Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 52 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

 
Profiel   

Ik wil gewoon een tijdje niets moeten, maar helaas dat gaat het komende jaar ook niet gebeuren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 00:29 



 
Profiel   

Niobe schreef
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen
Zo'n herkenbare fantasie maar hey, het is waarschijnlijk 'same oliebol, different place'.

Merlen schreef
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.
Maar wel mét de kennis van nu. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 00:37 



 
Profiel   

En met een glazen bol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 00:45 



 
Profiel   

Rawr schreef
Niobe schreef
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen
Zo'n herkenbare fantasie maar hey, het is waarschijnlijk 'same oliebol, different place'.

Merlen schreef
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.
Maar wel mét de kennis van nu. :j


Haha ja daar ben ik ook bang voor idd, of nog erger

@Zebrastreep, ik ben ook nog herstellende van een soort van burn out/depressie, dus dat kan wel kloppen. Grootste probleem is idd mijn werk en ik ben op zoek naar iets anders!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 00:50 



 
Profiel   

Voor een deel is dat natuurlijk waar, maar een jaar of langer 'abroad' kan wel heel helpend zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 01:04 



 
Profiel   

Weet je wat ook zo irritant is? COVID-tenen hebben. Ik wist niet dat je tenen zó er konden jeuken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 01:18 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Weet je wat ook zo irritant is? COVID-tenen hebben. Ik wist niet dat je tenen zó er konden jeuken.

Ho wacht is dit echt een ding? Ik heb geen covid gehad op basis van tests toen ik griepachtige verschijnselen had maar ik heb kortgeleden wel een onverklaarbare jeuk/uitslag op beide voeten gehad aan de 2 buitenste tenen en de jeuk was echt ondraaglijk. De soort jeuk waar je met een mes of ruw schuurpapier over je huid wilt schrapen. Binnen 2 weken waren de tenen weer helemaal normaal en ik heb nooit echt geweten wat er aan de hand was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 01:52 



 
Profiel   

Plafond dienst… ik wil slapen :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 06:22 



 
Profiel   

Hier ook...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 06:48 



 
Profiel   

Rawr schreef
DiscoDipp schreef
Weet je wat ook zo irritant is? COVID-tenen hebben. Ik wist niet dat je tenen zó er konden jeuken.

Ho wacht is dit echt een ding? Ik heb geen covid gehad op basis van tests toen ik griepachtige verschijnselen had maar ik heb kortgeleden wel een onverklaarbare jeuk/uitslag op beide voeten gehad aan de 2 buitenste tenen en de jeuk was echt ondraaglijk. De soort jeuk waar je met een mes of ruw schuurpapier over je huid wilt schrapen. Binnen 2 weken waren de tenen weer helemaal normaal en ik heb nooit echt geweten wat er aan de hand was.



Kan ook wintertenen zijn dat voelt ook als of er schuurpapier over je tenen wordt gehaald. Jeukt ook vreselijk! Alleen ik had het de gehele winter door. Gelukkig groei je er naar 10 jaar wat overheen heb het nu nog niet gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 07:21 



 
Profiel   

Toen ik corona had, had ik ook vreselijke jeuk over m'n hele lichaam. Was na een weekje weg maar heel irritant want ook onder warme dekens werd het erger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 07:25 



 
Profiel   

Merlen schreef
Niobe schreef
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen


+1
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.


Alsjeblieft niet... dan moet alles nóg een keer.
Doe maar gewoon 30 jaar terug, en dat mijn ouders die avond geen seks hadden. Thanks! :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 08:01 



 
Profiel   

[ img ]
Dit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 09:05 



 
Profiel   

Een ergenis van gisteren..
Met pech langs de weg komen te staan met een auto die flink aan het roken was. Zo'n 100/200m achter mij was een ongeluk gebeurd dus politie en sleepdienst etc waren al in de buurt.
Lang verhaal kort; ANWB lidmaatschap afgesloten, dik 60 minuten gewacht op de wegenwacht bij de sleepdienst om tot de conclusie te komen, na 5min, dat hij er niks aan kon doen. Wegenwacht heeft me 150m verderop naar een garage gebracht en is weggereden zonder te kijken of die garage mij wel kon helpen..

Dus ik moet ong €150 betalen voor de ANWB die maar 5 minuten heeft gekeken en m'n auto staat bij een voor mij onbekende garage -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 09:13 



 
Profiel   

Van huis naar uni is 25 minuten rijden. Maar, ik ga altijd een uur vantevoren weg zodat ik ruim een half uur heb om in de ochtend in de file te staan. Is soms nog niet genoeg, dan ben ik een paar minuten later, maar daar heb ik voor mezelf een grens getrokken, anders kan wel bezig blijven.

Nu stapte ik in de auto... reis tijd bijna anderhalf uur. Dus ik dacht nog, nou dat kan haast niet kloppen, dat zal wel onzin zijn. Helaas niet, dus ik ben maar omgedraaid en terug naar huis gegaan. Ik zou zo laat aan komen dat het helemaal geen zin meer heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 09:46 



 
Profiel   

Vandaag niet in mn beste hum.
Al weet ik waar het weg komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 10:06 



 
Profiel   

Pony staat wederom met koliek. Gisteren de da erbij gehad, maar kon alleen een beetje gas voelen en er zat een klein beetje zand bij de ontlasting. Gelijk maar psyllium besteld. Hij heeft een darmontspanner gekregen en toen ging het weer oké. Vanmorgen op stal ook helder, gooi hem op de wei, gaat ie gelijk liggen...

Daarna wel weer omhoog, wat hooi staan eten, wat gras staan eten. Gaat ie zojuist weer liggen. Ben maar even met hem weesten lopen. Nu staat hij weer goed. Ik kan gelukkig thuis werken met zicht op de wei. Ik hoop dat het een beetje een nasleep nog is van gisteren, zo niet dan haal ik er vanmiddag de da nog eens bij. Elke keer 's avonds in spoedtijd is geen pretje voor mijn portemonnee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 10:11 



 
Profiel   

Rawr schreef
Niobe schreef
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen
Zo'n herkenbare fantasie maar hey, het is waarschijnlijk 'same oliebol, different place'.


Been there, done that, kan wel aanraden :j tot op zekere hoogte uiteraard

Als je daar een nieuwe taal leert kun je ook meteen een nieuwe persoonlijkheid kweken :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 10:34 



 
Profiel   

Was je eerdere persoonlijkheid wel aardig dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 10:35 



 

Niobe schreef
Bullebeest schreef


Hier ook. Geef mij maar een warm hutje ver weg van alles en iedereen. Mag best ergens zijn waar de zon schijnt.


Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen


Nah, ik ben 130 km verhuisd om hele andere redenen. Maar niet altijd 10x over je schouder hoeven kijken voor gestoorde jeugdvriend(innet)jes of een batterij aan oud-hulpverleners, docenten en andere betrokkenen was een meer prettige bijkomstigheid dan ik ooit van te voren bedacht had :)) .

Ligt er ook wel aan wat je precies wil achterlaten misschien :') In mijn geval was dat vrij veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 10:37 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
In 3 supermarkten geweest en in geen één nog kruidnoten en pepernoten :( . Het is vandaag 5 december, ik wilde nog even inslaan!

Gisteravond lag er bij ons in de supermarkt nog voldoende (zelfs nog een 6 kilo zak), zag ik. En er werd al 30% korting op gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 10:39 



 
Profiel   

Dag 3 van migraine achter elkaar. Mijn lijf kan dit niet echt hendelen en krijgt niet de tijd om voldoende te herstellen.

Hiep hoi. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 11:43 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Was je eerdere persoonlijkheid wel aardig dan?


Ho, aardige mensen in Oostblok? Waar haal je dat idee nou vandaan...? >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 11:44 



 
Profiel   

De ex van mijn man is Sloveens en hij zegt altijd dat ik vergeleken met haar een zomerbriesje ben.

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 11:45 



 
Profiel   

Urbanus schreef
De ex van mijn man is Sloveens en hij zegt altijd dat ik vergeleken met haar een zomerbriesje ben.

:')

:')
Hij heeft wel een vertekenend beeld van wat een zomerbriesje is :') _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 11:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 52 van de 500 [ 12481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen