Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 498 van de 499 [ 12464 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[18+] Bijzonder luguber

 
Profiel   

Toevallig iets eerder in Georgië ook. Die draaide alleen op iets hogere snelheid :wow:

Op de beelden zie je mensen uit de skilift geslingerd worden, geen grafische beelden.
https://www.youtube.com/watch?v=Ud8eb2Hyqxs
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:33 



 
Profiel   

Zoals ik lees niet alleen zijn been bijna van de romp gerukt.
Maar de hele buikholte en bekken uit elkaar zodat daar organen naartoe verplaatsen.

Dit zijn enkele berichten die er over geschreven staan

Citaat
In answer to your question, yes, his pelvis was shattered and ripped open, which allowed his lower organs to spill out into the snow as he skidded to a stop. The way he lifted himself up immediately after and looked down at himself, before flopping back down again (his legs rolling over in the process!) was almost too gross to look at. Horrific injury, I hope he was too far gone at that point from shock and blood loss to feel anything...

Gernot Reinstadler (24 August 1970 – 19 January 1991) was an Austrian ski racer. He was regarded as among the most promising young talents of the Austrian downhill team of the early 1990s. During training for the Lauberhorn race, while entering the finish S (German: Ziel-S), Reinstadler lost control and crashed into safety nets at full speed, where one of his skis became trapped. Reinstadler suffered a pelvic fracture and severe internal injuries as his organs bled out onto the slope. He died later the same night at a hospital in Interlaken. Following Reinstadler's death the 1991 Lauberhorn race was canceled, and enhanced safety measures were implemented for the following year's race.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:38 



 
Profiel   

Zo dan :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:43 



 
Profiel   

Ik kijk veel skiën op Eurosport en laatst had de verslaggever het ook over die netten en dat ze nu anders zijn vanwege een vreselijk ongeluk waar hij verder niet over in detail wilde gaan.
Dus dat moet dit dan geweest zijn denk ik dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:45 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Zoals ik lees niet alleen zijn been bijna van de romp gerukt.
Maar de hele buikholte en bekken uit elkaar zodat daar organen naartoe verplaatsen.

Dit zijn enkele berichten die er over geschreven staan

Citaat
In answer to your question, yes, his pelvis was shattered and ripped open, which allowed his lower organs to spill out into the snow as he skidded to a stop. The way he lifted himself up immediately after and looked down at himself, before flopping back down again (his legs rolling over in the process!) was almost too gross to look at. Horrific injury, I hope he was too far gone at that point from shock and blood loss to feel anything...

Gernot Reinstadler (24 August 1970 – 19 January 1991) was an Austrian ski racer. He was regarded as among the most promising young talents of the Austrian downhill team of the early 1990s. During training for the Lauberhorn race, while entering the finish S (German: Ziel-S), Reinstadler lost control and crashed into safety nets at full speed, where one of his skis became trapped. Reinstadler suffered a pelvic fracture and severe internal injuries as his organs bled out onto the slope. He died later the same night at a hospital in Interlaken. Following Reinstadler's death the 1991 Lauberhorn race was canceled, and enhanced safety measures were implemented for the following year's race.


Ja het komt er eigenlijk om neer dat het niet enkel bloed is wat je ziet in de beelden, maar dus ook darmen en inhoud

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:56 



 
Profiel   

Gadver dat past wel in dit topic :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:50 



 
Profiel   

Verschrikkelijk ongeluk zeg, naar filmpje om te zien....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:03 



 
Profiel   

En dan heeft die man door de adrenaline nog even niks gevoeld (of weinig, want wss ook zenuwen aan gort) en zichzelf kunnen aanschouwen.
Volgens mij is het ook een natuurlijke reflex dat je flauwvalt bij het zien van je eigen ingewanden, kan dat? Uit zelfbescherming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:05 



 
Profiel   

Laten we het hopen... %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:12 



 
Profiel   

Note to self, niet kijken als je aan t werk bent.... Ik dacht, dat red ik wel.. Maar ziet er toch wel naar uit zo zeg.
Laten we maar hopen dat diegene niets gevoeld heeft zeg.. Pff %)
(alhoewel het er wel uitziet alsof die nog even bij was...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:14 



 
Profiel   

Ik denk dat ik even skip :o er zijn ook wel wat filmpjes van turnen en voetbal wat fout gaat, die filmpjes kan ik niet zo goed hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:30 



 
Profiel   

Ik vraag me af hoeveel je daar daadwerkelijk van mee krijgt op zo'n moment.

Je hoort wel vaker dat mensen zich in eerste instantie weinig herinneren. Soms komt dat (helaas) terug, soms blijft het een zwart gat. Vreselijk wetende wat de afloop is. Voor mensen die twijfelen. Het skipak blijft aan.

Dit deed me ook denken aan de crash van Romain Grosjean in de Formule 1. Hij heeft het overleefd. Maar zijn auto is in tweeën gescheurd en hij bevond zich bijna een halve minuut in een vuurbal. Zijn handen zijn toen verbrand en dat herstel heeft hij online gedeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:33 



 
Profiel   

Adrenaline is een gek iets. Je hebt de beelden van mensen die bij een ongeluk bijvoorbeeld een been zijn verloren en toch opstaan en proberen te lopen.

Of het verhaal van een NL meisje die een buitenlands busongeluk meemaakt. Ze zit bij het raam, het raam breekt, een arm glijdt naar buiten en de bus rolt over de kop, zo is ze haar arm verloren. Zij vertelt dat ze geen pijn voelde, opzij keek en vooral heel hard moest lachen... je lichaam en geest gaan dus echt in overlevingsstand blijkbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:02 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Anoeska27 schreef
Maar als je zoekt op Ronde huis en Nunspeet dan vind je wel meer lugubere dingen.


Dat was ook zon drama geweest toen met die spookjagers.
Maar de verhalen zijn wel bizar


Heb gegoogled op dat ronde huis in Nunspeet en daar zijn ook wel hele bijzondere verhalen over te vinden inderdaad. Occultisme, moorden, orgies etc. Ben altijd zo benieuwd wat daar nou van waar is en wat niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:07 



 
Profiel   

Over ingewanden e.d
Er is op YouTube een filmpje van een paard in een arena met een stier.
De stier haalt de buik van het paard open met zijn horens, waarna het paard nog even door rent en de ingewanden eruit vallen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:42 



 
Profiel   

different1 schreef
Over ingewanden e.d
Er is op YouTube een filmpje van een paard in een arena met een stier.
De stier haalt de buik van het paard open met zijn horens, waarna het paard nog even door rent en de ingewanden eruit vallen...


Ik zag een paar dagen geleden ook zoiets op de instagram 'thedarksideofnature' waarbij een zebra kan ontsnappen vanuit de kaken van een alligator, maar die buik werd ook opengereten.. Echt heel bizar. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:43 



 
Profiel   

Dat ga ik echt niet kijken... kan dat bij mensen wel zien, maar bij dieren niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:44 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Dat ga ik echt niet kijken... kan dat bij mensen wel zien, maar bij dieren niet.




same, ik kan zulke dingen niet aanzien

Vorig jaar had een merrie haar dijbeen gebroken, dat bungelde ook rond, mijn maag draait nog om als ik eraan denk.
Zette haar op de wei, ze rende fris weg en remde bij de draad maar schoof door en het been ging de andere kant op. Heb het been nog gefilmd voor de eigenaar ( zat in buitenland) en laatst scrolde ik door filmpjes en dacht hey wat is dat.... o oliebol.... ik weet het weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:47 



 
Profiel   

Dat zijn de video's waar ik ook slecht tegen kan... Wat te denken van de racepaarden die op gebroken benen nog verder proberen te rennen %)

Vrezelijk voor zowel eigenaar als jou...je zult het bericht maar moeten geven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:47 



 
Profiel   

Oh bah, nee paardenfilmpjes hoef ik niet te zien hoor. Dierenleed kan ik niet tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:57 



 
Profiel   

On a lighter note... dit dier heeft ooit bestaan, de 'deinotherium'. Toen ik deze foto tegenkwam dacht ik dat het een of ander raar fantasiedier was. :')
[ img ]

Ik oordeel niet graag op uiterlijk maar toen ik deze tegenkwam dacht ik toch wel; man, wat een lelijk beest... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:21 



 
Profiel   

Olifant met uitgezakte slagtanden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:22 



 
Profiel   

different1 schreef
Over ingewanden e.d
Er is op YouTube een filmpje van een paard in een arena met een stier.
De stier haalt de buik van het paard open met zijn horens, waarna het paard nog even door rent en de ingewanden eruit vallen...


Die heb ik gezien, geen fijn filmpje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:48 



 
Profiel   

Die van de eerste skiër die bewusteloos over de finish kwam had ik al gezien.

Ik vind het ook luguber waar ze over skieen al die bulten sneeuw... het is gewoon niet vlak dat is toch nooit goed voor je benen. Die schansen bedoel ik dan niet.

Edit toch die andere even gekeken.. hij komt nog overeind zelfs maar vlak daarna ook dood. Gadver. Door dat skipak blijft alles nog soort van bij elkaar.


Edit die skiliften die kapot zijn... blijft ook luguber om te zien. Hoe mensen blijven zitten andere al heel vroeg springen en andere toch op tyd er uit springen.

Laatst was er een hoge druk leiding geknapt onder een skilift.. mensen werden gewoon uit hun stoeltjes omhoog gespoten.. niet eruit en dan ging dat ook nog stil staan erboven .. met 3 of 4 stoelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:54 



 
Profiel   

Hij is niet dood gegaan op die skibaan. Pas in het ziekenhuis.


Vorig jaar was er toch ook al een skilift op hol? Maar dan juist voorruit.

Zit daar geen noodknop op?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 498 van de 499 [ 12464 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen