Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 110 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Dat elk voordeel zijn nadeel heeft.
Ik heb besloten om in de woonkamer te slapen.
Dan kan ik handiger met mijn benen omhoog liggen als de pijn te erg word.

Oftewel dat is een voordeel.

En als nadeel, echt extreem veel gemener dromen omdat het warmer is.
Net een droom waarbij een getrainde hond een kind bij de keel moest pakken.
Terwijl het kind al niks kon(in mijn hoofd van 5-6 haar).
Deed de trainer niks om de hond los te laten...

Ben toen tegen de trainer gaan vloeken in mijn droom

En God zij dank kreeg ik daarna pijn en werd ik wakker _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 06:45 



 

fotolijstje schreef
Nachten zoals deze zijn echt zuur.
Ik ben weer keihard aan het huilen en het is gewoon zo poedersuiker nu.
Ik snap het gewoon niet, waarom hebben ze me zo kunnen laten vallen.
En waarom moet ik nog steeds aan hem denken, ik wil hem gewoon vergeten, ik wil alles gewoon eventjes vergeten.


Je bent nu nog jong. Ik heb er ruim 10 jaar over gedaan. Maar je leeft voor jezelf niet voor anderen. Mensen komen en gaan. Er komen wel weer nieuwe mensen, hoe moeilijk het ook lijkt.

En tsja je gaat hem nooit vergeten. Het is een deel van je leven geweest. Maar je kunt het wel achter te laten. Dat geeft denk ik ook rust voor jezelf.

Moxht je iemand willen waarmee je kan praten, je mag me altijd een berichtje doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 09:04 



 
Profiel   

Ik word op Facebook doodgegooid met advertenties van nep-parfum. Rot op met je rotzooi :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:07 



 
Profiel   

Dat ik bij de Corona test lijn er gewoon niet doorheen kom. Online afspraak maken lukt niet omdat het om mijn dochter gaat en ze naar zo’n speciale kinderteststraat moet en die locaties kan ik niet kiezen.
Gisterenavond en vandaag in totaal anderhalf uur aan de lijn gehangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:29 



 

Wakker worden met uitgewerkte pijnstillers :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:30 



 
Profiel   

Wel 2 uur slaap gehad vannacht. Ik ben moe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:41 



 
Profiel   

Dat de verwarming aan is in de sportschool. Zweet me kapot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:46 



 
Profiel   

Ik zou misschien mee naar stal. Gister werd al geappt ' 's ochtends :P '.
Nu kennen ze mij als uitslaper, en was 's ochtends naar de paarden vaak rond 11 uur.

Appt ze me dat ze 10 uur die kant op gaat. Ik ben net wakker, en in een kwartier kan ik echt niet omkleden en eten. Dat laatste red ik onder tijdsdruk niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:51 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Ik heb een vreemde nacht achter de rug met weinig slaap en vreemde dromen -O-


Ik ook, waarom bedenkt mijn brein zulke rare dingen als ik slaap? :') Nu brak en heeeeeel veel ergernis door die stomme kerk klokken die al meer dan 10 minuten bezig zijn. Joe pastoor, we leven in een tijd met wekkers, stap eens uit die 19e eeuw ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:58 



 
Profiel   

Last van mijn nek, waarschijnlijk verkeerd gelegen. Beste vriendin slaapt bij me en ik ben gewend om tegen mijn vriend aan te slapen en die is er nu niet, dus lig waarschijnlijk heel spastisch :')

En over mama gedroomd. Dus soort van in een bedrukte stemming wakker geworden, want in mijn droom leefde ze weer en vertelde ze hoe het was om dood te zijn. Ik kon vanalles aan haar vragen en tegen haar zeggen en ik kon ook mijn hoofd weer op haar schouder leggen.. en dan wordt je wakker en is het weg -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:01 



 
Profiel   

Maar dat kan ook fijn zijn over haar dromen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:03 



 
Profiel   

Ja het was zeker fijn. Maar het doet ook zeer om daarna wakker te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:04 



 
Profiel   

Ja,ik weet het.Veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:29 



 
Profiel   

https://www.gelderlander.nl/buitenland/ ... ~a67a5a26/

Pfff, ergernis en verdrietig tesamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:08 



 
Profiel   

Wederom een concert wat niet doorgaat. Ja, dat weet ik al sinds de laatste persconferentie maar vandaag te horen gekregen dat het concert ook niet meer verplaatst gaat worden. Het is inmiddels nu drie keer verplaatst en de band is er wel een keer klaar mee en kiest nu voor landen waar ze wel welkom zijn. Extra poedersuiker omdat er wellicht vanaf volgende week wel weer concerten gegeven mogen worden.

Serieus, al moest ik zittend headbangen, alles beter dan niet doorgaan!

Edit: goh, ik schrijf dit en ik krijg een mail dat de volgende band het concert in NL afzegd. Te bang dat het op het laatste moment afgezegd wordt . Zou pas in maart zijn, maar je weet het maar nooit met die wispelturige maatregelen in NL.

Erg fijn, van de vijf concerten die ik in 2020 had staan zijn er precies 0 doorgegaan. Ook niet in 2021. Twee komen nu definitief niet meer, rest zou april, mei en juni zijn.

En natuurlijk is dit maar een kleine ergernis vergeleken met andere berichten, maar soms zou ik willen dat ik in een ander land zou wonen wbt coronabeleid. Alleen geen idee welk land.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:48 



 
Profiel   

Zo naar schoonouders, zo geen zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:20 



 
Profiel   

Arethe schreef
Dat ik bij de Corona test lijn er gewoon niet doorheen kom. Online afspraak maken lukt niet omdat het om mijn dochter gaat en ze naar zo’n speciale kinderteststraat moet en die locaties kan ik niet kiezen.
Gisterenavond en vandaag in totaal anderhalf uur aan de lijn gehangen.


De Engelstalige optie kiezen. Wachttijd 10 minuten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:21 



 
Profiel   

Mijn moeder -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:21 



 
Profiel   

fohadie schreef
Wederom een concert wat niet doorgaat. Ja, dat weet ik al sinds de laatste persconferentie maar vandaag te horen gekregen dat het concert ook niet meer verplaatst gaat worden. Het is inmiddels nu drie keer verplaatst en de band is er wel een keer klaar mee en kiest nu voor landen waar ze wel welkom zijn. Extra poedersuiker omdat er wellicht vanaf volgende week wel weer concerten gegeven mogen worden.

Serieus, al moest ik zittend headbangen, alles beter dan niet doorgaan!

Edit: goh, ik schrijf dit en ik krijg een mail dat de volgende band het concert in NL afzegd. Te bang dat het op het laatste moment afgezegd wordt . Zou pas in maart zijn, maar je weet het maar nooit met die wispelturige maatregelen in NL.

Erg fijn, van de vijf concerten die ik in 2020 had staan zijn er precies 0 doorgegaan. Ook niet in 2021. Twee komen nu definitief niet meer, rest zou april, mei en juni zijn.

En natuurlijk is dit maar een kleine ergernis vergeleken met andere berichten, maar soms zou ik willen dat ik in een ander land zou wonen wbt coronabeleid. Alleen geen idee welk land.


Nou dit, ik zou met liefde een plastic bubbel aan schaffen. Problem solved (al hoor je dan weer niet zo goed :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:34 



 
Profiel   

Pfff ik heb echt last van m’n oor, ook meer pijn in m’n gezicht, niet echt chill. Moet ik straks tegen mijn leidinggevende zeggen dat ik nog niet kan komen werken (is een week geleden dat ik positief testte). Ik kom pas werken als ik mij weer fit voel, en dat is zeker niet nu :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:40 



 
Profiel   

fohadie schreef
Wederom een concert wat niet doorgaat. Ja, dat weet ik al sinds de laatste persconferentie maar vandaag te horen gekregen dat het concert ook niet meer verplaatst gaat worden. Het is inmiddels nu drie keer verplaatst en de band is er wel een keer klaar mee en kiest nu voor landen waar ze wel welkom zijn. Extra poedersuiker omdat er wellicht vanaf volgende week wel weer concerten gegeven mogen worden.

Serieus, al moest ik zittend headbangen, alles beter dan niet doorgaan!

Edit: goh, ik schrijf dit en ik krijg een mail dat de volgende band het concert in NL afzegd. Te bang dat het op het laatste moment afgezegd wordt . Zou pas in maart zijn, maar je weet het maar nooit met die wispelturige maatregelen in NL.

Erg fijn, van de vijf concerten die ik in 2020 had staan zijn er precies 0 doorgegaan. Ook niet in 2021. Twee komen nu definitief niet meer, rest zou april, mei en juni zijn.

En natuurlijk is dit maar een kleine ergernis vergeleken met andere berichten, maar soms zou ik willen dat ik in een ander land zou wonen wbt coronabeleid. Alleen geen idee welk land.


Ik deel deze ergernis enorm.

Al 2x net naast Poppy gegrepen en Nightwish is nu ook weer voor de 2e of 3e keer verplaatst naar over 27484 jaar….
Taylor Swift ga ik ook nooit van m’n leven meer zien geloof ik, die zou op Werchter Boutique komen 2 jaar geleden bijna, maar ze komt niet terug. Wordt nu Stromae en daarvoor ga ik niet naar België (iemand geïnteresseerd in 2 kaartjes?).

Ik wil het zo graag weer terug. Vooral het fotograferen van de concerten mis ik enorm. Dat was zo’n ideale uitlaadklep, waar ik super gelukkig van werd.
Ik vind het echt super poedersuiker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:48 



 
Profiel   

Ik heb zooooo geen motivatie om mijn huiswerk te maken, al heel dit blok niet. Echt erg, want ik heb gehoord dat het tentamen best lastig is bij dit vak. Ik heb gewoon zoveel andere dingen aan mijn hoofd (nou, niet echt, maar eerder, één persoon neemt op een positieve manier veel ruimte in :o ). Anyway, ik moet verder met mijn huiswerk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:04 



 
Profiel   

Ben bij m'n schoonouders, m'n man zou daar helpen met een kast in elkaar zetten. Hebben zij visite en das een wappie die allerlei complotten aan het vertellen is wat niet klopt. En ik wordt moe van het gezeik. Ga gewoon die last in elkaar zetten en ken ik weer naar huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:22 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Ben bij m'n schoonouders, m'n man zou daar helpen met een kast in elkaar zetten. Hebben zij visite en das een wappie die allerlei complotten aan het vertellen is wat niet klopt. En ik wordt moe van het gezeik. Ga gewoon die last in elkaar zetten en ken ik weer naar huis

Verzin een smoes dat je ineens bedenkt dat je nog naar de winkel moet voor het avondeten.
'oh oliebol ik moet nog naar de winkel! Zullen we de kast even doen, dan heb ik de tijd om te gaan voor het avondeten'

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:24 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Arethe schreef
Dat ik bij de Corona test lijn er gewoon niet doorheen kom. Online afspraak maken lukt niet omdat het om mijn dochter gaat en ze naar zo’n speciale kinderteststraat moet en die locaties kan ik niet kiezen.
Gisterenavond en vandaag in totaal anderhalf uur aan de lijn gehangen.


De Engelstalige optie kiezen. Wachttijd 10 minuten!

Toevallig per ongeluk gedaan en toen kwam ik erdoorheen. Bedankt voor de tip!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 110 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen