Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

HELP, een cadeau voor een jongetje van 2.....

 
Profiel   

Mijn dochter van 2 heeft deze afgelopen maand gekregen en ze is er helemaal wild van :)
https://www.vtechnl.com/vtechbaby/vtech ... r-drumstel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:47 



 
Profiel   

De little tikes vrachtwagen is wel echt een super ding. Hier gekregen voor de geboorte zoon 1 en zoon 2 van nu 2,5 speelt er veel mee.

Mijn broertje komt binnenkort met zijn gezin hier langs en vroeg oook ideeën voor een verlaat cadeau voor de 2,5 jarige. Omdat mij dochter toevallig een spel van smartgames had gekregen zag ik in dat boekje dat ze al spelletjes vanaf 2 jaar hebben. Dat zag er wel leuk uit...

En ik zag ergens hedgehog blocks, dat lijkt me ook leuk voor die leeftijd. Verder weinig tips, wij zitten ook met een oudere zus en broer dus er is al zoooooveel

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:57 



 
Profiel   

JustMe8484 schreef
De little tikes vrachtwagen is wel echt een super ding. Hier gekregen voor de geboorte zoon 1 en zoon 2 van nu 2,5 speelt er veel mee.

Mijn broertje komt binnenkort met zijn gezin hier langs en vroeg oook ideeën voor een verlaat cadeau voor de 2,5 jarige. Omdat mij dochter toevallig een spel van smartgames had gekregen zag ik in dat boekje dat ze al spelletjes vanaf 2 jaar hebben. Dat zag er wel leuk uit...

En ik zag ergens hedgehog blocks, dat lijkt me ook leuk voor die leeftijd. Verder weinig tips, wij zitten ook met een oudere zus en broer dus er is al zoooooveel


Nu je het over spellen hebt, 'Eerste Boomgaard' van Haba is ook leuk en is vanaf 2 jaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:59 



 
Profiel   

Mjetterd schreef
JustMe8484 schreef
De little tikes vrachtwagen is wel echt een super ding. Hier gekregen voor de geboorte zoon 1 en zoon 2 van nu 2,5 speelt er veel mee.

Mijn broertje komt binnenkort met zijn gezin hier langs en vroeg oook ideeën voor een verlaat cadeau voor de 2,5 jarige. Omdat mij dochter toevallig een spel van smartgames had gekregen zag ik in dat boekje dat ze al spelletjes vanaf 2 jaar hebben. Dat zag er wel leuk uit...

En ik zag ergens hedgehog blocks, dat lijkt me ook leuk voor die leeftijd. Verder weinig tips, wij zitten ook met een oudere zus en broer dus er is al zoooooveel


Nu je het over spellen hebt, 'Eerste Boomgaard' van Haba is ook leuk en is vanaf 2 jaar :D


Ja die is idd erg leuk. Hebben wij toevallig ook. Visjes vangen van haba is ook al een succes.

Oh en zo'n houten regenboog doet t hier ook goed. Bouwwerken maken, auto's over laten rijden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:03 



 
Profiel   

meisje_ schreef
Judith_H schreef
Ik stuit nu op je topic. Onze jongste word begin maart 2, dus hier ook druk op zoek naar cadeaus.

Met een oudere broer is het lastig uitzoeken want of we hebben het al of het is te kinderlijk voor hem of het word ingepikt door de oudere broer.

Wij zijn voor nu van plan om dit voor hem te kopen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tike ... oductImage

Onverwoestbaar/ze kunnen er zelfs op zitten/lekker formaat qua vasthouden.

Verder doen we er dan misschien toch nog iets van kinetisch zand + bewaarbak bij ofzo.


Doe jezelf dat niet aan! Gaat overal tussen zitten. Heb die zooi nog tussen de voegjes van m’n laminaat en t wil er niet uit :(

Grote houten bak met hogere randen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:24 



 
Profiel   

Ergens denk ik van "joh hoe moeilijk kan het zijn voor een 2-jarige?".

Die maak je overal blij mee en als je nu al niks weet te geven hoe moet dat dan de rest van de jaren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:54 



 
Profiel   

Daan wanneer je al heel veel hebt door oudere kinderen is het heel lastig iets te vinden, hier ook last van. En dan ook nog vlak voor kerst jarig in ons geval.


Hier zijn de kinderen al jaren weg van hun stokpaardjes.
Ik heb gisteren een boekje besteld van Tom Fletcher "il y a un monstre dans ce livre" die zag ik op Tiktok voorbij komen en lijkt echt heel erg leuk.
Playmobil 123 was hier ook een succes op die leeftijd (en nu nog trouwens) een houten trein baan, koks muts en schort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 01:05 



 
Profiel   

Daan13 schreef
Ergens denk ik van "joh hoe moeilijk kan het zijn voor een 2-jarige?".

Die maak je overal blij mee en als je nu al niks weet te geven hoe moet dat dan de rest van de jaren?


Ik vind het met de jaren makkelijker worden. Oudste net 8 geworden, die kan heel duidelijk aangeven wat haar wensen zijn. Daarin gekeken wat betaalbaar is en waarvan wij denken dat ze er daadwerkelijk iets mee doet. Want ook dat ga je zien. Zo vroeg zij een playmobil ziekenhuis, maar ze speelt nauwelijks met playmobil. Dus dat werd m niet.

Met de 2,5 jarige zien we wel dat hij veel speelt met bv de houten trein of de duplo, maarja, daar puilt het huis al van uit dus hoeven we niet veel van bij te geven. Ja, kleding kan, maar ook zijn kast hangt al vol van grote broer. Bij een 3e is alles er gewoon al zoveel... maar ik denk wel dat het ook daar met de jaren makkelijker wordt. Dan is eigen speelgoed belangrijker en krijgt hij ook duidelijke voorkeuren.

Overigens, wij hebben onze zoon op zijn 2e verjaardag zo'n balans set van decathlon gegeven. Daar wordt hier ook veel mee gespeeld door alle drie. De 'balken' worden ook als schaatsen, skis en skateboard gebruikt, de blokken als toren om iets te ondersteunen of vanaf te springen en de jongste kan heel druk zijn met de diertjes in de randjes van de blokken zetten. Ook een aanrader dus. Wij zetten ook wel eens buiten en maken dan een parcours gecombineerd met het klimtoestel, touwtje springen, fietsen of steppen, skippyballen etc. De jongste wil toch alles mee doen wat de andere twee doen en doet dan op zijn manier mee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 07:48 



 
Profiel   

Oeh die balans set is geweldig! Die ga ik bestellen. Dank je wel voor de tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 08:12 



 
Profiel   

Als je al zoveel hebt, geef dat gewoon? Je kind van 2 weet niet of je het nieuw hebt gekocht of van zolder hebt gehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 08:29 



 
Profiel   

Of een scheetkussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:30 



 
Profiel   

Sintara schreef
Als je al zoveel hebt, geef dat gewoon? Je kind van 2 weet niet of je het nieuw hebt gekocht of van zolder hebt gehaald


Wij hebben alles nog in huis, de dingen waar hij veel mee speelt en blij van wordt zijn er dus al en ons meneertje heeft het echt wel door als hij iets krijgt wat al in huis is. Een stapel duplo blokjes of een lading houten rails misschien niet, maar dat weten de andere twee echt wel. En ergens voelt dat voor mij iig niet zo goed. Wel als het idd op een zolder oid zou staan maar niet als het altijd gewoon binnen handbereik is...

Maar wij kiezen vaak wel voor speelgoed wat wat langer leuk is, dus je ziet hier met bepaalde dingen echt dat de oudste of middelste eruit groeit en het dan net leuk wordt voor de jongste...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:23 



 
Profiel   

lizy29 schreef
Oeh die balans set is geweldig! Die ga ik bestellen. Dank je wel voor de tip.


Graag gedaan, veel plezier ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:23 



 
Profiel   

Iets voor op zijn eigen kamer, een gaaf dekbedovertrek, een nieuwe kast waar al zijn eigen speelgoed in zit en hij zelf bij kan, een (speel)kleed, een tafel met stoeltje, een speelgoedkist enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:40 



 
Profiel   

Judith_H schreef
Ik stuit nu op je topic. Onze jongste word begin maart 2, dus hier ook druk op zoek naar cadeaus.

Met een oudere broer is het lastig uitzoeken want of we hebben het al of het is te kinderlijk voor hem of het word ingepikt door de oudere broer.

Wij zijn voor nu van plan om dit voor hem te kopen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tike ... oductImage

Onverwoestbaar/ze kunnen er zelfs op zitten/lekker formaat qua vasthouden.

Verder doen we er dan misschien toch nog iets van kinetisch zand + bewaarbak bij ofzo.


Meteen doen hier is er elke dag mee gespeeld en zelfs nu nog en hij is al 5!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:00 



 
Profiel   

lizy29 schreef
Oeh die balans set is geweldig! Die ga ik bestellen. Dank je wel voor de tip.


Hier was dat ding zo lijp en doorgezakt juist omdat er ook andere dingen mee gebeurde bij de oudste!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:05 



 
Profiel   

Judith_H schreef
Ik stuit nu op je topic. Onze jongste word begin maart 2, dus hier ook druk op zoek naar cadeaus.

Met een oudere broer is het lastig uitzoeken want of we hebben het al of het is te kinderlijk voor hem of het word ingepikt door de oudere broer.

Wij zijn voor nu van plan om dit voor hem te kopen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tike ... oductImage

Onverwoestbaar/ze kunnen er zelfs op zitten/lekker formaat qua vasthouden.

Verder doen we er dan misschien toch nog iets van kinetisch zand + bewaarbak bij ofzo.


Deze is wel echt een aanrader trouwens :j

Hadden ze hier bij het KDV waar onze jongen een half dagje in de week naartoe ging ipv de PSZ, en daar werd echt véél mee gespeeld.... auto's, er op kunnen, het rijdt, oneindig auto's er in en er weer uit kunnen doen...dat is natuurlijk allemaal kassa voor dat kleine grut *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:40 



 
Profiel   

lizy29 schreef
Oeh die balans set is geweldig! Die ga ik bestellen. Dank je wel voor de tip.


Die is ook echt leuk :j

Ene kant van de latten is bol, de andere recht. En dan ook nog het spel-element met de foam beesten. Ze kunnen hier echt super veelzijdig mee spelen, steeds weer een andere toepassing :j Maar het is wel weer een beetje een sta-in-de-weg-ding :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:43 



 
Profiel   

Is een skelter al geopperd?ook leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 00:46 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Of een scheetkussen.


Ja die vinden ze echt hilarisch hier, alleen wel even opletten welke je koopt, ik had ze bij de Top1toys eerst daar ging de naad steeds van kapot. Bij de intertoys was de naad eerst omgevouwen voor die gesealed werd dus die blijven tot nu toe wel heel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 01:08 



 
Profiel   

Die balans set van de decathlon is ook erg leuk inderdaad!

Hier is het inderdaad de little tikes auto transporter geworden & uiteindelijk Coblo blocks.
Dit laatste doen wij 1 klein doosje van en vragen dan aan visite of ze ook een setje willen kopen, zo kan die het blijven uitbreiden.

En hebben wij gelijk wat cadeau tips voor de visite O:) want worden nu al suf gevraagd wat die wilt hebben...

Verder hebben we nu op het lijstje staan als suggesties:
Step, coblo blocks, little dutch autobaan cars blauw & little dutch houten transportwagen.
En uiteraard zijn mensen vrij om zelf te kopen wat ze leuk vinden om te geven, maar merken toch wel heel veel dat ze het aan ons vragen wat die wilt hebben.

Kinetisch zand lijkt mij nog steeds heel leuk, maar misschien beter als die wat ouder is en wat meer besef heeft dat het ook rommel geeft. Dus daar wachten we nog even mee. Misschien leuker als die 3 of 4 word ofzo...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 22:39 



 
Profiel   

Hier is de balans set inmiddels binnen. Heel benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Van mijn ouders krijgt hij een nieuwe kruiwagen en een pop.
Geen idee wat mijn schoonouders gekocht en opgestuurd hebben.

Verder vieren we het alleen met mijn ouders dus lekker makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 23:19 



 
Profiel   

Heb je een linkje naar de BAlansset? Hier wordt straks nr 2 ook 2 jaar. Klinkt erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 23:40 



 
Profiel   

Muga schreef
Heb je een linkje naar de BAlansset? Hier wordt straks nr 2 ook 2 jaar. Klinkt erg leuk!


https://www.decathlon.nl/p/evenwichtsse ... R-p-307098

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 23:55 



 
Profiel   

Cavalletie-balken... maar dan voor kinderen :+
Leuk hoor!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 00:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen