Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 93 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 325  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022

 
Profiel   

@AB gefeliciteerd!

Breien en haken doe ik niet. Ik heb op een paardenkind na geen kinderen of andere dieren.

Ik vind ook heel veel leuk en wil mij eigenlijk ook wel laten verrassen door het pakket.

Douchespullen heb ik eigenlijk wel meer dan genoeg van. Ik moet de voorraad eigenlijk eens op maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 20:27 



 
Profiel   

Plantjes zijn leuk! Binnenplanten wel veilig voor mijn binnenkat, hij proeft nog wel eens planten... Voor in de tuin zijn zaden van bloemen en groentes ook leuk :)

Volgens mij AB nog niet gefeliciteerd, bij deze *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 21:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AB! <3

Kleuren, oeeeeeeh
In mijn huis is alles wit&bruin probeer met kussentjes, foto’s kaarsen en dekentjes wat leuke kleuren toe te voegen. Het heeft alleen een must ik moet het kunnen oppakken en makkelijk kunnen verplaatsen.
De kleuren die ik zelf veel gebruik zijn roze, paars, lavendel
Pastel kleuren vind ik ook heel mooi baal alleen dat het snel viezig word.
Ik heb geen tuin en ben echt heel slecht met planten. Alleen de buiten planten op mijn werk kan ik levend houden mijn gekregen munt plantje heeft het opgegeven |( dus door planten word het helaas niet kleurrijker

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 21:35 



 
Profiel   

Haken wil ik al heeel lang doen, ik kom er alleen echt niet uit. Snap niks van die patronen en ook met YT kom ik niet verder.
Heb al elk jaar boeken over haken voor beginners gevraagd aan mijn SS, maar tot op heden nog niet in mijn pakket mogen ontvangen.


* Hint Hint * O:)

Ik ben dol op roze, maar hoef niet alles in huis in het roze, ook niet mijn kleding of voor mijn pony’s.
Qua kleding heb ik zo mijn periodes. Nu ga ik vooral voor groen.

@ Pradanaan.
Die muur is echt geweldig!!! :D *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 21:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AB, hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie lekker met elkaar genieten!

Favoriete kleur... Hangt er helemaal vanaf waar de kleur op zit. Voor de paarden vind ik roze hartstikke leuk, en de kinderkamer heeft ook veel roze, dat is echt wel een lievelingskleur. Maar in huis hoeft niet van mij. Goud is denk ik het enige wat het overal goed doet bij mij.

Edit, haken en breien: ik kan breien met lontwol en dat vind ik hartstikke leuk, alleen lontwol is zo duur... Gewoon breien is niet mijn ding. Haken lijkt me leuk, maar kan ik (nog) niet, daar wil ik nog wel eens mee beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 22:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AB!!

Ik heb even een paar pagina’s gemist. Heb ook niet heel erg veel spannends te melden op het moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 22:31 



 
Profiel   

AB, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van de kleine frummel. <3

In onze woonkamer houden we okergeel en donkergroen aan als kleuren voor accessoires.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 05:49 



 
Profiel   

Oei, reageren is er even bij ingeschoten de afgelopen week, maar heb wel redelijk meegelezen.
Moet heel eerlijk bekennen dat ik vaak ook niet weet wat te reageren omdat sommige dingen echt totaal niks bij zullen dragen voor mijn lootje en dat het dan toch meer zou passen in het kippenhok (sommige berichten).

Anyway, even een bijlees/reageer post van mij:
Er kwam wat voorbij over (koekjes) bakken.
Ik ben gek op baken, probeer graag nieuwe recepten uit, dus een lievelingsrecept toevoegen aan mijn pakket is altijd een leuk idee.


Marjo schreef
Ik heb besloten dat ik misschien wel boekenleggers wil gaan sparen :')
Maar dan wel mooie en geen kitsch ofzo.

Dit vind ik ook wel leuk.
Ik heb tegenwoordig er een handje van om meerdere boeken tegelijk te lezen, dus een toffe boekenlegger is zeker welkom.
Ik heb nu een hele mooie van TristArtist (Etsy).


Ik zag ook Dedoles weer voorbij komen, daar hebben ik en mijn vriend al meerdere sokken van, kei leuk!
Maar ik zag dus dat ze ook egelsokken sokken hadden, maar helaas niet meer in mijn maat.
Egel sokken zijn een top!


Jolien87 schreef
Ook nog een leuke trouwens: wie houdt er van kleuren?


Ik had al jaren 'relaxen colouring postcards' liggen.
Nu na mijn operatie heb ik ze bijna allemaal gekleurd (nog 1tje te gaan).
Vind het wel relaxed ja!
Wat ik alleen niet fijn vind, is als de kleurplaat in een heel strak gebonden rug zit. Heb dan toch de voorkeur dat je het 'boek' echt plat open op tafel kan leggen.


Hiraeth schreef
Pfoe. Hobby's. Ik heb net een analoge camera gekocht, dus ik heb er weer een (dure :+ ) hobby bij.


Oeh, supertof! Wat voor analoge camera heb je gekocht?
Ik fotografeer ook analoog (ja ook digitaal, maar analoog blijft toch heel tof).


Vervolgens las ik iets over droge worst en kaas.
Mwah, nee ik ben meer van de chocolade, koekjes, snoepjes, bonbons, chips.
Maar liever niet het hele pakket vol met snaai, want ik ben juist net ruim 10kg afgevallen. _O-

Streekproducten vind ik overigens echt een top!


Banjer schreef
Wij hebben gezinsuitbreiding… Mag ik jullie voorstellen aan Happy? <3


awhhhh <3 Ik ben jaloers. Mijn vriend wil absoluut geen kat. Ik zou zo graag weer een kat willen.
Over een tijdje, als het met mij weer wat beter gaat, dan gaan we wel weer nadenken over een hond. De onze is helaas paar maanden geleden ingeslapen.


Daan13 schreef
Als iemand alleen in dit topic actief is en verder niet op bokt zou ik daarvan best wel een beetje balen :o

Alleen ff rond deze tijd online zijn en het rest van het jaar afwezig...hmm nee zou mij niet passen.


Dan moeten ze mij niet aan jou geven. :o
Nee zonder gekkigheid, ik ben geen extreem actieve bakker, dat wil zeggen, ik kom wel dagelijks online, ik lees ook dagelijks, maar het is niet dat ik in het rijtje sta van 'mensen met de meeste berichten op bokt'.

Het is echter niet zo erg dat ik alleen voor Secret Santa online kom.
Maar veel meer dan in 4 of 5 verschillende topics ben ik niet actief. #)


M_D_H schreef
Kleuren, wat wel en vooral, wat niet?

Dat ligt aan waar het voor is.
In huis: Hout, natuurtinten, groen (Petrol/Peacockpride/turquoise/smaragd/zeegroen).
Kleding: Ik hou van apart. Net wat anders als anderen.
Dus ik hou wel van printjes, felle kleuren. Ik draag niet alleen maar zwart zullen we maar zeggen. Al hou ik niet perse van dierenprintjes of teksten op kleding.
Accessoires (niet in huis, dus auto, caravan, etc): Felle kleurtjes!


Charaz schreef
Hoe denken jullie over plantjes/stekjes in je pakket ?

JA! *\%/* Al had ik dat eerder in het topic ook al aangegeven.





Oh trouwens, ik heb de kerstboom al gezet <|- <|- O:) O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 07:59 



 
Profiel   

Ik heb eerder aangegeven dat ik plantjes/stekjes geen goed idee vind omdat mijn vogels het gaan slopen. Gevaarlijke planten/cactussen voor vogels zijn nog steeds een flop, maar er staan nu twee planten in mijn huis waar ze toch vanaf blijven.. Ik wil het wel proberen. Dus met het risico dat het gesloopt wordt; vogelvriendelijke plantjes/stekjes zijn welkom :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 08:36 



 
Profiel   

Charaz schreef
Hoe denken jullie over plantjes/stekjes in je pakket ?


Als het ouderwetse planten zijn, graag. Twee jaar geleden had ik een Sanseviera stek, dat is nu een mooie plant geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 08:47 



 
Profiel   

Kleuren, wat wel heeft mijn SS als ze begonnen is met, maar ook petrol vind ik trouwens wel mooi.

Aardetinten/ herfstkleuren trekken mij niet zo. Als ik iets in kleur uit zou kiezen voor in huis of om aan te trekken of naar te kijken dan worden het iig geen: zwart/ rood/ oranje of geel.

Stekjes zijn hier welkom! Afgelopen winter verhuisd, groot deel planten meegenomen maar even zoeken geweest in nieuw huis met meer zon op de ramen en de warme zomer. Ik heb ze goed water gegeven, maar iets teveel vrees ik sommige ;-(

Mijn plantenbestand is dus helaas weer wat uitgedund. Heb nog wel wat lege potten staan en potgrond. Dus stekjes van een (makkelijke ;-) ) plant welkom!

Vleesetend plantje ook ooit gehad, heb ik toen een vlieg gevoerd en ging daarna helaas heel snel dood idd. Lijkt me wel leuk om weer een keer te proberen ;j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 09:09 



 
Profiel   

_AB_ schreef
[ [url=m/VBPGTv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben weer aanwezig in het topic hoor!
Gisteren is onze prachtige zoon geboren <3


Gefeliciteerd! <3
Hoe gaat het met jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 09:16 



 
Profiel   

Fem schreef
Charaz schreef
Hoe denken jullie over plantjes/stekjes in je pakket ?

JA! *\%/* Al had ik dat eerder in het topic ook al aangegeven.

Hoe is het gegaan met de Egyptische ui die ik vorig jaar in het pakket had gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 09:23 



 
Profiel   

Die heeft het in eerste instantie goed gedaan, groeide goed, overgepot naar een grotere pot en uiteindelijk heb ik 'm buiten gezet toen ik dacht dat ie dat wel aankon, maar dat bleek toch niet het geval. Hij groeide nog een klein beetje, maar daarna stagneerde ie #) .

Maar ui lijkt bij mij altijd niet zo best te gaan, ook niet in de moestuin. :')

Nu is dit jaar mijn moestuin sowieso een overwoekerde bende geworden, doordat ik lichamelijk niet in staat was om het bij te houden.
Ik hoop dat het dit jaar beter gaat, nu ik geopereerd ben. Maar is natuurlijk nog even afwachten hoe het allemaal uitpakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 09:35 



 
Profiel   

Ik heb nog een top!

Ik heb deze knappe kerel meegebracht uit Spanje:
[ img ]

Hij is eigenlijk voor in de tuin bedoelt, maar daar vind ik hem echt te mooi voor haha.
Maar zo staat hij er maar kaal bij, dus nu denk ik - misschien iets van een leuke schaal er onder? En daar iets bij van decoratie? Ik weet alleen niet goed hoe/wat :') Mocht mijn Santa ideetjes hebben, go crazy :D

Online puzzelen is idd wel een goed idee haha, dan kunnen de katten er niet meer bij :')

En de bokker die zei dat zelfs wietplanten daar doodgaan: die zijn dan ook echt super moeilijk om te houden vind ik haha. Als ik er nog maar naar kijk, vallen ze neer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 09:51 



 
Profiel   

Planten zouden het bij mij echt heel slecht doen, ik kan een plastic plant nog vermoorden vrees ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 10:00 



 
Profiel   

Charaz schreef
Hoe denken jullie over plantjes/stekjes in je pakket ?


Ik heb niet echt groene vingers ofzo... maar plantjes/stekjes die geschikt zijn voor in een terrarium met een gekko of kameleon zouden wel een top kunnen zijn :D

Verder... haken is niets voor mij... ik heb daar het geduld niet voor :+

Gefeliciteerd met je knappe zoon, AB! *\o/* *\o/* *\o/*

De verhuisdatum voor Happy is vastgesteld: volgende week woensdag om 9:00 gaat mijn man hem halen <3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 10:24 



 
Profiel   

Banjer schreef
De verhuisdatum voor Happy is vastgesteld: volgende week woensdag om 9:00 gaat mijn man hem halen <3 *\o/*


Hoera !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 10:43 



 
Profiel   

Voordat ik het vergeet even een snelle top (op mijn werk, middelbare school, momenteel in een training): een leuke etui. Ben eigenlijk wel van de kleurtjes en patroontjes en mijn huidige etui is simpel zwart, niet echt gezellig dus. Er moet wel voldoende in passen aan pennen, potloden, whiteboard-stiften enz.

Rest lees en reageer ik later weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 13:53 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
Planten zouden het bij mij echt heel slecht doen, ik kan een plastic plant nog vermoorden vrees ik...

+1 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 14:24 



 
Profiel   

Ik heb planten genoeg momenteel... maar ik kan wel stekjes weggeven!

Ik lag hopeloos achter. Kaas en worst: yesss! Leuke sokken: yes! Leuke knoopjes van de markt of kringloop? Ook yesss


Gefeliciteerd AB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 15:20 



 
Profiel   

Ik heb onlangs mijn ananasplant vermoord vrees ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 15:34 



 
Profiel   

[ img ]

Dit is een gedeelte van mijn woonkamer, dit zijn ook mijn lievelingskleuren. Oud roze, grijs en groen vind ik ook mooi.


AB, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoontje!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 15:45 



 
Profiel   

Haken? Dat word niks :')
Plantjes wel leuk maar helaas niet echt de ruimte voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 16:14 



 
Profiel   

Ik hou dus juist helemaal niet van gehaakte of zelfgemaakte dingen. Mijn favo kleur is paars. Dan meer blauw-paars dan rood-paars. En lila!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 16:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 93 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 325  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen