Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dit maakt mij bang

 
Profiel   

[ img ]

:brr:


De kat die naar het plafond of muur achter je staart….
9 van de 10 x betekent dat een spin.

Wat zijn jullie angsten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:04 



 
Profiel   

En 1 van de 10 keer een geest.
Ach ze moeten ergens naar kijken, *D
Ik heb veel angsten maar een kat die naar het plafond kijkt is er niet één van _O- (misschien een beetje dan.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:23 



 
Profiel   

Een vulling die eruit flikkert op vrijdagavond levert bij mij wel paniek op. Spinnen overleven het niet hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:33 



 
Profiel   

Ik moest laatst wel even flink gillen toen ik bij het keukenaanrecht bezig was en ik iets op mijn been voelde, dat was de grootste naaktslak die ik in tijden gezien heb. Bah, wat een ranzige beesten zijn dat toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:42 



 
Profiel   

Mijn angst is de tandarts.

En de dood, de gedachte dat mijn leven eens ophoudt, daar kan ik heel bang van worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:45 



 
Profiel   

Oh, dat van die kat is zo herkenbaar. Die van mij kan er ook wat van, ‘s avonds laat in het donker op mijn keukenkastje. Die miauw en die ogen maken het af, schrok me wild :wow:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:48 



 
Profiel   

Vanmiddag tijdens het mennen...denk 'wat voel ik'.. en ik kijk.... loopt er een spin van mijn leidsel mijn hand op en richting de andere hand. Snel paard stil gezet en groom gevraagd die griezel van de leidsels te verwijderen.. brrrrrrr. Ik had willen gillen maar dan waren we waarschijnlijk op hol gegaan ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:51 



 
Profiel   

Toffeltje schreef
Ik moest laatst wel even flink gillen toen ik bij het keukenaanrecht bezig was en ik iets op mijn been voelde, dat was de grootste naaktslak die ik in tijden gezien heb. Bah, wat een ranzige beesten zijn dat toch!

Oh. Nee. De hel die beesten. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:02 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Mijn angst is de tandarts.

En de dood, de gedachte dat mijn leven eens ophoudt, daar kan ik heel bang van worden.

He-le-maal mijn angsten ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:05 



 
Profiel   

Ik vond slangen echt een drama.... en adder tegen komen op de heide betekende minstens 3 maanden niet naar de heide. Dus toen heb ik een bezoekje aan Animal gebracht.

Wat er mee eindigde dat ik meerdere konings phytons in handen gehad heb :oo :):)

Als je echt bang voor slangen bent niet klikken, maar het zijn absoluut geen enge foto's.


Ik was best trots op mezelf :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:13 



 
Profiel   

Westhof schreef
Oh, dat van die kat is zo herkenbaar. Die van mij kan er ook wat van, ‘s avonds laat in het donker op mijn keukenkastje. Die miauw en die ogen maken het af, schrok me wild :wow:
[ [url=m/RXfNoo.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

In het groot afdrukken (wel bijsnijden dat je enkel de kat hebt) en voor je raam zetten... Gegarandeerd ideale halloweendecoratie :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:13 



 
Profiel   

@ Lalidan: Wauw. Wat stoer +:)+

Ja ik ben echt een zeikerd.
Ik ben niet alleen bang voor spinnen, maar ook voor de tandarts, muizen, ratten.
Brrr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:15 



 
Profiel   

Westhof schreef
Oh, dat van die kat is zo herkenbaar. Die van mij kan er ook wat van, ‘s avonds laat in het donker op mijn keukenkastje. Die miauw en die ogen maken het af, schrok me wild :wow:
[ [url=m/RXfNoo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahaha. Dit herken ik dan weer van mijn Maine Coon.
Die zit soms zo op 20cm afstand mij aan te loeren als ik slaap. Dan wordt ik wakker en kijk ik recht in die 2 kijkers die mijn ziel letterlijk zien branden ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:16 



 
Profiel   

Lalidan schreef
Ik vond slangen echt een drama.... en adder tegen komen op de heide betekende minstens 3 maanden niet naar de heide. Dus toen heb ik een bezoekje aan Animal gebracht.

Wat er mee eindigde dat ik meerdere konings phytons in handen gehad heb :oo :):)

Als je echt bang voor slangen bent niet klikken, maar het zijn absoluut geen enge foto's.
Spoiler:
[ [url=m/m2GJzC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ad7Kbm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/szcYFK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik was best trots op mezelf :j.


Oh wat een snoesjes <3 <3

Voor mij is het toch wel de tandarts, en sociale angsten

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:18 



 
Profiel   

Nou heb je even:

- Angst voor ziektes
- Angst voor controle verliezen wat zich uit in OCD
- Angst voor de dood

Ik ben hiervoor wel behandeld het liep toen destijds de spuigaten enorm uit maar heb het nu goed onder controle en weinig tot zelden last ervan.

- Angst om mensen dood in bed te vinden. Ik heb dit helaas vorig jaar mee gemaakt op mijn vorige werk met als gevolg dat collega's en werkgevers op een hele niet fijne manier met mij omgingen omdat ik ben geblokkeerd. Ik werk er nu niet meer , maar heb op mijn huidige werk met name als ik mensen uit bed moet halen nog wel een moment van spanning. Zodra ik zie dat iemand gewoon ademhaalt is er niks meer aan de hand. Maar ik schrik ook snel als ik een deur dicht hoor vallen , in mijn hoofd klinkt dat als iemand valt zomaar neer en wat moet ik dan doen? Gelukkig is de hulp daarvoor wel een stuk beter geregeld en zal ik hier op deze plek niet daarvoor afgerekend worden.

- Angst voor het donker na het bovenstaande , ik heb dit thuis dan weer niet daar durf ik rustig in het donker rond te lopen.

- Angst voor geesten :') Ik kreeg gisteren toch even een verhoogde hartslag toen op mijn werk er een speelgoed ding voor kinderen uit zichzelf even lawaai ging maken en niemand zat eraan sterker nog ik stond met een cliënt te praten en dat ding lag op de vensterbank erachter en ging af. Later kan ik er dan ook wel weer om lachen en neem ik maar voor dat het mijn oma is die vorig jaar is overleden :')

- Angst dat iemand mij een keer tegen mijzelf hoort praten ik zeg dan echt soms hele rare dingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:23 



 
Profiel   

Stoer hoor ik krijg al kriebels hij het zien van de foto’s!

Spinnen is bij mij ook echt wel een dingetje onze Stafford zat toen ook dik 5 minuten naar de muur te staren en die vond spinnen eigenlijk best leuk want die kon je opeten maar deze hoorde je terwijl die liep dus die was best groot!
Ik ben opgegroeid in Australië waar de spinnen ook haar konden hebben. Als 5 jarige pakte ik mijn levensgrote teddy beer om te knuffelen en z’n harige spin zat mij ineens aan te kijken sindsdien echt doods bang!
Krekels heb ik het ook niet op.

Ik denk dat mijn grootste angst toch de tandarts is daar wordt ik al misselijk van als ik er nu over heb. Ziekenhuizen ook al kom ik daar elke maand onderhand. Bloedprikken kan ik echt niet aan wennen brrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:30 



 
Profiel   

Heb je even?

Angst voor donker
Angst voor de dood
Angst om dierbare te verliezen
(kan ook echt niet lachen om van die "grapjes" als iemand "voor dood" speelt)
Angst dat er iets ergs met iemand gebeurd als ik erbij ben (bang dat ik dan niet weet wat ik moet doen, terwijl ik dat dondersgoed weet)
Angst voor spinnen
Angst voor vreemde geluiden (als ik iets hoor wat ik niet meteen thuis kan brengen heb ik echt meteen een hardslag van 220)
Angst voor inbrekers/overvallers

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:34 



 
Profiel   

Ik denk er gelukkig niet steeds aan maar als ik lees over bijvoorbeeld roofovervallen of overvallen met geweld of zinloos geweld dan lijkt me dat echt zo iets verschrikkelijks. Vooral bij een roof overval in je eigen normaal zo veilige thuis. Of mensen die het op hun werk meemaken. Ik hoop dat mij het nooit gaat gebeuren.

Spinnen ben ik ook bang voor, zal ik ook nooit aanraken maar ergens weet ik wel dat ze niks doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:37 



 
Profiel   

Hier ook bang in het donker en bang voor inbrekers als ik alleen thuis ben, zijn er mensen in de buurt dan kan het me niks schelen.
Ben ook altijd bang dat de brug open gaat terwijl ik er overheen loop, terwijl er slagbomen voor zitten dus slaat echt nergens op.
Een echte angst is het niet maar ik heb altijd een soort spanning als ik een stekker in het stopcontact doe, straks ontploft het apparaat dat ik aan de oplader doe of komt er een dikke steekvlam uit zoals een keer bij een kersthuisje gebeurde vroeger
En had vroeger een oude tv op mijn kamer en die maakte een heel vreemd zoem geluid en een flits als ik hem aan deed, man wat heb ik daar nachtmerries over gehad als kind!
En ik was ook altijd bang dat overvliegende vliegtuigen op mijn huis zouden vallen, ben daar nu niet meer bang voor maar als ze echt heel dicht overvliegen denk ik wel eens: moet dat nou?
Was als kind sowieso geen held, sliep onder het schuine dak en dacht altijd dat het huis in zou storten, want dat komt toch nooit blijven staan zo schuin? en was ook altijd heel bang voor brand, nu geen last meer van maar heb er nog wel vaak nachtmerries over dus onbewust ergens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:08 



 
Profiel   

Crista zo hèb ik ooit een opmerking onthouden
Ben je bang van het donker of ben je bang om alleen te zijn in het donker?
Ik vond dat eigenlijk best mooi want als iemand erbij is ben ik niet bang maar alleen in het donker zijn wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:17 



 
Profiel   

[ img ]


Verder houdt ik niet van horror (films, spooktochten (behalve als ik mensen aan het schrikken mag maken }:) :)) ))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:17 



 
Profiel   

Zijn er mensen die bang zijn om afscheid te nemen? Van je geliefden, je dieren, etc.
Ik vind dat zoon droevig idee dat ik daar een beetje bang van wordt. Doodgaan ben ik zelf niet zo bang voor. Lijkt denk ik op in narcose glijden en daarna is alles uit in die bovenkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:21 



 
Profiel   

DuFraize schreef
Zijn er mensen die bang zijn om afscheid te nemen? Van je geliefden, je dieren, etc.
Ik vind dat zoon droevig idee dat ik daar een beetje bang van wordt. Doodgaan ben ik zelf niet zo bang voor. Lijkt denk ik op in narcose glijden en daarna is alles uit in die bovenkamer.

Ja dat is echt een van de grootste ongrijpbare angsten die ik heb.

Afgelopen jaar heeft mijn broertje nog op het randje gezeten. Hij lag op de ic na een grote ingreep en ik mocht vanwege Corona niet bij hem op bezoek. (Was toen nog 2 mensen per dag maximaal) oh wat voelde ik mij machteloos.

Gelukkig alles goed afgelopen.
Maar het zet je wel even met beide benen op de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:33 



 
Profiel   

Hier bang voor vulkaanuitbraken en de zenuwen bij aardbevingen.

Het leek me altijd spectaculair, tot ik het zelf iets te live meemaakte.

Enfin, liever een grote dikke zwarte harige spin dan een vulkaan.
En ik ben echt niet dol op die spinnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 01:42 



 
Profiel   

Om mensen of dieren om mij heen te verliezen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen