Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

HELP, een cadeau voor een jongetje van 2.....

 
Profiel   

De loopfiets van Puky was hier een enorme hit. Zoonlief leerde daardoor ook heel makkelijk fietsen.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:00 



 
Profiel   

Magformers en smartmax zijn ideaal.
Makkelijk op te bergen en (vooral de magformers) ook leuk voor zn zussen.
Als jullie van bordspellen houden (al denk ik dat jullie daar maar weinig tijd voor hebben) is knappe koppen ook heel leuk. Wellicht is daar ook een Franse versie van.
Leuke opdrachten en er zitten ook opdrachten tussen voor 2 jarigen.
Onze dochter vind het elke keer geweldig, de jongste van 1.5 is er nog net te jong voor maar doet (op haar manier) ook fanatiek mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:05 



 
Profiel   

Heb je van duplo al de trein?

Dat was hier echt dé hit en wordt al 5 jaar mee gespeeld.

Ook een favoriet: het boek "de gele ballon" van Charlotte Dematons.
Prachtige tekeningen waar je naast het zoeken naar de 4 vaste objecten ook "Ik zie ik zie wat jij niet ziet" mee kunt spelen. En waar je bij speelgoed echt teveel kunt hebben, geldt dat bij boeken veel minder ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:18 



 
Profiel   

Absoluut succes voor mijn 2 jarige knul;
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:26 



 
Profiel   

zandbak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:49 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/nl/p/chicco-john ... 112444332/

Deze heeft mijn zoontje gekregen en ideaal is dat de afstandsbediening in de auto zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 19:43 



 
Profiel   

Mijn zoontje van 2 kreeg voor kerst Electro, vanaf 2 jaar:

https://www.bol.com/nl/nl/p/electro-wonderpen-vormen-kleuren/9200000074614554/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-116522565518-S-293946777986-9200000074614554&gclid=CjwKCAiAz--OBhBIEiwAG1rIOko1O1toYJUxaBy8kI0a8z1pFEXApNoWk33ykV5WgRWxabS0jHaXlhoCUW0QAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:59 



 
Profiel   

Was het nog gelukt om een cadeau te vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 08:56 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd waar je uiteindelijk voor gekozen hebt. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:09 



 
Profiel   

Ik heb nog steeds niet gekozen := vind het echt lastig. Heb nog een goede anderhalve week :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:12 



 
Profiel   

Kinetische zand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:14 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Kinetische zand?


Ja dat is heel leuk!! Ik heb het hier nog in een emmer in de kast en het blijft dat aparte spul, Kids van familie als ze hier zijn spelen er nog graag mee, het blijft fascinerend (heb ik zelf ook)
https://youtu.be/Q63yZkZDF3c

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:32 



 
Profiel   

Tiptoi is hier een hit, kinetisch zand, klei, en idd kruiwagen met schep/bezem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:36 



 
Profiel   

Als hij twee wordt, gaat het voornamelijk om het uitpakken. Je zou kunnen gaan voor spullen die je sowieso gebruikt. Denk aan een leuke dekbed overtrek, pyama, vrolijke sokken, trui van zijn favoriete tv programma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:50 



 
Profiel   

Ja,dat is ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:21 



 
Profiel   

Kind kijkt nooit tv, krijgt hoogstens iets mee van de paw patrol van z'n zussen.
Kruiwagen krijgt hij van mijn ouders want de huidige is onlangs overleden na een paar jaar intensief gebruik.
Sowieso is het principe cadeaus voor hem nog niet echt tastbaar. Maar met 2 oudere zussen ontkom je er gewoon niet aan. Kleren heeft hij genoeg en iets kopen om maar iets te geven te hebben staat me eigenlijk tegen. Kinetisch zand vind ik in theorie leuk maar dat zie ik hier echt niet goed komen. De klei ligt onbedoeld ook altijd door de halve kamer heen.
Voor nu neig ik naar nieuw zandbak speelgoed aangezien het huidige speelgoed daarvoor inmiddels wel begint te sluiten en ik bezig ben met een nieuwe grotere zandbak maken. Drie kinderen is leuk maar een 1x1mtr zandbak is gewoon niet groot genoeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:04 



 
Profiel   

Is hij bijvoorbeeld niet helemaal fan van dinosaurussen of iets anders.
Ook al hebben ze dat al 10 keer. Een elfde keer is dan ook weer leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:07 



 
Profiel   

Een loopfiets van pukky,
Een wobbel een houten wiebelplank,
een treinbaan,
een knikkerbaan,
een uitje: theater voorstelling, circus, dierenpark of met de trein naar...
een djembe, zo een afrikaanse trommel merk: Nino ( dat is echt bij onze zoon een voltreffer geweest!).
https://www.bax-shop.nl/kinder-djembe/n ... 6-inch-sun

Bij zijn derde kreeg hij een app spel om noten te leren lezen op de I pad, en dat spel speelt hij graag en nog steeds hij is nu 5!
https://www.bax-shop.nl/percussie-sets/ ... cussie-set,
https://www.bax-shop.nl/educatieve-soft ... rumstokken ( deze versie kreeg hij met zijn zwemdiploma, en iedereen in huis gebruikt deze app!).

Of neem hem mee naar een (speel) goed winkel en kijk eens wat hem aanspreekt....
zo deed mijn schoonvader dat toen ons kind 4 werd hij kwam thuis meteen hamer een pakspijkers en een paar kleine plankjes , echt wat was dat kind gelukkig!

een draadloze kinderkoptelefoon...geeft veel rust in huis en plezier voor het kind +luister boeken en muziek.

Kapla...dat gaat hier al jaren mee ook leuk als ze ouder zijn!

En als laatste 2kippen daar gaat onze kleine man helemaal voor, hij geniet enorm van die dieren!.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:13 



 
Profiel   

Als je al zoveel speelgoed heb kan je toch ook een speeltje van zijn zussen waar ze te groot voor zijn voor hem inpakken.Je zoontje weet dat toch niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:41 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Als je al zoveel speelgoed heb kan je toch ook een speeltje van zijn zussen waar ze te groot voor zijn voor hem inpakken.Je zoontje weet dat toch niet.


Nee maar z'n zussen wel :j

Trommels probeer ik hier nog even te voorkomen gezien het geluid. We hebben een piano en daar mogen ze regelmatig onder mijn begeleiding op 'spelen'.

Betaalde uitjes is financieel niet zo veel ruimte voor en buiten op pad doen we al veel. Mijn kinderen vragen of ze alsjeblieft binnen mogen spelen :')

Onze eigen tablets zijn inmiddels zo oud dat bijna niets het er meer op doet en hebben ook geen behoefte aan een nieuwe eigenlijk. Dus apps zitten er hier niet in. Kinderen gaan wel op muziekles zodra ze hun zwemdiploma hebben.

Kapla, knikkerbaan, loopfiets, treinbaan, step, fiets etc hebben we allemaal al

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:26 



 
Profiel   

Zowel bij mijn zoon (4) als bij de vele buurjongens (allemaal peuters) zijn Tiptoi, kinetischzand en gelballetjes favoriet.
Vooral die gelballetjes blijven het goed doen. Het kost niet veel en ze kunnen er alle kanten mee op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:39 



 
Profiel   

Ik stuit nu op je topic. Onze jongste word begin maart 2, dus hier ook druk op zoek naar cadeaus.

Met een oudere broer is het lastig uitzoeken want of we hebben het al of het is te kinderlijk voor hem of het word ingepikt door de oudere broer.

Wij zijn voor nu van plan om dit voor hem te kopen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tike ... oductImage

Onverwoestbaar/ze kunnen er zelfs op zitten/lekker formaat qua vasthouden.

Verder doen we er dan misschien toch nog iets van kinetisch zand + bewaarbak bij ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:38 



 
Profiel   

Een loopfietsje was hier ook een hit. Maar het was bij ons maar een goedkoopje van kunststof en die voldeed een paar jaar lang prima.

Een abonnement voor de spelotheek is ook gaaf: dan kunnen ze heel vaak wat nieuws uitkiezen om mee te spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:01 



 
Profiel   

Judith_H schreef
Ik stuit nu op je topic. Onze jongste word begin maart 2, dus hier ook druk op zoek naar cadeaus.

Met een oudere broer is het lastig uitzoeken want of we hebben het al of het is te kinderlijk voor hem of het word ingepikt door de oudere broer.

Wij zijn voor nu van plan om dit voor hem te kopen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tike ... oductImage

Onverwoestbaar/ze kunnen er zelfs op zitten/lekker formaat qua vasthouden.

Verder doen we er dan misschien toch nog iets van kinetisch zand + bewaarbak bij ofzo.


Doe jezelf dat niet aan! Gaat overal tussen zitten. Heb die zooi nog tussen de voegjes van m’n laminaat en t wil er niet uit :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:24 



 
Profiel   

Ik wist ook niet wat ik moest geven toen dochter 2 werd. Heb wat knutselspul gekocht en een goede rugtas. Daar was ze zo blij mee, ze sleept hem overal mee heen en ik hoef niet met haar zooi te slepen. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen