Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 125 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Wat superlief dat je dat voor je vrienden wilde doen! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:55 



 
Profiel   

Rytir schreef
Wat superlief dat je dat voor je vrienden wilde doen! <3

Aw, dank je! Ach ja, maar het waren ook wel hele schattige setjes hoor! Had er vast zelf ook wel iets van meegenomen als het er was. Zo’n Obelixje of zo…

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:03 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Marcella schreef
Heb je booster gehad. Zo ja gewoon gaan.

Ik mag niet boosteren :j dat is 18+

Dan gewoon richtlijnen GGD aanhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:05 



 
Profiel   

Een treinstel blijft achter maar de sticker met het nummer dat ze omroepen is er afgesloopt. Love de NS en haar wanstaltige onderhoud en gore treinen. Jammer dat de uni bijna niet te bereiken is met de auto. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:09 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Een treinstel blijft achter maar de sticker met het nummer dat ze omroepen is er afgesloopt. Love de NS en haar wanstaltige onderhoud en gore treinen. Jammer dat de uni bijna niet te bereiken is met de auto. :=


Ik vind de trein ook vaak zo'n ergernis. Vriendin van mij zou vorige week met de trein komen voor tentamen. De trein had wat vertraging, maar komt wel gewoon aan bij haar op het station. Zij laat eerst de mensen uitstappen en wilt vervolgens instappen, maar de deuren gaan niet meer open. Toen is de trein dus zonder haar weggereden. Gelukkig kon haar vriend haar brengen anders had ze haar tentamen gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:11 



 
Profiel   

Energieleverancier die niet bereikbaar is(zelfs niet meer via een contactformulier),niet reageert en mijn afrekening na 2 maanden nog steeds niet verstuurd heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:19 



 

Citaat
Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*


Dit is toch niet meer normaal? Ik werk aan minimumloon en nu moet ik echt nog gaan rondrijden en naar een uitleg luisteren voor 4 uurtjes dat ik er ga werken? Dit is uiteraard niet vergoed…


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-01-22 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:35 



 
Profiel   

Dat ik vandaag eindelijk van plan was om naar therapie te gaan na een maand geen therapie te hebben. (eerst 2 weken vakantie voor hun toen ik 1 keer ziek en 1 keer durfde ik niet)
Alleen gister had ik echt het gevoel dat ik het nodig had, voel me de laatste weken echt niet goed en was van plan dat ook echt te vertellen dat het niet goed ging. (ipv alleen over sociale angst te praten)
Werd ik net gebeld dat m'n psycholoog ziek is en ik dus pas volgende week weer heen kan. |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:42 



 
Profiel   

Zojuist examen gehad en ben zo bang voor een slecht cijfer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 12:25 



 
Profiel   

Dat ik mijn pont niet eerder uit de bak heb gehaald. Eergisteren heb ik een leen pony er bij gekregen zodat ik een mooie 'kudde' van 3 kan maken. Nu is mijn pony heel erg achter de andere pony gaan rennen en zijn zijn voeten weer warm. Hij is niet lang terug bevangen geweest en nu zijn we weer terug bij af... "gelukkig" alleen warme voeten en verder niet mank maar is gewoon ruk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 12:32 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Citaat
Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*


Dit is toch niet meer normaal? Ik werk aan minimumloon en nu moet ik echt nog gaan rondrijden en naar een uitleg luisteren voor 4 uurtjes dat ik er ga werken? Dit is uiteraard niet vergoed…


Gewoon aangeven dat je dit alleen doet als je de tijd vergoed krijgt, en dat ze anders iemand anders mogen zoeken voor deze klus. Zijn ze helemaal bedonderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 12:39 



 
Profiel   

Ik zit momenteel nog ziek thuis door Corona (dag 11) en heb een oorontsteking. Had afgelopen weekend met een Dm gesproken, zij vond dat ik na de 30e wel beter was :+ dus ik zeg dat weet ik niet, heb geen glazen bol toch? Zegt ze ik meld je beter en neem zondag maar contact op met de dienstdoende Dm om te kijken hoe de situatie is. Heeft ze daar dus letterlijk niks over in mijn dossier gezet, alleen dat ik beter ben. Je mag toch überhaupt iemand niet beter melden als iemand nog ziek is? Als je geen klachten hebt en Corona prima, maar die heb ik dus wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:21 



 
Profiel   

Dat ik probeer in te loggen bij de ggd al sinds vanochtend maar iedere keer als ik die vragenlijst heb doorgewerkt en kan inloggen. Krijg ik te zien: u bent uitgelogd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:26 



 
Profiel   

Pief poef paf, daar ging de daf…

Even serieus. Rijd bij de klant buiten, stopt de combinatie ermee terwijl ik juist de poort voorbij ben. Kan niet naar voor, nog naar achter. Rekken geblokkeerd. Depannage onderweg…

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:34 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Ik zit momenteel nog ziek thuis door Corona (dag 11) en heb een oorontsteking. Had afgelopen weekend met een Dm gesproken, zij vond dat ik na de 30e wel beter was :+ dus ik zeg dat weet ik niet, heb geen glazen bol toch? Zegt ze ik meld je beter en neem zondag maar contact op met de dienstdoende Dm om te kijken hoe de situatie is. Heeft ze daar dus letterlijk niks over in mijn dossier gezet, alleen dat ik beter ben. Je mag toch überhaupt iemand niet beter melden als iemand nog ziek is? Als je geen klachten hebt en Corona prima, maar die heb ik dus wel.

Wat is een Dm? Ik ken de afkorting als dungeonmaster en als naam van een grote drogist in Duitsland maar dat zal je beide vast niet bedoelen :+ googlen hielp niet en nu ben ik nieuwsgierig :D

Klinkt wel heel raar trouwens, want waarom beter melden als je ziek bent, dat is toch geen logica :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:41 



 
Profiel   

Ik denk district manager?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:53 



 
Profiel   

GUSTIxBILL schreef
Pief poef paf, daar ging de daf…

Even serieus. Rijd bij de klant buiten, stopt de combinatie ermee terwijl ik juist de poort voorbij ben. Kan niet naar voor, nog naar achter. Rekken geblokkeerd. Depannage onderweg…



Nooooo stoute DAF

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:57 



 
Profiel   

Ik voel me helemaal niet meer lekker, heb erge keelpijn en oorpijn.
Ik zit nu in de trein maar iemand heeft zijn schoenen uitgedaan om met zijn voeten op de andere bank te liggen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:21 



 
Profiel   

hagelslag schreef
GUSTIxBILL schreef
Pief poef paf, daar ging de daf…

Even serieus. Rijd bij de klant buiten, stopt de combinatie ermee terwijl ik juist de poort voorbij ben. Kan niet naar voor, nog naar achter. Remmen geblokkeerd. Depannage onderweg…



Nooooo stoute DAF


Blijkt de oplegger te zijn.
Krijgt geen lucht en verliest lucht.
Nu nog opzoeken waar beide problemen vandaan komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:30 



 

Ik weet niet of de oplegger balgen heeft, maar als ik jou verhaal hoor zou ik 1 van de balgen denken ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:38 



 
Profiel   

Dat sommige mensen overal verstand van denken te hebben en hun mening te pas en te onpas delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:48 



 
Profiel   

Waarom is het van dat ontiegelijke poedersuiker op mijn vrije dag :(.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:48 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
Dat sommige mensen overal verstand van denken te hebben en hun mening te pas en te onpas delen.


_/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:53 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Waarom is het van dat ontiegelijke poedersuiker op mijn vrije dag :(.


The Sun *\o/* {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 15:15 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Ik weet niet of de oplegger balgen heeft, maar als ik jou verhaal hoor zou ik 1 van de balgen denken ofzo?



Nee joh een oplegger uit België heeft bladvering :Y)

Maar luchtbalgen, dat zie je 99% vd tijd als die kapot zijn

Veel moeilijker om te traceren is ergens een luchtleiding of rem die blokkeert of lucht verliest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 15:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 125 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen