Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 497 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

Kinderen zijn hier gewoon welkom, mits ze zich gedragen en niet overal met hun tengels aanzitten.
Maar mijn vorige buurvrouw ging haar baby van 7 maanden zonder te vragen uitgebreid op mijn eettafel verschonen inclusief saté-luier . Dat vond ik toch iets minder fijn :r
En daarna ook nog die luier weg gooien in mijn vuilnisbak :r
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:16 



 
Profiel   

Maar ga je dan alleen als je kinderen ook mogen komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:21 



 
Profiel   

Ik hou ook niet van bruiloften/feesten want daar ben ik daarna 3 dagen ziek van. Maar ik ga wel.
Voor de personen die mij uitnodigen. Niet voor mijzelf.

Als ik dan zou vernemen dat iemand wel oppas kan regelen voor sauna en niet voor mijn feest.
Zou de vriendschap voor altijd over zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:29 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Maar ga je dan alleen als je kinderen ook mogen komen?


De laatste bruiloft waar kinderen mee mochten was van mn schoonzus, daar ben ik ook niet naar toe gegaan. Vriend is met de kinderen gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:29 



 
Profiel   

En dan vinden ze mij asociaal omdat ik vertik schoonfamilie uit te nodigen om mijn verjaardag te vieren. En onbeleefd omdat ik liefst op elk familiefeest zo snel mogelijk naar huis ga :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:32 



 
Profiel   

*houdt mond over morele kompassen en duikt weer onder meeleessteen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:40 



 
Profiel   

Op verjaardagen nodig ik meestal 1 gezin uit voor de ochtend, andere gezin voor de middag en 's avonds mn vader. Toch feestelijk maar heb je tenminste ook tijd om met mensen te praten.

Op verjaardagsvisite gaan doe ik nooit, meestal spreek je de jarige niet eens en vind het veel te druk. Meestal zorg ik dat ik rond die tijd een keertje extra op visite kom en dan een aardigheidje meeneem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:43 



 
Profiel   

Echt? Jezus. Op feestjes ben ik diegene die het licht uitdoet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:28 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Echt? Jezus. Op feestjes ben ik diegene die het licht uitdoet _O-

Als ik dan naar een feestje ga, dit idd :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:29 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Echt? Jezus. Op feestjes ben ik diegene die het licht uitdoet _O-


Op dansfeestjes ik wel ja maar verjaardagsvisites nee dankje.

Dan bedoel ik trouwens nuchtere dansfeestjes(salsa bijvoorbeeld)


Laatst bijgewerkt door corinep op 29-01-22 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:33 



 
Profiel   

Ik ken niemand die aan verjaardagsvisite doet eigenlijk. Altijd feestjes. Tap huren en klaar ben je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:35 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik ken niemand die aan verjaardagsvisite doet eigenlijk. Altijd feestjes. Tap huren en klaar ben je.


Ik zag jou echt voor me met een plankje voor de kaasjes en een plankje voor de worstjes.
In een kring en lekker de kids die afgekloven worstjes weer terug tegen de rest leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:37 



 
Profiel   

Ik hou ook ècht niet van bruiloften, ik vind het hele trouwengebeuren zo'n onzin.
Maar als ik word uitgenodigd ga ik uiteraard braaf heen.

Ik hou sowieso niet van feestjes, veel te druk en lawaaierig. Doe mij maar een ouderwetse Nederlandse kringverjaardag, als het effe kan zonder kinderen (bij deze zijn jullie uitgenodigd :'))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:39 



 
Profiel   

smurffie schreef
Urbanus schreef
Ik ken niemand die aan verjaardagsvisite doet eigenlijk. Altijd feestjes. Tap huren en klaar ben je.


Ik zag jou echt voor me met een plankje voor de kaasjes en een plankje voor de worstjes.
In een kring en lekker de kids die afgekloven worstjes weer terug tegen de rest leggen.


Met als lekker gekke uitschieter een wrapje met zalm en kruidenkaas erbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:41 



 

oomens schreef
*houdt mond over morele kompassen en duikt weer onder meeleessteen.

:= :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:43 



 
Profiel   

smurffie schreef
Urbanus schreef
Ik ken niemand die aan verjaardagsvisite doet eigenlijk. Altijd feestjes. Tap huren en klaar ben je.


Ik zag jou echt voor me met een plankje voor de kaasjes en een plankje voor de worstjes.
In een kring en lekker de kids die afgekloven worstjes weer terug tegen de rest leggen.

Urbanus heeft een kort pittig kapsel, dus dit snap ik wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:43 



 
Profiel   

smurffie schreef
Urbanus schreef
Ik ken niemand die aan verjaardagsvisite doet eigenlijk. Altijd feestjes. Tap huren en klaar ben je.


Ik zag jou echt voor me met een plankje voor de kaasjes en een plankje voor de worstjes.
In een kring en lekker de kids die afgekloven worstjes weer terug tegen de rest leggen.


Ik laat m'n dochter eerst alles aflikken voordat ik het uitserveer.

Kinderfeestjes zijn ook peanuts hier. Springkussen, taart besteld. Gin tonics voor de volwassenen.

Om 20.00 alle koters naar bed, alle babyfoons op een rijtje en grote mensen tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:46 



 
Profiel   

smurffie schreef
Ik zag jou echt voor me met een plankje voor de kaasjes en een plankje voor de worstjes.
In een kring en lekker de kids die afgekloven worstjes weer terug tegen de rest leggen.

Idd lekker Oudhollands kringgesprek en dan mag iedereen 1 koekje pakken, behalve Dyajloano die mag ze als eerste allemaal voorproeven :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:49 



 
Profiel   

Jij krijgt een virus en jij krijgt een virus! Virussen voor iedereen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:57 



 
Profiel   

Snottebellen zwaffelen erna *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 13:01 



 
Profiel   

Gatverdamme :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 13:12 



 
Profiel   

corinep schreef
Varekaj schreef
Goh, fijn compliment voor iemand die jou wel graag erbij zou hebben. Blijkbaar is dat ene dagje/avondje voor jou al teveel gevraagd om er een keertje iets voor terug te doen.
Ga er niet vanuit dat zoiets 10x/jaar voorvalt.

Zou die naam een verbastering zijn van Gaetano maar dan (foutief) fonetisch geschreven?


Ik vind trouwen gewoon zoiets stoms, daar heb ik gewoon geen zin in, en zeker niet als ik er dan oppas voor moet regelen, een leuke outfit en het liefst nog met een leuke enveloppe aan kom draven. Nee dan ga ik liever een dagje naar de sauna ofzo.

Diegene heeft toch wel een leuke dag daar hebben ze mij niet voor nodig(mag ik hopen).

Als je kinderen stom vind dan ga je toch ook liever paardrijden dan oppassen op een neefje ofzo.


Daar gaat het toch niet om? Ik vind het hele concept huwelijk stom, maar als een goede vriendin (bijvoorbeeld) trouwt, dan heb je het toch voor iemand over om toch te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 13:18 



 

Ah, de individualisering van de Nederlandse samenleving. <3 Ik denk dat dat de titel van mijn eerste boek wordt: "Ik: Het Middelpunt van het Universum." Geen wonder dat al die kinderen van tegenwoordig van die softies zijn, als ze van jongs af aan al meekrijgen dat alles alleen maar om jou en jouw mening en voorkeuren draait. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 13:35 



 
Profiel   

Mkango schreef
Ah, de individualisering van de Nederlandse samenleving. <3 Ik denk dat dat de titel van mijn eerste boek wordt: "Ik: Het Middelpunt van het Universum." Geen wonder dat al die kinderen van tegenwoordig van die softies zijn, als ze van jongs af aan al meekrijgen dat alles alleen maar om jou en jouw mening en voorkeuren draait. :')


Ja je hebt helemaal gelijk hoor, mensen worden steeds egoïstischer. Mensen zorgen beter voor zichzelf, doen minder dingen tegen hun zin in. Of dat een goede of slechte ontwikkeling is weet ik nog niet. Zullen 2 kanten aan zitten, gelukkiger mens kan ook weer beter voor anderen zorgen.

Maar dat ik niet naar iemands bruiloft ga betekent niet dat ik niet klaar sta voor die persoon als er wat is. Dat vind ik belangrijker. Heb nog niet gehad dat er iemand die heel close is ging trouwen, misschien dat ik me dan wel opoffer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 14:26 



 
Profiel   

Ik zou wel twijfelen aan mijn vriendschap als iemand niet op mijn bruiloft wil komen. Die ene dag die dan om het bruidspaar gaat al niet kunnen opbrengen vind ik wel wat van.
Maargoed, ik heb ook geen kinderen waar mijn oneindige energie onverdeeld heen gaat. Ik ben bewust kindvrij en vind andere vaak net zo, dan niet belangrijker dan ik zelf.
Ik word verschrikkelijk gelukkig als ik mijn vriendjes heel gelukkig zie.
Zeker als ze dat geluk met mij willen delen, in plaats van alleen met hun vieze en stinkende kruisgespuis.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 14:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 497 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen