Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 124 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Mijn verloofde die op dit tijdstip een hunch krijgt dat de kattenbak gedaan moet worden en dit ook gaat doen. Nu lig ik wakker. Ik was gisteravond al zo moe -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 07:32 



 
Profiel   

Vannacht opeens mega ongesteld geworden, meestal begint t subtiel, maar nu niet, alles onder t bloed :\.

Gofferdomme :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 07:58 



 
Profiel   

Ontzettend moe. Maar ik moet echt opstaan en de dag beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:00 



 
Profiel   

Wakker geworden met hoofdpijn… heb al de hele week hoofdpijn, maar meestal komt t in de middag pas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:07 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:20 



 
Profiel   

Zoon 9,5 week geleden Corona gehad, test nu weer positief ;(


Laatst bijgewerkt door wyoming op 27-01-22 08:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:34 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Moestuin schreef
Als je niet gevaccineerd bent wel. Je krijgt er 2 gratis en testen bij symptomen is gratis. Al de rest moet je betalen. Ik heb niet gevaccineerde kennissen die nergens meer naar toe kunnen. Geen cinema, niet uit eten, geen pretpark etc. En dan kun je heel hard zijn en moet je zeggen: Neem dan een vaccin. Nee. In mijn ogen werkt het zo niet. Vrije keuze is vrije keuze en dan moet je niet gaan discrimineren op basis van de keus die mensen maken.


Ik snap dat je met zo'n uitbraak de eerste periode dit wel doet. Maar we zijn zowat 3 jaar verder. We weten al dat vaccineren alleen symptomen verminderd en je minder ziek kan worden. Meer niet. Dus snap het nut van lockdowns qr codes etc niet. Geld voor alle landen. Scandinavië bijv doet er niet aan mee. Zweden is zelfs alles nog normaal. Dus het kan wel.


Nee hoor ook hier hebben we regels en moeten we de QR laten zien bij bepaalde evenementen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:38 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Ontzettend moe. Maar ik moet echt opstaan en de dag beginnen


+1, vannacht 3 keer wakker geworden en moeilijk weer in slaap gevallen. Nu moe wakker met hoofpijn, maar moet eruit voor een begrafenis zo en daarna een lange werkdag. Gelukkig komen we in de buurt vh weekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:41 



 
Profiel   

Ik al 2 vage nachten achter de rug heb. Eerste 2 uur gaan goed maar dan kom ik in een soort halve sluimerstand waarin ik dingen hoor of lichamelijk voel die er niet zijn. Zoals spelende kinderen om 2 uur snachts of een klop op de deur. En terwijl ik bedenk of het echt was lazer ik voor mijn gevoel uit bed en ligt mijn kat mij aan het voeten end aan te kijken van 'doe normaal baas, ga verdorie echt slapen' :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:45 



 
Profiel   

zulke keelpijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:23 



 
Profiel   

Al 20 min in de wacht bij de ggd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:26 



 
Profiel   

Mijn moeder is net positief getest. Ik heb klachten maar kom negatief uit. Mijn ouders willen dat ik mijn examen ga maken.
Maar of dat wel echt verstandig is geen idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:41 



 
Profiel   

Mando schreef
[ [url=m/Giy96s.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:42 



 
Profiel   

Heb je booster gehad. Zo ja gewoon gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:43 



 
Profiel   

Marcella schreef
Heb je booster gehad. Zo ja gewoon gaan.

Ik mag niet boosteren :j dat is 18+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:44 



 
Profiel   

Domme christelijke doos die op instagram schreeuw om leven dingen deelt.

Top joh dat jij als jonge vrouw andere vrouwen hun rechten wil beperken. Top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:53 



 

fotolijstje schreef
Discriminatie zou ik het niet noemen, je word echt niet uitgescholden op straat daardoor etc. Je mag alleen sommige gebouwen niet in of je moet je laten testen.
Daarnaast de vaccinatie kan (nu) nooit verplicht worden (:


Dat is dus discriminatie. Het niet gelijkstellen van ieder persoon. En ze verplichten indirect, door dus geen toegang te verlenen als je geen vaccin hebt gehaald. Das indirect verplichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:55 



 
Profiel   

Mijn ergernis
Corona regel gezeik in dit topic.
En dan bedoel ik niet de wachttijd van het ggd of ziek voelen.
Maar het getrap tegen de regels.
Daar zijn genoeg andere topics voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:58 



 
Profiel   

Nogmaals: zullen we de coronadiscussie laten voor de daarvoor bestemde topics?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:58 



 

Koppijn dag 3. Werk in plantsoenen is na een week eindelijk klaar, nu zijn de bovenburen aan het verbouwen. (Ik heb geleerd dat je dan altijd even je buren inseint dat er overlast kan zijn en hoe lang het mogelijk gaat duren, is dat een dorp dingetje en geldt dat niet in de stad?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:00 



 
Profiel   

Pijn aan mijn kaken van het trekken van verstandskiezen gisteren. Krijg mijn mond amper open en moest dus ziekmelden (lesgeven zonder praten wordt ontzettend lastig) en nu voel ik me daar rot over

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:14 



 
Profiel   

Irritatie aan onze CV-ketel. Twee weken geleden merkte ik op dat de ketel lekte, dus maar monteur laten komen. Conclusie de druk was te hoog op de ketel en er moesten meer verwarmingen openstaan. Ondertussen bijna alle verwarmingen in huis open, maar ketel lekt nog steeds. dus gisteren weer een monteur laten komen en nu lekt het als het goed is niet meer. Gisteravond wilde ik de thermostaat om laag zetten, gaf de thermostaat een foutmelding. Waterdruk van de ketel gecontroleerd en die was 1.6 (goed). Gisteren was het al laat, dus vanmorgen de ketel gereset, maar thermostaat blijft foutmelding geven. Dus weer de energiewacht gebeld en tijdens het bellen nog een keer de ketel druk bekeken die nu 1.2 was, dus te laag. Monteur komt vanmiddag langs, want het hoort natuurlijk niet dat die druk opeens zo laag is.

Nu ben ik ook weer bang dat ik gisteravond niet goed heb gekeken en dat de druk toen al laag was en dat dat het probleem is. Heb ik meteen weer het gevoel dat ik de monteur zijn tijd verspil. Is natuurlijk niet zo en ik weet dat de druk gisteren niet te laag was, anders had ik dat toen wel onthouden. Gelukkig huur ik en zit dit allemaal bij de servicekosten in.
Ik hoop wel dat het gedoe na vandaag over is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:19 



 
Profiel   

Theadora99 dat doet mij denken aan mijn zusje, ook in het onderwijs. Een app en mail gestuurd om te vragen wat te doen. Stem helemaal weg, foetsie behalve wat gekraak. Werkgever appt terug, laten we de oplossing over de telefoon bespreken... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:21 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Pijn aan mijn kaken van het trekken van verstandskiezen gisteren. Krijg mijn mond amper open en moest dus ziekmelden (lesgeven zonder praten wordt ontzettend lastig) en nu voel ik me daar rot over



Koelen koelen koelen, eventueel ook een ijsblokje in de mond doen


Ik irriteer mij aan de lange wachttijd voor de voor gesprekken van de ziekenhuis opname.... Afspraak half 10, maar alsnog moet je een nummer trekken....

En dan zo van links naar rechts door t ziekenhuis terwijl ik echt best pijn heb...
Maar eventjes volhouden

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:28 



 
Profiel   

Even over zessen de deur uit, 6.45 wachten voor de deur bij de dichtsbijzijnde (niet dichtbij dus) Lidl in Duitsland om die gave Asterix en Obelix fake Lego sets te kopen voor twee vrienden.

Nothing nada zip. Niets binnengekregen.

Nou ja, dan maar naar de andere Lidl aan de andere kant van de stad. Maar ook daar keken de medewerkers me aan alsof ik gek was. Eentje dacht dat ik de foto die ik liet zien van de advertentie van het Nederlandse foldertje had gemaakt. Ja hoor, zo dom ben ik echt wel, dat ik speciaal naar Duitsland rijd voor artikelen van de NL Lidl. Niet dus. ;-)

Maar goed, op hun website staan ze ook als “uitverkocht” vermeld en dat is ook onzin, want ze zijn gewoon helemaal niet beschikbaar geweest. Dus vrees dat het een gevalletje “leveringsproblemen” is. |(

Enige positieve is dat ik in elk geval weet dat ze niet voor mijn neus weggekaapt waren, want dat zou wel heel sneu zijn zo vroeg op de ochtend!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 124 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen