Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 94 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 325  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022

 
Profiel   

In huis wil ik absoluut geen planten hebben. Alleen wat ik op moet kweken wat enkele weken later in de tuin kan. Maar vaste kamerplanten? Nee, trekken stof en vliegen aan en je moet ze water geven. Nee, dankje. Mijn vensterbanken staan ook vol met souvenirs uit allerlei landen waar ik geweest ben.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 17:52 



 
Profiel   

Fem schreef
Daan13 schreef
Als iemand alleen in dit topic actief is en verder niet op bokt zou ik daarvan best wel een beetje balen :o

Alleen ff rond deze tijd online zijn en het rest van het jaar afwezig...hmm nee zou mij niet passen.


Dan moeten ze mij niet aan jou geven. :o
Nee zonder gekkigheid, ik ben geen extreem actieve bakker, dat wil zeggen, ik kom wel dagelijks online, ik lees ook dagelijks, maar het is niet dat ik in het rijtje sta van 'mensen met de meeste berichten op bokt'.



Ik ben jouw Santa al geweest -O- heb ik geen indruk gemaakt? :oo |(


Ik vond het best wel spannend om jou toen te hebben want je had net zo'n lastige periode achter de rug en het stond in de krant of online?

Maar nee joh, over jou was genoeg te vinden. Jij plaatst regelmatig berichten dus dat was voor mij prima en ok. Alleen had ik geen lush in de buurt :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 19:02 



 
Profiel   

Wij wonen inmiddels 2 daagjes in ons nieuwe huis *\o/* alles staat nog vol met dozen maar het begin is er.z

Voor mijn Santa wij hebben beneden flexa full jade op de muur.

[ img ]

De slaapkamer is flexa lush indigo geworden.

[ img ]

We houden ook blauw en groen aan voor decoratie en ik heb okergeel als extra kleur. Dat matcht zowel met hetgroen als blauw.

Al ben ik zelf een groot kleurenliefhebber dus kleur is altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 19:25 



 
Profiel   

Ik hou van allerlei soorten kleuren maar absoluut niet van te veel roze en te felle kleuren.De favoriete kleuren zijn zwart en blauw en rood.

_AB_, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon.
roosjenat, wat ziet Dubai er prachtig uit op de foto’s, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 21:15 



 
Profiel   

Fem schreef
Die heeft het in eerste instantie goed gedaan, groeide goed, overgepot naar een grotere pot en uiteindelijk heb ik 'm buiten gezet toen ik dacht dat ie dat wel aankon, maar dat bleek toch niet het geval. Hij groeide nog een klein beetje, maar daarna stagneerde ie #) .

Maar ui lijkt bij mij altijd niet zo best te gaan, ook niet in de moestuin. :')

Nu is dit jaar mijn moestuin sowieso een overwoekerde bende geworden, doordat ik lichamelijk niet in staat was om het bij te houden.
Ik hoop dat het dit jaar beter gaat, nu ik geopereerd ben. Maar is natuurlijk nog even afwachten hoe het allemaal uitpakt.

-O- jammer
Die van mij zijn wel aangeslagen en inmiddels best een gewas geworden. Als je tzt een herkansing wil, stuur dan even een berichtje. Dan stuur ik je een paar uitjes toe.


LWDaisy schreef
Ik heb nog een top!

Ik heb deze knappe kerel meegebracht uit Spanje:
[ [url=m/vBOJ4y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is eigenlijk voor in de tuin bedoelt, maar daar vind ik hem echt te mooi voor haha.
Maar zo staat hij er maar kaal bij, dus nu denk ik - misschien iets van een leuke schaal er onder? En daar iets bij van decoratie? Ik weet alleen niet goed hoe/wat :') Mocht mijn Santa ideetjes hebben, go crazy :D
Misschien kan je aangeven hoe groot het beeld is? Dan weet je Santa of er een petit four schaaltje onder past of dat er een maatje verkeersbord nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 21:17 



 
Profiel   

Mijn favoriete kleur is 100% roze haha! Het liefst zou ik alles roze hebben, maar dat keurt de man niet goed. :')

Ik vind groen en geel echt verschrikkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 22:17 



 
Profiel   

Mijn favoriete kleur is paars. 50 shades of paars, vind echt alle tinten mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 22:26 



 
Profiel   

Hier vooral hout en brons/bruintinten maar daar hoeft mijn santa niks mee te doen hoor. "gekke" of grappige (kerst)items zijn altijd welkom, alles met unicorns ook. Iets leuks voor de kleine mag ook als je dat leuk vindt. Hij is tegen die tijd alweer bijna een half jaar oud! Creatief ben ik zelf totaal niet trouwens, maar ik vind het wel onwijs tof als iemand iets voor me maakt. Vorig jaar bijvoorbeeld kreeg ik van de onwijs lieve bokker Pimaude gepersonaliseerde kaarsen met mijn toen recent overleden paard erop. Dat gaf me echt een brok in de keel <3 het idee dat iemand zijn best voor je heeft gedaan is vaak al hartverwarmend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 22:59 



 
Profiel   

Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Als het allemaal een beetje mee zit mogen we vandaag naar huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 06:00 



 
Profiel   

Wat fantastisch AB! Nog gefeliciteerd!

Ik zit even wat crackers met kipfilet op te eten nu. Mag tot 6.30 eten. Ik word vanmiddag geopereerd.

Onze kerstboom is blauw met wit tinten. Zal later eens een foto opzoeken. Maar ik heb zelf nog niet genoeg slingers oa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 06:11 



 
Profiel   

Sterkte met je operatie Jorex!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 08:15 



 
Profiel   

Wat fijn AB, hopelijk ben je vanmiddag thuis.

Sterkte met je operatie Jorex.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 08:17 



 
Profiel   

_AB_ schreef
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Als het allemaal een beetje mee zit mogen we vandaag naar huis!


Wat een fijn vooruitzicht!

Sterkte en succes Jorex!

Nog 80 dagen tot kerst *\o/* <|- {:) [&]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 08:34 



 

Matheno schreef
Vorig jaar bijvoorbeeld kreeg ik van de onwijs lieve bokker Pimaude gepersonaliseerde kaarsen met mijn toen recent overleden paard erop. Dat gaf me echt een brok in de keel <3 het idee dat iemand zijn best voor je heeft gedaan is vaak al hartverwarmend.


Ik kreeg ook een brok in mijn keel toen je me na de editie terug gestalkt hebt en zo'n lief berichtje achterliet ♡

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 10:45 



 
Profiel   

Succes Jorex !

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 11:06 



 
Profiel   

Bedankt voor alle beterschapswensen. Het doet goed veel pijn.

Anyway ik ben bezig met bijlezen! Beetje late to the party maar ik las een vraag over hobbies. Daar heb ik er nogal veel van, adhd en autisme is een goede combinatie voor hyperfocus en niet stil kunnen zitten. Ik kijk bijvoorbeeld amper tv zonder dat ik er iets bij doe want dat lukt mij niet.

Hobbies: paarden, 3d printen/tekenen, smeren met epoxy, aquarelverf, tekenen, haken, borduren, gamen (switch, pc, ps4), DnD, lezen, koken (vegetarisch), wiskunde, wielrennen, katten, duiken, programmeren, karten en fotografie.

Ik ga m’n best doen om de komende dagen weer helemaal bij gelezen te zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:01 



 
Profiel   

Oee kleuren een goede vraag!

Ik heb beneden pastel tinten en het lijkt dat ik daarbij groen aan het doen ben, boven op mijn slaapkamer ook groen en op de logeerkamer soort geel. Zal even kijken of ik foto’s kan plaatsen

Beneden[ img ]

Hal
[ img ]

Slaapkamer
[ img ]

Logeerkamer
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:27 



 
Profiel   

Onze kleuren. De muren moeten dus nog gedaan worden :D Verder veel houtaccenten van whitewash eiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:47 



 
Profiel   

Roodvos schreef
LWDaisy schreef
Ik heb nog een top!

Ik heb deze knappe kerel meegebracht uit Spanje:
[ [url=m/vBOJ4y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is eigenlijk voor in de tuin bedoelt, maar daar vind ik hem echt te mooi voor haha.
Maar zo staat hij er maar kaal bij, dus nu denk ik - misschien iets van een leuke schaal er onder? En daar iets bij van decoratie? Ik weet alleen niet goed hoe/wat :') Mocht mijn Santa ideetjes hebben, go crazy :D
Misschien kan je aangeven hoe groot het beeld is? Dan weet je Santa of er een petit four schaaltje onder past of dat er een maatje verkeersbord nodig is.


Ooh helemaal niet bij stilgestaan, dankjewel :D
Hij is 21cm breed, 28cm hoog :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 18:36 



 
Profiel   

In het kader van simpele dingen waar ik blij van word:

Bij een delicatessenwinkel tegen wat speciaalbiertjes uit de regio en Callebaut-drops aanlopen <3 Deze kun je onder andere bij de witte chocolademelk doen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 19:41 



 
Profiel   

Noisy schreef
Onze kleuren. De muren moeten dus nog gedaan worden :D Verder veel houtaccenten van whitewash eiken

Ook wel handig als je de foto er dan bij zet 8)7

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:47 



 
Profiel   

Oh Sam_iam wat is er gebeurd? :oo
Beterschap!!


Stekjes... JAAA leuk!!! *\o/*

Wil jij ook stekjes, mijn lootje? :P


Mijn lievelingskleur is oranje, maar daar heb ik vrij weinig van _O-
In huis heb ik donkerblauw op de muur <3 en dus ook veel dingen in huis met blauwe accenten

Op deze foto kan je de kleur wel zien!
Met mijn wandbord <3 ook leuk om daar nieuwe dingen op te hebben! Pas hem geregeld eens aan! Die plant rechtsboven was een stekje van een eerdere editie! <3 inmiddels helaasch dood
[ img ]

Ik hou nog steeds van staal en stoer/geometrisch

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 21:22 



 

Roosch schreef
In het kader van simpele dingen waar ik blij van word:

Bij een delicatessenwinkel tegen wat speciaalbiertjes uit de regio en Callebaut-drops aanlopen <3 Deze kun je onder andere bij de witte chocolademelk doen.

[ [url=m/E1yIg1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik bak graag en heb hier 10kg zakken van... dus als ik jou heb...... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 22:15 



 
Profiel   

Wat een leuke foto;s op deze pagina, allemaal helemaal mijn smaak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 00:02 



 
Profiel   

_AB_ schreef
Dankjulliewel voor de felicitaties!
Het gaat super goed met de kleine man!

Lieve schatten ik was de afgelopen dagen echt zo ontzettend moe van de dingen die moesten dat ik stil was, sorry.

Maar Ab, wat goed, gefeliciteerd! *\o/* echt de beste update tot. U toe!

Jorex een operatie, veel sterkte met het herstel.

Kleuren, lees ik, ik hou van geel vooral en van blauw.
En stekjes vind ik leuk! Of zaden voor het voorjaar of zo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 00:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 94 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 325  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen