Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 109 [ 2722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 109  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat zijn jullie kringloop aankopen?

 
Profiel   

Het enige wat ik als boekenliefhebber fijn zou vinden is als ik even in mijn eentje mag kijken nadat de boeken net volledig zijn bijgevuld :D Maar nee, ook ik zie geen meerwaarde in een VIP afspraak.

Jeetje, ik lees net dat er een bedrijfsongeval heeft plaatsgevonden bij één van mijn favoriete kringloopwinkels en dat er een medewerker is overleden. Verschrikkelijk...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:56 



 
Profiel   

Oei wat is daar dan gebeurd…

Bedankt voor jullie reacties

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 06:35 



 
Profiel   

Als iemand op het autisme spectrum kan ik in alle rust winkelen wel waarderen. Dus een uur of twee waarin je open bent op afspraak voor beperkt bezoek zou ik wel fijn vinden. Maar als het VIP heet dan heb ik alweer het gevoel dat er te veel 'gedoe' omheen zit en dat zou je juist tegenhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 07:24 



 
Profiel   

Ik zie het niet echt voor me ik kan me alleen bedenken dat ik er gebruik van zou maken als ik dan korting krijg terwijl jullie idee is volgens mij privé shoppen maar dat lijkt me dan niet rendabel? Nu ga ik altijd op wat rustigere momenten dus de behoefte om de winkel alleen te hebben heb ik niet.

Alleen een eerder genoemd idee bijvoorbeeld als er dan meer kleding, schoenen, boeken liggen waardoor de keuze groter is en je het idee hebt dat je eerste keus hebt. Maar dan zou je het ook maar eens per week of minder kunnen organiseren als je dan echt de 'nieuwe' spullen wilt aanbieden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 07:29 



 
Profiel   

Yom schreef
Oei wat is daar dan gebeurd…

Bedankt voor jullie reacties

https://www.ad.nl/binnenland/slachtoffe ... ~a42d4aa4/

Heftruckongeval (stapelaar) dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 07:52 



 
Profiel   

Ik had het ook gelezen en vreselijk voor iedereen die het slachtoffer kende.
Alleen vond ik de foto die bij het artikel stond net iets te veel van het goede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:29 



 
Profiel   

Combineren met een uitleg over DIY. De kringwinkel hier heeft dat een week gedaan: pop up van een week met duurdere merken, in avond uren kwam je er alleen in met inschrijving. Kon je rustiger shoppen en dan was er een stylist aanwezig of een demonstratie van DIY: cadeautjes inpakken met re-used materialen, een naailes, iemand die meubels pimpte etc. Ik vond het iig geweldig. Je kwam voor het event maar en passant shopte je een uur met drankje en in corona safe omstandigheden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:38 



 
Profiel   

Vrijdag een sweatvest gekocht voor 3.50.Er staat Ralph Lauren Polo in.Volgens mijn dochters is het echt en nieuw 150 euro.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:49 



 
Profiel   

Het ziet er wel ok uit! Verder geen label met samenstelling/wasinstructies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:57 



 
Profiel   

Wat moet er dan op staan?Mijn dochter heeft het vest al ingepikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:01 



 
Profiel   

paddington schreef
Ik had het ook gelezen en vreselijk voor iedereen die het slachtoffer kende.
Alleen vond ik de foto die bij het artikel stond net iets te veel van het goede.


Welke foto? Die van de omgevallen stapelaar? Je ziet niks toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:26 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
paddington schreef
Ik had het ook gelezen en vreselijk voor iedereen die het slachtoffer kende.
Alleen vond ik de foto die bij het artikel stond net iets te veel van het goede.


Welke foto? Die van de omgevallen stapelaar? Je ziet niks toch?

Ik heb ook geen andere foto gezien en vond deze ook niet zo schokkend. Ik zag wel gelijk aan de foto en de deur om welke kringloop het ging. Hoe dan ook is het een verschrikkelijk ongeluk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:56 



 
Profiel   

Nou,vest gaat naar mijn dochter,het zit niet lekker.Ik vind het nieuw 150 euro echt niet waard.Die van de Zeeman zitten veel fijner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:45 



 
Profiel   

Dat vest is echt, en ik begrijp je volledig. Vindt de kwaliteit van RL ook niet om over naar huis te schrijven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 14:11 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Nou,vest gaat naar mijn dochter,het zit niet lekker.Ik vind het nieuw 150 euro echt niet waard.Die van de Zeeman zitten veel fijner.

Ik vind het er ook niet echt als kwaliteit uitzien, maar als het gepast had was het wel een leuk merkvest geweest.

Ik ben ook wat aan het opruimen in huis, als het niet direct weg kan via de straatapp gaat het naar een weggeefwinkel. Dus ik breng ook weer spullen naar zulke winkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 14:48 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
paddington schreef
Ik had het ook gelezen en vreselijk voor iedereen die het slachtoffer kende.
Alleen vond ik de foto die bij het artikel stond net iets te veel van het goede.


Welke foto? Die van de omgevallen stapelaar? Je ziet niks toch?


Nee ik zie niets idd .. maar medewerkers en familieleden wel en het lijkt toch niet zo fijn omdat te moeten aanzien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 15:52 



 
Profiel   

Denk eerlijk gezegd dat zij meer aan hun hooft hebben dan schrikken van de foto van de heftruck… het is geen vieze of schokkende foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 16:03 



 
Profiel   

Yom schreef
Ik hoop dat ik het hier mag vragen want het past hier toch wel een beetje bij

Stel je favoriete kringloop organiseert VIP shopping, dus lekker met een groepje de winkel voor jezelf. Wat zou je dan leuk vinden dat er nog extra bij is zodat je het echt leuker vindt dan gewoon met een paar vrienden/vriendinnen te komen?



Ruim 20 jaar geleden was het sowieso vip shoppen. Het is alleen maar goed dat het zo populair is geworden maar soms vind ik het stiekem ook wel jammer.
Maar nee zou daar geen gebruik van maken, het is op het moment zo’n hit dat er steeds meer bij komen. En dat is top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 16:51 



 
Profiel   

Ik zou ook niet gaan vip-shoppen.
Ze hebben hier 2 keer per jaar een vintage weekend en dan zie je de prijzen de hoogte invliegen. Dan kost een stoel bijvoorbeeld opeens 50 euro en wanneer hij niet verkocht raakt, staat dezelfde stoel opeens een maand later voor 10,50 te koop.

Zo hebben de kringloopwinkels hier in Belgie ook een veilingsite uwkringding.be soms staan daar best mooie spullen op maar de prijzen gaan belachelijk de hoogte in.

Voor merkkleding is Vinted vaak goedkoper dan de kringloopwinkel hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 17:16 



 
Profiel   

petra8 schreef
Ik zou ook niet gaan vip-shoppen.
Ze hebben hier 2 keer per jaar een vintage weekend en dan zie je de prijzen de hoogte invliegen. Dan kost een stoel bijvoorbeeld opeens 50 euro en wanneer hij niet verkocht raakt, staat dezelfde stoel opeens een maand later voor 10,50 te koop.

Zo hebben de kringloopwinkels hier in Belgie ook een veilingsite uwkringding.be soms staan daar best mooie spullen op maar de prijzen gaan belachelijk de hoogte in.

Voor merkkleding is Vinted vaak goedkoper dan de kringloopwinkel hier.


Klopt wel ten dele, maar de medewerkers moeten dat ook wel kunnen inschatten. En aangezien ze zo veel binnen krijgen kunnen ze meuk soms niet onderscheiden van echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:15 



 
Profiel   

Ik moest vanmorgen bloedprikken in het ziekenhuis en ben daarna het Goed (H'wijk) even ingedoken voor wat fotolijstjes. Ik ga daarvan wat ramen maken om papier te scheppen en daar zijn er altijd genoeg te vinden. Ik heb ook nog een pakketje gekocht om zelf bijenwaskaarsjes te maken. De boeken waren ook hier ontzettend veel duurder geworden (zij werken ook met dat systeem wat automatisch de prijs bepaald).

Bij de kassa nog medelijden met de vrouw daarachter. Er ging een klant ontzettend tekeer tegen haar omdat ze goedemorgen zei om 1 minuut over 12. Dat had middag moeten zijn!
Ik snap echt niet waarom ze dat zo nodig vond, degene achter de kassa was ook echt helemaal van slag. Wat boeit het nu of ze goedemorgen of middag zeggen, wees blij dat iemand je gewoon netjes helpt. Ik reageerde nog met: joh, wat maakt die ene minuut nou uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:05 



 
Profiel   

foxy80 schreef
petra8 schreef
Ik zou ook niet gaan vip-shoppen.
Ze hebben hier 2 keer per jaar een vintage weekend en dan zie je de prijzen de hoogte invliegen. Dan kost een stoel bijvoorbeeld opeens 50 euro en wanneer hij niet verkocht raakt, staat dezelfde stoel opeens een maand later voor 10,50 te koop.

Zo hebben de kringloopwinkels hier in Belgie ook een veilingsite uwkringding.be soms staan daar best mooie spullen op maar de prijzen gaan belachelijk de hoogte in.

Voor merkkleding is Vinted vaak goedkoper dan de kringloopwinkel hier.


Klopt wel ten dele, maar de medewerkers moeten dat ook wel kunnen inschatten. En aangezien ze zo veel binnen krijgen kunnen ze meuk soms niet onderscheiden van echt.


Het zijn echt mooie spullen die ze tijdens de vintage weekenden en op de veiling verkopen. Maar het lijkt een beetje of de kringloopwinkels op die manier zo veel mogelijk geld voor dingen proberen te vangen. (en dat is hun goed recht)

Maar die zelfde spullen staan op andere dagen voor een heel stuk minder in de winkel. Je bent dan bijna gek wanneer je naar een vintageweekend van de kringloopwinkel gaat omdat je weet dat de prijzen dan zeker verviervoudigen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:19 



 
Profiel   

Zo een speciaal weekend omtrent bv vintage of strips is ook geen VIP shopping vind ik, dat is gewoon open voor iedereen, alleen garanderen ze een groter (en dus duurder) aanbod van die categorie tijdens die dagen.

Qua kleding vind ik speciale weekends wel goed, omdat het dan EN kwaliteit is EN nog steeds een fractie van de nieuwprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:09 



 
Profiel   

Dolby Surround setje van €12,50! Doet het als een tierelier! <3 (aangesloten aan de versterker/TV) WHAT A NOISE! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:28 



 
Profiel   

Ik kon het niet laten. Ik liep er langs en zag gelijk een ijverig vrouwtje voor me die dit ooit vol liefde en zorg heeft geborduurd voor me en ik vond het te sneu van haar werk om het z'n leven te laten slijten in de kringloop. Deze gaat dus op de ooit-voor-als-ik-er-plek-voor-heb-in-mijn-huis aka "voor later" stapel. <3 Jongen achter de toonbank was ook echt super enthousiast en zei gelijk: "Deze had ik echt aan iemand gegund." :D
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 16:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 109 [ 2722 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 109  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen