Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 21:12

Kan ook zijn dat er dan leveringsproblemen zijn, want een supermarkt wil niet graag ( vaak ) nee moeten verkopen.

tirzasarah10

Berichten: 1829
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 21:24

Dat ik gisteravond een bestelling hen geplaatst maar geen bevestiging heb gekregen. Vanmorgen een mailtje gestuurd of het klopte maar niks terug gehad. Ik hoop dat het morgen toch binnen komt of dat ik iets verneem.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 21:27

Marije_1997 schreef:
Appeltje_1 schreef:
Ik begrijp even het probleem niet denk ik. De schappen zijn wel vaker leeg, ook bij gewoon melk etc. (wc papier ook :+ ) Dat is ook een zoektocht.

Niet om je meteen aan te vallen, maar ik heb even je probleem en reden daartoe gemist.


Lactose vrije producten (vaak ook lang houdbaar) worden niet dagelijks aangevuld. Gewoon "spul" wel. Net als glutenvrij. Als je een allgerie of intolerantie hebt, sorry maar dan heb je graag ook genoeg keuze. M'n moeder is er serieus wel boos om geworden. Week na week gwn hele schappen leeg.

Dan is de supermarktleiding niet goed in bestellen.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 21:30

Ik heb net een pakketje bestelt. Die komt uiterlijk 14 februari aan, ik hoop toch eigenlijk wel eerder :Y)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 21:42

Aangezien de SSH (flut verhuurder) niks doet heb ik zelf maar gebeld naar het bedrijf dat er over gaat. Blijkbaar is de monteur pas een paar uur geleden hier geweest en duurt het nog wel even omdat ze een pomp moeten vervangen. Terwijl het om 15:00 al gemeld is. :=

Het gaat niet om 1 huis maar om een best grote flat die zonder warm water zit. :=

Maar ik zie nergens een monteur en/of zijn auto. :+

Lisafox
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 22:03

@marlindeRooz, dat is wel echt zwaar poedersuiker! hopelijk wordt het snel opgelost.

mijn irritatie is aan de mensen met de nieuwe puppy die ik tegen kwam.

Ik liep op het fietspad en dan ga je een 30 km weg over en dan weer op een fietspad, nu zie ik een man met een kind en daar achter loopt een pup(los). Ik vind dit heel raar want het is gewoon midden in een woonwijk met auto's, fietsers en wat allemaal niet. Ziet die pup niet mijn hond en rent de weg over naar ons toe, gelukkig geen verkeer. Maar ik schrok mij echt het apenzuur en pak de pup vast aan de halsband. Komt die man aangelopen, heel rustig. Zegt hij, laat maar los hoor. Ik stond daar met een mond vol tanden en wou zeggen dat het heel gevaarlijk is en het geen losloopgebied is, durf ik dat natuurlijk niet te doen. Maar ik ben blij dat mijn hond heel relaxt reageerde en daarna ook weer met mij wou meelopen, dit gaat de laatste tijd wat moeilijk omdat ze loops is en vol in de puberteit.

Maar he, ik ga verhuizen! Ik had hier vorige week gepost dat ik zo bang was dat ik het huis niet zou krijgen. Ik stond 3de maar ik heb het toch gekregen. Ik ben wel als de dood om te verhuizen, wat mij dan weer zwaar irriteert aan mijzelf.

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:08

Ik kan elke keer weer zo onwijs boos worden door al die berichten over aanrandingen en verkrachtingen.

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:20

Mijn ergernis was mn schreeuwende collega net, aangezien het schreeuwen naar mij gericht was. Vent, als je het zelf beter weet ga jij toch lekker mijn werk doen?
Ach.. volgende week nog dagdienst werken en dan een nieuwe baan :D

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:35

Vandaag bijna iemand aangereden. Reed netjes 80, naast de weg een fietspad. Stuk fossiel steekt z'n hand uit, kijkt niet op of om en steekt over. Die vent had echt zo'n geluk dat ik netjes 80 reed en al het gas los liet want ik zag dit al aankomen.

Moest alsnog echt heel stevig remmen, scheelde niet veel. Wat een klootviool zeg..

Kookaburra

Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:54

Een gebeurtenis bij paardrijles. Ik vraag mij echt af of ik nog lang blijf rijden op deze stal. Hoe sommige mensen met anderen omgaan...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 00:15

Had een heel vreemd moment.
Ik fietste naar huis had 2 mensen ingehaald. Ik ziet mijn fiets in de tuin. En ineens zie ik ze achter op de parkeerplaats alsof ze iemand zoeken. Geen idee waarom maar vond het zo vreemd.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 00:24

Mijn brandwond jeukt en doet pijn |o

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 00:26

Appeltje_1 schreef:
Mijn brandwond jeukt en doet pijn |o



Mooi. Teken dat t heelt.

MoniekJ

Berichten: 3592
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 00:58

Uitslag van bloed en staat pos H achter. Wil weten wat dat is, maar kan het niet vinden.

fjordjes

Berichten: 12022
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 01:55

Net een korte harde piep gehoord waar ik erg van schrok maar geen idee wat het is. Dacht eerst de rookmelder maar die werkt op netstroom. Heb het ook maar 1x gehoord

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 05:40

Ik word geteisterd door 2 katten...
Ik heb bedacht dat ik toch beter in de woonkamer kan slapen.
Dan kan ik redelijk pijn vrij met mijn benen omhoog op de bank slapen...
En nu denken 2 katten ohhh gezellig... Ik wil onder de dekens want dat is warm

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 05:42

Dat ik niet kan slapen als m’n vriend van huis is.

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 05:56

Ja hoor, weer eens plafonddienst.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 06:58

Steeph schreef:
Één collega, die nu appt dat een andere collega positief is getest, en dat er nu een soort 'paniekvoetbal' ontstaat. Ik sta al op werk. Ik heb mezelf maar even in toilet-isolatie gestopt met een zelftest... :roll:

Nou, het paniekvoetbal was toch terecht. Een tweede van ons directe team is positief getest. Van vier mensen weet ik zeker dat ze niet gevaccineerd of geboosterd zijn, dus er zitten er dan 4 in quarantaine, één in isolatie, de teamleider was al ziek van wat anders. Dus er blijven er maximaal 2 over, een collega die gisteren negatief is getest en ik... Ik ben bang dat de patiënt uitgesteld moet gaan worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 09:00

Steeph schreef:
Steeph schreef:
Één collega, die nu appt dat een andere collega positief is getest, en dat er nu een soort 'paniekvoetbal' ontstaat. Ik sta al op werk. Ik heb mezelf maar even in toilet-isolatie gestopt met een zelftest... :roll:

Nou, het paniekvoetbal was toch terecht. Een tweede van ons directe team is positief getest. Van vier mensen weet ik zeker dat ze niet gevaccineerd of geboosterd zijn, dus er zitten er dan 4 in quarantaine, één in isolatie, de teamleider was al ziek van wat anders. Dus er blijven er maximaal 2 over, een collega die gisteren negatief is getest en ik... Ik ben bang dat de patiënt uitgesteld moet gaan worden...


Het is heel naar, maar je weet inmiddels toch wel dat vaccinatie geen reet uitmaakt qua besmetting? Je kunt alsof positief testen, klachten krijgen iemand anders besmetten etc?

Maakt het niet minder vervelend. En al helemaal niet voor een patiënt.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 09:02

Marije_1997 schreef:
Het is heel naar, maar je weet inmiddels toch wel dat vaccinatie geen reet uitmaakt qua besmetting? Je kunt alsof positief testen, klachten krijgen iemand anders besmetten etc?

Maakt het niet minder vervelend. En al helemaal niet voor een patiënt.


Ze bedoeld dat je zonder booster sowieso in quarantaine moet... Oftewel, ze blijven met z'n 2en over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 09:24

iirrssjjee schreef:
Marije_1997 schreef:
Het is heel naar, maar je weet inmiddels toch wel dat vaccinatie geen reet uitmaakt qua besmetting? Je kunt alsof positief testen, klachten krijgen iemand anders besmetten etc?

Maakt het niet minder vervelend. En al helemaal niet voor een patiënt.


Ze bedoeld dat je zonder booster sowieso in quarantaine moet... Oftewel, ze blijven met z'n 2en over.


Ja maar geen booster of wel. Ga gwn in quarantaine voor de zekerheid tot dat je weet of je negatief of positief bent. Want ook met booster blijf je besmettelijk voor anderen.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 09:28

Wat ik gisteren las als je booster gehad heb niet in quarantaine. Weet alleen niet waar.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 09:37

Marcella schreef:
Wat ik gisteren las als je booster gehad heb niet in quarantaine. Weet alleen niet waar.


Klopt. Meer dan 7 dagen geleden je booster, hoef je niet in quarantaine.

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 11:39

Gloeiend cortisonen hoofd -O-