Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 10:11

Dat ik een email verwacht. Eergisteren telefoontje gehad, gehoopt gister de mail wel al binnen te hebben maar helaas. Dus whatsapp bericht erachteraan gestuurd en tot op heden geen reactie.

Heb geen zin om in kwaad daglicht te komen staan omdat ik een afspraak niet na kom terwijl ik helemaal geen mail ervan gehad te hebben.
Dit is heel erg belangrijk voor mij want gaat over meeloopdag(en) bij een bedrijf voor nieuwe richting in te slaan met werk.

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 10:15

fjordjes schreef:
Heb een stukje van de aflevering van Boos geluisterd via 3fm en helaas heeft dat bij mij wat rottige herinneringen naar boven gebracht... :(

:(:) Herkenbaar, ik ben hem in stukjes aan het terug zien, maar ik merk dat ik deze week veel meer bezig ben met "vroeger" dan normaal

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 10:17

M’n moeder kijkt de hele facking dag tv. En helaas is het heel vaak de serie Hawaii Five O. Ik heb volgens mij nog nooit een serie slechter als deze gezien.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 10:25

Verraderlijke gladheid op de weg terwijl het 3 graden was -O- Nu doet mijn heup zeer en ondanks ik mensen waarschuwde voor gladheid op dat stuk terwijl ik mijn fiets stond te maken, fietsten ze stug door en gingen ze ook onderuit.. |o Zucht.

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 10:30

Aan een telefoongesprek van gisteren:

"Goedendag, met Prompter, ik wil graag lenzenvloeistof bestellen"
"Dat is prima, geeft u maar door".
"Drie keer X en 1 keer Y. En kan het naar mijn werkadres gestuurd worden?"
"Oh dan moet ik uw adres veranderen, dat wordt lastig met volgende bestellingen"
"Hoezo, mijn woonadres blijft toch hetzelfde, alleen het verzendadres is anders"
"Nee ik moet dan echt uw adres veranderen, anders kan het niet"
"Maar dit gaat al twee jaar zo sinds Corona, het was steeds geen probleem"
"Nou dan kunt u beter het hoofdkantoor bellen"
"Ik BEL het hoofdkantoor, dit is het nummer dat op de site van het hoofdkantoor staat!"
"Oh...."
verwarde stilte.
"Geeft u dan maar het verzendadres, dan maak ik het in orde".

Echt WTF?

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 10:42

Wakker worden met dit.. Dit hoort in de bench naast het bed te liggen. Ergens is er wat fout gegaan vannacht _O-
Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:08

Prompter zucht heel niet handig nee

Froukje bench niet nodig meer zo te zien. Gezellig.

Hier nagebeld over de boete. Het is echt -O- ik weet nu waar het is. En het is gewoon zuur. Ik ben geflitst 63 m na het bord 50 komende uit een 70 zone. Het bord 50 is kennelijk verplaatst naar een stuk eerder pal achter een grote nieuw geplaatste electronisch parkeerplaats aanduidingen bord. Met veel te veel informatie erop dat enorm afleidt. Dat parkeerbord heb ik gezien, het verplaatste 50 bord staat daar nu pal achter en dat heb ik niet gezien. :n Ik mistte het wel een stukje verderop.

63 m daarna staat kennelijk nu een flitskast om de nieuwe situatie te controleren. Het regent kennelijk bonnen op dit moment daar. En ze hebben ook best wat klachten al ontvangen over het heel er afleidende electronische bord.

Kortom gewoon een heel onoverzichtelijke situatie gemaakt met een veel te veel aandachtvragend bord met redelijk zinloze informatie over welke parkeerplaats nog hoeveel plekken heeft en met de lijnen waarheen je dan moet. Teveel info om uberhaupt te kunnen opnemen als je rijdt. 8)7 Waardoor je de juist wel belangrijke info namelijk verkeersborden gewoon niet meer waarneemt.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:14

Is wel handig incasseren voor de politie zo. :=

Dat schijnbaar dat oranje knipperlicht voor niks uitgevonden is op de auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:22

karuna schreef:
Prompter zucht heel niet handig nee

Froukje bench niet nodig meer zo te zien. Gezellig.

Hier nagebeld over de boete. Het is echt -O- ik weet nu waar het is. En het is gewoon zuur. Ik ben geflitst 63 m na het bord 50 komende uit een 70 zone. Het bord 50 is kennelijk verplaatst naar een stuk eerder pal achter een grote nieuw geplaatste electronisch parkeerplaats aanduidingen bord. Met veel te veel informatie erop dat enorm afleidt. Dat parkeerbord heb ik gezien, het verplaatste 50 bord staat daar nu pal achter en dat heb ik niet gezien. :n Ik mistte het wel een stukje verderop.

63 m daarna staat kennelijk nu een flitskast om de nieuwe situatie te controleren. Het regent kennelijk bonnen op dit moment daar. En ze hebben ook best wat klachten al ontvangen over het heel er afleidende electronische bord.

Kortom gewoon een heel onoverzichtelijke situatie gemaakt met een veel te veel aandachtvragend bord met redelijk zinloze informatie over welke parkeerplaats nog hoeveel plekken heeft en met de lijnen waarheen je dan moet. Teveel info om uberhaupt te kunnen opnemen als je rijdt. 8)7 Waardoor je de juist wel belangrijke info namelijk verkeersborden gewoon niet meer waarneemt.


Even naar de situatie toe gaan foto's maken, boete netjes betalen en bezwaar maken. Als het een onduidelijke situatie is, maak je kans dat je je geld terug krijgt.

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:25

Oeps, de neurochirurg is minimaal boos.
De hernia had eigenlijk direct geopereerd gemoeten qua symptomen + klinisch beeld..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:26

Betaald heb ik al, gewoon jammer van het geld maar het is niet anders. Mijn fout dat ik me laat afleiden door een voor mij niet belangrijk bord. Dat mag gewoon niet gebeuren, voor hetzelfde geld steekt na dat bord iemand over en rijd ik eroverheen.

Hagelslag, :(:) gelukkig wordt je serieus bekeken. Hopelijk nu dan een vervolg.

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:34

karuna schreef:
Betaald heb ik al, gewoon jammer van het geld maar het is niet anders. Mijn fout dat ik me laat afleiden door een voor mij niet belangrijk bord. Dat mag gewoon niet gebeuren, voor hetzelfde geld steekt na dat bord iemand over en rijd ik eroverheen.

Ik zou toch proberen dat bezwaar aan te tekenen hoor. Niet geschoten is altijd mis. En ze hebben er extra werk van dus ze houden er minder aan over :Y) .

En dan ook even kijken of er ook een waarschuwingsbord staat "situatie gewijzigd". Anders kan je dat ook nog aanvoeren.

fotolijstje

Berichten: 2707
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:39

Keelpijn :(

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:47

Dat is zuur Karuna! Ik ben een paar jaar geleden kort achter elkaar geflitst toen ik met hoge spoed naar mijn paard moest met een gebroken been. De eerste was geheel terecht, de tweede was een soort gelijke situatie. Voelde ook wel onterecht.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 11:58

Dat ik verliefd was geworden op een hondje in het asiel, gereageerd maar ze was al weg.Nu stond ze er weer op met de tekst gereserveerd.Het asiel had mij toch een berichtje kunnen sturen dat ze weer terug was.Nu is ze weer van de site.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:22

Dat mijn whis setje al 2 weken weg is voor reparatie. Ik heb dat ding gewoon nodig om les te geven, het is geen pret artikel ofzo -O-

tirzasarah10

Berichten: 1829
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:37

karuna schreef:
Prompter zucht heel niet handig nee

Froukje bench niet nodig meer zo te zien. Gezellig.

Hier nagebeld over de boete. Het is echt -O- ik weet nu waar het is. En het is gewoon zuur. Ik ben geflitst 63 m na het bord 50 komende uit een 70 zone. Het bord 50 is kennelijk verplaatst naar een stuk eerder pal achter een grote nieuw geplaatste electronisch parkeerplaats aanduidingen bord. Met veel te veel informatie erop dat enorm afleidt. Dat parkeerbord heb ik gezien, het verplaatste 50 bord staat daar nu pal achter en dat heb ik niet gezien. :n Ik mistte het wel een stukje verderop.

63 m daarna staat kennelijk nu een flitskast om de nieuwe situatie te controleren. Het regent kennelijk bonnen op dit moment daar. En ze hebben ook best wat klachten al ontvangen over het heel er afleidende electronische bord.

Kortom gewoon een heel onoverzichtelijke situatie gemaakt met een veel te veel aandachtvragend bord met redelijk zinloze informatie over welke parkeerplaats nog hoeveel plekken heeft en met de lijnen waarheen je dan moet. Teveel info om uberhaupt te kunnen opnemen als je rijdt. 8)7 Waardoor je de juist wel belangrijke info namelijk verkeersborden gewoon niet meer waarneemt.


Geen idee of het nu nog zo is maar ooit heb ik onderzoek gedaan naar zoiets en er stond toen dat er 140m na een snelheid aanduiding pas geflitst mag worden. Misschien de moeite waard om het na te kijken. Al blijft het zuur, zeker als je je er niet bewust van bent.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:39

Naast dat ik Corona heb ben ik nu ook mooi even ongesteld geworden… fantastisch pffff

fotolijstje

Berichten: 2707
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:40

Mijn ouders zijn op vakantie. Ik ben dus alleen met mijn zus thuis, maar ik moet van haar alles doen omdat zij naar school is en ik online les heb

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:51

fotolijstje schreef:
Mijn ouders zijn op vakantie. Ik ben dus alleen met mijn zus thuis, maar ik moet van haar alles doen omdat zij naar school is en ik online les heb

Wat is alles? Mag aannemen dat zodra je zusje thuis is jullie ook gewoon dingen samen kunnen doen? En hoe oud is je zusje?

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:56

Ik had mijn project dus niet gehaald. Zojuist feedback gekregen van mijn docente. Het verslag wat ik de afgelopen week hals over kop moest schrijven omdat de deadline van vrijdag naar dinsdag was verplaatst is voor niets geweest. De gekregen feedback die ik kreeg had alleen betrekking op het eindproduct en concept, wat ik vreemd vond omdat alles toegelicht stond in mijn verslag. Er is dus nu inderdaad bekend dat er gewoon niet naar gekeken is en ik het voor jan banketstaaf gemaakt heb.

Ik weet wel wat ik moet doen voor mijn herkansing om hem te halen maar ik heb ook meteen een gesprek aangevraagd bij de decaan. Wat als ik een half jaar lang meer dan 200 uur in een schoolproject heb gestoken is het wel zo netjes als docenten even 10 minuten nemen om mijn verslag en reflectie door te lezen en te kijken.

fotolijstje

Berichten: 2707
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:00

Rennie89 schreef:
fotolijstje schreef:
Mijn ouders zijn op vakantie. Ik ben dus alleen met mijn zus thuis, maar ik moet van haar alles doen omdat zij naar school is en ik online les heb

Wat is alles? Mag aannemen dat zodra je zusje thuis is jullie ook gewoon dingen samen kunnen doen? En hoe oud is je zusje?

Net zo oud als ik!
Maar alles is zeg maar, de hond van de buren uitlaten tussen de lessen door. De was ophangen, de was eraf halen, de was in de machine stoppen etc, vaatwasser uitruimen/inladen, was opvouwen. Ik moet in de avond ook nog weer de hond gaan uitlaten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:13

Oke zelfs de honden uitlaten is niet leuk meer. Ik hoop dat de therapeut vanavond wonderen kan verrichten :+

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:15

Mijn werklaptop heeft de geest gegeven -O- Ticket ingediend bij IT en dat het prio heeft, want ik kan nu niet werken. Moet waarschijnlijk een nieuwe laptop ophalen bij hoofdkantoor, maar dat zal vast niet vandaag zijn :')

Goed.. ik ga wel weekend houden dan _O-

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:26

hagelslag schreef:
Oeps, de neurochirurg is minimaal boos.
De hernia had eigenlijk direct geopereerd gemoeten qua symptomen + klinisch beeld..

Klinkt niet best -O- sterkte!

Ik heb gisteren gewoon wakker gelegen van die uitzending van BOOS, kan mij er zo boos om maken. Knallende hoofdpijn nu