Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 128 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

De bijna 5 uur in het ziekenhuis ronddwalen + veel zitten waren vandaag echt niet fijn -O-

Zo veel meer pijn -O-

Nog 4 nachten en 3 dagen volhouden...
Als alles meezit ben ik maandag ochtend als eerste onder t mes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:50 



 
Profiel   

Zo ontzettend moe. Het is nog geeneens 10 uur 's avonds := Maar afijn, het is dat het komt door een gesprek bij de psych. Dat kost ook energie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:52 



 

Moestuin schreef
Citaat
Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*


Dit is toch niet meer normaal? Ik werk aan minimumloon en nu moet ik echt nog gaan rondrijden en naar een uitleg luisteren voor 4 uurtjes dat ik er ga werken? Dit is uiteraard niet vergoed…


Klant gebeld en gezegd dat ze maar alles moest doormailen. Krijg ik een preek of ik wel kan poetsen? Want anders moest ze mij dit ook nog uitleggen. Ik moest en zou komen van haar. Hier gaat de werkgever van horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:52 



 
Profiel   

Ugh.. Tentamen die ik wel verwacht had te halen, toch niet gehaald.. Fml, verschrikkelijk vak ook :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:56 



 
Profiel   

Mijn zus,
Ik heb klachten maar ben negatief getest.
Ik moet perse van haar in zelf isolatie omdat ik klachten heb en mijn moeder is positief.
Ben egoïstisch volgens haar omdat ik niet de hele dag in mijn kamer wil zitten maar zij wilt ook niet boven zitten zodat ik eventjes naar beneden kan? -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:04 



 
Profiel   

Dat een bedrijf waar ik onlangs heb gesollciteerd aan een huidige collega die daar ook solliciteerde heeft verteld van mijn sollicitatie. En dat die collega dat nu rondbazuint met alle gevolgen van dien.

Nu zit ik me sterk af te vragen of dat überhaupt wel mag want het lijkt me toch in strijd met de AVG wet, tenminste een sollicitatie lijkt me toch een vertrouwelijk iets. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:06 



 
Profiel   

Rawr schreef
Dat een bedrijf waar ik onlangs heb gesollciteerd aan een huidige collega die daar ook solliciteerde heeft verteld van mijn sollicitatie. En dat die collega dat nu rondbazuint met alle gevolgen van dien.

Nu zit ik me sterk af te vragen of dat überhaupt wel mag want het lijkt me toch in strijd met de AVG wet, tenminste een sollicitatie lijkt me toch een vertrouwelijk iets. :

Nee, natuurlijk mag dat niet :oo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:07 



 
Profiel   

Rawr schreef
Dat een bedrijf waar ik onlangs heb gesollciteerd aan een huidige collega die daar ook solliciteerde heeft verteld van mijn sollicitatie. En dat die collega dat nu rondbazuint met alle gevolgen van dien.

Nu zit ik me sterk af te vragen of dat überhaupt wel mag want het lijkt me toch in strijd met de AVG wet, tenminste een sollicitatie lijkt me toch een vertrouwelijk iets. :



Oei wat een nare streek.... niet fijn! Ik vraag mij ook af of het wel mag.

Ik ga ook morgen in gesprek met een andere zorginstelling. Ik ga er ook nog niet met collega's over hebben anders weet ik het wel weer. Maar eigenlijk is het van de zotte waarom het zo raar is als je ergens solliciteert dat mensen zo gaan roddelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:17 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Mijn zus,
Ik heb klachten maar ben negatief getest.
Ik moet perse van haar in zelf isolatie omdat ik klachten heb en mijn moeder is positief.
Ben egoïstisch volgens haar omdat ik niet de hele dag in mijn kamer wil zitten maar zij wilt ook niet boven zitten zodat ik eventjes naar beneden kan? -O-

Als je negatief getest bent dan heb je dus geen corona, en hoef je dus ook niet in isolatie. Dat je zus dat vervelend vindt is imo haar probleem, en ze probeert om het jouw probleem te maken :) dat is hoe ik het zie :+

Sterkte Hagelslag het klinkt zo rot allemaal :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:33 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Nee, natuurlijk mag dat niet :oo.

Nee dat is me nu helemaal duidelijk na een beetje googlen. Het doel is nu wel om een klacht in te dienen bij de autoriteit persoonsgegevens maar dat is nogal een proces. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:57 



 
Profiel   

Te veel gedaan, maar bijna al tomaten gedaan en voor nu 5 liter tomatensaus in de maak. En dan de rest nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 00:00 



 
Profiel   

Ik hen te veel gegeten en nu dus hele erge buikpijn

Vanmorgen bel ik mijn nieuwe huisarts, die ik al de hele week probeer te bereiken voor een afspraak. Er nam nu eindelijk iemand op en het was de stagair, hoeft niet slecht te zijn zeker niet. Moest hele verhaal doen en ze zou een formeel klaar maken, worden niet alle waardes geprikt... verder vond ik het vreemd dat de dokter mij niet wilde zien, het is niet 1 blaadje in mijn dossier:+
Vraag mij hard af waarom ik zoveel premie moet betalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 00:43 



 
Profiel   

Moestuin schreef
Dat mijn man precies is stilgevallen. Niets raakt nog afgewerkt, het gaat gewoon niet meer vooruit.


Gaat het nog met hem? En met jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 01:11 



 
Profiel   

[spoiler]
Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*
[/quote]

Dit is toch niet meer normaal? Ik werk aan minimumloon en nu moet ik echt nog gaan rondrijden en naar een uitleg luisteren voor 4 uurtjes dat ik er ga werken? Dit is uiteraard niet vergoed…[/quote]

Dit soort geneuzel is echt precies waarom wij vervanging pertinent weigeren. Nee ik ga niet alles nog een keer uitleggen en iemands kostbare tijd verspillen die dan 1 of 2 keer moet komen. Ik snap jou heel goed hoor moestuin dat je het niet voor niets wil doen. En ik snap de klant ook heel goed dat die het niet gaat mailen. Wij hebben wel een ‘poetsplan’ maar in de realiteit heb je gewoon je vaste routine met de vaste persoon en daar hou ik echt van!

Klant gebeld en gezegd dat ze maar alles moest doormailen. Krijg ik een preek of ik wel kan poetsen? Want anders moest ze mij dit ook nog uitleggen. Ik moest en zou komen van haar. Hier gaat de werkgever van horen.[/quote]

Edit: quote ging verkeerd haha. Maar ik vind het dus verantwoordelijkheid van het bedrijf om dit soort zaken beter te regelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 01:18 



 
Profiel   

Ik moet naar de wc, wil niet uit bed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 01:25 



 
Profiel   

Dat mijn moeder panisch riep of ik die fietser wel had gezien. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel tegen mij aan bemoeien tijdens het rijden. Zenuwachtiger kun je mij niet krijgen en dan ga ik juist fouten maken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 02:27 



 
Profiel   

Dat bridgerton nog geen 2e seizoen heeft..
Moet nog tot maart wachten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 02:49 



 

poes schreef
Moestuin schreef
Dat mijn man precies is stilgevallen. Niets raakt nog afgewerkt, het gaat gewoon niet meer vooruit.


Gaat het nog met hem? En met jou?


Nee, top gaat het niet. Wij worden 3 jaar al zo tegengewerkt met zware pesterijen in de buurt. Dan is de rek opeens op. Maar we moeten gewoon door en de boel de boel laten is geen optie. Er wordt bv een stuk omheining + poort weggehaald, die is na 2 maand nog niet terug. Honden kunnen dus zo op straat. Andere poort vergeet hij te sluiten dus de pony’s ontsnappen etc. Maar volgens hem gaat alles goed. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 05:15 



 
Profiel   

Gezakt voor Economie -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 08:41 



 
Profiel   

hagelslag schreef
De bijna 5 uur in het ziekenhuis ronddwalen + veel zitten waren vandaag echt niet fijn -O-

Zo veel meer pijn -O-

Nog 4 nachten en 3 dagen volhouden...
Als alles meezit ben ik maandag ochtend als eerste onder t mes


Ik ga heel erg voor je duimen!!

Weet iemand eigenlijk hoe het met Daantje en haar broertje is? Of dat inmiddels is doorgegaan? Denk er nog vaak aan, maar vergeet het altijd te vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 09:32 



 
Profiel   

Heb haar een PB gedaan

Mijn ergernis is dat ik mij mentaal net zo slecht voel als gisteren. Weet ook niet zo goed wie of wat ik kan bellen om het te bespreken. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:10 



 

poes schreef
[spoiler]
Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*


Dit is toch niet meer normaal? Ik werk aan minimumloon en nu moet ik echt nog gaan rondrijden en naar een uitleg luisteren voor 4 uurtjes dat ik er ga werken? Dit is uiteraard niet vergoed…[/quote]

Dit soort geneuzel is echt precies waarom wij vervanging pertinent weigeren. Nee ik ga niet alles nog een keer uitleggen en iemands kostbare tijd verspillen die dan 1 of 2 keer moet komen. Ik snap jou heel goed hoor moestuin dat je het niet voor niets wil doen. En ik snap de klant ook heel goed dat die het niet gaat mailen. Wij hebben wel een ‘poetsplan’ maar in de realiteit heb je gewoon je vaste routine met de vaste persoon en daar hou ik echt van!

Klant gebeld en gezegd dat ze maar alles moest doormailen. Krijg ik een preek of ik wel kan poetsen? Want anders moest ze mij dit ook nog uitleggen. Ik moest en zou komen van haar. Hier gaat de werkgever van horen.[/quote]

Edit: quote ging verkeerd haha. Maar ik vind het dus verantwoordelijkheid van het bedrijf om dit soort zaken beter te regelen.[/quote]

Bedrijf heeft het top opgepakt en ik moet niet meer gaan. Ik krijg een andere klant :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:12 



 
Profiel   

Voortdurend spam mailtjes met 'Ontdek hoe je kunt besparen op je hypotheek!'

Ik bespaar al op mijn hypotheek, ik heb er namelijk geen en ik krijg er voorlopig ook geen. En dat hoef je er echt niet elke dag nog een x in te wrijven :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:14 



 
Profiel   

Hey iedereen.
Ik kreeg een pb’tje dat er in dit topic gevraagd wordt hoe het met mijn broertje gaat.
Super lief dat jullie aan ons denken. <3

Helaas is de operatie weer uitgesteld.
Naar waarschijnlijkheid gaat het 10 of 11 februari plaats vinden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:15 



 
Profiel   

Alweer uitgesteld? komt dat nog steeds doordat IC vol zit?
In ieder geval hoop ik heel erg dat die doorgaat en goed gaat!! +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 128 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen