Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 106 van de 355 [ 8856 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 355  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Dat heb ik gedaan maar helaas geeft dat alleen de optie om contact met vinted op te nemen bij een beschadiging tijdens vervoer en zij hebben ondertussen nog niet gereageerd (er is nog < 24 uur over). Hopelijk wordt het wel op tijd geblokkeerd want nu staat er nog steeds die melding dat het bedrag op moment X wordt vrijgegeven. Als ze morgenmiddag nog niet hebben gereageerd zal ik ook maar een random andere optie kiezen in de hoop dat het dan wel automatisch wordt geblokkeerd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:20 



 
Profiel   

Maar was het zo slecht verpakt dat de verkoper hier wat aan kan doen? Of is er enorm grof omgegaan met het pakket?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:06 



 
Profiel   

Het gaat om een soort bodyspray/parfum met schroefdop en deze is compleet losgeraakt. Ik weet niet of dit komt doordat hij niet goed dicht was gedraaid (hij was in ieder geval niet met een plakbandje o.i.d. extra verzegeld door de verkoper) of dat hij door omgaan met het pakket los is geraakt. Hij zat in het originele doosje met een plastic zakje eromheen, dus geen speciale extra verpakking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:41 



 
Profiel   

Hoe zit het eigenlijk met verkopen van paardenspullen? Heb een aantal keer een dekje verkocht zonder problemen. Nu ineens kreeg ik allerlei berichten dat dit niet mocht en dat ik geblokkeerd werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:14 



 
Profiel   

Volgens mij is er geen categorie waar je dekjes kunt verkopen.
Paardrijbroeken kan wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:15 



 
Profiel   

Hoe lang doen jullie uitbetalingen er altijd over?

De mijne normaal 1 dag. Maar nu heb ik een groter bedrag uit laten betalen en wacht ik al 3 dagen. De app geeft aan dat ik het pas de 28e uitbetaald krijg. Wat laat! Hebben jullie dat ook wel gehad? Is dat omdat het bedrag hoger is ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 13:57 



 
Profiel   

Je moet de catalogusregels eens bekijken, dan schrik je wel wat er eigenlijk niet op Vinted verkocht mag worden bv audioboeken. Of behangpapier.

Als ze jouw advertentie eruit halen heb je volgens mij echt pech. Even gekeken: bij het merk Anky tel ik zo al meteen 15 advertenties met dekjes en/of bandages

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:08 



 
Profiel   

Ik moet altijd minimaal 3-5 dagen wachten voordat het geld wordt bijgeschreven. Volgens mij staat er ook minimaal 5 werkdagen voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:12 



 
Profiel   

Ik heb er ook eens een dekje opgezet, maar die werd snel verwijderd. Ik had geen idee, vond het wel passen onder een sportcategorie. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:29 



 
Profiel   

Oh gek. Dan heb ik altijd geluk gehad. Ik had mezelf vandaag toch rijk gerekend want ik wil shoppen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:29 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Hoe lang doen jullie uitbetalingen er altijd over?

De mijne normaal 1 dag. Maar nu heb ik een groter bedrag uit laten betalen en wacht ik al 3 dagen. De app geeft aan dat ik het pas de 28e uitbetaald krijg. Wat laat! Hebben jullie dat ook wel gehad? Is dat omdat het bedrag hoger is ofzo?


Ik heb net 2000 euro uit laten keren en dat was er gewoon de volgende dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:46 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Hoe lang doen jullie uitbetalingen er altijd over?

De mijne normaal 1 dag. Maar nu heb ik een groter bedrag uit laten betalen en wacht ik al 3 dagen. De app geeft aan dat ik het pas de 28e uitbetaald krijg. Wat laat! Hebben jullie dat ook wel gehad? Is dat omdat het bedrag hoger is ofzo?

Denk het niet. Gister betaling aangevraagd staat ook pas dat ik het de 27e krijg.. gaat ook 8 of 10€

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:51 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Lisitano schreef
Hoe lang doen jullie uitbetalingen er altijd over?

De mijne normaal 1 dag. Maar nu heb ik een groter bedrag uit laten betalen en wacht ik al 3 dagen. De app geeft aan dat ik het pas de 28e uitbetaald krijg. Wat laat! Hebben jullie dat ook wel gehad? Is dat omdat het bedrag hoger is ofzo?


Ik heb net 2000 euro uit laten keren en dat was er gewoon de volgende dag.

Ik vond dat ik al zoveel had gespaard _O-
En is het al weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:35 



 
Profiel   

Ik voelde me al helemaal Rockefeller met de eerste keer 500 euro :))

Daarna heb ik het altijd eerder uit laten betalen. Maar altijd binnen een paar dagen binnen volgens mij.
Volgende dag dan ook weer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:25 



 
Profiel   

Heeft iemand anders ook moeite met het invoeren van je IBAN? Heb het al meerdere keren geprobeerd maar wilt niet lukken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 17:44 



 
Profiel   

Zo wat een bedragen wat mensen verkocht hebben!

Hier vooral nog bezig met kopen ipv verkopen maar ben enorm blij met vinted. Ik zoek altijd net wat langer zodat er goede bundels ontstaan. Een enorm groot pakket voor 36 euro inclusief alles met bodywarmer jassen truien broeken voor zomer en een lange broek en tshirts. 15 dingen en alles van merk en zgan. Dat kan mooi een 2e ronde mee en anders zo ook weer te koop tegen die tijd. Ideaal!

Zolang mijn zoon nog geen duidelijke voorkeur krijgt blijf ik zo shoppen hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:16 



 
Profiel   

Voor mijn zoon shop ik toch liever in facebookgroepen waar meerdere mensen samen verkopen, hoef ik maar 1 keer verzending te betalen en geen kosten. Bovendien is de kwaliteitsgarantie toch iets beter dan met Vinted vind ik.

Ben nu wel bezig zijn kleerkast en overtollig speelgoed op vinted te zetten en moet zeggen dat dat wel loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:27 



 
Profiel   

Ik ken eigenlijk geen Facebook groepen waarbij je nog een leuk aanbod van meerdere dingen per keer in grotere maten hebt. Bij een maatje 110-116 hield het echt wel op vond ik. En dan koop ik liever dat ene dingetje tegelijk via Vinted :)

Voordeel aan verkopen via Vinted ipv. via Facebook vind ik ook dat je toch wat minder "gezeur" hebt omdat mensen al dingen kunnen kopen zonder contact, dat mensen goed beseffen dat het ineens weg kan zijn :) En vooral dat het gewoon altijd blijft staan en je niet weer opnieuw hoeft up te loaden.

Ik moet er nog een halve kast op zetten maar komt er steeds niet van... beste is natuurlijk elke week een aantal dingen te doen, al doe je elke dag maar 1 ding hè.... dan blijf je ook een beetje relevant in je weergave :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:32 



 
Profiel   

Ik zou het wel handig vinden als vinted tabbladen zou hebben bij kastjes of maat selecteren. Soms staat alles door elkaar. Ik probeer als ik wat zie vaak wel een bundel te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:58 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik zou het wel handig vinden als vinted tabbladen zou hebben bij kastjes of maat selecteren. Soms staat alles door elkaar. Ik probeer als ik wat zie vaak wel een bundel te maken

Je kunt bij een koper wel filteren op diens advertenties, bijv op maat. Dat is handig bij het maken van een bundel. Maar dat bedoel je misschien niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:07 



 
Profiel   

Ja dat bedoel ik wel. Ff kijken hoe ik dat doe. Ik zie nu wel filteren maar op de telefoon kan ik niet maat selecteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:22 



 
Profiel   

Hee je hebt gelijk, dat lukt mij ook niet (meer). Dan is dat veranderd, of ik heb het me verbeeld. Sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:29 



 
Profiel   

Oh wilde ook al vragen hoe :)
Bij zoeken lukt me filteren wel, maar kijk ik dan door de kleerkast van een persoon zie ik daar alles door elkaar staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 12:37 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Oh wilde ook al vragen hoe :)
Bij zoeken lukt me filteren wel, maar kijk ik dan door de kleerkast van een persoon zie ik daar alles door elkaar staan.

Daar zit dus wel een filter op categorie maar niet op maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 12:40 



 

Ik zou het ook erg handig vinden om bundelkorting te kunnen selecteren. Sommige verkopers hebben echt een leuke korting, maar door de hoge startprijs klik ik het niet snel aan:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 106 van de 355 [ 8856 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 355  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen