[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noisy

Berichten: 5402
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:10

Normaal gesproken wel. Bij die in Georgië hadden ze die omzeild want er waren steeds problemen mee :roll:

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:11

Oh ja... Lekker slim... :n

Shenavallie
Berichten: 11575
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:12

different1 schreef:
Over ingewanden e.d
Er is op YouTube een filmpje van een paard in een arena met een stier.
De stier haalt de buik van het paard open met zijn horens, waarna het paard nog even door rent en de ingewanden eruit vallen...

Als de stier nu de torredor open had gehaald, dan had ik het wel willen zien. Maar dierenleed kan ik echt niet hebben.

Shenavallie
Berichten: 11575
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:12

DuoPenotti schreef:
Dat ga ik echt niet kijken... kan dat bij mensen wel zien, maar bij dieren niet.

Dat dus.

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:22

Shenavallie schreef:
different1 schreef:
Over ingewanden e.d
Er is op YouTube een filmpje van een paard in een arena met een stier.
De stier haalt de buik van het paard open met zijn horens, waarna het paard nog even door rent en de ingewanden eruit vallen...

Als de stier nu de torredor open had gehaald, dan had ik het wel willen zien. Maar dierenleed kan ik echt niet hebben.


Ik ben er ook een paar dagen goed naar van geweest.
De mens kan zo wreed en sadistisch zijn in het gebruik van dieren |(

Een torredor die gespiest wordt o.i.d heb ik idd ook weinig problemen mee.

rensju

Berichten: 1593
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:27

Had de ski-filmpjes tot nu bewaard maar ben goed misselijk van de eerste :\

Die van de stier en het paard ga ik niet bekijken. Zodra iets dood is kan het me allemaal niet schelen, maar levend en dan zoveel pijn... Nee

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 20:59

Renske_W schreef:
Dat filmpje sla ik even over. :=
Ik kan veel hebben, maar ledematen die niet op de juiste plek zitten. %)

Dat gebeurt hier bij mijzelf dagelijks :') zoek maar eens op Ehlers Danlos. Heupje uit de kom te paard kan prima :Y)

Wilde heel stoer de voorgaande filmpjes bekijken maar na de skiër haak ik toch maar af. Poehee, en dan kan ik best wat hebben maar "voel" dit bij het zien gewoon.
Dieren waar iets mee gebeurt kan ik überhaupt slecht tegen dus die laat ik maar voorbij gaan :Y)

Christiene
Berichten: 7718
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 22:41

DuoPenotti schreef:
Hij is niet dood gegaan op die skibaan. Pas in het ziekenhuis.


Vorig jaar was er toch ook al een skilift op hol? Maar dan juist voorruit.

Zit daar geen noodknop op?

Ja was vorig jaar vooruit en een stuk harder. Daar was meen ik de beveiliging uit gezet.

Mag hopen dat hij niets heeft meegemaakt erna... pas in het ziekenhuis overleden. Wat een verwondingen.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:10

het filmpje van die zebra heb ik ook gezien, bizar... Op die site staan sowieso wel gruwelijke filmpjes. Wilde honden zijn best heel naar, die gaan al eten voordat het dier echt dood is.....

Adrenaline verdoofd idd wel een hoop. In een veel kleiner kaliber, maar ik ben ooit water ingerend waar ik dat niet met blote voeten had moeten doen := Het enige waardoor ik wist dat er iets niet pluis was, was omdat ik een soort 'flapjes' onder mijn voeten leek te voelen. Pas toen ik ging kijken besefte ik mij dat ik enorm diepe sneeën onder mijn voeten had. De pijn kwam pas een beetje door toen ik al even in het ziekenhuis lag en ze bezig waren met schoonmaken. Vond ik toen wel interessant. Of nou ja, vond ik achteraf wel interessant. Overigens was ik door dat kleine suffe ongelukje ook al soort van in shock (ik kan niet zoveel hebben blijkbaar :') ), dat helpt ook wel tegen pijn volgens mij :')

Ik hoop (en denk) eigenlijk dat die persoon van het ski ongeluk niet meer bij kennis is geweest...

Luxorvalkje
Berichten: 1935
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:23

Vooral dat filmpje van die skilift zonder bocht is erg. Bij die ene worden mensen eruit geslingerd. Maar bij die ene zie nog mensen in de bakjes zitten terwijl de volgende er bovenop klapt.

Het lijkt me beide verschrikkelijk en doodeng, maar bekneld zitten is echt een nachtmerrie van mij.

Zo was er ooit een man in de USA die iets achter uit zijn pickup pakte. Hij werd van achteren aangereden. De stompe bumpers hadden zijn onderbenen er af geklemd. Die lagen onder auto 2 zagen ze later. Gelukkig hebben ze de auto’s niet verplaatst, anders was hij misschien doodgebloed.

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:26

Die ski filmpjes vind ik ook heftig! De ski liften vind ik ontzetten luguber.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 23:33

Goed, even wat luchtigers :+

Stel je voor...je bent als 19 jarige op stage in engeland. Je zit met andere volunteers de film 'Zorro' te kijken op een of ander tv kanaal.

En dan komt deze reclame gewoon even tussendoor...
Heb zeker een half uur nog lichtelijk in shock naar de tv zitten staren. :')


Spoiler:
verkeersveiligheid: moeder met dochter en zoon in auto, zoon heeft geen autogordel om. Klapt na botsing op mams en vermoord haar zo

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 02:35

In dat kader: kijk eens op youtube naar 'every 15 minutes'.
Het zijn filmpjes waarin door high school scholieren wordt nagespeeld wat er kan gebeuren als je dronken achter het stuur stapt, om ze bewust te maken van de gevaren van alcoholgebruik en het verkeer.
Het ziet er allemaal best heftig uit, met echt lijkende wonden etc, de plaatselijke rechtbank, hulpdiensten etc doen ook mee hieraan dus je ziet bijvoorbeeld ook hoe de brandweer een auto openknipt, hoe een slachtoffer in het mortuarium ligt en geïdentificeerd wordt etc.
Ik vond ze behoorlijk heftig om te zien iig.
Ik heb hier ff de eerste gelinkt maar er zijn er veel meer:

De video's verlopen in grote lijnen hetzelfde: feesten&zuipen, met een paar mensen bezopen in de auto stappen, een ongeluk veroorzaken met een dodelijk slachtoffer, etcetc.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 07:40