Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 473 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

 
Profiel   

Kat die al de hele nacht aan het mauwen is.. Echt stop ff aub :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 05:34 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
De update van instagram… ik zie berichten van dagen/ weken geleden. Iemand een idee hoe dat te veranderen?

Oh en de nieuwe update van de iphone.



Ik vindt instagram na de update echt niet meer gemakkelijk en fijn werken mogen ze snel weer aanpassen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 07:29 



 
Profiel   

Ik wilde uitslapen. De kat maakt me om half 9 wakker en ik kan voor de verandering echt niet meer slapen. Wie ligt er nu te slapen? De kat 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:00 



 
Profiel   

Die had ik wakker gemaakt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:03 



 
Profiel   

Loeky01 schreef
Ik wilde uitslapen. De kat maakt me om half 9 wakker en ik kan voor de verandering echt niet meer slapen. Wie ligt er nu te slapen? De kat 8)7

Volgens mij is dit uitslapen ik werd om 07.00 uur gewekt. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:20 



 
Profiel   

Marcella schreef
Loeky01 schreef
Ik wilde uitslapen. De kat maakt me om half 9 wakker en ik kan voor de verandering echt niet meer slapen. Wie ligt er nu te slapen? De kat 8)7

Volgens mij is dit uitslapen ik werd om 07.00 uur gewekt. :')


Jullie hebben allemaal geluk. Die van ons heeft me om 06:15h wakker gemaakt. Dat is mn wekkertijd doordeweeks. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:23 



 
Profiel   

Net een ritje buiten gemaakt met het ruintje.
Mijn vriend met de hondjes mee.
Halverwege op een zandpad komen we een vrouw tegen met een hele brede herdershond.
Ze ging al 300 meter voordat we er waren in een inham staan.
Dan weet je ook al genoeg...

Nou toen we langskwamen valt die hond toch uit naar onze honden.
Zij hing er helemaal aan.
Even trok die van ons er ook heen als verdedigen, nog zonder blaf of grom, maar 1 mondelijke mini correctie en hij liep alweer aan de voet.
Maar die ander bleef vol trekken en blaffen.
Die vrouw werd omver getrokken.
Ik dacht echt nu houd ze hem nooit meer. Zoooo eng.
Maar al liggend heeft ze hem vast kunnen houden.
Echt zo eng.

Wil echt niet weten wat er was gebeurd als die op die van ons was geklapt.

Maar zo trots op onze 2 honden.

Maar als je weet dat je hond zo doet muilkorf hem verdorie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:24 



 
Profiel   

Vriend die gisteren blijkbaar wel heel diep in het glaasje heeft gekeken en alleen maar vage dronken appjes kan sturen.
Donder op, hij wéét dat ik een hekel aan dronken mensen heb. :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:35 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Net een ritje buiten gemaakt met het ruintje.
Mijn vriend met de hondjes mee.
Halverwege op een zandpad komen we een vrouw tegen met een hele brede herdershond.
Ze ging al 300 meter voordat we er waren in een inham staan.
Dan weet je ook al genoeg...

Nou toen we langskwamen valt die hond toch uit naar onze honden.
Zij hing er helemaal aan.
Even trok die van ons er ook heen als verdedigen, nog zonder blaf of grom, maar 1 mondelijke mini correctie en hij liep alweer aan de voet.
Maar die ander bleef vol trekken en blaffen.
Die vrouw werd omver getrokken.
Ik dacht echt nu houd ze hem nooit meer. Zoooo eng.
Maar al liggend heeft ze hem vast kunnen houden.
Echt zo eng.

Wil echt niet weten wat er was gebeurd als die op die van ons was geklapt.

Maar zo trots op onze 2 honden.

Maar als je weet dat je hond zo doet muilkorf hem verdorie!


Serieus? Dat is echt levensgevaarlijk gewoon, werd je niet woest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:37 



 
Profiel   

chanicha schreef
Die had ik wakker gemaakt :')


Ik ook. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:43 



 
Profiel   

Iemand die ik via een datingsite heb leren kennen, het begin leek veelbelovend maar hoe hij met zijn kinderen om gaat, dat verschilt dag en nacht met hoe ik met mijn kinderen om ga. Dus dat gaat hem niet worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:43 



 
Profiel   

Nee.
Geen tijd voor, doorlopen en maken dat we wegkwamen voordat die hond alsnog los kwam.

Maar we weten wel wie die vrouw is, dus ga er nog wel langs.
Ik weet ook dat ze me die hond naar training is geweest, hoop dat ze daar nog eens aanklopt.
Dit was echt heel eng.... echt niet normaal.
Voorheen deed deze hond ook niet zo fel. Of beter gezegd hij trok en blafte wel maar was hij ook nog te corrigeren. Maar wat er afgelopen tijd mis is gegaan? Want gezien ze al zover van te voren in een inham ging staan verwachtte ze wel wat.
Hopelijk is ze zelf net zo geschrokken en gaat ze nu ook actie ondernemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 10:46 



 
Profiel   

Duopenotti, heftig voor jullie.
Maar het dealen met een reactieve hond is
voor de eigenaar zelf ook geen pretje kan ik je vertellen. En dat ze zover van tevoren in een inham gaat staan zegt niet heel veel vind ik. Dat getuigt alleen maar van weten hoe je hond gaat reageren en daar op anticiperen.

Al ben ik het wel met je eens dat ze beter een muilkorf of iets dergelijke kan omdoen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 11:12 



 
Profiel   

Aan de geit,ze laat zich niet vangen.Niet met brokjes en brood.Met geiten krijg je maar 1 kans.Ik wil haar ook niet bij de hoorns pakken dan is het paniek.Morgen een nieuwe kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 11:18 



 
Profiel   

CupCakes_ schreef
Duopenotti, heftig voor jullie.
Maar het dealen met een reactieve hond is
voor de eigenaar zelf ook geen pretje kan ik je vertellen. En dat ze zover van tevoren in een inham gaat staan zegt niet heel veel vind ik. Dat getuigt alleen maar van weten hoe je hond gaat reageren en daar op anticiperen.

Al ben ik het wel met je eens dat ze beter een muilkorf of iets dergelijke kan omdoen. :)

Ja dat zegt dus dat ze weet dat gewoon normaal voorbij wandelen niet mogelijk is.
Anticiperen zou een muilkorf om doen zijn.
Niet kijken wanneer je toch een keer niet sterk genoeg bent.

Dat het voor haar niet leuk is snap ik.
Maar minder leuk als onze hond gewond of erger raakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 11:29 



 

DuoPenotti schreef
Nee.
Geen tijd voor, doorlopen en maken dat we wegkwamen voordat die hond alsnog los kwam.

Maar we weten wel wie die vrouw is, dus ga er nog wel langs.
Ik weet ook dat ze me die hond naar training is geweest, hoop dat ze daar nog eens aanklopt.
Dit was echt heel eng.... echt niet normaal.
Voorheen deed deze hond ook niet zo fel. Of beter gezegd hij trok en blafte wel maar was hij ook nog te corrigeren. Maar wat er afgelopen tijd mis is gegaan? Want gezien ze al zover van te voren in een inham ging staan verwachtte ze wel wat.
Hopelijk is ze zelf net zo geschrokken en gaat ze nu ook actie ondernemen.


Ik zou ook vantevoren in een inham gaan staan, maar mijn hond deed echt niets. Ik denk dat het ook een stukje respect is om mensen met andere dieren de ruimte te geven :) daarnaast is het een held op sokken en ik wil hem de tijd en ruimte geven om een andere situatie (met paard) rustig in zich op te laten nemen.

Hoop voor je dat dit baasje wat gaat doen met het gedrag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 11:54 



 
Profiel   

Waarom in een inham gaan staan met normaal opgevoede honden?
Dan is dat toch niet nodig?
Wij gaan nooit in een inham staan, ja bij groot landbouw verkeer dat er anders niet langs kan.
Gewoon in de berm is ver genoeg, want een normaal opgevoede hond is dan al links naast je en al ver in de berm.
Dan kan iedereen er gewoon langs.

Als je al 300 meter van te voren zo ver aan de kant gaat staan weet je dus dat je hond uit gaat vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 11:59 



 
Profiel   

Froukje schreef
Vriend die gisteren blijkbaar wel heel diep in het glaasje heeft gekeken en alleen maar vage dronken appjes kan sturen.
Donder op, hij wéét dat ik een hekel aan dronken mensen heb. :evaw:

Dat was blijkbaar nog maar het topje van de ijsberg...

Zie net dat hij op 100 euro na het hele maandbedrag voor de hypotheek heeft uitgegeven. -:(-

En dan gaan lopen zeuren dat hij zo bang is weer in de schulden te belanden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:06 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Waarom in een inham gaan staan met normaal opgevoede honden?
Dan is dat toch niet nodig?
Wij gaan nooit in een inham staan, ja bij groot landbouw verkeer dat er anders niet langs kan.
Gewoon in de berm is ver genoeg, want een normaal opgevoede hond is dan al links naast je en al ver in de berm.
Dan kan iedereen er gewoon langs.

Als je al 300 meter van te voren zo ver aan de kant gaat staan weet je dus dat je hond uit gaat vallen.



Mwa ik zou ook als ik een ruiter met hond tegen zou komen genoeg ruimte geven.
Ondanks dat mijn hond zich kan gedragen.
Voor mij zou het een uit respect zijn dat ik het doe.

De wereld is al verrot genoeg dus waarom zou je niet even 10 seconden plaats maken voor iemand die geniet op de zondagochtend met paard en hond


@froukje, euh jeetje dan hoop ik dat hij goed lol heeft gehad en nu er goed ziek van is en inziet dat het echt behoorlijk to much was

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:09 



 
Profiel   

Het is misschien vervelend voor de eigenaar als je hond zo reactief is, maar het is allemaal nóg vervelender als er gewonden (of erger) vallen. Het is gewoon een levensgevaarlijke situatie, dus muilkorf om en trainen met die hap voordat het echt misgaat.

Froukje schreef
Froukje schreef
Vriend die gisteren blijkbaar wel heel diep in het glaasje heeft gekeken en alleen maar vage dronken appjes kan sturen.
Donder op, hij wéét dat ik een hekel aan dronken mensen heb. :evaw:

Dat was blijkbaar nog maar het topje van de ijsberg...

Zie net dat hij op 100 euro na het hele maandbedrag voor de hypotheek heeft uitgegeven. -:(-

En dan gaan lopen zeuren dat hij zo bang is weer in de schulden te belanden..


Wat? Toch niet aan drank/feestje ofzo? :wow: Wat super onvolwassen. Hoe reageert hij als hij daarop aangesproken wordt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:12 



 

hagelslag schreef
DuoPenotti schreef
Waarom in een inham gaan staan met normaal opgevoede honden?
Dan is dat toch niet nodig?
Wij gaan nooit in een inham staan, ja bij groot landbouw verkeer dat er anders niet langs kan.
Gewoon in de berm is ver genoeg, want een normaal opgevoede hond is dan al links naast je en al ver in de berm.
Dan kan iedereen er gewoon langs.

Als je al 300 meter van te voren zo ver aan de kant gaat staan weet je dus dat je hond uit gaat vallen.



Mwa ik zou ook als ik een ruiter met hond tegen zou komen genoeg ruimte geven.
Ondanks dat mijn hond zich kan gedragen.
Voor mij zou het een uit respect zijn dat ik het doe.

De wereld is al verrot genoeg dus waarom zou je niet even 10 seconden plaats maken voor iemand die geniet op de zondagochtend met paard en hond


@froukje, euh jeetje dan hoop ik dat hij goed lol heeft gehad en nu er goed ziek van is en inziet dat het echt behoorlijk to much was


Precies, aan de kant gaan is ook een stukje respect. Daarnaast weet je niet hoe de andere honden zijn (en nee niet ieder baasje met slecht opgevoede honden houdt daar zelf rekening mee) en je weet niet hoe het paard op vreemde honden reageert. Ik ga toch echt liever even aan de kant, liever vervelende aanvaringen voorkomen dan straks het risico dat mijn hond spanning heeft bij andere honden of paarden.
Het is een kleine moeite en het kan een hoop gezeik voorkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:13 



 
Profiel   

@hagelslag en sushi
10 seconden, 3 minuten.
Daarom was het vreemd.

Als wij met de honden een ruiter tegen komen zoek ik niet speciaal een inham op.
Wel gaan we bij passeren even stilstaan in de berm en de hond aan de voet zittend.
Als die inham er is zal ik wat verder terug gaan staan, maar ik zoek die niet al 3 minuten op.
Onze honden vallen niet uit, blijven aan de voet.
Als daar een paard al op reageert?
En als andere honden zo aso zijn, dan zie je wel dat die 1,5 meter inham ook niets meer uitmaakt.

Precies shae.
Als je om getrokken word door je hond, terwijl je al zowat in een akker staat.
is het tijd om wat anders te verzinnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:18 



 
Profiel   

Froukje schreef
Froukje schreef
Vriend die gisteren blijkbaar wel heel diep in het glaasje heeft gekeken en alleen maar vage dronken appjes kan sturen.
Donder op, hij wéét dat ik een hekel aan dronken mensen heb. :evaw:

Dat was blijkbaar nog maar het topje van de ijsberg...

Zie net dat hij op 100 euro na het hele maandbedrag voor de hypotheek heeft uitgegeven. -:(-

En dan gaan lopen zeuren dat hij zo bang is weer in de schulden te belanden..

Wow... Daar zou ik toch wel even serieus over in gesprek gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:20 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
@hagelslag en sushi
10 seconden, 3 minuten.
Daarom was het vreemd.

Als wij met de honden een ruiter tegen komen zoek ik niet speciaal een inham op.
Wel gaan we bij passeren even stilstaan in de berm en de hond aan de voet zittend.
Als die inham er is zal ik wat verder terug gaan staan, maar ik zoek die niet al 3 minuten op.
Onze honden vallen niet uit, blijven aan de voet.
Als daar een paard al op reageert?
En als andere honden zo aso zijn, dan zie je wel dat die 1,5 meter inham ook niets meer uitmaakt.

Precies shae.
Als je om getrokken word door je hond, terwijl je al zowat in een akker staat.
is het tijd om wat anders te verzinnen



Kijk, ik zeg niet dat ze niks aan het gedrag van haar hond moet doen.
Want dat is duidelijk.
Maar als ik wandel met mijn hond, heb ik alle tijd van de wereld.
Of ik nu 5 minuten moet wachten omdat ik een situatie verkeerd inschat. Of 10 seconden...
Dat boeit mij dan echt helemaal niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:21 



 
Profiel   

nee, maar bij haar was het duidelijk dat ze het deed omdat ze al wist dat ze hond uit ging vallen.
Zoals ik al eerder zei we kennen haar.
En eerder deed die hond niet zo en passeerde ze ook gewoon.
Dus ja ze wist dit en dan begrijp ik de niet muilkorf niet.

En nee ook al heb ik alle tijd, ik ga met onze honden niet speciaal een inham opzoeken.
Zou niet weten waarom.
Als je daar met hond of paard niet langs kunt lopen moet je echt ff na gaan denken wat je op de openbare weg aan het doen bent.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 12:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 473 van de 500 [ 12480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen