Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 219 van de 500 [ 12497 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

 
Profiel   

Asvinia schreef
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.

:(:)
Woon je ver van ze vandaan?
Verhuizen is best stressvol, zeker met deze hitte.

Kan je iets bedenken om je een beetje beter te voelen?
Iets lekkers als avondeten, een koel drankje, een emmer om je voeten in te koelen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 16:45 



 
Profiel   

Dammie schreef
Asvinia schreef
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.

:(:)
Woon je ver van ze vandaan?
Verhuizen is best stressvol, zeker met deze hitte.

Kan je iets bedenken om je een beetje beter te voelen?
Iets lekkers als avondeten, een koel drankje, een emmer om je voeten in te koelen?

Nee, een uurtje met het OV, half uurtje met de auto. Heb hier ook mijn zusje en diens partner in de buurt dus echt alleen ben ik niet, maar ik heb sowieso heel veel moeite met verandering en alles eromheen.

Ik probeer inderdaad mezelf een beetje te koelen en gewoon rustig spelletjes te doen en alles. Vooral alles even los proberen te laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 16:48 



 
Profiel   

Asvinia schreef
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.


Ik ken bijna niemand die dit niet heeft gehad.
Mijn eerste maand op mezelf wonen was een aaneenschakeling van huilen, emoties en ook veel plezier en gelach.
Het komt goed, het voelt nu misschien even niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 17:10 



 
Profiel   

Dat de buren weer terug zijn van vakantie, heb nooit last van ze hoor, maar het was wel lekker rustig de afgelopen 2 weken… ze hebben een speelse iets te blafgrage jack, waar mijn honden dan weer op reageren :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 17:13 



 
Profiel   

Rustig buiten in de tuin.
Kinderen van de buren zo keihard schreeuwen dat ik net zo goed weer naar binnen kan gaan.

Hou gewoon je kop.

Als mijn hond 1 keer blaft staan ze direct voor de deur en dit moet maar geaccepteerd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 17:23 



 
Profiel   

Dat ik nu met een kol om loop vanwege mijn nek, maar de pijn trek nu wel weg. Gok toch ook overreactie van soort tocht van de plafond ventilator. Stom lijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 17:59 



 
Profiel   

Asvinia schreef
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.


Ik moet hier een beetje om lachen want het is zo herkenbaar! Maar echt, het komt goed, het moet gewoon even wennen en eigen worden :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:21 



 
Profiel   

Asvinia schreef
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.


Hadden mijn dochters ook hoor en ze hebben het nu reuze naar hun zin dus komt echt wel goed :j
Het betekent dus eigenlijk dat je het fijn hebt gehad thuis, is toch mooi.
Zelf was ik 19 en ó zo blij dat ik samen ging wonen en nooit spijt gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 18:27 



 
Profiel   

Alja schreef
Dat de postbode nog niet is langs geweest want ik wacht op iets


Aan de andere kant snap ik het ook wel want het is nu geen pretje om een route op de fiets te moeten doen


Kan best zijn dat je het vanavond krijgt, pbz mogen met dit weer zelf bepalen wanneer ze willen lopen op de dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:15 



 
Profiel   

Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar de warmte :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:20 



 
Profiel   

Heb net overgegeven, denk door de warmte. Weet even niet waar ik het zoeken moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:26 



 
Profiel   

Al 3x aan iemand gevraagd of hij een tikkie wil betalen.

Verlopig schiet ik even niks voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:42 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar de warmte :z

Ik doe mee met deze ergernis

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:47 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Kookaburra schreef
Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar de warmte :z

Ik doe mee met deze ergernis


Hier nog 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:48 



 
Profiel   

Mag ik ook meedoen. Huis koelt nu steeds slechter af, maar buiten muur is bloedheet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:51 



 
Profiel   

Hier met 34 graden boodschappen bezorgd. Man wat was het heet. Echt niet grappig om trappen op te moeten etc met zware boodschappen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:52 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
Wilde eiwitpoeder bestellen. Online lekker smaakje gevonden maar rete duur. Bij de Kruidvat helft van die prijs maar wel een standaard aardbeien smaakje. Nou, vooruit toch maar die van de Kruidvat gekocht (ik trots op mezelf dat ik geld heb bespaart :') ) en het is GOOOR. Echt niet te pruimen ;( :x
Dus nu waarschijnlijk alsnog die dure variant bestellen en dubbel geld kwijt :evaw:

Bij onze Kruidvat is de eiwitpoeder voortdurend uitverkocht. Heb bij Rukpleister nog wel wat kunnen halen, maar niet de smaak die ik zocht. Ze hadden alleen vanille en aardbei en die komen mijn neus een beetje uit. Zou graag weer eens banaan willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:55 



 
Profiel   

maralyn schreef
Nyaleti schreef
Wilde eiwitpoeder bestellen. Online lekker smaakje gevonden maar rete duur. Bij de Kruidvat helft van die prijs maar wel een standaard aardbeien smaakje. Nou, vooruit toch maar die van de Kruidvat gekocht (ik trots op mezelf dat ik geld heb bespaart :') ) en het is GOOOR. Echt niet te pruimen ;( :x
Dus nu waarschijnlijk alsnog die dure variant bestellen en dubbel geld kwijt :evaw:


Herkenbaar...
Die van de action is ook niet lekker :')
Als ik er milkshakes van maak, wil het nog wel

Ik doe er gewoon veel te veel in en dan is het wel goed te doen, lekker romig. Dus per 100 ml een schep met een kop erop. :D Geen idee hoe die van Action zijn, maar haal ze meestal bij Kruidvat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:57 



 
Profiel   

Rukpleister :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:58 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Asvinia schreef
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.


Ik ken bijna niemand die dit niet heeft gehad.
Mijn eerste maand op mezelf wonen was een aaneenschakeling van huilen, emoties en ook veel plezier en gelach.
Het komt goed, het voelt nu misschien even niet zo.

Komt hier de eerste! Ik vond het geweldig! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:00 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Rukpleister :')

Ja, sorry, zo noemen we die toko hier in huis. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:03 



 
Profiel   

Sherivey schreef
DiscoDipp schreef
Ik was gevraagd om een stukje te schrijven over mijn pony en mij voor in de Hoefslag. Aantal vragen beantwoord etc.

Daarna vroegen ze of ik een abonnement wilde, netjes aangegeven dat mijn moeder al een abonnement heeft. En dan hoor je helemaal niks meer, niks online gezet, geen antwoord meer, niets..

Hebben ze mij weer blij gemaakt met een dooie mus.

Oh apart. Ik heb dat vorig jaar ook gedaan. Wilde geen abonnement, maar artikel is toen wel online geplaatst


Het is inmiddels opgelost :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:09 



 
Profiel   

Shenavallie schreef
Komt hier de eerste! Ik vond het geweldig! *\o/*

Ik ken jou toch niet slimpie :D


Laatst bijgewerkt door LaPluche op 13-08-22 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:09 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Hier met 34 graden boodschappen bezorgd. Man wat was het heet. Echt niet grappig om trappen op te moeten etc met zware boodschappen. :=

Ik durf nu niet eens boodschappen te doen, ik wacht wel tot maandag. Moet alleen even improviseren qua eten morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:09 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Shenavallie schreef
Komt hier de eerste! Ik vond het geweldig! *\o/*

Ik ken jou toch niet slimpie :D

:P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 219 van de 500 [ 12497 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen