Black Friday 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 21:57

Kampioen2be ja hoor :j

Er is een bokker die ooit een jasje zocht, en na een tip van mij dat daar met 75% korting heeft gevonden. Op een originele verkoopprijs van > €400 := tikte dat mooi aan.
Ik denk erover dit jaar naar de shop zelf te gaan voor mijn cap en laarzen.

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:42

Oeh

Heb ook wel een lijstje maar weet dat niet alles gaat lukken haha
- nieuwe telefoon (hopelijk lukt dat)
- en wil eigenlijk heel graag nog een canon 24-70 2.8 maar ben bang dat ik daar nog even voor moet sparen.

Riviera87
Berichten: 415
Geregistreerd: 05-05-20

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:00

Een bonen koffiemachine <3

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:46

Ik heb vorig jaar bij Kruidvat een voorraad tandpasta, shampoo en douchegel kunnen inslaan waar we minimaal 4 maanden mee rond gekomen zijn _O-
Wasmiddel idem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:04

Varekaj schreef:
Ik heb vorig jaar bij Kruidvat een voorraad tandpasta, shampoo en douchegel kunnen inslaan waar we minimaal 4 maanden mee rond gekomen zijn _O-
Wasmiddel idem.


Dat is een goede om te onthouden! :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:08

Veel acties zoals 1+1 en 2+2, of 5 stuks voor €10 van douchegels waar je anders al €3/stuk voor geeft en dat soort zaken. Scheelde toen op de volledige voorraad (over meerdere dagen gekocht) toch bijna €100 hoor!

josewoos

Berichten: 4813
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:20

Ik dacht dit jaar niks op mijn verlanglijstje te hebben, maar dankzij een vriendin had ik een ohja momentje :+

Ik zou graag nog een smartwatch willen hebben. Gewoon een simpele, maar moet me dan eerst even inlezen welke.
En dan waar met BF korting :D

Luxorvalkje
Berichten: 1937
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:40

Ik wil graag een nieuwe smartwatch.
En een luifel, maar die zie ik niet vaak in de korting

elinedeau95

Berichten: 1193
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:48

Een complete wedstrijdset kopen! Nog nooit wedstrijden gereden maar daar wil heel graag mee starten

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 23:30

Dr. Martens, een cap en parfum. Maar ik ben twee weken na BF jarig dus misschien stuur ik mijn vriend ook wel aan om iets daarvan te kopen als cadeau. :D

Yipee

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 00:05

Ik wil heel graag een robotstofzuiger. Dus hopelijk is een van mijn favoriete modellen in de aanbieding. :)

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 06:40

Er staat mij iets bij dat er een website was met alle winkels die mee doen weet iemand dat?

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 08:39

Ik heb twee dure dingen op mijn lijstje, dus denk dat het maar 1 van de 2 gaat worden. Een noise canceling koptelefoon en een garmin smartwatch. Moet alleen nog even kijken welke precies, want heb een klein en smal hoofd en idem polsen en bij dit soort dingen is het algauw: gadget, waar ga je met dat meisje naartoe? :')

Ik las hier iets over blundstones. Dat was mijn plan vorig jaar ook, maar helaas waren die toen echt nergens in de korting.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 09:15

Nog iemand die weet of er ergens korting komt op Whis sets?

Het is jammer dat Kramer niet meedoet met Black Friday, want ik wil daar een winterjas gaan bestellen. :+

Kimberley_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 09:22

Suliko schreef:
Ik heb twee dure dingen op mijn lijstje, dus denk dat het maar 1 van de 2 gaat worden. Een noise canceling koptelefoon en een garmin smartwatch. Moet alleen nog even kijken welke precies, want heb een klein en smal hoofd en idem polsen en bij dit soort dingen is het algauw: gadget, waar ga je met dat meisje naartoe? :')

Ik las hier iets over blundstones. Dat was mijn plan vorig jaar ook, maar helaas waren die toen echt nergens in de korting.


De garmin lily? Ik heb deze en vind hem niet overdreven groot en lijkt niet op een smartwatch maar is het wel

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 10:42

Nog niet black Friday maar Amazon heeft 11 en 12 oktober veel aanbiedingen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:31

AlwaysH schreef:
Nog iemand die weet of er ergens korting komt op Whis sets?

Het is jammer dat Kramer niet meedoet met Black Friday, want ik wil daar een winterjas gaan bestellen. :+


Voor de wish zou ik bij hypostore kijken. Daar heb ik hem ooit met korting besteld.

Als zou ik persoonlijk de equiteacher kopen i.p.v. de wish

Vorige jaar deed kramer wel mee, dus misschien komt het nog

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:59

Equiteacher ken ik niet. Met Whis heb ik wel ervaring.
Thanks voor de tip!

afkepieteke

Berichten: 235
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 16:18

Outdoor laarzen staan ook op mijn lijstje *D
Vorig jaar aan het einde van de winter afscheid genomen van mijn ANWB laarzen. Mocht iemand nog goede suggesties hebben, waterdichte ik houd mij aanbevolen :Y)

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:02

afkepieteke schreef:
Outdoor laarzen staan ook op mijn lijstje *D
Vorig jaar aan het einde van de winter afscheid genomen van mijn ANWB laarzen. Mocht iemand nog goede suggesties hebben, waterdichte ik houd mij aanbevolen :Y)


Zoo Adventure laarzen zijn echt heerlijk!

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:24

Kimberley_ schreef:
Suliko schreef:
Ik heb twee dure dingen op mijn lijstje, dus denk dat het maar 1 van de 2 gaat worden. Een noise canceling koptelefoon en een garmin smartwatch. Moet alleen nog even kijken welke precies, want heb een klein en smal hoofd en idem polsen en bij dit soort dingen is het algauw: gadget, waar ga je met dat meisje naartoe? :')

Ik las hier iets over blundstones. Dat was mijn plan vorig jaar ook, maar helaas waren die toen echt nergens in de korting.


De garmin lily? Ik heb deze en vind hem niet overdreven groot en lijkt niet op een smartwatch maar is het wel


Ik zoek helaas wel een smartwatch met gps functie! Denk dat ik even langs de coolblue ga om te kijken welke goed past. :D

Kimberley_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:52

Suliko schreef:
Kimberley
[quote="Suliko schreef:
Ik heb twee dure dingen op mijn lijstje, dus denk dat het maar 1 van de 2 gaat worden. Een noise canceling koptelefoon en een garmin smartwatch. Moet alleen nog even kijken welke precies, want heb een klein en smal hoofd en idem polsen en bij dit soort dingen is het algauw: gadget, waar ga je met dat meisje naartoe? :')

Ik las hier iets over blundstones. Dat was mijn plan vorig jaar ook, maar helaas waren die toen echt nergens in de korting.


De garmin lily? Ik heb deze en vind hem niet overdreven groot en lijkt niet op een smartwatch maar is het wel

Ik zoek helaas wel een smartwatch met gps functie! Denk dat ik even langs de coolblue ga om te kijken welke goed past. :D

De lily heeft toch GPS functie? Of bedoel je daarmee iets anders dan dat ik ermee bedoel.. kan er prima mee bijhouden waar ik ben geweest namelijk.

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:06

Kimberley_ schreef:
Suliko schreef:
[quote="Kimberley

De garmin lily? Ik heb deze en vind hem niet overdreven groot en lijkt niet op een smartwatch maar is het wel

Ik zoek helaas wel een smartwatch met gps functie! Denk dat ik even langs de coolblue ga om te kijken welke goed past. :D

De lily heeft toch GPS functie? Of bedoel je daarmee iets anders dan dat ik ermee bedoel.. kan er prima mee bijhouden waar ik ben geweest namelijk.


Ja, ik bedoel zowel het tracken als volgen van routes. Dus dat je gpx bestanden kan importeren.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:21

Dan moet je kijken naar bijvoorbeeld de 75RXT Forerunner. Ik heb die nu al een paar jaar dus kan vernieuwd zijn. Daarmee kan je routes maken via de app op de laptop, routes uploaden en je eigen routes tracken. Is niet gigantisch qua formaat (ik heb zelf ook dunne polsen). Als je een route moet volgen gaat hij trillen/beepen en ik zie een pijltje op mijn scherm waar ik heen moet, denk dat de nieuwere intussen echt een kaartje tonen.
Er zit ook een functie bij "terug naar start" mocht je verdwalen.

Keandra
Berichten: 1172
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:23

Wij gaan op zoek naar een nieuwe diepvriezer, groot staand model (als in zo groot je hem kan hebben, want het hondeneten moet er ook in) en nog liefst zo zuinig mogelijk (zal C-klasse zijn)