechte


Oh dit herken ik heel erg, maar dan met de psycholoog. Na twee goeie dagen heb ik zoiets van “pffff echt niet meer nodig gewoon :evaw: ”. Maar ik ga wel braaf haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:04 



 
Profiel   

Firefly289 schreef
De huisarts.
In juli naar m'n oude huisarts, ivm met niet on gesteld worden. Moest toen nog een half jaar afwachten. Daarna één keer on gesteld geweest, maar 't zit me niet helemaal lekker dus maar even naar mijn nieuwe huisarts.

Aangezien ik het afgelopen jaar wel een keer ongesteld ben geweest werkte de boel dus wel. Ze maakte zich er geen zorgen om en vond verder onderzoek niet nodig. Wacht nog maar een half jaar af.

Oh en na drie vragen dacht ze niet dat ik PCOS had. Maar dat zou ook niet zo boeiend zijn en belangrijk om vast te stellen.. Ja, dat doet verder niet zoveel pcos. Alleen als je dan zwanger wil worden gaat het wat moeilijker. (echt op een toon van ja maar ach, dat stelt niks voor)

En dit was nota bene een vrouw. Benoemd dat het me niet helemaal lekker zat, maar dat werd weggewoven. Het is stress, want je gaat niet voor niks naar de praktijk ondersteuner.
Voor anderen opkomen doe ik zonder moeite, maar voor mezelf toch lastig. Bah, hou je daar dan een rot gevoel aan over.

Sorry, lang bericht.

Ik heb exact dit gehad, echt alsof ik mijn eigen verhaal lees. Als je wil mag je een pb sturen, ik heb inderdaad PCOS ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:20 



 
Profiel   

Één collega, die nu appt dat een andere collega positief is getest, en dat er nu een soort 'paniekvoetbal' ontstaat. Ik sta al op werk. Ik heb mezelf maar even in toilet-isolatie gestopt met een zelftest... :roll:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 09:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 103 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen