Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 120 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Enorm groot en professioneel bedrijf waarbij ik heb gesolliciteerd. Invullen van het sollicitatieformulier was bijna een soort toets. Krijg ik na het versturen een email waar staat:
Code
Bedankt voor je interesse in [[functie]] [[vacaturenummer]]. We hebben medewerkers nodig, maar tijdens de COVID-19 Pandemie [...]


Echt letterlijk
Code
[[functie]] [[vacaturenummer]]

Lekker gewerkt :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:46 



 
Profiel   

Mijn darmen reageren iets te goed op brinta + gemalen lijnzaad :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:57 



 
Profiel   

:') professioneel? Ik zou de neiging krijgen ze deze retour te sturen met een aanvulling erin. Waarin je opzichtig je naam en alle ontbrekende gegevens hebt ingevuld voor ze. Wie weet is het een test in je zorgvuldigheid. Zo nee dan zijn het prutsers. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:58 



 
Profiel   

Ik krijg een aanvraag voor een oppashond. Pup van 8 maand. Dus ik vraag hoe groot de hond is want ik woon op 27m2. :')

Krijg ik terug, het is een middelgrote pup. Het is een Bordeauxdog.

WAT IS DAN EEN GROTE HOND? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:05 



 
Profiel   

Dat mijn lijf allemaal spanningsklachten vertoont...

En dat ik weer veel te gek heb gedaan op de spinningfiets gisteren. Nou ja de eerste training is altijd het zwaarste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:11 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik krijg een aanvraag voor een oppashond. Pup van 8 maand. Dus ik vraag hoe groot de hond is want ik woon op 27m2. :')

Krijg ik terug, het is een middelgrote pup. Het is een Bordeauxdog.

WAT IS DAN EEN GROTE HOND? _O-


[ img ]

Dit denk ik? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:12 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik krijg een aanvraag voor een oppashond. Pup van 8 maand. Dus ik vraag hoe groot de hond is want ik woon op 27m2. :')

Krijg ik terug, het is een middelgrote pup. Het is een Bordeauxdog.

WAT IS DAN EEN GROTE HOND? _O-


:D :D :D

Wel vaak rustig hoor!

Mijn man heeft een koortslip. Nog nooit gehad dus nu toch het virus ergens gevangen.

Ik ben hopelijk nog niet besmet… ben nu beetje panisch rond hem :') ik heb al een probleemhuid dit hoeft er echt niet bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:15 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Rambogirl schreef
De prijzen van de bios die zo extreem zijn gestegen. Ik wil ze best steunen omdat ze zo lang weer dicht zijn geweest etc, maar deze prijzen houden ze en verhogen ze vervolgens toch weer.
Begin t bijna te duur te vinden voor de bioscoop ervaring, dat ik echt twijfel of ik nog wel naar de bios wil.

Als je zo 1 keer in de zoveel tijd naar de bios gaat is t 1 ding, maar als je net zoals ik vaak gaat is t niet leuk meer zo.


Ja inderdaad. Ik wil heel graag naar Spiderman maar daar laat ik het dan ook even bij.


Ik heb een abonnement bij die bioscoop met het zwartgele logo en dat haantje.
Voor iets meer dan 20 euro in de maand kun je onbeperkt naar de film. Voor iets minder dan 30 euro zit daar ook 3d etc. bij. En je krijgt korting op je eten en drinken.

Positief puntje in het klaagtopic: Ze gaan netjes om met hun klanten. Bij iedereen is het abonnement gepauzeerd tijdens de lockdown. Vorige week gratis een thuis film met snack. Volgende maand korting op je abbo. Geen problemen mee om zo'n partij te steunen.



Klaagpuntje: Ik voel me zo ontzettend moe vandaag en geen idee waarom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:21 



 
Profiel   

poes schreef
Appeltje: toen ik je verhaal las dacht ik ook gelijk: is de boel ergens aan het smelten??? Is het goed gegaan ?

En die monteur wat had hij voor uitleg dan? Ga je het bedrag aanvechten?


De elektricien is er nu. Hij heeft geen idee wat het probleem is :\ Kan het niet vinden.
Geen idee wat nu. Hij is er nog, dus duimen dat hij het fikst.

Ziet er niet goed uit zo ;(

De monteur had verder 0 uitleg. Kon op dat moment niet meer doen, want hij had dus de hoofdschakelaar kapot gemaakt...

Geld gaan we terug vragen, €460 betaald zodat het meer kapot kan gaan %)

Voel me een beetje hopeloos zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:22 



 
Profiel   

Lastig maar komt goed. Zou zeker je geld terugvragen en misschien gelijk je rechtsbijstand ook even om advies vragen als je die hebt. Wat een situatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:23 



 
Profiel   

Bijna tien zaken boven caseload maximum. Minstens 30 zaken te veel voor ons team. Maar versterking is niet aan te slepen of in te werken. Ik ben moe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:46 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik krijg een aanvraag voor een oppashond. Pup van 8 maand. Dus ik vraag hoe groot de hond is want ik woon op 27m2. :')

Krijg ik terug, het is een middelgrote pup. Het is een Bordeauxdog.

WAT IS DAN EEN GROTE HOND? _O-

Qua energie level is een teckel veel drukker als een bordeaudog :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:58 



 
Profiel   

Het is wel wat makkelijker over een teckel stappen dan over een bordeaudog…
Van de andere kant mag de cane corso van een vriendin hier wel binnen maar de Engelse Springer Spaniël van mijn moeder niet. De Cane corso laat mijn poezen met rust en gaat gewoon liggen. De Springer bewijst waarom ze Springer in de rasnaam hebben.

Het weer ergert me, ik wil zo graag wat zon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:01 



 

Ik ben een groepsapp in gegaan voor de auto dames uit et noorden. Heel leuk alleen er zitten er 2 a 3 in die mij niet zo mogen. Niet erg negeer ze gewoon. Maar ze blijven door gaan? Lol. Ging over kinderen enzo en kleding. Dus deelde dat ik twee rompertjes had gehaald voor die van mij prima. Word er ineens door 1 van die meiden die mij niet mogen gezegd ben je zwanger. Ik negeer. Zij weer hoe lang al. Ik reageer gaat je niks aan. Gelijk dat ik normaal moet doen etc. Wtf kunnen ze me gwn negeren? Doe niet zo jaloers ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:12 



 
Profiel   

Ben je zwanger is een normale vraag toch? ‘Gaat je niks aan’ nadat je zelf zegt dat je kleertjes gekocht hebt vind ik ook wat raar hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:15 



 
Profiel   

Maar je bent toch ook zwanger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:23 



 
Profiel   

Ik geloof ook dat ik niet begrijp wat de ergernis is :D

Als ik dat in een app groep zou gooien zou ik ook wel vragen krijgen.
Al zou er ook wel iets bij staan in de trant van is je hond loops :P :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:28 



 
Profiel   

Op zich zou mijn tip zijn dat als je niet wil dat mensen naar je zwangerschap vragen, dat je dan ook niet daar deelt dat je een rompertje hebt gekocht voor de jouwe. Het is ook wel echt een vrij normale reactie om dan te vragen naar de zwangerschap. :D

Wellicht is dat oprechte interesse. Niet alles hoeft negatief te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:32 



 
Profiel   

Vind het ook bijzonder om er vanuit te gaan dat ze jaloers zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:43 



 
Profiel   

Beetje bijzondere manier van met mensen omgaan heb jij Marije. Is toch niet perse slecht bedoeld?

Enorme irritatie hier
De elektricien is weg. Hij had geen idee wat er aan de hand was. Ja dat kon hij niet, was te ingewikkeld. Het zit waarschijnlijk boven het plafond.
Dus ja.... Gelukkig niks gesmolten (waarschijnlijk...) Niet dat daar iets over is gezegd.

Straks komt onze klusjesman, hij is oprecht heel goed. Dus hopelijk komt daar iets uit. Als hij het niet weer verwijst hij wel altijd naar iemand anders die het wel kan.
Dus daar nu maar voor duimen.

Ik ben het echt zat
Verwijder postMeld dit bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:44 



 
Profiel   

Dat ik de hele ochtend al de tennispartij van Medvedev zit te volgen maar heb zo een afspraak waardoor ik nét t einde mis :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:58 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Ik ben een groepsapp in gegaan voor de auto dames uit et noorden. Heel leuk alleen er zitten er 2 a 3 in die mij niet zo mogen. Niet erg negeer ze gewoon. Maar ze blijven door gaan? Lol. Ging over kinderen enzo en kleding. Dus deelde dat ik twee rompertjes had gehaald voor die van mij prima. Word er ineens door 1 van die meiden die mij niet mogen gezegd ben je zwanger. Ik negeer. Zij weer hoe lang al. Ik reageer gaat je niks aan. Gelijk dat ik normaal moet doen etc. Wtf kunnen ze me gwn negeren? Doe niet zo jaloers ofzo.


Wat maakt dat je denkt dat ze jaloers zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:12 



 
Profiel   

Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:54 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Wat fijn! Dus jullie hebben binnenkort je eigen huisje? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:58 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Gefeliciteerd! *\o/* *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 120 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen