Nieuwe vriezer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JesdaJinn

Berichten: 10438
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Nieuwe vriezer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-22 20:11

Hi,

Ik heb geen idee of het topic goed staat.

Bokt is niet alleen voor paarden en ik zie al zoveel andere dingen voorbij komen en misschien kunnen jullie mij helpen.

2 jaar geleden ben ik op mezelf gaan wonen en heb ik een tafelmodel vriezer gekocht. 3 lades en eigenlijk wel prima, alleen nu wil ik graag een grotere vriezer.

Nu ben ik zoek naar een vriesladekast (is dat een woord?) met 6 lades. Lage stroomklasse en ook voor een leuke prijs.

Iemand die met mij mee kan denken?
Heb er geen haast mee maar oriënteren is altijd handig.

Liefss Jesda

Niqui

Berichten: 2158
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 20:20

Ik heb er een van Ikea. Ideaal. Prima kwaliteit, 5 jaar garantie en zuinig maar best prijzig vind ik.

Je kan goed vergelijken door middel van een website als Kieskeurig.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Nieuwe vriezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 20:27

Ik heb je topic verplaatst naar [HTT] Huis, Tuin en Techniek omdat het daar beter past. :)

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Re: Nieuwe vriezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 20:30

Wij hebben recent ook een nieuwe gekocht. Bij ons hebben we eerst gefilterd op hoe groot we die wilde (veel vlees voor de honden bijvoorbeeld) maar ook waar we de vriezer neer wilden zetten. In de keuken is geen plaats voor een kast, in de schuur wel maar schuur is niet geïsoleerd dus te koud (je moet dan namelijk een vriezer kopen die geschikt is voor lagere temperaturen). Hij staat nu op zolder, bevalt goed.

JesdaJinn

Berichten: 10438
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Nieuwe vriezer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-22 20:45

Ik heb een kamer over en daar ga ik een washok maken en daar komt ook de vriezer. Mijn tafelmodel ga ik ook gewoon aanhouden en die staat beneden dus ik wil die ladekast ook voor vlees voor de honden gebruiken en ook voor wat voorraden zoals wat gehakt en kip en wat vlees voor mezelf. Dus dat wordt meer een voorraad vrieskast en die zal dus in mijn nieuwe washok komen. Dus goed geisoleerd enzo

Niqui

Berichten: 2158
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Nieuwe vriezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 13:33


criollo_yess

Berichten: 1073
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 13:49

Tip: neem er een met no-frost functie. Krijg je geen ijsgroei, het is heerlijk als je vrijwel nooit hoeft te ontdooien.

JesdaJinn

Berichten: 10438
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-22 14:23

criollo_yess schreef:
Tip: neem er een met no-frost functie. Krijg je geen ijsgroei, het is heerlijk als je vrijwel nooit hoeft te ontdooien.


Thanks voor de tip!