Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:29

Foaly schreef:
Een brief dat over tien dagen het water wordt afgesloten en een huisbaas die nergens op reageert _-:(


Update: huisbaas heeft blijkbaar al 18 maanden geen water betaald (a 200 euro in de maand). Heeft eergister beloofd zo snel mogelijk Dunea te bellen, maar dat nog niet gedaan. Dus nu sluiten we maandag een noodcontract af en dan maar zien wanneer hij wakker wordt en wat gaat regelen ofzo? :7

Gelukkig is de vriend van een huisgenoot advocaat, want ik vermoed dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. Intussen ben ik even snel de afwas doen _-:(

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:38

Plop1997 schreef:
Ik had mijn project dus niet gehaald. Zojuist feedback gekregen van mijn docente. Het verslag wat ik de afgelopen week hals over kop moest schrijven omdat de deadline van vrijdag naar dinsdag was verplaatst is voor niets geweest. De gekregen feedback die ik kreeg had alleen betrekking op het eindproduct en concept, wat ik vreemd vond omdat alles toegelicht stond in mijn verslag. Er is dus nu inderdaad bekend dat er gewoon niet naar gekeken is en ik het voor jan banketstaaf gemaakt heb.

Ik weet wel wat ik moet doen voor mijn herkansing om hem te halen maar ik heb ook meteen een gesprek aangevraagd bij de decaan. Wat als ik een half jaar lang meer dan 200 uur in een schoolproject heb gestoken is het wel zo netjes als docenten even 10 minuten nemen om mijn verslag en reflectie door te lezen en te kijken.


Wat een kakschool heb jij zeg als ik dit allemaal zo lees -O- super demotiverend, sterkte en kom goed voor jezelf op!!

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:50

Echt waar mijn zus, wat een idioot. Ze heeft niet een jaar haar scooter rijbewijs.
Ze is nu al een keer aangereden toen ze haar rijbewijs een week had. Dus nieuwe scooter gekocht omdat de andere stuk was.
Ja hoor vandaag weer, is ze weer gevallen met de scooter en natuurlijk schade.
Ze moet eventjes wat normaler gaan rijden en beter met de spullen om gaan.

Lau07
Moderator

Berichten: 1566
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 14:17

De reacties van sommige mannen naar aanleiding van de BOOS uitzending. -:(-
Ik was net ergens op kantoor en daar werd er zo lacherig over gedaan. Toen ik vroeg of ze ook zo zouden reageren als het om hun vrouw of kind zou gaan, werden ze wel stil, maar wat een ongelofelijke sukkels. Ze zijn gelijk zo in mijn achting gedaald.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 14:27

Ik helemaal met werk mijn beschikbaarheid aangepast precies op tijd voor het diensten claimen in de week dat ik met mijn minor begin. Vergeet ik verdomme die diensten te claimen en nu is er niks fatsoenlijks meer over.

Echt ik kan dit zo niet gebruiken ik ben al zo bang dat ik het allemaal niet aan ga kunnen met die klote tentamens weer.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 14:40

Foaly schreef:
Foaly schreef:
Een brief dat over tien dagen het water wordt afgesloten en een huisbaas die nergens op reageert _-:(


Update: huisbaas heeft blijkbaar al 18 maanden geen water betaald (a 200 euro in de maand). Heeft eergister beloofd zo snel mogelijk Dunea te bellen, maar dat nog niet gedaan. Dus nu sluiten we maandag een noodcontract af en dan maar zien wanneer hij wakker wordt en wat gaat regelen ofzo? :7

Gelukkig is de vriend van een huisgenoot advocaat, want ik vermoed dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. Intussen ben ik even snel de afwas doen _-:(

Dat meen je niet :oo

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:14

Verkeerd gerekend, het zijn 7 maanden geen 18. De rest van de situatie is hetzelfde -O-

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:16

Lau07 schreef:
De reacties van sommige mannen naar aanleiding van de BOOS uitzending. -:(-
Ik was net ergens op kantoor en daar werd er zo lacherig over gedaan. Toen ik vroeg of ze ook zo zouden reageren als het om hun vrouw of kind zou gaan, werden ze wel stil, maar wat een ongelofelijke sukkels. Ze zijn gelijk zo in mijn achting gedaald.



Zij durven! -:(-

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:17

Foaly schreef:
Foaly schreef:
Een brief dat over tien dagen het water wordt afgesloten en een huisbaas die nergens op reageert _-:(


Update: huisbaas heeft blijkbaar al 18 maanden geen water betaald (a 200 euro in de maand). Heeft eergister beloofd zo snel mogelijk Dunea te bellen, maar dat nog niet gedaan. Dus nu sluiten we maandag een noodcontract af en dan maar zien wanneer hij wakker wordt en wat gaat regelen ofzo? :7

Gelukkig is de vriend van een huisgenoot advocaat, want ik vermoed dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. Intussen ben ik even snel de afwas doen _-:(



Vreemd zeg 8)7

Hopelijk neemt hij nog actie!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:23

hagelslag schreef:
Oeps, de neurochirurg is minimaal boos.
De hernia had eigenlijk direct geopereerd gemoeten qua symptomen + klinisch beeld..

Heftig… Sterkte, ga je dan nu alsnog geopereerd worden?

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:26

Belafspraak maken met iemand, en diegene pakt gewoon niet op. Waarom maak ik dan een Belafspraak met je als je toch niet op neemt.

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 15:52

Dat ik gister m'n keyboard binnen heb gekregen, maar ik heb geen geduld en wil meteen alles kunnen. |o Kan nu ongv 10 seconde van für elise uit m'n hoofd maar nog niet perfect en dan wordt k boos op mezelf, ook al weet ik dat het niet nodig is. :\

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 16:11

TessaxQuincy schreef:
Dat ik gister m'n keyboard binnen heb gekregen, maar ik heb geen geduld en wil meteen alles kunnen. |o Kan nu ongv 10 seconde van für elise uit m'n hoofd maar nog niet perfect en dan wordt k boos op mezelf, ook al weet ik dat het niet nodig is. :


Die frustratie hou je ook nog na 10 jaar :') en dan moet muziek maken ontspannend zijn. Hier krijgt de gitaar ook aardig wat scheldwoorden te horen als het niet lukt :')

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 16:16

Van die mensen waar het advies van een paraveterinair niet genoeg voor is.. Waarom doe ik dit werk uberhaupt nog %)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 16:22

Warm water doet het niet... We hebben hier gemiddeld 4 keer per jaar geen water. En ook regelmatig dat ze het afsluiten ivm onderhoud. Of dat het warm water het dus niet doet. :')

En dit gebouw is nog maar uit 2014 he. Tja goedkoop is duurkoop.

... Hopelijk nog 3 maanden.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 16:59

Controle van mijn werkgever gehad op mijn werkplek. 8)7

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:06

Appeltje_1 schreef:
Foaly schreef:

Update: huisbaas heeft blijkbaar al 18 maanden geen water betaald (a 200 euro in de maand). Heeft eergister beloofd zo snel mogelijk Dunea te bellen, maar dat nog niet gedaan. Dus nu sluiten we maandag een noodcontract af en dan maar zien wanneer hij wakker wordt en wat gaat regelen ofzo? :7

Gelukkig is de vriend van een huisgenoot advocaat, want ik vermoed dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. Intussen ben ik even snel de afwas doen _-:(



Vreemd zeg 8)7

Hopelijk neemt hij nog actie!


Hij appte net om een foto van de waterstand van vandaag, dus het lijkt erop dat hij iets aan het doen is. Ik houd mn vingers gekruist :')

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:08

Foaly schreef:
Appeltje_1 schreef:


Vreemd zeg 8)7

Hopelijk neemt hij nog actie!


Hij appte net om een foto van de waterstand van vandaag, dus het lijkt erop dat hij iets aan het doen is. Ik houd mn vingers gekruist :')


Hoop het ook voor je! Laat het zeker even weten

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:21

Ineke2 schreef:
hagelslag schreef:
Oeps, de neurochirurg is minimaal boos.
De hernia had eigenlijk direct geopereerd gemoeten qua symptomen + klinisch beeld..

Heftig… Sterkte, ga je dan nu alsnog geopereerd worden?



Helaas ja
De neurochirurg zei, dit had toen direct al gemoeten..
Het is niet goed geweest van de orthopeed om te wachten

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:29

Marcella schreef:
Controle van mijn werkgever gehad op mijn werkplek. 8)7

Ehm lijkt mij best normaal toch?

Hagelslag: Ik denk wel beter, het is een flinke ingreep maar als zie hoe mijn ex stalgenoot alles weer doet zonder pijn… Dat moet zo’n opluchting gaan zijn straks.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:34

Dat ik net terug kom van de supermarkt en nu weer terug kan omdat ik compleet vergeten wat dat ik morgenochtend bezoek kreeg en daar eten voor moest regelen :x

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:48

Ineke2 schreef:
Marcella schreef:
Controle van mijn werkgever gehad op mijn werkplek. 8)7

Ehm lijkt mij best normaal toch?

Hagelslag: Ik denk wel beter, het is een flinke ingreep maar als zie hoe mijn ex stalgenoot alles weer doet zonder pijn… Dat moet zo’n opluchting gaan zijn straks.


Ik hoop dat het een opluchting gaat zijn.
De mri beelden die hij liet zien waren best confronterend.
Ca 70% van de hernia drukt op de zenuwen en ruggenmerg.
Ik heb vooralsnog flink geluk. Maar ook echt goed pijn.
En ik ben het echt zo spuugzat

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:51

Hagelslag, dan is de pijn ook wel. Logisch. Hopelijk kun je snel terecht voor een operatie

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 17:58

Mijn oudste zus er, en zij moet altijd alles beter weten.
_-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 18:06

Ik kom thuis van een hele dag werken, vriendje was de hele dag thuis/vrij, wil ik graag even op de laptop werken, moet ik wachten omdat hij even snel wat wil doen op mijn laptop. Iets waar hij de hele dag de tijd voor heeft gehad.

Inmiddels zit ik al drie kwartier te zitten tot ik wat kan doen :+.