Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 111 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Ik mis het zo ontzettend om bij paarden te zijn..
Knuffelen, even kroelen, samen aan het werk..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:33 



 
Profiel   

Eigenlijk moet ik naar de wc.
Maar ik wil niet opstaan
Ik had eigenlijk nog een uur moeten wachten met pijnstilling.
Maar het was niet uit te houden. Dus net eerder genomen.
Maar ik durf niet op te staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:40 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Ben bij m'n schoonouders, m'n man zou daar helpen met een kast in elkaar zetten. Hebben zij visite en das een wappie die allerlei complotten aan het vertellen is wat niet klopt. En ik wordt moe van het gezeik. Ga gewoon die last in elkaar zetten en ken ik weer naar huis

Werkt; ‘oh, ik ben gevaccineerd, vet chill dat 5G op mijn telefoon’ niet? Ik heb een collega die sinds ik heb verteld dat ik gevaccineerd ben niet meer over corona tegen me begint :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:05 



 
Profiel   

Gister de boosterprik gehaald. De rest van de dag in de gloria want had minder last dan de vorige keren en nu…pohhh de nacht was rot en voelt nu nog steeds enorm rot. Klote bijwerkingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:08 



 
Profiel   

Heerlijk geskied in Winterberg gister, nu niet meer kunnen lopen van de spierpijn in mijn kuiten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:15 



 

Mijn man -:(- Hij gaat verstoppertje spelen met onze dochter (3,5 jaar) Nergens te vinden. Ik heel het huis 2 x afgezocht met haar. Gewoon nergens. Dochter laten roepen: Papa waar ben je! Niets, 0,0 reactie. Komt hij uiteindelijk tevoorschijn. Blijkt hij ergens verstopt te hebben gezeten in de berging waar je enkel geraakt door over meubels en dozen te kruipen. Dikke egoïst. Koste wat kost willen winnen -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:33 



 
Profiel   

Maar het is toch verstoppertje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:37 



 

Sorry, maar het kind is 3,5. Waar hij zat komt ze nooit en kan ze zelfs niet geraken. Ze had hem gewoon nooit kunnen vinden. Dat hij het wat moeilijker maakt, prima. Maar je moet toch zien dat ze op zijn minst kans heeft om jou te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:38 



 
Profiel   

Je had hem gewoon moeten laten zitten :+

Nee met een klein kindje hou je het simpel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:56 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Mijn man -:(- Hij gaat verstoppertje spelen met onze dochter (3,5 jaar) Nergens te vinden. Ik heel het huis 2 x afgezocht met haar. Gewoon nergens. Dochter laten roepen: Papa waar ben je! Niets, 0,0 reactie. Komt hij uiteindelijk tevoorschijn. Blijkt hij ergens verstopt te hebben gezeten in de berging waar je enkel geraakt door over meubels en dozen te kruipen. Dikke egoïst. Koste wat kost willen winnen -:(-


Wel een 10 voor de moeite :') Ik snap dat het voor een 3,5 jarige iets teveel moeite was...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:59 



 
Profiel   

:') Als klein kindje van 4 ben ik gewoon voor de tv met chips gaan zitten toen ik mijn vader niet kon vinden met verstoppertje. Pap heeft 2 uur ergens gezeten voor hij het zat was _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:00 



 
Profiel   

Met de zolderdeur op slot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:20 



 
Profiel   

De wappie is weg en nu zijn ze al voor de 2e keer aan het bekvechten over die kast... Ik zit alleen beneden en hun zijn boven die kast in elkaar aan het zetten. Kan ze hier horen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:18 



 
Profiel   

En we kunnen weer in quarantaine, we waren er net donderdag uit -O- dochter test net positief op een zelftest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:27 



 
Profiel   

Vind net een dooie vis op de grond voor het aquarium, maar er zit gewoon een kap op? Ik vind het super vreemd en erger me eraan dat ie er misschien is uit gesprongen en ik dat niet heb gezien en hij heeft liggen creperen en uitgedroogd is. Dat vind ik sneu en zielig :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:53 



 
Profiel   

Mijn ex en zijn eigen Corona regels, hij vult ze precies in zoals ze hem uitkomen. En wordt dan boos als ik de gewone regels wil volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:08 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
Vind net een dooie vis op de grond voor het aquarium, maar er zit gewoon een kap op? Ik vind het super vreemd en erger me eraan dat ie er misschien is uit gesprongen en ik dat niet heb gezien en hij heeft liggen creperen en uitgedroogd is. Dat vind ik sneu en zielig :(


Je hebt ergens een klein gaatje ivm de stekker vd filter.
Dat is vaak de uitdroogmoordenaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:19 



 
Profiel   

hagelslag schreef
iirrssjjee schreef
Vind net een dooie vis op de grond voor het aquarium, maar er zit gewoon een kap op? Ik vind het super vreemd en erger me eraan dat ie er misschien is uit gesprongen en ik dat niet heb gezien en hij heeft liggen creperen en uitgedroogd is. Dat vind ik sneu en zielig :(


Je hebt ergens een klein gaatje ivm de stekker vd filter.
Dat is vaak de uitdroogmoordenaar


De stekker van het filter zit in de kap verwerkt, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Het is gewoon vreemd... Maar voel me gewoon vooral schuldig dat het visje misschien geleden heeft :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:35 



 
Profiel   

Mij hele nagel is kapot door mijn kunststof tuig. Niet de eerste keer maar de zoveelste... ik ben het spuug zat dat het gewoon niet soepel is. Een nieuwe van leer is weer ontzettend duur

Edit: ik heb geen kunstnagels maar mijn eigen nagel is voor de helft dubbel

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:56 



 
Profiel   

Mijn vriend die altijd zo'n ongelofelijke bende weet te maken van de keuken als hij een keer heeft gekookt. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:39 



 
Profiel   

"you were my everything
And all that you did was make me fiets sad"
Even een lijn uit het liedje "happier then ever" gehaald omdat ik het erg voel.

29 januari zouden wij een jaar hebben, ik snap gewoon niet waar het fout is gegaan.

Maar goed, de tekst " When I'm away from you I'm happier than ever Wish I could explain it better
I wish it wasn't true"
Voel ik nog meer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:42 



 
Profiel   

Fotolijstje.. kan je het veranderen nee... laat het dan eens los.

Je zit jezelf helemaal gek te maken steeds.
Ik vind het zo triest om steeds je verdriet te lezen.

Als je wilt praten dan staat mijn pb open voor je.

Maar meid, je bent nog jong geen hand vol maar een land vol.
Kijk naar morgen want gisteren kan je niet veranderen maar je kan wel iets moois van morgen maken.
Koppie omhoog meid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:04 



 
Profiel   

Mando schreef
Fotolijstje.. kan je het veranderen nee... laat het dan eens los.

Je zit jezelf helemaal gek te maken steeds.
Ik vind het zo triest om steeds je verdriet te lezen.

Als je wilt praten dan staat mijn pb open voor je.

Maar meid, je bent nog jong geen hand vol maar een land vol.
Kijk naar morgen want gisteren kan je niet veranderen maar je kan wel iets moois van morgen maken.
Koppie omhoog meid.


Hier sluit ik me bij aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:05 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Appeltje_1 schreef
Ik begrijp even het probleem niet denk ik. De schappen zijn wel vaker leeg, ook bij gewoon melk etc. (wc papier ook :+ ) Dat is ook een zoektocht.

Niet om je meteen aan te vallen, maar ik heb even je probleem en reden daartoe gemist.


Lactose vrije producten (vaak ook lang houdbaar) worden niet dagelijks aangevuld. Gewoon "spul" wel. Net als glutenvrij. Als je een allgerie of intolerantie hebt, sorry maar dan heb je graag ook genoeg keuze. M'n moeder is er serieus wel boos om geworden. Week na week gwn hele schappen leeg.


Zelf in een supermarkt gewerkt en die producten werden net zo frequent aangevuld als de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:13 



 
Profiel   

Mensen die voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet leuk vind?? Pff laat het mij eerst een zelf uitzoeken wat ik wil
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 111 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen