Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 21:11


EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 22:10

Echt top! Bedankt allemaal. Als er iemand nog 4 verdwaalde heeft, dan heb ik nog een kaart vol. Dat zou wel super zijn.

Ik heb de eerste handdoeken zegels verdeeld.

EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 22:15

xPabloBokt schreef:
Heb je de goede houding van je vingers te pakken? Duim achter de vingers en je vingers als een soort van klauw op het te snijden product zetten, zodat je knokkels tegen het lemmet aan liggen? Het mes mag je dan ook het liefste niet optillen van het snijvlak, dus echt die locomotiefbeweging maken of het slechts lichtjes optillen als het te snijden product zich niet leent voor de locomotiefbeweging (tomaatjes bijvoorbeeld). De juiste snijtechniek kan enorm helpen.


Ja, ik weet idd hoe ik moet snijden. Maar soms, met de kinderen op de achtergrond, ben ik wel eens afgeleid. En ik heb me een keer gesneden toen ik het restant groente van het lemmet veegde. Maar thanks voor de tips :)

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 22:17

EedihcrO schreef:
xPabloBokt schreef:
Heb je de goede houding van je vingers te pakken? Duim achter de vingers en je vingers als een soort van klauw op het te snijden product zetten, zodat je knokkels tegen het lemmet aan liggen? Het mes mag je dan ook het liefste niet optillen van het snijvlak, dus echt die locomotiefbeweging maken of het slechts lichtjes optillen als het te snijden product zich niet leent voor de locomotiefbeweging (tomaatjes bijvoorbeeld). De juiste snijtechniek kan enorm helpen.


Ja, ik weet idd hoe ik moet snijden. Maar soms, met de kinderen op de achtergrond, ben ik wel eens afgeleid. En ik heb me een keer gesneden toen ik het restant groente van het lemmet veegde. Maar thanks voor de tips :)

Die laatste herken ik ook, krijg je van die papercuts van :')

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 22:21

Aah ja, sommige mensen weten het echt niet dus vandaar :Y) ik snij me ook nog wel eens hoor, idd voornamelijk met dingen van het lemmet vegen.

knollentuin
Berichten: 10392
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 23:45

EedihcrO schreef:
Echt top! Bedankt allemaal. Als er iemand nog 4 verdwaalde heeft, dan heb ik nog een kaart vol. Dat zou wel super zijn.

Ik heb de eerste handdoeken zegels verdeeld.


Ja kaart is vol ik heb de 4 erbij gedaan.
Ik heb er nog een paar voor de liefhebber

MarloesHJ

Berichten: 2466
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 07:54


Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 10:30


paars

Berichten: 5561
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 23:13


Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-22 14:33

Justme_Lisaa schreef:
Aangezien de actie vandaag begint en ik voor het hele gezin/ werk wil sparen, mocht iemand de zegels niet gebruiken, heel graag. Omdat ik als enige boodschappen doe bij de AH, gaat het niet zo snel met de zegels :) :o


Als iemand toevallig nog spaarzegels over heeft :D

Afbeelding

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 18:58

Heeft er nog iemand Jumbo messenzegels nodig? Heb er nog gekregen, maar wij zijn compleet :)

XxMariellexX
Berichten: 367
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 12:48


Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 12:50

Ik had geen handdoeken nodig maar zie dat ze koraal hebben en dat is mijn lievelingskleur. :))
Ga denk ik toch voor de hammam en badlaken sparen.

XxMariellexX
Berichten: 367
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 13:01

Roosch schreef:
Ik had geen handdoeken nodig maar zie dat ze koraal hebben en dat is mijn lievelingskleur. :))
Ga denk ik toch voor de hammam en badlaken sparen.


Dan heb ik pech :o haha maar die koraal handdoeken zijn ook erg mooi <3

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 13:03

Geen zorgen Marielle, met hulp van het topic hier heb je ze vast snel bij elkaar! Zo fijn.

Wij hadden net besloten voortaan een test te doen door te gaan winkelen bij Aldi en Lidl om te zien of het goedkoper kan. Was net gewend aan het gemak van thuisbezorgen van AH. :')
Maar deze actie kan ik dan weer niet laten gaan:
https://nl.pepper.com/kortingscode/eur1 ... r50-241763

EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 14:49

Ik heb laatst de grote boodschappen eens gedaan bij de Lidl. En het viel me echt tegen hoeveel het scheelde. Heb de bon meegenomen en alles vergeleken met ah huismerk. Alleen de eieren waren fors goedkoper. De rest nagenoeg of helemaal gelijk. Het scheelt zo weinig dat ik het bezorgen er niet voor op ga geven

Hier dinsdag weer een bezorging deze week en een jarige, dus er komen weer zegels aan hoor

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:44

Persoonlijk denk ik dat het inderdaad weinig scheelt en dat ik zo het overzicht beter heb, maar vriendje wilde het zo proberen. Ok, doen we.

Wat ik dus wel fijn vind aan dit topic is dat- ook al winkel je er niet al te vaak- bokkers bereid zijn zegels weg te geven zodat je er toch komt. <3

Themba

Berichten: 1459
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:58

Roosch schreef:
Geen zorgen Marielle, met hulp van het topic hier heb je ze vast snel bij elkaar! Zo fijn.

Wij hadden net besloten voortaan een test te doen door te gaan winkelen bij Aldi en Lidl om te zien of het goedkoper kan. Was net gewend aan het gemak van thuisbezorgen van AH. :')
Maar deze actie kan ik dan weer niet laten gaan:
https://nl.pepper.com/kortingscode/eur1 ... r50-241763


Goeie thnx heb hem net gebruikt :)

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:05

Ik ook, en gelijk aan m'n moeder doorgegeven ook. Thanks :D

XxMariellexX
Berichten: 367
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:30

EedihcrO schreef:
Ik heb laatst de grote boodschappen eens gedaan bij de Lidl. En het viel me echt tegen hoeveel het scheelde. Heb de bon meegenomen en alles vergeleken met ah huismerk. Alleen de eieren waren fors goedkoper. De rest nagenoeg of helemaal gelijk. Het scheelt zo weinig dat ik het bezorgen er niet voor op ga geven

Hier dinsdag weer een bezorging deze week en een jarige, dus er komen weer zegels aan hoor


Wij deden vroeger voor 75 euro boodschappen voor een hele week bij lidl nu voor dezelfde tas bijna het dubbele kwijt scheelt inderdaad zo weinig met AH of Jumbo. Wij gaan er nu vooral heen voor de verse broodjes die vinden we wel erg lekker van daar :9

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 16:41

Wij gaan vooral voor groente en fruit, en dan de aanbiedingen. Groente en fruit is veel vaker in de aanbieding bij de Lidl O:)

EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 18:57

Roosch schreef:
Persoonlijk denk ik dat het inderdaad weinig scheelt en dat ik zo het overzicht beter heb, maar vriendje wilde het zo proberen. Ok, doen we.

Wat ik dus wel fijn vind aan dit topic is dat- ook al winkel je er niet al te vaak- bokkers bereid zijn zegels weg te geven zodat je er toch komt. <3


Ja, dat is zeker mooi. Ik ben super blij met mijn messen. En anderen dus weer met de handdoeken. Super geregeld zo.

Voor groente en fruit ga ik idd ook naar de Lidl. En dus eieren. En zo nog een paar producten die we van daar fijner vinden. Maar de grote bulk, die komt van de appie.

Edit: ik zie dat er ook uitjes zegels zijn bij de appie. Is daar nog behoefte aan?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 18:23

Ik heb zelf vandaag vier nieuwe badlakens bij AH meegenomen na de kwaliteit gevoeld te hebben, maar nu zijn mijn kaarten op en wil mijn vrouw ineens ook :=
Dus als iemand nog wat AH handdoekzegels kan missen, heel graag :D

Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overma ... 75a102e048

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 18:59


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 22:19

Och jee, daar hebben we ons dynamisch duo weer ;) :D

Ik ga even checken of ik al wat gespaard heb en dan zal ik dat braaf over jullie samen verdelen.