Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Rokende bezorger

 
Profiel   

Hoi hoi,

Ik had een bestelling gedaan voor eten, en de bezorger die het kwam brengen was aan het roken. Ik woon in een appartementen dus hij is al heerlijk in de gang aan het roken, wat ik niet fijn vind, maargoed, dat wilde ik nog wel laten lopen. Maar hij houd dus tas met eten met open bovenkant samen met een sigaret in een hand en geeft het mij ook zo aan. Buiten dat ik het bijzonder onbeleeft vind (hij kon ook na het bezorgen een sigaret roken buiten), vind ik het ook onhygienisch.

Ik ben zelf dus geen roker, en kan er misschien overdreven op reageren. Ik zit dus een beetje in dubio of ik een klacht hierover moet indienen of dat ik onredelijk ben en het gewoon moet laten gaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:48 



 
Profiel   

Klacht indienen, dit is gewoon smerig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:51 



 
Profiel   

Ik zou ook een klacht indienen roken bij eten is gewoon onhygiënisch. Ik neem aan dat het in een plastic of papieren verpakking zat kan zo vlam vatten of wegsmelten als er brandende as in valt. Dus ook onveilig nog is voor de bezorger zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 01:06 



 
Profiel   

Ik rook zelf, maar ik zou dat echt niet oké vinden. Bah!
Ik vind dus ook echt niet dat je je aanstelt.
Ik vind een klacht indienen echt meer dan terecht. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 01:45 



 
Profiel   

Ja hoor klacht in dienen. Bha ik zou dit niet accepteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 01:59 



 
Profiel   

Oh bah. Ik zou het hem eerst direct zelf zeggen en daarna als het nog eens gebeurt een klacht indienen.

Onze vaste post.nl bezorgster rookte stevig in haar bus. De verpakte kleding van Wehkamp stonk vreselijk naar rook. Ik heb haar gezegd dat dat echt niet kan. Geen last meer van gehad gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 02:26 



 
Profiel   

Nee, vind ik echt niet kunnen, zelfs voor niet-etenswaren. Hier komt sowieso niemand binnen zonder mondmasker (covid), en roken laat ik ook niet toe in mijn huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 03:05 



 
Profiel   

Ik vind dit echt schandalig zelfs. Dat iemand rookt moet diegene zelf weten, maar niet boven mijn eten bah bah en ook niet in de gang van mijn appartement of in de lift etc. Gewoon niet.

Zeker dat ik hem dat gezegd had en een klacht had ingediend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 05:45 



 
Profiel   

Smerig! Ik heb een keer iemand aan de deur gehad van War Child voor donaties en die stonk ook zo vreselijk naar rook dat ik er al snel klaar mee was. Maar met eten is het nog erger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:08 



 
Profiel   

Dit is heel vies en daar zou ik zeker een klacht over indienen. Als dat nog een keer zou gebeuren dan zou ik die nooit meer bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:05 



 
Profiel   

Ik had het geeneens aangenomen denk ik. Je gaat niet bij andersmans eten roken. Kan gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:40 



 
Profiel   

Als het de kok zou zijn dan snap ik het, maar het is toch verpakt en de bezorger loopt buiten? Ik ben zelf geen roker, maar zou daar dan niet zoveel problemen mee hebben. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:16 



 

Captain schreef
Als het de kok zou zijn dan snap ik het, maar het is toch verpakt en de bezorger loopt buiten? Ik ben zelf geen roker, maar zou daar dan niet zoveel problemen mee hebben. :=


Dit, maar als er geen as etc in je tas met eten is gevallen tsja boeiend. Geloof me er zijn buren van je als het sociale huur is, die gewoon binnen roken. En dus wss ook in de galerij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:34 



 
Profiel   

Je moet denk ik maar niet in de keuken kijken van de gemiddelde afhaalboer. :')

Maar ik zou hier geen klacht over indienen maar had het ter plekke tegen hem gezegd dat je het niet zo fris vindt dat hij in je gang staat te roken. Maar ik heb jarenlang in de wietlucht geleefd daar wordt je aardig tolerant van. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:40 



 
Profiel   

Ok, ik zou hier echt niet eens over nadenken, dat eten zit toch gewoon verpakt? Het is niet zo dat die as direct in je shoarma valt ofzo :+

Ik zie het probleem niet zo.. Wat er in de keuken en onderweg gebeurt weet je immers ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:46 



 
Profiel   

De reclame onder dit topic toesturen naar de beste man :D
Ik zou hem aangesproken hebben op het feit dat hij daar in de galerij rookt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:52 



 
Profiel   

Jij ergert je eraan, dus ik zou in ieder geval melding maken. Dan hoef je niet meteen op hoge poten naar dat restaurant te bellen, maar je kunt wel een berichtje sturen dat je dit toch niet zo prettig hebt gevonden. Je betaalt voor je eten én voor de bezorging en in alle eerlijkheid vind ik het niet zo professioneel dat iemand eten overhandigd met een sigaret in zijn/haar hand. Anders bestel je er misschien niet meer en dan lijkt het me dat een ondernemer liever een melding krijgt, dan klanten verliest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:58 



 
Profiel   

JoT schreef
Jij ergert je eraan, dus ik zou in ieder geval melding maken. Dan hoef je niet meteen op hoge poten naar dat restaurant te bellen, maar je kunt wel een berichtje sturen dat je dit toch niet zo prettig hebt gevonden. Je betaalt voor je eten én voor de bezorging en in alle eerlijkheid vind ik het niet zo professioneel dat iemand eten overhandigd met een sigaret in zijn/haar hand. Anders bestel je er misschien niet meer en dan lijkt het me dat een ondernemer liever een melding krijgt, dan klanten verliest.


Mee eens ja :j kan me voorstellen dat de betreffende eetgelegenheid zoiets wel zou willen weten. Dan kunnen ze zelf bepalen wat ze er mee doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:01 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Captain schreef
Als het de kok zou zijn dan snap ik het, maar het is toch verpakt en de bezorger loopt buiten? Ik ben zelf geen roker, maar zou daar dan niet zoveel problemen mee hebben. :=


Dit, maar als er geen as etc in je tas met eten is gevallen tsja boeiend. Geloof me er zijn buren van je als het sociale huur is, die gewoon binnen roken. En dus wss ook in de galerij.


Ik snap niet zo goed wat roken met sociale huur te maken heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:07 



 
Profiel   

Bedankt iedereen, ik heb er melding van gemaakt. En inderdaad, het eten is verpakt, maar niet erg lekker, die asstukjes in je bestelling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:39 



 
Profiel   

Ik rook niet, maar mijn vriend wel.. en ik zou hier ook echt kriebels van krijgen... nja, ik denk meer nekharen overeind. Ook thuis, alles met sigaretten of as van sigaretten vind ik ook heel erg.. smerig.. :+ Dus ik zou er zeker een melding van maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 16:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen