Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 108 van de 360 [ 8986 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 360  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Lotus83 schreef
foxy80 schreef
Ik heb ook hommeles. Ik heb pokemonkaarten verkocht. Nu krijg ik een slechte recensie want de koper beweert dat ze nep zijn. Ik ken er niks van en koper heeft voor aanschaf geen vragen gesteld nav fotos.


Meteen zelf aanbieden dat ze ze terug mag sturen en dit zelf meteen melden bij Vinted.
Of heb je wel al je geld?


Ik had al op 'uitbetaling gevraagd' geduwd voor ik de reactie zag. Kan dat nu nog geweigerd worden vanuit verkoper? Want ik kan nergens meer op drukken. Erger vind ik het dat ik ze ter goeder trouw verkocht heb. Hoe moet ik dat nou in godsnaam weten? Ik zag nergens een verschil
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:46 



 
Profiel   

Dan is je geld al onderweg?
Dan kan dat volgens mij niet meer terug gedraaid.

Misschien zijn je kaarten wel echt en zegt de koper van niet?
Geen idee, ook geen verstand van

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:48 



 
Profiel   

Koper moet idd aangegeven hebben dat alles in orde is, want het is een beoordeling. Koper heeft geen bericht gestuurd via messenger functie. Maar nu staat het voor iedereen zichtbaar en ik heb eerste kans me te verdedigen/oplossing te bieden. En dat voor 5 euro, pfft

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:48 



 
Profiel   

Wat zuur zeg… was er ook geen contact met de koper? Je kan er wel op reageren geloof ik als je een negatieve recensie krijgt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:12 



 
Profiel   

Ken je niet gewoon reageren door te zeggen waar je de kaarten vandaan hebt, dat je geen reden hebt om aan te nemen dat ze nep zijn, en dat je (hopelijk is dat zo) duidelijke foto's hebt geplaatst? En dat je graag wilt weten (uitleg) waarom de koper denkt dat ze nep zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:44 



 
Profiel   

Wat gebeurde er ook alweer als een bestelling niet op tijd afgehaald werd...?

Hier heeft iemand een pakket van 80 euro via Homerr besteld. Tijd onderweg geweest natuurlijk....en nu ligt het al best een poosje te wachten om afgehaald te worden. Allemaal winterspul dus wel balen als dat eerst weer X weken onderweg is voordat ik het eventueel alsnog kan verkopen en dan is de winter al bijna voorbij misschien :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:26 



 
Profiel   

Ii heb vandaag met dhl 2 blond mokken binnen gekregen.. in stukjes.. was wel top ingepakt, foto's van gemaakt en naar vinted verstuurd. Het is ook gelijk opgelost en geld komt retour, dus dat was wel goed geregeld! (Had al gelijk een foto van het dichte pakket gemaakt, omdat ik het al hoorde rinkelen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:32 



 
Profiel   

Als de koper het pakket niet afhaald word het pakket retour gezonden en krijgt de koper het geld terug. Ik vind dat persoonlijk wel heel irritant van vinted, als verkoper pak je het netjes in, print het label uit en brengt het naar een afgiftepunt en als iemand het dan gewoon niet ophaald heb jij al die moeite voor niks gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:07 



 
Profiel   

Ik heb via pb zoals jullie aangeven reactie gestuurd met vraag om toelichting en dat ik ze wel terugneem maar geen reactie tot nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:51 



 
Profiel   

Ik vind het heel oneerlijk dat de koper geen nadelige gevolgen ondervindt van pakketjes niet ophalen, terwijl die fout zit. De verkoper is er druk mee geweest, heeft kosten gemaakt met verpakken + wegbrengen, krijgt geen geld en moet lang wachten tot het product weer terugkomt. Dat snap ik niet zo goed van de Vinted regels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:53 



 

Ik heb hier nochtans al heel veel gelezen dat verkoper geld + pakket retour krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:11 



 
Profiel   

Als het te lang blijft liggen, stuur ik wel altijd de koper een berichtje. Kan zijn dat ze de melding gemist hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:39 



 
Profiel   

Ik heb als koper niet mijn geld terug gekregen toen ik een pakketje niet ophaalde (was door een fout van Mondial naar een hele andere stad gebracht, had me 1,5 uur enkele reis gekost en Mondial wilde het verplaatsen meer…)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:45 



 
Profiel   

Ik heb vanmiddag ook even een berichtje gestuurd van joh even voor de zekerheid: weet je dat je pakket op je ligt te wachten...? Maar koper heeft al een week niet ingelogd staat er.... hopelijk komt het goed want zijn allemaal spullen die andere mensen ook graag wilden maar tegen de tijd dat het terug is waarschijnlijk niet meer -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:48 



 
Profiel   

Ik had eens geen melding gekregen dat m’n pakket er was, dus pakket ging retour. Kreeg m’n geld niet terug hoor. Vinted gaf aan dat het m’n eigen schuld was. Dus je krijgt denk ik gewoon je geld.

M’n vinted portemonnee werkt niet bij. Verkoop afgerond, maar het geld komt er niet bij. Meerdere mensen hier last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:45 



 
Profiel   

Ik heb 2 Motorjassen te koop. De verzendkost staat op aangepast, want is best een volume + een gewicht zo'n jas. Aangezien het ook aangepast is, is verzending mijn verantwoordelijkheid dus ik heb wat prijzen vergeleken incl ontvangstbewijs, wat naar onder afgerond en dat bepaald als verzendkost.

Krijg ik dus al aantal keer bericht "ja ik wil de jas heel graag maar dan wel max €5 voor verzenden en met afzender X ipv de jouwe". Of "ik wil de vraagprijs maar dan incl verzendkosten".

Dacht ik niet joh. Dan leg ik nog geld toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:09 



 
Profiel   

Ik heb een vraag en kan het antwoord niet vinden op vinted zelf. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik ben pas net aan het verkopen via vinted.
Iemand heeft 4 dagen geleden een bod geplaatst die ik heb geaccepteerd. Verder heeft de ander nog geen actie ondernomen. Bij een ander product kreeg ik daarna snel een verzendlabel. Nu is er iemand die een bundel wil met hetzelfde product er in.
Is het mogelijk om mijn acceptatie van het bod in te trekken? Of kan ik gewoon de bundel verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:59 



 
Profiel   

Je kunt gewoon de bundel verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:00 



 
Profiel   

Iemand nog problemen met track en trace opvolging van een pakket dat van BE post overgedragen moet worden naar DHL in NL?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:10 



 
Profiel   

Ja, is altijd miserie, maar komt met dagen vertraging altijd wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:21 



 
Profiel   

Ja die ervaring heb ik ook. Het duurt altijd lang maar komt uiteindelijk gewoon goed. Vervelend is het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:58 



 
Profiel   

Afgelopen week een serieus probleem gehad met Vinted.
Dochter had een verkoop gedaan voor E 90,-. Koper meldt dat het pakket beschadigd en leeg is aangekomen. Geen idee of ze het heeft opgehaald, volgens de gegevens is het naar een ophaalpunt verstuurd. Mogelijk is het zo voor haar deur neergezet, dat gebeurt bij ons helaas ook wel eens, zelfs midden op het erf deze week!
Volgens ons had ze het OF niet moeten accepteren, of DHL had het niet moeten afgeven.
Omdat Vinted de verstuurder is, neemt DHL de klacht niet in behandeling. Vinted weigert alle medewerking! De koper is dus beschermt maarde verkoper niet.
De koper heeft de helft overgemaakt uit coulance, de rest van het geld ben je dus gewoon kwijt.
Geweldige service dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:01 



 

foxy80 schreef
Iemand nog problemen met track en trace opvolging van een pakket dat van BE post overgedragen moet worden naar DHL in NL?


Ja drama, maar in kan wel aanraden relatief op tijd contact op te nemen met vinted zelf zodat de koop op pauze wordt gezet ipv dat de transactie wordt opgeschort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:10 



 
Profiel   

annelieke92 schreef
Ik heb een vraag en kan het antwoord niet vinden op vinted zelf. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik ben pas net aan het verkopen via vinted.
Iemand heeft 4 dagen geleden een bod geplaatst die ik heb geaccepteerd. Verder heeft de ander nog geen actie ondernomen. Bij een ander product kreeg ik daarna snel een verzendlabel. Nu is er iemand die een bundel wil met hetzelfde product er in.
Is het mogelijk om mijn acceptatie van het bod in te trekken? Of kan ik gewoon de bundel verkopen?


Gewoon de bundel verkopen.
De ander van dat eerste bod heeft pech.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:23 



 
Profiel   

Margee schreef
Afgelopen week een serieus probleem gehad met Vinted.
Dochter had een verkoop gedaan voor E 90,-. Koper meldt dat het pakket beschadigd en leeg is aangekomen. Geen idee of ze het heeft opgehaald, volgens de gegevens is het naar een ophaalpunt verstuurd. Mogelijk is het zo voor haar deur neergezet, dat gebeurt bij ons helaas ook wel eens, zelfs midden op het erf deze week!
Volgens ons had ze het OF niet moeten accepteren, of DHL had het niet moeten afgeven.
Omdat Vinted de verstuurder is, neemt DHL de klacht niet in behandeling. Vinted weigert alle medewerking! De koper is dus beschermt maarde verkoper niet.
De koper heeft de helft overgemaakt uit coulance, de rest van het geld ben je dus gewoon kwijt.
Geweldige service dus!



Wat stond er in de track&trace?

Vaak staat er beschikbaar op afhaalpunt of zoiets?

En waarom weigert Vinted medewerking?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 108 van de 360 [ 8986 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 360  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen