Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:57

Mijn bovenburen die vorige week klaagden dat ik nog laat de stofzuiger aan had (rond 22 uur even kort want ik had een glas kapot laten vallen en vind het niet veilig als dat de hele nacht naast mijn bed ligt) maar nu zijn ze zelf aan het boren en zagen en mijn lamp gaat op en neer en daar mag ik niets van zeggen.

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:27

Aantal reacties

1060

Voorlopige positie

664

Dit. :=

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:59

En weer dat gekef van hun mormel. Waarom mogen zij alles en ik mag niks? Oh wee als ik er wat van zeg

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 00:06

Het verheerlijken van geweld en negeren van politie bevelen :wow: :x

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 00:34

Marcella schreef:
Aantal reacties

1060

Voorlopige positie

664

Dit. :=

Auw... Ik hoop voor je dat je nog comfortabel zit waar je zit :=

Kan niet slapen want een of andere vogel zit in de boom voor mijn slaapkamerraam keihard te roepen. Ook met het raam dicht komt dat schelle geluid er gewoon nog hard doorheen.

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 00:44

Van die klote kinderen die gaan lopen belletje lellen.

Dat je het bij mij doet.. best.. ik had ze allang zien weg rennen dus niet open gedaan.
Dat je vervolgens op de ramen gaat staan bonken.. vind ik al minder, maar ik negeer het maar.
Dat ze daarna de bel weer hebben gevonden terwijl ik gewoon toe sta te kijken.. oke je doet maar, als je dat leuk vind..

Maar als je vervolgens bij het ouderencomplex hetzelfde gaat doen, heb je aan mij een verkeerde. Die mensen zijn allemaal slecht ter been en die lopen elke keer naar de deur omdat ze denken dat er iemand aan de deur staat. Ik ben naar buiten gelopen en heb tegen die jongens staan schreeuwen dat ze moeten kappen. Dat doe je toch ook niet bij je oma? Achterlijke gedoe... ja het mocht van hun moeder. Ik heb ze maar even verteld dat hun moeder niet spoort en ze op moeten rotten. Eerst werd er nog een beetje lacherig gedaan, maar uiteindelijk zijn ze wel weg gegaan.

Echt mensen. Voed je kinderen op.

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 04:58

DuoPenotti schreef:
Dat ik de foei lijst heb bij gewerkt voor mensen die denken dat hun snater overal moet snateren


Same :j

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 06:40

Precies. En dat geeft rust joh! Heerlijk :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:16

Dat mensen zo lekker happen als het over de boeren gaat. Ik ben niet tegen boeren, niet tegen protesteren, niet tegen hun acties.

Wel tegen geweld, onveiligheid en de snelwegen blokkeren. Maar mensen lezen dat niet.

Mijn neefje deed verdorie van de week mee. Dus ja ik weet wat het probleem is voor de boeren.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:28

Lag sinds 4 uur klaarwakker :O -O-

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:46

Dat ik vandaag blijkbaar beetje depri ben, geen zin om uit bed te komen(toch gedaan want moet werken), ben doodmoe en zit gigantisch in de knoop met mijzelf.

Mo_86

Berichten: 1241
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:50

Waarom zijn die laatste twee weken voor een vakantie toch altijd zo zwaar? Ben doodop, chagrijnig en heb even totaal geen zin meer terwijl ik echt een leuke baan heb. Dagen aftellen dus, nog 7 te gaan…

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:52

Valerie93 schreef:
Dat ik vandaag blijkbaar beetje depri ben, geen zin om uit bed te komen(toch gedaan want moet werken), ben doodmoe en zit gigantisch in de knoop met mijzelf.

:knuffel: Gun jezelf ook gewoon rust he

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:33

E-mail gekregen maar geen notificatie binnen gehad, hoef ik blijkbaar eerste twee uur niet eens te komen. Niemand is hier en niks is open dus kan ook niet zitten -O- -O-

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:41

Emails zucht.
De oogst van twee dagen:
Nieuwe Rabo Identificator met gezichtsherkenning aanvragen. Laatste herinnering. Klik hier.
ParkMobile betalen. Laatste herinnering. Klik hier.
Bestelling voor parts. Zie bijgevoegde lijst.
U hebt geld gewonnen. Stuur gegevens.
Soms heb ik de neiging om gewoon hiervoor een g-mail aan te maken. Onzin_en_gezeik@gmail.com. En dan antwoorden:

Nieuwe Rabo Identificator met gezichtsherkenning aanvragen. Laatste herinnering. Klik hier.
Beste Rabobank. Gezichtsherkenning lukt bij mij niet. Ik ben te lelijk. Gelieve mij van uw email lijst te halen. Ik vind dit kwetsend.

ParkMobile betalen. Laatste herinnering. Klik hier.
Ik heb die graftakkebak ergens laten staan met mijn dronken harses. Geen idee waar, parkeren zal wel als een malle oplopen. Spoor dat kreng maar op, je mag hem houden.

Bestelling voor parts. Zie bijgevoegde lijst. (Bijlage met een of andere vage extensie).
Geachte klant. Uw onderdelen zijn verzonden aan het in de bijlage genoemde adres. Bijgaand een betaal link voor de door u verschuldigde € 5.357,-- Tevens hebben wij uw bonus bijgevoegd: het Dildo Family Pret Pakket met een XL tube glijmiddel aardbeismaak. Graag zien wij u voor een volgende betstelling terug. Met vriendelijke groet, Christine LeDuc.

U hebt geld gewonnen. Stuur gegevens.
Geachte advocaat van de Prins van Chilichap. Ik ben arm, maar gelukkig. Ik geef u hierbij het rekening nummer van de consul van de Oekraïne. Zij kunnen iedere hulp gebruiken, maak het geld maar aan hen over.

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:51

Veel te warm op de slaapkamer en nu een prachtige voorhoofdsholteontsteking. Yessss

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:03

rien10 schreef:
Emails zucht.
De oogst van twee dagen:
Nieuwe Rabo Identificator met gezichtsherkenning aanvragen. Laatste herinnering. Klik hier.
ParkMobile betalen. Laatste herinnering. Klik hier.
Bestelling voor parts. Zie bijgevoegde lijst.
U hebt geld gewonnen. Stuur gegevens.
Soms heb ik de neiging om gewoon hiervoor een g-mail aan te maken. Onzin_en_gezeik@gmail.com. En dan antwoorden:

Nieuwe Rabo Identificator met gezichtsherkenning aanvragen. Laatste herinnering. Klik hier.
Beste Rabobank. Gezichtsherkenning lukt bij mij niet. Ik ben te lelijk. Gelieve mij van uw email lijst te halen. Ik vind dit kwetsend.

ParkMobile betalen. Laatste herinnering. Klik hier.
Ik heb die graftakkebak ergens laten staan met mijn dronken harses. Geen idee waar, parkeren zal wel als een malle oplopen. Spoor dat kreng maar op, je mag hem houden.

Bestelling voor parts. Zie bijgevoegde lijst. (Bijlage met een of andere vage extensie).
Geachte klant. Uw onderdelen zijn verzonden aan het in de bijlage genoemde adres. Bijgaand een betaal link voor de door u verschuldigde € 5.357,-- Tevens hebben wij uw bonus bijgevoegd: het Dildo Family Pret Pakket met een XL tube glijmiddel aardbeismaak. Graag zien wij u voor een volgende betstelling terug. Met vriendelijke groet, Christine LeDuc.

U hebt geld gewonnen. Stuur gegevens.
Geachte advocaat van de Prins van Chilichap. Ik ben arm, maar gelukkig. Ik geef u hierbij het rekening nummer van de consul van de Oekraïne. Zij kunnen iedere hulp gebruiken, maak het geld maar aan hen over.


Heerlijk :')

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:29

Natuurlijk nog geen vakantie geld en/of transitie ontvangen dus alles ligt nu bij de FNV die het in behandeling genomen heeft. Gok dat de directeur heerlijk van mijn centen op vakantie is. Is niet de eerste keer dat het gebeurt is.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:53

MarlindeRooz schreef:
Dat mensen zo lekker happen als het over de boeren gaat. Ik ben niet tegen boeren, niet tegen protesteren, niet tegen hun acties.

Wel tegen geweld, onveiligheid en de snelwegen blokkeren. Maar mensen lezen dat niet.

Mijn neefje deed verdorie van de week mee. Dus ja ik weet wat het probleem is voor de boeren.


Ik denk dat dat meer komt door woordkeuzes als “achterlijke boeren” en als iemand iets zegt over het verliezen van hun levenswerk (of iets in die trant): “huilie huilie”.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:57

Dat mag ik toch gewoon doen in het ergernissen topic. Als mensen zo op mij gaan reageren blijf ik ook niet aardig.

Snap niet dat mensen "achterlijk" zo'n gek woord vinden voor een groep mensen die met GEWELD mensen uit de gevangenis wil bevrijden. De gevangenis he. Daar zit je niet voor verkeerd ademen of omdat je boer bent.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 10:08

Groepsapp aangemaakt omdat we met vijf man zouden carpoolen naar Rammstein. Ik kom continu met plannen en ideeën en gewoon niemand reageert erop??

Zo kan ik toch niks regelen, ga wel weer alleen ofzo als het zo moet. Stel onze auto beschikbaar voor iedereen en niemand die doet wat.

Echt graag of niet hoor.

Mando

Berichten: 15694
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:10

Dan makkelijk zat, dan niet

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:13

xPabloBokt schreef:
Groepsapp aangemaakt omdat we met vijf man zouden carpoolen naar Rammstein. Ik kom continu met plannen en ideeën en gewoon niemand reageert erop??

Zo kan ik toch niks regelen, ga wel weer alleen ofzo als het zo moet. Stel onze auto beschikbaar voor iedereen en niemand die doet wat.

Echt graag of niet hoor.

Wanneer is rammstein?

Een ultimatum stellen.
Als jullie tot dan niks laten horen, rijd ik alleen

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:14

Je heb je best gedaan.Alleen gaan.Ga je dan wel met iemand anders?

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 10:22

Maandag is het. Ja ga sowieso met mijn verloofde dus ben niet helemaal alleen. Heb vorige week parkeerkaart gekocht, tikkie gestuurd en nog maar een iemand heeft hem betaald. Twee dagen terug gestuurd dat de deuren om 15.00 open gaan, hoe laat we willen vertrekken en vanuit waar. Niks.

Als je het druk hebt of nog geen uitsluitsel kan geven dan zeg dat gewoon maar dit vind ik zo gloeiend irritant.