Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

wat geef je iemand die écht alles al heeft?

 
Profiel   

Een pan met zelfgemaakte gehaktballen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 20:30 



 
Profiel   

Weet niet hoe stoer hij is? En zoals hier ook al eerder benoemd, zou ik ook gaan voor een belevenis/ervaring ipv iets materieels aangezien hij alles al zowat heeft.

Geef hem een uitje met zijn zoon(s) cadeau.
Paragliden
paintballen
4x4 offroad door de blub
driftscursus

Of misschien iets rustigers maar toch actiefs: golfcursus.

Dit allemaal gewoon voor niet mega veel geld op vakantieveilingen terug te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 20:43 



 
Profiel   

Een print van dit topic met alle suggesties en hem het leukste laten kiezen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 21:07 



 
Profiel   

Ik heb iets gevonden!!! :D

Een hamklem! En dan krijgt hij met kerst van de familie een hele parmaham. :')


Ontzettend bedankt voor het meedenken allemaal - het was echt een onbegonnen taak en er zijn erg leuke dingen voorbijgekomen. Ik heb er in ieder geval een heleboel opgeschreven die ook voor anderen leuk zijn!

Wellicht dat het topic behouden kan worden voor anderen die mensen in hun kringen hebben die ook alles al hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 21:10 



 
Profiel   

Ik heb laatst iemand die alles al heeft een aantal opruimcertificaten gegeven. Het geld gaat naar goede doelen. https://www.5050shopsdb.nl/opgeruimd-staat-netjes/

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 21:20 



 
Profiel   

Moet je beslist met een kado komen. Wij geven binnen onze familie alle jaren geen kado meer, scheelt een hoop gestres en gezeur. Een aardigheidje om niet met lege handen aan te komen doen we wel . Een stuk chocolade of een droge worst oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 21:42 



 
Profiel   

Vind ik wel, ik houd van cadeaus, geven en nemen. En ik zou echt diep teleurgesteld zijn als ik vreetwerk zou krijgen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 22:05 



 
Profiel   

Laat hem zijn eigen keukenmes smeden:
http://www.smederijzwolle.nl/workshops/ ... eendaagse/
Ik ga hier binnenkort mijn eigen bijl smeden, kreeg ik ook als verjaardagscadeau en vind het echt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 22:10 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Vind ik wel, ik houd van cadeaus, geven en nemen. En ik zou echt diep teleurgesteld zijn als ik vreetwerk zou krijgen :=

Als je weet dat je niks krijgt, ben je niet teleurgesteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 22:49 



 
Profiel   

Soepblik schreef
Ik heb iets gevonden!!! :D

Een hamklem! En dan krijgt hij met kerst van de familie een hele parmaham. :')


Ontzettend bedankt voor het meedenken allemaal - het was echt een onbegonnen taak en er zijn erg leuke dingen voorbijgekomen. Ik heb er in ieder geval een heleboel opgeschreven die ook voor anderen leuk zijn!

Wellicht dat het topic behouden kan worden voor anderen die mensen in hun kringen hebben die ook alles al hebben?


Voor een andere keer, aangezien geslaagd ben, maar al zijn lievelingshapjes.

Zoals verschillende kazen, vleesjes, nootjes, toastjes met smeersels, bakje olijven etc. En dat in een leuke mand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 23:00 



 
Profiel   

pillow schreef
Urbanus schreef
Vind ik wel, ik houd van cadeaus, geven en nemen. En ik zou echt diep teleurgesteld zijn als ik vreetwerk zou krijgen :=

Als je weet dat je niks krijgt, ben je niet teleurgesteld.


Als ik weet dat ik niks krijg nodig ik diegene niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 23:34 



 
Profiel   

Eleionomae schreef
Je kunt hem ook een pieper cadeau geven:
https://www.pieperpost.nl/

Dit ga ik onthouden voor mijn broertjes verjaardag :')

Maar die tekst op de site _O- :
ALTIJD LEUK
Geslaagd? Getrouwd? Gestorven? Stuur een pieper!


Niemand zit te wachten op een aardappel als je zit te rouwen (rauwen) denk ik :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 06:02 



 
Profiel   

Ik zie dat je al wat hebt gevonden, ik vind een sieraad altijd mooi, of een mooi horloge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 06:32 



 
Profiel   

Urbanus schreef
pillow schreef
...
Als je weet dat je niks krijgt, ben je niet teleurgesteld.


Als ik weet dat ik niks krijg nodig ik diegene niet uit.


Oh dit is echt zo Hollands, zo gierig. Alsof je een kind van 5 niet wil uitnodigen op je kinderfeestje omdat ze geen kadotje hebben voor je. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 08:38 



 
Profiel   

Misschien moet je niet zo happen :')

Overigens is het in onze familie gebruikelijk om mooie cadeaus te geven, daar mag je natuurijk van vinden wat je wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 09:26 



 
Profiel   

Haha :))
Je kunt ook een zwarte lijst aanleggen voor personen waarvan het kado toch een beetje tegenviel. Dat ze dan een jaar moeten skippen ofzo :D

TS, fijn dat je wat leuks hebt gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 10:08 



 
Profiel   

Nee ik rangschik het op volgorde en aan het einde van de avond krijgt de winnaar een prijs!

Ik heb trouwens die kaaskruller gekocht voor m'n vader, geniaal!

Dan nog een tip van mij: sieraden van Charlotte Wooning. Handgemaakt en voor kleine en grote budgetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 10:42 



 
Profiel   

Door dit topic heb ik iedereen in mijn omgeving gevraagd om gewoon een lijstje met cadeautjes te maken (zelf heb ik lijstje.nl gebruikt)
ik vind cadeaus ook altijd drama, helemaal als mensen aan mij vragen wat ik wil hebben, terwijl ik door het jaar heen best vaak denk: Dat is leuk, en dat is leuk (en dat kan heel simpel een kaars ofzo zijn), dus die ga ik vanaf nu zelf ook bijhouden op een lijstje, en dat lijstje stuur ik gewoon door.
verschillende prijsklasses en dingen die ik het hele jaar eigenlijk wel kan gebruiken.

Zo koop ik voor kerst ook graag voor iedereen een cadeautje, alleen ja, wat dan, want het gaat dan om bijna 20 mensen, dus ik kan ook geen tig euro pp uitgeven.
Vaak wordt er dan Rituals gegeven, maar daar heb ik al een hele kast van vol staan, en gebruik ik eigenlijk niet zo heel vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 12:05 



 
Profiel   

Handgebreide sokken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 12:15 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Door dit topic heb ik iedereen in mijn omgeving gevraagd om gewoon een lijstje met cadeautjes te maken (zelf heb ik lijstje.nl gebruikt)
ik vind cadeaus ook altijd drama, helemaal als mensen aan mij vragen wat ik wil hebben, terwijl ik door het jaar heen best vaak denk: Dat is leuk, en dat is leuk (en dat kan heel simpel een kaars ofzo zijn), dus die ga ik vanaf nu zelf ook bijhouden op een lijstje, en dat lijstje stuur ik gewoon door.
verschillende prijsklasses en dingen die ik het hele jaar eigenlijk wel kan gebruiken.

Zo koop ik voor kerst ook graag voor iedereen een cadeautje, alleen ja, wat dan, want het gaat dan om bijna 20 mensen, dus ik kan ook geen tig euro pp uitgeven.
Vaak wordt er dan Rituals gegeven, maar daar heb ik al een hele kast van vol staan, en gebruik ik eigenlijk niet zo heel vaak.


Ik vind dat zo verschrikkelijk onpersoonlijk en saai. Dan geef je een kado omdat je wat moet geven. Het hele leuke van een kado is juist dat je iets kunt geven waar iemand zelf niet aan dacht of wat iemand zelf niet zou kopen. En je kunt ook met een klein budget iemand heel blij maken, door iets persoonlijk te maken. Een mand met allerlei persoonlijke dingetjes hoeft niet meer dan €20.- te kosten maar is toch iets heel persoonlijks wat mensen vaak nog leuker vinden :)
Maar goed, dat ben ik, het lukt me niet altijd om een kado persoonlijk te maken, dat geef ik toe. Want het kost gewoon tijd. Maar het is wel heel leuk om te geven ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 12:17 



 
Profiel   

ja dat is leuk voor af en toe. Maar met kerst waarbij ik voor bijna 20 man cadeaus moet kopen, in mijn toch al krappe tijd, word ik blij van een lijstje.....

En al helemaal voor bijv. kinderfeestjes. Ik weet niet waar die kinderen mee spelen, wat ze al wel/ of niet hebben.....
Dan koop ik liever iets nuttigs. Ik vind dat juist helemaal niet onpersoonlijk.
Ik kan voor mezelf al niet eens bedenken wat ik wil, hoe zou iemand anders dat dan moeten doen?
(jep, dan krijg je het 100e rituals artikel).
Niet iedereen waar je een cadeau voor koopt staat zo dicht bij je dat je echt weet wat diegene leuk vindt......

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 12:24 



 
Profiel   

Ik heb ook een lijstje en ga daar goed op :D
Ook dingen die ik leuk vindt maar om redenen niet koop voor mezelf ofzo.
En als iemand zelf iets kan bedenken vind ik dat helemaal leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 12:33 



 
Profiel   

Paloedie schreef
Handgebreide sokken!


Can confirm, zijn fijne sokken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 12:57 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Ik zie dat je al wat hebt gevonden, ik vind een sieraad altijd mooi, of een mooi horloge.


Om te geven of om te krijgen?

Ik heb weinig met sieraden, op mijn lijstje.nl staat dus ook specifiek dat ik die niet wil :')
Heb een paar keer echt wel mooie dingen gekregen, maar ik draag het gewoon niet en dat is jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 13:25 



 
Profiel   

Earth schreef
Sky_As schreef
Door dit topic heb ik iedereen in mijn omgeving gevraagd om gewoon een lijstje met cadeautjes te maken (zelf heb ik lijstje.nl gebruikt)
ik vind cadeaus ook altijd drama, helemaal als mensen aan mij vragen wat ik wil hebben, terwijl ik door het jaar heen best vaak denk: Dat is leuk, en dat is leuk (en dat kan heel simpel een kaars ofzo zijn), dus die ga ik vanaf nu zelf ook bijhouden op een lijstje, en dat lijstje stuur ik gewoon door.
verschillende prijsklasses en dingen die ik het hele jaar eigenlijk wel kan gebruiken.

Zo koop ik voor kerst ook graag voor iedereen een cadeautje, alleen ja, wat dan, want het gaat dan om bijna 20 mensen, dus ik kan ook geen tig euro pp uitgeven.
Vaak wordt er dan Rituals gegeven, maar daar heb ik al een hele kast van vol staan, en gebruik ik eigenlijk niet zo heel vaak.


Ik vind dat zo verschrikkelijk onpersoonlijk en saai. Dan geef je een kado omdat je wat moet geven. Het hele leuke van een kado is juist dat je iets kunt geven waar iemand zelf niet aan dacht of wat iemand zelf niet zou kopen. En je kunt ook met een klein budget iemand heel blij maken, door iets persoonlijk te maken. Een mand met allerlei persoonlijke dingetjes hoeft niet meer dan €20.- te kosten maar is toch iets heel persoonlijks wat mensen vaak nog leuker vinden :)
Maar goed, dat ben ik, het lukt me niet altijd om een kado persoonlijk te maken, dat geef ik toe. Want het kost gewoon tijd. Maar het is wel heel leuk om te geven ook.


Zoiets persoonlijks kán heel leuk zijn, maar eerlijk gezegd zijn veel mensen daar gewoon niet goed in.
Die denken er pas last-minute aan dat er iemand jarig is, halen iets dat ze vooral zélf heel leuk vinden en that's it.
Wat ik begrijp hoor :j Maar dat werkt wel in de hand dat je je zoveelste rituals product krijgt, of nog erger, iets dat helemaal niet past (ik kreeg eens prachtige oorbellen terwijl ik geen gaatjes heb }:0 ).

In die zin is een lijstje wel fijn, dan krijgen mensen tenminste iets waar ze oprecht blij mee zijn en iets aan hebben. En als mensen die dicht bij je staan iets persoonlijks doen is dat een mooie bonus :) Het kan ook naast elkaar bestaan, een lijstje en mensen die 'vrij' geven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-22 13:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen