Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 116 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Ken je de grap van het stel dat samen een spaarreking wil open maar 90 km uit elkaar woont en voor een rekening beide tegelijk naar de bank moet met ID-kaart. EN DAT DE BANKEN DAN ELKE DAG OM 17:00 SLUITEN. En weet je nog dat de ene fulltime werkt en geen vrij kan krijgen. HA HA.

Het is fiets 2022 je kan online ALLES behalve een spaarrekening openen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:27 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ken je de grap van het stel dat samen een spaarreking wil open maar 90 km uit elkaar woont en voor een rekening beide tegelijk naar de bank moet met ID-kaart. EN DAT DE BANKEN DAN ELKE DAG OM 17:00 SLUITEN. En weet je nog dat de ene fulltime werkt en geen vrij kan krijgen. HA HA.

Het is fiets 2022 je kan online ALLES behalve een spaarrekening openen.

Dat is een geintje van de overheid, je moet een ID kaart tonen ivm de wwft :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:30 



 
Profiel   

Ik weet niet bij welke bank je zit maar online via een laptop inloggen en dan een spaarrekening open lukt bij ING wel ik kreeg ook elke keer ga naar je bank met id kaart maar ik hou meestal hardnekkig vol bij dat soort dingen :')

Maar iets vinden op een website van een bank is ook altijd zwaar onmogelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:31 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Hopelijk naar de paasei. Overgehyped schijtventje.

Offeeee, hekserij :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:32 



 
Profiel   

En nee ik ben echt niet achterlijk het lukt ook niet op mijn PC. En mijn vader heeft 30 jaar bij die bank gewerkt en die zei ook al dat het niet kon. Ook bij de afdeling waar MDH het over heeft. :')

Ja daar was ik al bang voor. Dacht ook al dat het de reden was dat je nog maar 2 spaarrekeningen mag hebben. Anders is het voor het CDD team te lastig om alles te controleren denk ik. :P

Maar ik vind het wel debiel. Een lopende rekening openen samen kan wel. Daar kan je toch ook op witwassen? _O-

---

Maar ik word dus helemaal gestoord want nu moet of ik op onmogelijke tijden naar Nijmegen. OF mijn vriend moet vrijnemen om dat te kunnen doen. Wat de komende tijd niet kan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:33 



 
Profiel   

Ja joh, ze slaan helemaal door :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:35 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ken je de grap van het stel dat samen een spaarreking wil open maar 90 km uit elkaar woont en voor een rekening beide tegelijk naar de bank moet met ID-kaart. EN DAT DE BANKEN DAN ELKE DAG OM 17:00 SLUITEN. En weet je nog dat de ene fulltime werkt en geen vrij kan krijgen. HA HA.

Het is fiets 2022 je kan online ALLES behalve een spaarrekening openen.


Banken zoals knab en asn hebben alles online toch??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:35 



 
Profiel   

Dat kan maar wij zitten beide bij dezelfde bank en daar hebben wij nu ook al samen een lopende rekening. Dus wij willen daar een spaarrekening aankoppelen.

Wij verkiezen deze bank boven andere omdat hij erg goede digitale veiligheid heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:36 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
En nee ik ben echt niet achterlijk het lukt ook niet op mijn PC. En mijn vader heeft 30 jaar bij die bank gewerkt en die zei ook al dat het niet kon. Ook bij de afdeling waar MDH het over heeft. :')

Ja daar was ik al bang voor. Dacht ook al dat het de reden was dat je nog maar 2 spaarrekeningen mag hebben. Anders is het voor het CDD team te lastig om alles te controleren denk ik. :P

Maar ik vind het wel debiel. Een lopende rekening openen samen kan wel. Daar kan je toch ook op witwassen? _O-

---

Maar ik word dus helemaal gestoord want nu moet of ik op onmogelijke tijden naar Nijmegen. OF mijn vriend moet vrijnemen om dat te kunnen doen. :')



Nou de ID check toen ik een bankieren app op mijn telefoon wou zetten was plots wel nieuw...oude telefoon ontkoppeld en toen kon het opeens wel zonder ID kaart.

Ik snap de strenge controle wel maar dan de vraag waar zijn ze bang voor in combinatie met het open van een spaarrekening en online dat kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:37 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ken je de grap van het stel dat samen een spaarreking wil open maar 90 km uit elkaar woont en voor een rekening beide tegelijk naar de bank moet met ID-kaart. EN DAT DE BANKEN DAN ELKE DAG OM 17:00 SLUITEN. En weet je nog dat de ene fulltime werkt en geen vrij kan krijgen. HA HA.

Het is fiets 2022 je kan online ALLES behalve een spaarrekening openen.

Kan het niet terwijl je van allebei de ID kaart bij je hebt en je vriend even via FaceTime erbij haalt?

Geen idee hoor, ik roep maar wat :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:40 



 
Profiel   

Nee dat gaan ze niet accepteren ik weet hoe hoog de boetes waren en wat het de bank gekost heeft. Daar zijn ze nu echt wel streng op. :P

Maar dit komt omdat jarenlang criminelen lekker geld konden witwassen via rekeningen omdat er onvoldoende gecontroleerd werd door de banken. Die vonden dat te veel geld en moeite natuurlijk. Toen kwam er een nieuwe wet en moesten de banken hysterisch alles controleren om een boete te voorkomen en/of te verlagen.

Voorbeeldjes van de schikkingen met het OM:
ING: 775 miljoen euro
ABN Amro: 480 miljoen euro

Dus die gaan wel checken nu _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:45 



 
Profiel   

Ik ben zo klaar met dat onze trauma zo gekleineerd word omdat wij de "bal" terugkaatsen. Ja maar de bal had er überhaupt niet moeten zijn en zonder een normaal excuus is het moeilijk af te sluiten _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:01 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Ik ben zo klaar met dat onze trauma zo gekleineerd word omdat wij de "bal" terugkaatsen. Ja maar de bal had er überhaupt niet moeten zijn en zonder een normaal excuus is het moeilijk af te sluiten _-:(



Als anderen niet inzien dat ze je kwetsen is een kans op excuses aardig klein , of omdat hun eigen ego te hoog is om toe te geven. Verwacht het dus maar niet en dat is lastig maar dan alsnog moet je dan uiteindelijk ook door gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:03 



 
Profiel   

Ik ben er eigenlijk al klaar mee maar het is iemand dichtbij, die pakt continu de slachtofferrol. Dat wij telkens zeggen dat die stom is etc etc en dat we niet van hem houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:06 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Hopelijk naar de paasei. Overgehyped schijtventje.


Grinnik...
Ik moet van binnen lachen :')

"Opperheks" die Harry Potter niet leuk vindt. :')

Vergeef me! Vergeef me!
(Want je bent een leuk mens! Maar vond hem te leuk!!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:11 



 
Profiel   

Maar serieus, ik heb het in m'n fb bio staan. 'Ik haat Harry Potter'. En ik krijg echt random bedreigingen van fans. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:40 



 
Profiel   

Ik moet pissen als een dekhengst, maar dit ligt tegen mijn been aan:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:11 



 
Profiel   

Dat ik echt naar bed moet in verband met mijn wekker die om 06.45 uur afgaat, maar nog zo fijn bezig ben aan mijn studie dat ik eigenlijk nog even wil doorgaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:12 



 
Profiel   

Veel te vroeg wakker :x
Dat gaat een hele lange dag worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 05:39 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Maar serieus, ik heb het in m'n fb bio staan. 'Ik haat Harry Potter'. En ik krijg echt random bedreigingen van fans. :')

Ik ben het niet. Hater.

Maar serieus. Dat gaat wel veel te ver :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 06:14 



 
Profiel   

Dat ik sinds gisteren heerlijk alleen in een hotel zit.. belt mijn moeder me net wakker of ik haar naar het werk kan brengen want ze heeft een lekke band.. aaargh ik had net in mijn droom een 2e paard gekocht :Y) :') nu hopen dat ik verder kan slapen en dromen.


Laatst bijgewerkt door Kimberley_ op 25-01-22 07:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:15 



 
Profiel   

Ik wil slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:15 



 
Profiel   

Gisteren 3,5 uur overgewerkt. 21u thuis, gegeten en naar bed. Nu weer op het station om naar werk te gaan, rijd die poedersuiker trein niet waardoor ik nu m'n testafspraak niet ga halen. Het is poedersuiker dat ik niet thuis kan werken, anders had ik dat gedaan. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:42 



 
Profiel   

Niet wakker kunnen worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:10 



 
Profiel   

Hier ook niet kunnen wakker worden na een vreselijk slechte nacht slaap. -O-

Het was hier gisteren weer onrustig en dat droeg niet echt bij aan de onrust in m’n hoofd. :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 116 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen