Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zertab

Berichten: 12207
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:00

Dat ik al 1,5 week rond loop met scheurtjes in mijn enkelband. Dat de huisarts tot twee keer toe niet bedacht heeft: goh misschien moet de enkel ingetaped worden.
En dat ik pas dus vandaag ingetaped word door de fysiotherapeut. Toevallig omdat mijn moeder naar de fysiotherapeut moest en mijn probleem voorlegde.

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:02

MarlindeRooz schreef:
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

YESSS *\o/* Y)(^)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:03

Jaaa misschien niet per 29 april als er renovatie nodig is. Maar 1 of 2 maanden later is ook prima. *\%/*

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:11

*\o/* *\o/*

DuoPenotti

Berichten: 29430
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:11

Gefeliciteerd!!

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:15

MarlindeRooz schreef:
Jaaa misschien niet per 29 april als er renovatie nodig is. Maar 1 of 2 maanden later is ook prima. *\%/*


Gefeliciteerd!!! En later maakt niet zoveel uit, je gaat weg en kan bijna gaan aftellen!!!

fotolijstje

Berichten: 2711
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:15

Gefeliciteerd!!!! *\o/*

Mijn ergernis:
Ik durfde mijn toets niet in te leveren omdat ik echt dacht dat ik slecht ging scoren.. allemaal bangmakerij voor niks hahahaha
en in spanning afwachten voor vermogensrecht cijfer
Morgen mijn eerste examen en ben megaaa zenuwachtig

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:28

Wat een heerlijk vooruitzicht Marlinde!

Ergernis: de juiste lenzenvloeistof is er nog steeds niet...

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:29

Marlinde wat fijn! Gefeliciteerd!

Mijn ergernis van vandaag is dat ik geen zin meer heb om te werken maar ik de winkel moet afsluiten om 17 uur dus ook niet eerder weg mag vandaag. Is heel stil en ik verveel me

Froukje
Forever young

Berichten: 10836
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:32

Gestalkt door een verstandelijke beperkte man in de Albert Heijn.. Waarom laten ze dat soort mensen zonder begeleiding door een dorp zwerven _-:(

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:33

Fijn Marlinde! Gefeliciteerd!! *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/*

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:36

@MR: wat ontzettend fijn! Aftellen naar meer rust!

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:37

MarlindeRooz schreef:
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*


Gefeliciteerd eindelijk straks je eigen en hopelijk rustige plek voor jullie samen.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 16:40

Froukje schreef:
Gestalkt door een verstandelijke beperkte man in de Albert Heijn.. Waarom laten ze dat soort mensen zonder begeleiding door een dorp zwerven _-:(


Dat soort mensen....????? :n

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-22 16:47

MarlindeRooz schreef:
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Woohooo super nieuws!!

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:13

MarlindeRooz schreef:
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*


Gefeliciteerd Marlinde!
Leuk, nu kan je plannen gaan maken :):)

M_D_H
Berichten: 17472
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:24

MarlindeRooz schreef:
Geen ergernis maar voor de mensen hier een update

HET HUIS IS VAN ONS DE DOCUMENTEN ZIJN GOEDGEKEURD

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Gefeliciteerd! **\O/** *\o/*

Mijn ergernis:

Dat ik mij als assertief persoon altijd moet aanpassen aan mensen die niet assertief zijn.
Dat er van mij verwacht wordt dat ik constant op de toppen van mijn tenen loop, omdat mijn woorden wellicht wat te direct zijn en bepaalde tere zieltjes dat niet kunnen handelen.
Maar dat het andersom nooit het geval is.
Waarom moet ik mij constant in bochten wringen. mijn mails 10 keer overnieuw schrijven en laten controleren of ze niet te direct zijn, omdat mensen anders misschien wel beledigd of gekwetst zijn.
Terwijl als die mensen gewoon eens hun ballen bij elkaar verzamelen, de wereld een heel stuk eerlijker zou zijn, niemand om de hete brij zou heen draaien en in ieder geval mijn leven een stuk makkelijker zou zijn.
Dom gelul.

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:41

Nou dat heb ik nog nooit gedaan hoor, was wel altijd hetgeen wat ze bij mij als aanmerking hadden bij het beoordelingsgesprek dat ik te direct was.
Aangezien onze leidinggevende achterbaks was zei ik altijd dat het beter was te direct dan achterbaks te zijn maar daar werd dan niet op gereageerd :')

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:47

Eigenlijk moet ik nog een paar dingen kopen voordat ik naar het ziekenhuis ga....
Maar de motivatie ontbreekt gewoon....
Ik had eigenlijk voor genomen dit vandaag te doen. Maar ik ga het niet doen vandaag

M_D_H
Berichten: 17472
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:50

chanicha schreef:
Nou dat heb ik nog nooit gedaan hoor, was wel altijd hetgeen wat ze bij mij als aanmerking hadden bij het beoordelingsgesprek dat ik te direct was.
Aangezien onze leidinggevende achterbaks was zei ik altijd dat het beter was te direct dan achterbaks te zijn maar daar werd dan niet op gereageerd :')



:') _O-

Ik doe het zelf ook niet, maar wij hebben een paar weken geleden een gesprekstraining gehad waar dit duidelijk naar voren kwam, dat direct zijn niet fijn is voor je gesprekspartner, omdat je dan mensen kan kwetsen. Ik vind dat onzin, maar dat ben ik.
En het is de laatste weken vaker naar voren gekomen in vergaderingen etc.

Nu merkte ik vandaag in vergadering op dat ik mensen heb aangesproken op hun werkwijze, wat niet conform de protocollen is. En daar waren die mensen heel blij mee dat ik dat deed (not)
waarom een senior zei: Stuur de volgende keer de e-mail eerst naar mij dan kan ik zien of het niet te direct is of kwetsend is. Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte, maar dat deed ze niet.
Dus ik was niet happy en heb dit ook gemeld. Ik ben wel direct, maar ik weet echt wel hoe ik moet communiceren, kom op zeg, mijn gehele functie draait om communicatie.
Waarom ze zei: Maar mensen die assertief zijn moeten zich aanpassen aan de mensen die dat niet zijn, zodat die mensen niet onnodig gekwetst worden.
Nou ja, ik vroeg waarom het niet andersom kon zijn, zodat iedereen direct weet wat je aan elkaar hebt, zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.
Maar dat was maar een rare gedachte.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 17:50

Vealosz schreef:
Froukje schreef:
Gestalkt door een verstandelijke beperkte man in de Albert Heijn.. Waarom laten ze dat soort mensen zonder begeleiding door een dorp zwerven _-:(


Dat soort mensen....????? :n


Het staat er best wel cru, maar ik snap haar wel. Ik werd eergisteren ook achtervolgd door een beperkt persoon die zich fixeerde op m'n dochter. Echt heel poedersuiker.

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:02

M_D_H schreef:
chanicha schreef:
Nou dat heb ik nog nooit gedaan hoor, was wel altijd hetgeen wat ze bij mij als aanmerking hadden bij het beoordelingsgesprek dat ik te direct was.
Aangezien onze leidinggevende achterbaks was zei ik altijd dat het beter was te direct dan achterbaks te zijn maar daar werd dan niet op gereageerd :')



:') _O-

Ik doe het zelf ook niet, maar wij hebben een paar weken geleden een gesprekstraining gehad waar dit duidelijk naar voren kwam, dat direct zijn niet fijn is voor je gesprekspartner, omdat je dan mensen kan kwetsen. Ik vind dat onzin, maar dat ben ik.
En het is de laatste weken vaker naar voren gekomen in vergaderingen etc.

Nu merkte ik vandaag in vergadering op dat ik mensen heb aangesproken op hun werkwijze, wat niet conform de protocollen is. En daar waren die mensen heel blij mee dat ik dat deed (not)
waarom een senior zei: Stuur de volgende keer de e-mail eerst naar mij dan kan ik zien of het niet te direct is of kwetsend is. Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte, maar dat deed ze niet.
Dus ik was niet happy en heb dit ook gemeld. Ik ben wel direct, maar ik weet echt wel hoe ik moet communiceren, kom op zeg, mijn gehele functie draait om communicatie.
Waarom ze zei: Maar mensen die assertief zijn moeten zich aanpassen aan de mensen die dat niet zijn, zodat die mensen niet onnodig gekwetst worden.
Nou ja, ik vroeg waarom het niet andersom kon zijn, zodat iedereen direct weet wat je aan elkaar hebt, zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.
Maar dat was maar een rare gedachte.


Inderdaad!
Ik weet echt wel wat ik zeg, ga niet iemand vernederen maar ze weten wel wat ze aan mij hebben!
Kan er zo slecht tegen dat gedraai als een drol in een pispot :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:05

Ja jij kunt vinden dat je wel weet wat je zegt maar een ander kan jou ongenuanceerd vinden, toch? En als jouw werkomgeving last heeft van jouw directheid, zit je dan wel op goede plek?

DuoPenotti

Berichten: 29430
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:07

Herkenbaar
En dan heb je geprobeerd het zo zacht mogelijk te brengen is er altijd wel weer zo'n Kleenex ultra zacht zakdoekje die je woorden nog weer zo weet te verdraaien interpreteren dat het nog niet goed is.
Ga inderdaad dan op een assertiviteitscursus als zoiets nog te erg is....

Wat ik me dan ook altijd afvraag, hebben die zo'n geweldig glad gestreken leventje gehad dat ze over zoiets kunnen vallen? Wat moet het leven dan toch geweldig zijn...of juist niet want dan is er de hele dag wel iemand die je kwetst.

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 18:22

Aahhh stond net bij de bank om geld te pinnen. Moest toch naar de fysio en de bank is dichtbij....

Heb ik thuis ergens mijn portemonnee vergeten |o