Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Professionele kaarten maken?

 
Profiel   

Hoi,

Voor de opening van mijn werk is aan mij de opdracht om kaarten te versturen naar de genodigden van de opening.

Echter gaat het om een boel mensen en heb ik geen zin om kaarten/enveloppen met de hand te schrijven, behalve dat ik het te veel werk vind is het ook niet professioneel.

Kortom: ik ben opzoek naar een website waar ze mooie kaarten hebben, waarin ik dan een eigen tekst kan toevoegen. En die ook nog op de enveloppen de door mij ingevoerde adressen zet.

Ik weet dat er heel veel sites zijn, maar ik ben nog niets tegen gekomen wat aan mijn 'thema' voldoet.

Heb ik te veel eisen, of bestaat dit gewoon? :D


Laatst bijgewerkt door Petrichor op 25-01-22 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:56 



 
Profiel   

Greetz

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:58 



 
Profiel   

Kaartje2go

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:00 



 
Profiel   

Kaarten naar wens laten maken bij de plaatselijke drukkerij en zelf in een envelop steken? Je zou dan voor de adressen stickervellen kunnen kopen, zodat je de adressen zelf kunt printen en erop plakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:56 



 
Profiel   

Canva!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 02:00 



 
Profiel   

mavantos schreef
Kaarten naar wens laten maken bij de plaatselijke drukkerij en zelf in een envelop steken? Je zou dan voor de adressen stickervellen kunnen kopen, zodat je de adressen zelf kunt printen en erop plakken.


Ik denk dat dit ook de makkelijkste en efficientste oplossing is. Kaartjes ergens laten drukken, naar jou laten verzenden en dan zelf in de envelop steken en stickeren met adres.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 07:34 



 
Profiel   

Bij een plaatselijke drukker ben je idd wel goedkoper uit als dat je het via bijvoorbeeld Greetz of Kaartje2Go laat doen.
Daar maken ze vaak ook wel een mooie pakketprijs.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 07:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen