Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hooi vrije joggingbroek?

 
Profiel   

Na werktijd vind ik het heerlijk om in m'n warme (polyester) joggingbroek te stappen.

Lekker flodderig ,geen gekneld, heerlijk warm en elastisch maar zodra ik bezig ben geweest met hooi "plakt" dat overal aan de broek vast en irritant is dat!

Zijn er warme joggingbroeken die niet zo hooi plakkerig zijn?

Liever niet die gladde stof broek want die is niet warm genoeg.

Iemand goede suggesties?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:06 



 
Profiel   

Ik denk dat 'joggingbroeken' en 'hooivrij' alleen in 1 zin gebruikt kunnen worden met 'zijn nooit' ertussen.
En een fleece rijbroek dan (thermo) van decathlon? Super zacht aan de binnenkant en hooiafstotend aan de buitenkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:10 



 
Profiel   

En een overall of gladde joggingbroek over je gewone joggingbroek aantrekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:14 



 
Profiel   

DuFraize schreef
Ik denk dat 'joggingbroeken' en 'hooivrij' alleen in 1 zin gebruikt kunnen worden met 'zijn nooit' ertussen.



_O- _O- ergens was ik daar al bang voor..


De fleece rijbroek heb ik wel maar dit is echt voor rond -en in huis,stal en niet voor op het paard.

Dubbele broek is onhandig en te warm.

Ben bang dat er er weinig joggingbroek opties zijn :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:15 



 
Profiel   

Ik draag de sgc anti rubbing pants. Die zijn 2 broeken over elkaar die zelfs met 30 graden nog niet te warm zijn. En met 5 graden ook niet te koud. Die buiten broek draag ik heel de dag, gewoon een gladde jogging! Je kunt ze dus met gemak los van elkaar dragen. Voordeel, je kunt er dus zo mee op je paard stappen zonder schuurplekken bij jezelf :j

https://sgcinternational.shop/product/s ... ing-pants/

En zelf uitvoerig getest, mijn gladde jassen houden nog meer hooi vast dan deze broek *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:17 



 
Profiel   

Skibroek? Ik vind ze ideaal, lekker warm en er blijft geen hooi aan plakken. Gewoon even speuren op MP :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:23 



 
Profiel   

Dank je. Dit is een site die ik nog niet had gevonden.

Interesant! Zal ff gaan kijken.


Skibroek is weer te warm en wel erg dik, zoiets draag ik althans niet de hele dag :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:25 



 
Profiel   

Ik heb een joggingbroek van Horka. Heerlijk ding, lekker warm en er blijft geen hooi aan plakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 21:06 



 
Profiel   

Ik rij met de scooter, en heb een waterdichte "plastic" broek. Super handig als ik hooi moet nemen haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 21:43 



 
Profiel   

Op stal even zn overall of grote tuin broek aan en klaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 22:18 



 
Profiel   

Ik heb daarvoor stallaarzen + een lange jas die tot over de laarzen valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:05 



 
Profiel   

Een joggingbroek kan dan wel lekker zitten maar is niet geschikt voor stalwerk. Ze worden snel vuil en gaan stinken. Toch een spijkerbroek oid aantrekken en draag je joggingbroek in huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:06 



 
Profiel   

Regenbroek er effe over heen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:06 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Regenbroek er effe over heen?

Dat is lekker zweten met stalwerk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:15 



 
Profiel   

Ik draag veel adidas broeken als ik in de avond hooi ga geven. Ik vind dat hier het minste hooi aan blijft zitten. Tuurlijk soms wel is wat maar minder dan aan mijn andere joggingbroeken. Sorry, niet hooi vrij maar wel bijnaaa...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 23:18 



 
Profiel   

Een dikke yogabroek of een dunnere met daaronder een dunne thermolegging. Sluit naadloos op elkaar aan en je kunt je zelf dus zo warm of koud kleden als je wilt zonder dat het hindert. Zit lekker soepel en strechy, maar is wel glad en blijft geen hooitje aan hangen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 04:21 



 
Profiel   

Ladyson schreef
Ik heb daarvoor stallaarzen + een lange jas die tot over de laarzen valt.

Ja zo doe ik het ook. De hele tijd broeken wisselen enzo vind ik echt geen doen.

Ik heb een dunne joggingbroek van t shirtstof zeg maar, maar dan iets dikker. Daar blijft hooi niet zo aan hangen maar die is echt te dun voor de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 08:27 



 
Profiel   

Een wandelbroek kan ook. Kijk maar eens op decathlon. Die zijn warm en glad aan de bovenzijde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 08:56 



 
Profiel   

Fijn dat er zoveel mogelijkheden worden aangeboden. :j

De Decathlon ga ik ff opzoeken,yoga broek ga ik op googlen, Adidas zet ik ook op het lijstje en de horkabroek is besteld :) heb eerder ook jassen van horka gehad en vind dat een fijn merk maar nooit gezien dat ze ook joggingbroek hebben.

Gelukkig heb ik een wasmachine en kan ik de broek zo in de was mikken als ik hem te vies of stinkerig vind ;)

Buren zijn wel gewend dat ik er soms als een sloddervos bij loop :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 12:59 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Coentjuh schreef
Regenbroek er effe over heen?

Dat is lekker zweten met stalwerk :+

Zeker := maar dan blijft je joggingbroek schoon. Moet er zelf niet aan denken dat ik erna met diezelfde joggingbroek thuis op de bank ga zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 18:58 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Moet er zelf niet aan denken dat ik erna met diezelfde joggingbroek thuis op de bank ga zitten



Ik weet niet wat jij allemaal in je joggingbroek doet maar het is niet zo dat de bagger en of stront eraan hangt ;)


Het is alleen zo irritant dat het hooi eraan blijft zitten en dat je dus voordat je naar binnen gaat ( om lekker op de bank neer te ploffen) de broek steeds moet uitkloppen,afvegen en soms realiseer ik mij dat ik dan vergeten ben om nog wat hooi in de inloopstal te doen waardoor je dus weer hooi eraan krijgt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 23:02 



 
Profiel   

Ik heb een paar trainingsbroeken van puma
Heerlijke broeken met een touwtje zodat je hem strakker om je middel kan maken
Met hooi voeren zit er wat hooi op. Maar even afkloppen en hij is weer (zo goed als) hooi vrij :D lees dat je niet wil afkloppen. Maar t is echt 1 of 2 keer met de handen er over en t is schoon. En soms als ik netjes werk is t niet eens nodig. Heb ook trainingsbroeken gehad die echt als een magneet werkten :') maar deze komt het hooi er echt pas op als je het hooi flink tegen jezelf aanhoudt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 00:06 



 
Profiel   

Een beetje afkloppen is helemaal niet erg maar bij deze joggingbroeken die ik nu draag lijkt het alsof er toch een magneet in zit en moet je echt flink bezig omdat het zo vast zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 06:11 



 
Profiel   

Een australian acetaat broek? Is glad en blijft bijna niks aan hangen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 07:18 



 
Profiel   

Daan13 schreef
Coentjuh schreef
Moet er zelf niet aan denken dat ik erna met diezelfde joggingbroek thuis op de bank ga zitten
Ik weet niet wat jij allemaal in je joggingbroek doet maar het is niet zo dat de bagger en of stront eraan hangt ;)

Nou niets, die draag ik dus niet bij de paarden omdat ik extreem schoon ben :o :=
Voor bij de paarden heb ik spijkerbroeken en rijbroeken. Dus kleed me heel vaak om op een dag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-22 21:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen