Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 119 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

De prijzen van de bios die zo extreem zijn gestegen. Ik wil ze best steunen omdat ze zo lang weer dicht zijn geweest etc, maar deze prijzen houden ze en verhogen ze vervolgens toch weer.
Begin t bijna te duur te vinden voor de bioscoop ervaring, dat ik echt twijfel of ik nog wel naar de bios wil.

Als je zo 1 keer in de zoveel tijd naar de bios gaat is t 1 ding, maar als je net zoals ik vaak gaat is t niet leuk meer zo.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 05:42 



 
Profiel   

Dat een collega me doelbewust aan het huilen heeft gemaakt en ik nu de halve nacht erover heb lopen piekeren.
Ik heb er zeker ook wel een aandeel in, daar ben ik me van bewust, maar dit had zo niet gehoeven ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 07:35 



 
Profiel   

Justme_Lisaa schreef
Dat een collega me doelbewust aan het huilen heeft gemaakt en ik nu de halve nacht erover heb lopen piekeren.
Ik heb er zeker ook wel een aandeel in, daar ben ik me van bewust, maar dit had zo niet gehoeven ;(

Volgende keer je piekergedachten eens opschrijven, en daarna los proberen te laten. En dan overdag op een vast tijdstip jezelf een kwartier gunnen om te piekeren ;) Dit positief afsluiten.

En ja, 'daarna los proberen te laten' is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar oefening baart kunst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 08:21 



 
Profiel   

Gisteravond mijn elleboog tegen een stukje draadeind gestoten.. Dat doet nu toch wel gemeen zeer -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:04 



 
Profiel   

Gisteravond mijn lievelingseten gemaakt en nu enorme buikpijn. Als ik dat ook niet meer kan eten ga ik echt huilen. -O-
En heb nu ook zin in een bak koffie maar dat lijkt me met buikpijn een slecht plan. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:31 



 

:z
MarlindeRooz schreef
Gisteravond mijn lievelingseten gemaakt en nu enorme buikpijn. Als ik dat ook niet meer kan eten ga ik echt huilen. -O-
En heb nu ook zin in een bak koffie maar dat lijkt me met buikpijn een slecht plan. :=


Anders maken? Je zat toch met lactose? Het melk product vervangen met een lactose vrije. Mijn moeder eet alles ook nog joh. En die zit letterlijk een nacht op de wc als ze ook maar alleen sporen van lactose binnen heeft gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:34 



 
Profiel   

Ja ik weet het maar ik kon dit bij wijze van spreke vorige week nog wel eten dus ik had het niet verwacht. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:37 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Oh daar kan ik me idd ook echt aan ergeren. Ik heb echt alleen maar crème witte lakens om die reden :')


Hahaha, zo blij dat ik niet de enige ben die daar niet tegen kan :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:39 



 

MarlindeRooz schreef
Ja ik weet het maar ik kon dit bij wijze van spreke vorige week nog wel eten dus ik had het niet verwacht. :=


Zou toch maar even alles gaan na lopen en alles met lactose de deur uit en vervangen voor lactose vrij. Scheelt je een hoop ellende. Hoef je er niet meer over na te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:42 



 
Profiel   

Ja klopt er zit mozzarella in, die koop ik vanaf nu wel lactose-vrij als ik dat kan vinden. Lekker duur. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:44 



 

MarlindeRooz schreef
Ja klopt er zit mozzarella in, die koop ik vanaf nu wel lactose-vrij als ik dat kan vinden. Lekker duur. :')


Valt mee is niet veel duurder. Maar je kunt dscht ik dan ook voor buffelmozarella kiezen, die kun je wel hebben dscht ik. Maar dat weet ik zo niet.

M'n moeder haalt hier dan veel bij de poiesz en lidl. Heel soms jumbo. Maar die 2 hebben al wel genoeg lactose vrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:45 



 
Profiel   

MarlindeRooz, mijn broertje heeft ook soms gekke fases waarin hij niet tegen lactose kan. En dan kan hij na een tijdje ineens wel weer alles eten! Dus het hoeft geen doodsvonnis te zijn gelukkig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:48 



 
Profiel   

Appeltje: toen ik je verhaal las dacht ik ook gelijk: is de boel ergens aan het smelten??? Is het goed gegaan ?

En die monteur wat had hij voor uitleg dan? Ga je het bedrag aanvechten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:49 



 
Profiel   

Ik kan ook niet tegen lactose en gluten, de ene keer kan ik wel goed tegen brood en de andere keer juist weer niet. Wat het heel irritant is want dan durf je de volgende keer het al niet te eten, om dat ik dan bang ben om ziek te worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:52 



 
Profiel   

Ja dat dus, nou is deze pasta me wel een avondje buikpijn waard maar niet 1,5 dag haha. Maar de volgende keer maar met pilletje / lactosevrije kaas proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:57 



 
Profiel   

De laatste tijd gaat het vrij goed met m’n zenuwaanvallen voor de kleinste dingetjes. Vanmiddag moet ik afrijden en ik houd het niet meer van de spanning. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:00 



 
Profiel   

deksel schreef
De laatste tijd gaat het vrij goed met m’n zenuwaanvallen voor de kleinste dingetjes. Vanmiddag moet ik afrijden en ik houd het niet meer van de spanning. %)


Heel veel succes! *\o/* Je kunt het!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:21 



 
Profiel   

deksel schreef
De laatste tijd gaat het vrij goed met m’n zenuwaanvallen voor de kleinste dingetjes. Vanmiddag moet ik afrijden en ik houd het niet meer van de spanning. %)



Je kunt het.
Je hebt vast en zeker goed geoefend en alleen dat hoef je naar te laten zien.
Hoeft niet foutloos maar wel veilig.
Heel veel succes en ik ga voor je duimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:57 



 

Barstende koppijn, gemeente is al een week bezig met onderhoud van de plantsoenen. Iedere dag van 9 tot 5 kettingzagen.
En aangezien het hier zo geweldig goed geïsoleerd is klinkt het alsof ze in de woonkamer staan. Het is overal in mijn appartement te horen, er is geen plek waar ik rustig kan zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:18 



 
Profiel   

Bij de tandarts, verstandskiezen trekken en ik ben echt bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:25 



 
Profiel   

Niks staat leuk, alles is lelijk. Ik voel me gewoon niet mooi vandaag -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:51 



 
Profiel   

Ik val in herhaling maar die reclames van Verisure vind ik echt vreselijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:17 



 
Profiel   

Rambogirl schreef
De prijzen van de bios die zo extreem zijn gestegen. Ik wil ze best steunen omdat ze zo lang weer dicht zijn geweest etc, maar deze prijzen houden ze en verhogen ze vervolgens toch weer.
Begin t bijna te duur te vinden voor de bioscoop ervaring, dat ik echt twijfel of ik nog wel naar de bios wil.

Als je zo 1 keer in de zoveel tijd naar de bios gaat is t 1 ding, maar als je net zoals ik vaak gaat is t niet leuk meer zo.


Ja inderdaad. Ik wil heel graag naar Spiderman maar daar laat ik het dan ook even bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:21 



 
Profiel   

Aan het verrekken van de pijn in mijn nek met mijn linkerschouder doet pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:23 



 

[***] schreef
Barstende koppijn, gemeente is al een week bezig met onderhoud van de plantsoenen. Iedere dag van 9 tot 5 kettingzagen.
En aangezien het hier zo geweldig goed geïsoleerd is klinkt het alsof ze in de woonkamer staan. Het is overal in mijn appartement te horen, er is geen plek waar ik rustig kan zitten


Gemeente gebeld om te vragen wat de planning was maar dit onderhoud was vanuit de woningbouw dus ik moest daar zijn. Woningbouw gebeld om te vragen wat de planning is, ze hebben geen flauw idee en kunnen me niet helpen.
Ik wil weg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 119 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen