Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:58

2 heerlijke dagen vrij geweest en dan vanavond werken, meh.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:01

Plan verzinnen hoe ik in de mini boomgaard zonder dat de kuikens ontsnappen. Gok alles opsluiten in de overdekte ren de beste oplossing is, maar om de een of andere reden staat mij dat niet aan (te krap). Grote kippen in de boomgaard laten is ook geen oplossing gezien mijn aalbessen eerst beschermd moeten worden. Maar daarvoor moet ik eerst heermoes verwijderen/omschoffelen.

MyWishMax

Berichten: 25301
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:10

Gebeld worden of je eerder kan komen bij fysio. Ja, natuurlijk, geen probleem.

Vervolgens zit ik al een kwartier te wachten en is het bij mijn oude afspraaktijd

Kimberley_

Berichten: 4890
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:12

Dat Facebook wel laat zien dat mn status geliked maar niet door wie heel ergerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:31

Kimberley_ schreef:
Dat Facebook wel laat zien dat mn status geliked maar niet door wie heel ergerlijk


Is een storing denk ik, ik heb het ook

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:47

Moestuin schreef:
Iemand de truc om een man te leren opruimen? Laten liggen werkt niet. Ligt er rustig maanden. Boos worden werkt ook niet. Container inkieperen laat ook geen blijvende indruk achter. Ben er helemaal klaar mee :+


Ligt misschien voor de hand maar heb je vriendelijk vragen al geprobeerd?

Bij ons is het andersom en als ik merk dat mijn vriend zich er aan ergert, zonder gewoon even te zeggen dat het hem in de weg ligt, dan laat ik het alleen maar langer liggen. Als hij gewoon normaal blijft doen dan ruim ik het vanzelf op of als hij het gewoon even vraagt ook.

Ja ik ben ook koppig, maar mij boeit het niet als er iets wat langer blijft liggen waar het niet hoort, maar ik vind dat stille ergeren zo vervelend

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:56

Dat ik een leuk spel tegen kwam om met mijn man te spelen op vakantie. Alleen online te verkrijgen en we gaan morgen weg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 14:56

Ja. Ik heb echt oneindig veel geduld. Nu heb ik het een week elke dag gevraagd en heb ondertussen 3 emmers gevuld en maar voor de deur gezet dat hij er quasi over valt als hij binnen komt. Telkens is het: Ja straks. En als ik vraag en uiteindelijk zeg: Nee, nu eerst, dan nog…

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 15:15

Eibertjesmarkt, god wat is het druk op de weg -O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 15:38

Mensen, maar vooral kinderen.

Heb echt de neiging om te meppen. :=

(Ik doe het niet hè!!!)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 16:05

Moestuin schreef:
Ja. Ik heb echt oneindig veel geduld. Nu heb ik het een week elke dag gevraagd en heb ondertussen 3 emmers gevuld en maar voor de deur gezet dat hij er quasi over valt als hij binnen komt. Telkens is het: Ja straks. En als ik vraag en uiteindelijk zeg: Nee, nu eerst, dan nog…

Geef hem een schaal, een saladeschaal bijvoorbeeld, zeg dat hij al zijn zakken-zooi daarin mag stoppen, en alles wat je daarbuiten tegen komt hij misschien niet meer terug ziet.

Dat werkt voor mij persoonlijk prima. Ik weet altijd waar mijn portemonnee, autosleutels, huissleutels, werksleutels, werkpas, zonnebril, OV, telefoonoplader, enzovoort zijn. Zonder schaal ligt er waarschijnlijk nog steeds op dezelfde plek, maar nu is de chaos een beetje gebundeld.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 17:31

Steeph schreef:
Moestuin schreef:
Ja. Ik heb echt oneindig veel geduld. Nu heb ik het een week elke dag gevraagd en heb ondertussen 3 emmers gevuld en maar voor de deur gezet dat hij er quasi over valt als hij binnen komt. Telkens is het: Ja straks. En als ik vraag en uiteindelijk zeg: Nee, nu eerst, dan nog…

Geef hem een schaal, een saladeschaal bijvoorbeeld, zeg dat hij al zijn zakken-zooi daarin mag stoppen, en alles wat je daarbuiten tegen komt hij misschien niet meer terug ziet.

Dat werkt voor mij persoonlijk prima. Ik weet altijd waar mijn portemonnee, autosleutels, huissleutels, werksleutels, werkpas, zonnebril, OV, telefoonoplader, enzovoort zijn. Zonder schaal ligt er waarschijnlijk nog steeds op dezelfde plek, maar nu is de chaos een beetje gebundeld.

Hebben we het over een volwassen persoon die daar ook gewoon woont?
Waarom zou jouw idee over hoe opgeruimd het daar hoort te zijn dan het streven moeten zijn? Misschien staat hij er wel heel anders in?
Mannen zijn niet per se wezens die je 'moet opvoeden', die kunnen over sommige zaken ook gewoon iets anders vinden, en dat kan ook oké zijn.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 17:34

Koppijn, hartkloppingen en beroerd voelen.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 17:41

Marcella schreef:
Koppijn, hartkloppingen en beroerd voelen.

Beterschap.
Mijn chromecast wil niet installeren.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 19:16

Mannenkleding is ALTIJD leuker dan vrouwenkleding. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 19:32

Wéér afgewezen voor een sollicitatie, want "we vonden je echt heel tof, maar zijn toch gegaan voor iemand met net dat beetje meer ervaring." In een juniorfunctie. -O-

Captain schreef:
Mannenkleding is ALTIJD leuker dan vrouwenkleding. ;(
En ook maar zelden van plastic. :=

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 19:37

Irritant Mkango en zij weten niet wat ze missen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 19:59

oomens schreef:
Steeph schreef:
Geef hem een schaal, een saladeschaal bijvoorbeeld, zeg dat hij al zijn zakken-zooi daarin mag stoppen, en alles wat je daarbuiten tegen komt hij misschien niet meer terug ziet.

Dat werkt voor mij persoonlijk prima. Ik weet altijd waar mijn portemonnee, autosleutels, huissleutels, werksleutels, werkpas, zonnebril, OV, telefoonoplader, enzovoort zijn. Zonder schaal ligt er waarschijnlijk nog steeds op dezelfde plek, maar nu is de chaos een beetje gebundeld.

Hebben we het over een volwassen persoon die daar ook gewoon woont?
Waarom zou jouw idee over hoe opgeruimd het daar hoort te zijn dan het streven moeten zijn? Misschien staat hij er wel heel anders in?
Mannen zijn niet per se wezens die je 'moet opvoeden', die kunnen over sommige zaken ook gewoon iets anders vinden, en dat kan ook oké zijn.

Joh, voel je je oke? Ik geef Moestuin toch alleen een tip over wat misschien voor haar man ook werkt. Ze woont met haar man samrn en blijkbaar zijn ze het niet eens over hoe opgeruimd hun huis hoort te zijn. Wat mij betreft kun je daar best een compromis in maken. Jouw zooi mag prima jouw zooi zijn, maar wel 'contained' tot die schaal. Ben je je zooi kwijt omdat je het niet in jouw schaal gepleurd hebt, dan is dat jouw probleem.

Mijn vriend en ik zijn het ook zeker niet altijd eens over hoe schoon on huis moet zijn, maar als we daar geen compromissen over kunnen maken, of als hij verwacht dat ik als zijn moeder achter hem schoonmaak, dan mag hij toch echt lekker ergens anders een varkensstal van zijn huis maken. Maar hier wonen we samen, dus heb ik daar ook wat over te zeggen

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 20:24

Dat ik even heel boos en verdrietig ben...

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 20:25

Mijzelf en mijn tegenstrijdige gedachten en even lekker heel emotioneel. Ik gok de hormonen, gezien ik dat altijd in week 1 na het slikken van de pil heb :')

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-22 20:26

Miscommunicatie tussen mij en m'n vriend. Door verkeerde inschatting van mijn kant

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 20:39

De gemeenschappelijke voordeur is alweer kapot gemaakt en kan niet dicht. En het is weekend, dus als ik geluk heb wordt het over 5 dagen een keer gemaakt.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 21:49

Schoonfamilie die zich zelf uitnodigd samen met mijn vriends ooms en tantes. En nu ook verwacht of wij voor drinken zorgen... En ze daar nu mee aan komen zetten, terwijl ik vandaag boodschappen gedaan heb.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 21:53

Dat mijn hoofd op volle toeren draait. Ik denk dat ik zo maar ga slapen

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 22:03

Een gebeurtenis waar ik zo zo kwaad om ben dat ik er al twee nachten niet van slaap en mijn hoofd overuren draait maar zo jammer dat je niet iemand mag vermoorden -:(- ^)