Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokker bij Ikea Hengelo

 
Profiel   

Wie zou mij aan mijn nieuwe stoel willen helpen? :7 Dan zou je echt mijn held zijn! :Y)

Ik heb een hele leuke stoel gezien bij de Ikea. Nu is deze overal uitverkocht, behalve bij de Ikea in Hengelo! Nu kan je deze niet laten bezorgen of reserveren. Zo ontzettend balen! En ik wil die stoel zo graag :D

Nu woon ik absoluut niet in de buurt en hebben ze volgens de site er nog maar 2 op voorraad.

Ik ben in staat om op en neer te rijden, maar veels te bang om mis te grijpen en dus heel die 2uur enkele reis voor niks te rijden :')

Wil iemand mij helpen om de stoel te bemachtigen? O:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 00:20 



 
Profiel   

Ik ga heel toevallig morgen naar de Ikea in Hengelo, wil wel voor je kijken? Vrees alleen dat ik ‘m niet voor je kan kopen en meenemen, omdat we zelf wat spullen nodig hebben en met 2 kindjes en kinderwagen zit de auto al vrij vol..

Stuur maar even pb als je er wat aan hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 00:44 



 
Profiel   

Ik werk er! Woon er praktisch naast. En kan je niet met click en collect reserveren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 01:27 



 
Profiel   

Heb je er haast mee? Mijn broertje werkt bij IKEA, en er zijn enorme tekorten van veel producten door leveringaproblemen ivm Corona etc. Dat ze niet aanwezig zijn op dit moment kan dus heel goed, ik grijp nog steeds mis hier op een paar producten (Utrecht) waaronder een stoel ( die wip versie maar in 't zwart).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 02:12 



 
Profiel   

Bedankt voor alle hulp en het meedenken. Heb veel PB's gehad. Als het goed is, is mijn stoel veilig gesteld met een omweg kunnen reserveren. En ga ik morgen 'even' op en neer naar Hengelo :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:34 



 
Profiel   

Gezellig ik werk morgen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:51 



 
Profiel   

Haha, sta je bij de afhaalbalie? Kan je me nog even voor gek verklaren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:25 



 
Profiel   

Zeker gezellig :9k

Vier uur rijden kost een klein vermogen aan brandstof, is het geen idee als iemand (Sterre98?) de stoelen ophaalt, pakketzegel op plakt en via PostNL naar TS stuurt? Geld voor een pakketzegel + appeltaart oid voor de moeite lijkt me stuk goedkoper en minder tijd kosten dan naar Hengelo op en neer rijden.

Zo heb ik vorig jaar ook nog iets geregeld, oproep gedaan of iemand iets op wilde halen en versturen, die persoon geld voor artikel + verzenden + wat extra's overgemaakt en twee dagen later had ik het in huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:31 



 
Profiel   

Dat zou helemaal ideaal zijn, maar weet niet of dat nog mogelijk is. Mocht iemand daar nog in mee willen denken hoor ik het graag :D

Die taart sponsor ik dan uiteraard

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:00 



 
Profiel   

Nu ben ik nieuwsgierig om welke stoel het gaat :D

Ben vast niet de enige :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:11 



 
Profiel   

Ik denk dat Erpel dat pas gaat zeggen als ze hem zeker binnen heeft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:39 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Ik werk er! Woon er praktisch naast. En kan je niet met click en collect reserveren?


Effe off topic maar ECHT, je krijgt op bokt zowat alles geregeld /iedereen te pakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 23:34 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik denk dat Erpel dat pas gaat zeggen als ze hem zeker binnen heeft :D

Haha ja dat vermoed ik ook, zo flauw :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 00:26 



 
Profiel   

Gelukt met de stoel?

Het was echt bizar druk vandaag jeetje _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:18 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
Gelukt met de stoel?

Het was echt bizar druk vandaag jeetje _O-



iedereen kwam voor die stoel _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:07 



 
Profiel   

Hey, gefeliciteerd met de aankoop van je Bokt stoel. Deze stoel kan je in vier standen zetten: stilstand, stap, draf en galop. We wensen je veel plezier met je aankoop.
Groetjes, Ikea.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:10 



 
Profiel   

En ie kan op de achterste poten wippen, gaat dat te ver dan flikker je achterover #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:07 



 
Profiel   

Ben ik de enige die nu super nieuwsgierig is naar de betreffende stoel? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:09 



 
Profiel   

Vroeger hadden mijn ouders eetstoelen met leuningen. Ze zouden nu op en top vintage zijn. Deze werden -door ons- bokkies genoemd. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:13 



 
Profiel   

Jaa het is gelukt *\o/* Vandaag opgehaald samen met mijn vader en zijn zuinige auto :Y) Was meteen leuk dochter-vader dagje uit :D

Maar het was inderdaad bijzonder druk op dat meubelplein en Ikea. Konden in eerste instantie de bordjes 'bestelling ophalen' ook niet vinden. Stond maar slecht aangegeven vond ik. Daarna toch ook nog maar even de Ikea doorgestruind, als we er dan toch zijn :')

Ik had de stoel al in begin oktober gespot en wilde toen al graag hebben, maar was niet op voorraad. Tijdje in de gaten gehouden maar kwam telkens niet. En nu keek ik weer en toen was ie echt nergens meer te verkrijgen. Zelfs in België niet meer en op marktplaats alleen maar gezocht topics :') Dus wilde hem nu zo graag hebben! Past perfect in de sfeer die ik wil maken in de serre <3

Voor de nieuwsgierige onder ons:
[ img ]

Bedankt allemaal voor het meedenken! :D Ik geniet nu mooi vanuit mijn nieuwe stoel 8-)

Ik kijk nu trouwens op de Ikea site en er staat nu dat ie overal uitverkocht is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 01:16 



 
Profiel   

Hij is superleuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 01:20 



 
Profiel   

Oh hij is leuk idd! Fijn dat het gelukt is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:20 



 
Profiel   

Leuke stoel en een mooie oplossing zo met het vader-dochter dagje. Gezellig ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:32 



 
Profiel   

Toffe stoel. Zeker alle moeite waard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:13 



 
Profiel   

Erpel schreef
Jaa het is gelukt *\o/* Vandaag opgehaald samen met mijn vader en zijn zuinige auto :Y) Was meteen leuk dochter-vader dagje uit :D

Maar het was inderdaad bijzonder druk op dat meubelplein en Ikea. Konden in eerste instantie de bordjes 'bestelling ophalen' ook niet vinden. Stond maar slecht aangegeven vond ik. Daarna toch ook nog maar even de Ikea doorgestruind, als we er dan toch zijn :')

Ik had de stoel al in begin oktober gespot en wilde toen al graag hebben, maar was niet op voorraad. Tijdje in de gaten gehouden maar kwam telkens niet. En nu keek ik weer en toen was ie echt nergens meer te verkrijgen. Zelfs in België niet meer en op marktplaats alleen maar gezocht topics :') Dus wilde hem nu zo graag hebben! Past perfect in de sfeer die ik wil maken in de serre <3

Voor de nieuwsgierige onder ons:
[ Afbeelding ]

Bedankt allemaal voor het meedenken! :D Ik geniet nu mooi vanuit mijn nieuwe stoel 8-)

Ik kijk nu trouwens op de Ikea site en er staat nu dat ie overal uitverkocht is :')


<3 Ik snap de moeite

Zo leuk dat “bokt” dat ff regelt <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen