Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:42

maralyn schreef:
Beschuit eten in je bh is toch niet echt succesvol.

:')

Maar het is te warm om een shirt aan te hebben. :')



_O- _O- _O-

Flashback. Gigantische flashback. Niet over een BH (obviously) maar wel om ergens zonder shirt te staan en je ineens er heel erg van bewust te zijn dat je geen shirt aan hebt…..

_O- _O- _O-

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:49

Whahaah!!! Oeps!!!

Nu komt mij ook een biecht naar boven. :')

Ik woonde toen nog alleen. Had een dag vrij, voor het eerst in twee weken ongeveer weer. Dus was blij dat ik uit kon slapen.

7:45. Gerommel bij de achterdeur.
Kamer er naast sliep ik. Dus ik werd wakker.
En eerlijk is eerlijk. Met zo'n vrije dag en vroeg op de ochtend ben ik niet bijster gezellig.

Het gerammel en gedreun bleef. Dus ik op m'n slippers er naar toe... Met een boze kop de deur open en "ja! Wattt!" Was mijn antwoord.

Geschrokken keek de schilder mij aan. Stotterend vroeg hij, of ik wel een brief had gehad en dat het hem speet.

Na wat geratel heb ik mijn excuses aangeboden en gevraagd wat hij kwam doen.
"Schilderen in opdracht van de sociale huurwoning."

Heb mezelf voor m'n hoofd geslagen. Had die brief wel gehad maar nooit die datum onthouden.

Heb hem maar een kop koffie gebracht en z'n collega ook.

(Ik had wel kleding aan, gewoon m'n pyjama. Maar ik was echt een mega bitch... :') )

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:58

Ik was op vakantie in Florida, aan de westkust (Golf van Mexico, halverwege Fort Myers en Tampa). Het was laat en donker en ik stond zonder shirt met mijn shaggie buiten te roken. Keurige buurt. Ineens komt er van een huis aan de overkant iemand naar buiten die mijn kant op wandelt. Dan heb je zo’n moment van: Shyte, sta ik hier zonder shirt de tokkie te zijn.

Tot ik zag dat de man in kwestie ook geen shirt aan had. Dus ik vroeg:”Hi, you also got separated from your shirt?” :D

Bleek een aardige man te zijn, geen punt. Maar ik het wel effe zo’n fuuuuuuuuuck moment. _O-
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 29-06-22 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Firegirl
Berichten: 949
Geregistreerd: 06-09-09
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:59

Wel wat onschuldiger... kennissen hadden de kavel achter ons gekocht. Ik zou wat foto's maken tijdens het slaan van de 1e paal. Terwijl ik er heen loop zaten mijn schoenen niet zo lekker. Blijk ik 2 verschillende schoenen aan te hebben, een bruine met hak en een zwarte met een veel lagere hak

Suliko

Berichten: 4312
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:08

Cowboy55 schreef:
Ik was op vakantie in Florida, aan de westkust (Golf van Mexico, halverwege Fort Myers en Tampa). Het was laat en donker en ik stond zonder shirt met mijn shaggie buiten te roken. Keurige buurt. Ineens komt er van een huis aan de overkant iemand naar buiten die mijn kant op wandelt. Dan heb je zo’n moment van: Shyte, sta ik hier zonder shirt de tokkie te zijn.

Tot ik zag dat de man in kwestie ook geen shirt aan had. Dus ik vroeg:”Hi, you also got separated from your shirt?” :D

Bleek een aardige man te zijn, geen punt. Maar ik het wel effe zo’n fuuuuuuuuuck moment. _O-


Ik las dit verhaal eerst met de indruk dat om een vrouw ging (sinds hier vooral vrouwen zitten), dan had ik dit nog veel hilarischer gevonden _O- bij een man zou ik er niet raar van op kijken, ook niet in een nette buurt, vooral niet in het donker :')

Biecht: ik vind het echt stom dat vrouwelijke borsten zo geseksualiseerd worden. Ik heb een pesthekel aan BH’s en draag ze dan ook zelden, maar toch is het elke keer weer een drempel omdat je gewoon de ogen op je tepels voelt branden wat blijkbaar een gigantisch probleem is zodra het om vrouwelijke tepels gaat _-:(

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:14

Sinds Corona en thuiswerken draag ik eigenlijk alleen nog soft bh’s zonder beugel. Had ik veel eerder moeten doen. Je voelt niet eens dat je een bh draagt, heerlijk.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:15

Sterre98 schreef:
https://youtu.be/ZfPmBMGXXzY

Ik ga dus erg goed hierop.
Heb vannacht om half 4 zo hard gelachen om het fragment van 7:04
Deze is heel erg, hahaha!

Ik kijk soms uitspraken van rechtszaken en hoe de 'daders' reageren, zitten pareltjes tussen :')

dalena

Berichten: 3119
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:27

Lugea schreef:
dalena schreef:
Een paar jaar geleden lag ik in het ziekenhuis vanwege misselijkheid en daardoor ondergewicht moest ik van die bijvoeding drankjes drinken. Ik vond ze best lekker maar vanwege de misselijkheid lukte het soms niet om ze op te drinken. Van de zuster moest ik ze om een bepaalde tijd op hebben. Ik heb het toen door de wc gespoeld :')


Ik heb ook zo’n soort biecht. Ik was uitgedroogd en kwam daardoor in het ziekenhuis in Egypte terecht. Het ging weer beter en ik zou naar huis mogen als ik vier droge boterhammen met kaas op had gegeten. Er zijn er toen een aantal vakkundig in m’n moeders tas verdwenen en ik mocht mooi het ziekenhuis weer verlaten. Enkele weken daarna vonden we de boterhammen pas weer terug. :')


Ik wil denk ik niet weten hoe die boterhammen er uitzagen toen je ze weer vond :')

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:43

Suliko schreef:
Cowboy55 schreef:
Ik was op vakantie in Florida, aan de westkust (Golf van Mexico, halverwege Fort Myers en Tampa). Het was laat en donker en ik stond zonder shirt met mijn shaggie buiten te roken. Keurige buurt. Ineens komt er van een huis aan de overkant iemand naar buiten die mijn kant op wandelt. Dan heb je zo’n moment van: Shyte, sta ik hier zonder shirt de tokkie te zijn.

Tot ik zag dat de man in kwestie ook geen shirt aan had. Dus ik vroeg:”Hi, you also got separated from your shirt?” :D

Bleek een aardige man te zijn, geen punt. Maar ik het wel effe zo’n fuuuuuuuuuck moment. _O-


Ik las dit verhaal eerst met de indruk dat om een vrouw ging (sinds hier vooral vrouwen zitten), dan had ik dit nog veel hilarischer gevonden _O- bij een man zou ik er niet raar van op kijken, ook niet in een nette buurt, vooral niet in het donker :')

Biecht: ik vind het echt stom dat vrouwelijke borsten zo geseksualiseerd worden. Ik heb een pesthekel aan BH’s en draag ze dan ook zelden, maar toch is het elke keer weer een drempel omdat je gewoon de ogen op je tepels voelt branden wat blijkbaar een gigantisch probleem is zodra het om vrouwelijke tepels gaat _-:(


Ik draag nu sinds 3 jaar geen bh meer maar heb echt nooit het idee dat iemand kijkt. Ook niet als ik strakke shirtjes aan heb

Kijken mensen echt of voelt dat zo?

Suliko

Berichten: 4312
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:48

Suzanne F. schreef:
Sinds Corona en thuiswerken draag ik eigenlijk alleen nog soft bh’s zonder beugel. Had ik veel eerder moeten doen. Je voelt niet eens dat je een bh draagt, heerlijk.


Same! Ik heb alleen nog maar beugelloze bh’s als ik ze draag. Maar dan draag ik ze enkel zodat mijn borsten qua vorm voldoen aan de norm, wat ik ook belachelijk vind. :') Ik heb cup a, dus voor de steun heb ik het niet nodig, behalve op dagen dat ze gevoeliger zijn dan vind ik zo’n soft bh wel prettig.

@Amber_anne, het ligt eraan in wat voor omgeving ik me begeef. Maar ja, in bepaalde situaties en plekken heb ik zeker het idee dat er geoordeeld wordt of gekeken. Op mijn werk (persoonlijk begeleider logeeropvang), zal ik altijd een (soft) bh aan trekken, puur omdat ik met ouders van mijn cliënten spreek. Ik moet wel zeggen dat als ik een tijd meer mijn bh achterwege laat, ik het beter kan loslaten. Maar kan soms ook weer een flinke drempel voelen.

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 01:04

Nou ik betrapte mezelf laatst wel op staren bij een studiegenoot. Die had een dun hemdje aan en geen bh. Maar beide tepels waren gepierced en kon alleen daar nog naar kijken :')

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 01:08

Ik vind het heerlijk om naakt te zwemmen, maar ik woon bij een drukke badplaats (in een enorm preuts land) en dat mag hier natuurlijk niet. Dus ga ik braaf in mijn bikini het water in, om hem dan onderwater snel uit te trekken. Ik heb zelfs een speciaal drijvend mandje om mijn bikini in te doen, zodat ik hem niet per ongeluk kwijtraak. :o

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 01:21

Wist u dat... Corona mij er niet van weerhoudt om een veel te dure pint Ben & Jerry's te bestellen en thuis te laten bezorgen en ik die in één avond heb weggewerkt onder het mom van "zere keel"? :j :=

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 01:23

black_kelpie schreef:
Wist u dat... Corona mij er niet van weerhoudt om een veel te dure pint Ben & Jerry's te bestellen en thuis te laten bezorgen en ik die in één avond heb weggewerkt onder het mom van "zere keel"? :j :=


En terecht

Sherivey
Berichten: 8625
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 06:30

Wat betreft bh's. Ik draag die wel altijd, omdat ik er met bvb sporten echt last van krijg als ik het nie/ doe (lees; ontstoken borstweefsel).

Maar bij een aantal sportbh's zit er geen padding in. Dus ja, dan zie je wel eens dat ik tepels heb, zeker als het koud is.
Schaamde me er in het begin voor. Nu denk ik "belachelijk eigenlijk, iedereen heeft tepels, waarom zou ik me moeten schamen omdat ze zichtbaar zijn?"

Biks2
Berichten: 1266
Geregistreerd: 28-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 06:36

Guinevere schreef:
Ik vind het heerlijk om naakt te zwemmen, maar ik woon bij een drukke badplaats (in een enorm preuts land) en dat mag hier natuurlijk niet. Dus ga ik braaf in mijn bikini het water in, om hem dan onderwater snel uit te trekken. Ik heb zelfs een speciaal drijvend mandje om mijn bikini in te doen, zodat ik hem niet per ongeluk kwijtraak. :o

Wat goed haha! Het mandje doet het hem voor mij

Suliko

Berichten: 4312
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:18

Guinevere schreef:
Ik vind het heerlijk om naakt te zwemmen, maar ik woon bij een drukke badplaats (in een enorm preuts land) en dat mag hier natuurlijk niet. Dus ga ik braaf in mijn bikini het water in, om hem dan onderwater snel uit te trekken. Ik heb zelfs een speciaal drijvend mandje om mijn bikini in te doen, zodat ik hem niet per ongeluk kwijtraak. :o


Geweldig! :D
Naaktzwemmen is ook gewoon heerlijk.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:53

Ik gebruik al het hele voorjaar een zonnecrème van australian Gold tegen verbranden. En pas gisteravond ging er een lampje branden dat de "instant Bronzing" slaat op de zelfbruiner die er ook in zit, en niet alleen dat je dus mooi bruint van de crème zonder verbranden _O-

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:56

Sherivey schreef:
Wat betreft bh's. Ik draag die wel altijd, omdat ik er met bvb sporten echt last van krijg als ik het nie/ doe (lees; ontstoken borstweefsel).

Maar bij een aantal sportbh's zit er geen padding in. Dus ja, dan zie je wel eens dat ik tepels heb, zeker als het koud is.
Schaamde me er in het begin voor. Nu denk ik "belachelijk eigenlijk, iedereen heeft tepels, waarom zou ik me moeten schamen omdat ze zichtbaar zijn?"

Je hebt wel sport BH's met padding hoor, zeker de "paardenmerken" hebben dat ook in grotere maten e.d.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:01

Eerlijk, als iemand met een grote cupmaat en alles behalve stevige tieten zonder bh rond loopt, dan vind ik dat ook niet altijd een even mooi zicht. Dan doel ik op tepels die je ter hoogte van de navel ziet priemen en alles zwaait bij elke stap. Zijn nou vaak ook niet de jongste dames meestal.

Herinnert me aan mijn tijd als stagiaire op de geriatrie. Wou een dame helpen met omkleden 's avonds, neem de onderkant van haar trui vast, bij de boord. Had gelijk ook de hele tiet vast :')

Biks2
Berichten: 1266
Geregistreerd: 28-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:03

Varekaj schreef:
Eerlijk, als iemand met een grote cupmaat en alles behalve stevige tieten zonder bh rond loopt, dan vind ik dat ook niet altijd een even mooi zicht. Dan doel ik op tepels die je ter hoogte van de navel ziet priemen en alles zwaait bij elke stap. Zijn nou vaak ook niet de jongste dames meestal.

Herinnert me aan mijn tijd als stagiaire op de geriatrie. Wou een dame helpen met omkleden 's avonds, neem de onderkant van haar trui vast, bij de boord. Had gelijk ook de hele tiet vast :')

Wat ongemakkelijk haha :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:09

Ze kon er gelukkig heel goed om lachen, gebeurde wel vaker zei ze. Maar ze had ze liever lekker los dan alles bij elkaar gepropt. "En met de boord van de trui in mijn broeksband gestopt blijven ze ook gewoon op hun plek zitten".

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:20

Varekaj schreef:
Ze kon er gelukkig heel goed om lachen, gebeurde wel vaker zei ze. Maar ze had ze liever lekker los dan alles bij elkaar gepropt. "En met de boord van de trui in mijn broeksband gestopt blijven ze ook gewoon op hun plek zitten".


:')

Gelukkig heb ik geen hele grote. Dan heb je dit probleem ook niet. Oké ze hangen wat lager dan 20 jaar geleden maar dat is zelfs met een soft BH nog redelijk op te lossen.

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:26

Ik kom al een paar dagen telkens een vrouw van rond mijn leeftijd tegen (ergens in de 30 gok ik). Die is aan het hardlopen, maar heeft dus geen goede sport bh aan. Alleen een slap topje in huidskleur waardoor je eerst denkt dat ze niks aan heeft :+ En ook geen kleine voorgevel, die je dus enorm op en neer ziet gaan. Ik krijg plaatsvervangend pijn als ik haar zie lopen. En vraag me ook af of ze nu al dagen met dat warme weer in dezelfde top loopt :')

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:49

MyWishMax schreef:
Ik kom al een paar dagen telkens een vrouw van rond mijn leeftijd tegen (ergens in de 30 gok ik). Die is aan het hardlopen, maar heeft dus geen goede sport bh aan. Alleen een slap topje in huidskleur waardoor je eerst denkt dat ze niks aan heeft :+ En ook geen kleine voorgevel, die je dus enorm op en neer ziet gaan. Ik krijg plaatsvervangend pijn als ik haar zie lopen. En vraag me ook af of ze nu al dagen met dat warme weer in dezelfde top loopt :')


Dit heb ik dus met ruiters.. Ze moeten het uiteraard gewoon zelf weten dat alles alle kanten op gaat maar ik denk bij elke pas van het paard 'auwww'.