Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14706
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 20:57

Boodschappen en andere vaste lasten die zo veel duurder zijn geworden, en inkomsten die gelijk zijn gebleven

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:00

Aan de fietser die zonder licht in tegengestelde richting die de rotonde op schoot. Schrok me te pletter :\

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:05

Een aantal foto's van de private line van hunkemoller op social media. Zijn van mensen zelf maar zo gephotoshopt terwijl ik juist nieuwe waardering voor het merk had vanwege de 'echte' lijven die ze portretteerde.

Avalanche

Berichten: 15970
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:18

Ja zo ergerlijk. Also, ik heb een DD en ik wil weten hoe een beha bij mij staat. Het helpt niet als er alleen dames op de site staan met een A of B cup.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:28

fotolijstje schreef:
Geen enkele notificatie of wat dan ook. Het voelt gewoon zo alleen.


Wat vervelend dat je je zo rot voelt...

Even een gekke vraag misschien maar heb je zelf wel contact met andere mensen gezocht en krijg je daar dan wel of geen antwoord op?

fotolijstje

Berichten: 2711
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:37

corinep schreef:
fotolijstje schreef:
Geen enkele notificatie of wat dan ook. Het voelt gewoon zo alleen.


Wat vervelend dat je je zo rot voelt...

Even een gekke vraag misschien maar heb je zelf wel contact met andere mensen gezocht en krijg je daar dan wel of geen antwoord op?

Jazeker!
Mijn toenmalige "vrienden" deden er dus niks mee. Ik was het zo zat dat ik ze gewoon geblokkeerd heb want ik heb dat gewoon nu niet nodig.
Voor de rest heb ik niet echt mensen die me überhaupt spreken.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:39

Avalanche81 schreef:
Ja zo ergerlijk. Also, ik heb een DD en ik wil weten hoe een beha bij mij staat. Het helpt niet als er alleen dames op de site staan met een A of B cup.


Dat bedoelde ik eigenlijk niet maar ieder zo haar of zijn ergernis :D

Echte foto's van echte mensen vind ik tof in een campagne, super bewerkte van echte mensen (die daar lekker mee willen influencen) not so much.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:40

fotolijstje schreef:
corinep schreef:

Wat vervelend dat je je zo rot voelt...

Even een gekke vraag misschien maar heb je zelf wel contact met andere mensen gezocht en krijg je daar dan wel of geen antwoord op?

Jazeker!
Mijn toenmalige "vrienden" deden er dus niks mee. Ik was het zo zat dat ik ze gewoon geblokkeerd heb want ik heb dat gewoon nu niet nodig.
Voor de rest heb ik niet echt mensen die me überhaupt spreken.



Ik heb ook nog amper contact met mensen. Maar eerlijk het geeft me rust. Hoef nergens rekening mee te houden en kan m'n ding doen zonder commentaar te krijgen. Ben echt wel blij met vrienden die ik op 1 hand kan tellen. En die ik echt niet dagelijks spreek.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:41

Rytir schreef:
Avalanche81 schreef:
Ja zo ergerlijk. Also, ik heb een DD en ik wil weten hoe een beha bij mij staat. Het helpt niet als er alleen dames op de site staan met een A of B cup.


Dat bedoelde ik eigenlijk niet maar ieder zo haar of zijn ergernis :D

Echte foto's van echte mensen vind ik tof in een campagne, super bewerkte van echte mensen (die daar lekker mee willen influencen) not so much.

Ja, mee eens idd.

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:51

Mijn nieuw matras is er eindelijk.... Maar hij moet nu ca 72 uur uitvouwen -O-
Dus dinsdag avond de eerste nacht op het matras... Tenzij ik voortijd geopereerd word

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 22:04

Op dit moment haat ik het om alleenstaande ouder te zijn. Dochter ineens hartstikke ziek, hele bed onder gespuugd en ik kan maar op 1 plek tegelijk zijn natuurlijk en dat is bij dochter. Maar dat bed stinkt en nu dus ook het hele huis. (Flat dus alles gelijkvloers)

_Mir
Berichten: 1357
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 22:47

wyoming schreef:
Op dit moment haat ik het om alleenstaande ouder te zijn. Dochter ineens hartstikke ziek, hele bed onder gespuugd en ik kan maar op 1 plek tegelijk zijn natuurlijk en dat is bij dochter. Maar dat bed stinkt en nu dus ook het hele huis. (Flat dus alles gelijkvloers)


Respect voor jou. Alleenstaande ouder zijn is echt pittig. Beterschap met jouw dochter, fijn dat je er voor haar bent dat is het belangrijkste.

Ik heb me (uiteindelijk) wel ergens aan geërgerd. Ik dacht ( in alle haast) een leuke badmat gescoord te hebben met flinke korting. Eerst haal ik natuurlijk de kaartjes eraf, daarna kom ik erachter dat het helemaal geen badmat was, maar een wiegdekentje. :') Oops

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 22:54

Maar wel met korting :Y)

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 23:01

wyoming schreef:
Op dit moment haat ik het om alleenstaande ouder te zijn. Dochter ineens hartstikke ziek, hele bed onder gespuugd en ik kan maar op 1 plek tegelijk zijn natuurlijk en dat is bij dochter. Maar dat bed stinkt en nu dus ook het hele huis. (Flat dus alles gelijkvloers)


Dochter een emmertje geven en ondertussen bed afhalen en in de was gooien?

Dan Ben je weer bij haar en kan je alles verschonen. Maar misschien heb ik makkelijk praten, de badkamer is bij ons tegenover haar kamer en daar staat de wasmachine. (En zet ik haar meteen onder de douche)

Sterkte iig, niet fijn je meisje zo te zien..

(Hier ook alleenstaande ouder van 4)

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 23:14

Marocje schreef:
wyoming schreef:
Op dit moment haat ik het om alleenstaande ouder te zijn. Dochter ineens hartstikke ziek, hele bed onder gespuugd en ik kan maar op 1 plek tegelijk zijn natuurlijk en dat is bij dochter. Maar dat bed stinkt en nu dus ook het hele huis. (Flat dus alles gelijkvloers)


Dochter een emmertje geven en ondertussen bed afhalen en in de was gooien?

Dan Ben je weer bij haar en kan je alles verschonen. Maar misschien heb ik makkelijk praten, de badkamer is bij ons tegenover haar kamer en daar staat de wasmachine. (En zet ik haar meteen onder de douche)

Sterkte iig, niet fijn je meisje zo te zien..

(Hier ook alleenstaande ouder van 4)


Hier is de badkamer ook tegenover haar kamer en ze heeft ook meteen onder de douche gestaan. Maar het was niet eens dat ik bang was dat ze weer zou spugen, maar ze wilde gewoon niet dat ik weg ging. Ze voelde zich zo beroerd, ze wilde tegen mij aanhangen, dan ga ik niet weg lopen. (Ze is pas 3 jaar)
Ik heb gewacht tot ze in slaap viel op de bank en ben daarna snel haar bed gaan verschonen.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 23:16

Ohja, mijn dochter is vijf, dat kan idd toch schelen.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 23:35

fotolijstje schreef:
corinep schreef:
[]

Wat vervelend dat je je zo rot voelt...

Even een gekke vraag misschien maar heb je zelf wel contact met andere mensen gezocht en krijg je daar dan wel of geen antwoord op?

Jazeker!
Mijn toenmalige "vrienden" deden er dus niks mee. Ik was het zo zat dat ik ze gewoon geblokkeerd heb want ik heb dat gewoon nu niet nodig.
Voor de rest heb ik niet echt mensen die me überhaupt spreken.


Sorry ik begrijp het niet helemaal goed. Als jij een vriend of vriendin een berichtje stuurt: "Hey hoe gaat het?". Krijg je daar dan gewoon antwoord daarop en komt daar nog iets van een gesprek uit voort?

Of heb je aangegeven dat je graag wilt dat het initiatief voor een gesprek vanuit hun komt en werd daar vervolgens niets mee gedaan?

fotolijstje

Berichten: 2711
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 00:37

Ik heb ze berichten gestuurd maar die negeren ze om vervolgens wel te appen in de groepsapp _-:(
Ze hebben nooit initiatief getoond om tegen mij te praten, en ik ga niet vragen daarom want zo werkt een vriendschap niet in mijn beeld. Moeten vragen om een gesprek (terwijl ze wel tegen anderen mensen gaan praten dus het ook niet zon karakter trekje).

fotolijstje

Berichten: 2711
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 01:20

Nachten zoals deze zijn echt zuur.
Ik ben weer keihard aan het huilen en het is gewoon zo poedersuiker nu.
Ik snap het gewoon niet, waarom hebben ze me zo kunnen laten vallen.
En waarom moet ik nog steeds aan hem denken, ik wil hem gewoon vergeten, ik wil alles gewoon eventjes vergeten.

Zebrastreep

Berichten: 9746
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 01:55

@fotolijstje

Je hele leven ga je helaas mensen tegenkomen die weinig initiatief tonen. Ik herken het toen ik jouw leeftijd had. Naar mate je ouder wordt en meer levenservaring krijgt wordt het gemakkelijker om nep vrienden sneller te herkennen en hiervan afstand te nemen zonder dat het heel veel pijn doet.

Ik was rond jouw leeftijd ook een periode eenzaam en alleen en had even een periode eigenlijk ook niet echt goede vrienden. Nu ben ik ergens ook nog dankbaar voor die periode. Het heeft mij sterk gemaakt, en ik kan goed op mijzelf zijn en mijzelf redden. Ik ben mijn eigen beste vriend geworden en dat bevalt mij prima!

Heb nu de goede mensen om mij heen. Maar die hoe rot die eenzame tijd ook was , ik ben er wel veel sterker door geworden.

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 02:52

Ik heb zo een fiets oorpijn… schijnt een minder voorkomende klacht van Corona te zijn maar mijn oren zijn al vanaf kinds af aan kwetsbaar, veel ontstekingen. Echt ik word er gek van… maandag meteen eff huisarts bellen, als dit aanhoud pffff

Zebrastreep

Berichten: 9746
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 03:01

Rennie89 schreef:
Ik heb zo een fiets oorpijn… schijnt een minder voorkomende klacht van Corona te zijn maar mijn oren zijn al vanaf kinds af aan kwetsbaar, veel ontstekingen. Echt ik word er gek van… maandag meteen eff huisarts bellen, als dit aanhoud pffff



Oorpijn is gewoon een vreselijke pijn... hier zelfde verhaal als kind ook veel last en waarschijnlijk tinitus aan overgehouden. Heb het gelukkig nu 1x in de zoveel jaar maar de laatste keer was het een hele fikse ontsteking dat ik gewoon 2 weken plat lag. En ook nog met een midden oorontsteking die meer voorkomt bij kinderen dan volwassenen :') inclusief geknapt trommelvlies en een loopoor echt kon de hele dag wel janken...

Als tip ik geloof althans dat het werkt. Onder je voet heb je drukpunten en 1 drukpunt staat in verbinding met je oren. Ik laat mijn moeder het drukpunt altijd masseren en tot 2 x toe had ik 1 dag pijn en was de dag erna de pijn weg. Mijn middenoorontsteking brak daardoor al open waardoor de pijn direct afzakte. Ik geloof er eigenlijk wel in al is het maar placebo effect.. proberen zeker waard

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 03:08

Pfff ik heb gelukkig tramadol in huis voor de zenuwpijn, heb maar wat extra genomen, maar dit is inderdaad gewoon zwaar klote. Hoor de hele tijd m’n trommelvlies ook kraken, kloppend gevoel, dof gehoor, suizen en momenten heftige uitstralende pijn. Heb ook momenten dat de pijn eff minder is of weg is, maar sinds gisteren nu last er van. Ik had van de Corona verwacht dat ik zware luchtwegproblemen zou krijgen omdat ik zeer gevoelig ben met luchtweginfecties maar hier had ik niet eens bij stilgestaan :+

Maar ik geloof je zo dat je er weken van plat hebt gelegen, oorpijn is marteling…
Ik heb helaas niemand die mij kan masseren haha, maar ik ga wel eff kijken waar dat drukpunten zit.

Edit; nou het vloeistof komt er uit hoor :+ ik heb na jaren geen klachten meer gehad te hebben wederom weer een loopoor pfff

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 04:41

Dochter al de hele avond/nacht onrustig en net zelfs even klaar wakker. Zij slaapt nu weer, maar ondertussen ben ik klaar wakker. Kort nachtje zo, want zoon is vast weer vroeg wakker straks.

LaPluche

Berichten: 1978
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 05:28

Ik heb een vreemde nacht achter de rug met weinig slaap en vreemde dromen -O-