Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:29

Ik wil gewoon een tijdje niets moeten, maar helaas dat gaat het komende jaar ook niet gebeuren.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:37

Niobe schreef:
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen
Zo'n herkenbare fantasie maar hey, het is waarschijnlijk 'same oliebol, different place'.

Merlen schreef:
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.
Maar wel mét de kennis van nu. :j

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:45

En met een glazen bol.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:50

Rawr schreef:
Niobe schreef:
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen
Zo'n herkenbare fantasie maar hey, het is waarschijnlijk 'same oliebol, different place'.

Merlen schreef:
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.
Maar wel mét de kennis van nu. :j


Haha ja daar ben ik ook bang voor idd, of nog erger

@Zebrastreep, ik ben ook nog herstellende van een soort van burn out/depressie, dus dat kan wel kloppen. Grootste probleem is idd mijn werk en ik ben op zoek naar iets anders!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 01:04

Voor een deel is dat natuurlijk waar, maar een jaar of langer 'abroad' kan wel heel helpend zijn.

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 01:18

Weet je wat ook zo irritant is? COVID-tenen hebben. Ik wist niet dat je tenen zó er konden jeuken.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 01:52

DiscoDipp schreef:
Weet je wat ook zo irritant is? COVID-tenen hebben. Ik wist niet dat je tenen zó er konden jeuken.

Ho wacht is dit echt een ding? Ik heb geen covid gehad op basis van tests toen ik griepachtige verschijnselen had maar ik heb kortgeleden wel een onverklaarbare jeuk/uitslag op beide voeten gehad aan de 2 buitenste tenen en de jeuk was echt ondraaglijk. De soort jeuk waar je met een mes of ruw schuurpapier over je huid wilt schrapen. Binnen 2 weken waren de tenen weer helemaal normaal en ik heb nooit echt geweten wat er aan de hand was.

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 06:22

Plafond dienst… ik wil slapen :z

MyWishMax

Berichten: 25310
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 06:48

Hier ook...

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 07:21

Rawr schreef:
DiscoDipp schreef:
Weet je wat ook zo irritant is? COVID-tenen hebben. Ik wist niet dat je tenen zó er konden jeuken.

Ho wacht is dit echt een ding? Ik heb geen covid gehad op basis van tests toen ik griepachtige verschijnselen had maar ik heb kortgeleden wel een onverklaarbare jeuk/uitslag op beide voeten gehad aan de 2 buitenste tenen en de jeuk was echt ondraaglijk. De soort jeuk waar je met een mes of ruw schuurpapier over je huid wilt schrapen. Binnen 2 weken waren de tenen weer helemaal normaal en ik heb nooit echt geweten wat er aan de hand was.



Kan ook wintertenen zijn dat voelt ook als of er schuurpapier over je tenen wordt gehaald. Jeukt ook vreselijk! Alleen ik had het de gehele winter door. Gelukkig groei je er naar 10 jaar wat overheen heb het nu nog niet gehad.

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 07:25

Toen ik corona had, had ik ook vreselijke jeuk over m'n hele lichaam. Was na een weekje weg maar heel irritant want ook onder warme dekens werd het erger.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 08:01

Merlen schreef:
Niobe schreef:
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen


+1
Of 25 jaar terug in de tijd kunnen gaan.


Alsjeblieft niet... dan moet alles nóg een keer.
Doe maar gewoon 30 jaar terug, en dat mijn ouders die avond geen seks hadden. Thanks! :wave:

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:05

Afbeelding
Dit

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:13

Een ergenis van gisteren..
Met pech langs de weg komen te staan met een auto die flink aan het roken was. Zo'n 100/200m achter mij was een ongeluk gebeurd dus politie en sleepdienst etc waren al in de buurt.
Lang verhaal kort; ANWB lidmaatschap afgesloten, dik 60 minuten gewacht op de wegenwacht bij de sleepdienst om tot de conclusie te komen, na 5min, dat hij er niks aan kon doen. Wegenwacht heeft me 150m verderop naar een garage gebracht en is weggereden zonder te kijken of die garage mij wel kon helpen..

Dus ik moet ong €150 betalen voor de ANWB die maar 5 minuten heeft gekeken en m'n auto staat bij een voor mij onbekende garage -O-

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:46

Van huis naar uni is 25 minuten rijden. Maar, ik ga altijd een uur vantevoren weg zodat ik ruim een half uur heb om in de ochtend in de file te staan. Is soms nog niet genoeg, dan ben ik een paar minuten later, maar daar heb ik voor mezelf een grens getrokken, anders kan wel bezig blijven.

Nu stapte ik in de auto... reis tijd bijna anderhalf uur. Dus ik dacht nog, nou dat kan haast niet kloppen, dat zal wel onzin zijn. Helaas niet, dus ik ben maar omgedraaid en terug naar huis gegaan. Ik zou zo laat aan komen dat het helemaal geen zin meer heeft

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:06

Vandaag niet in mn beste hum.
Al weet ik waar het weg komt.

denisesilver

Berichten: 2881
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:11

Pony staat wederom met koliek. Gisteren de da erbij gehad, maar kon alleen een beetje gas voelen en er zat een klein beetje zand bij de ontlasting. Gelijk maar psyllium besteld. Hij heeft een darmontspanner gekregen en toen ging het weer oké. Vanmorgen op stal ook helder, gooi hem op de wei, gaat ie gelijk liggen...

Daarna wel weer omhoog, wat hooi staan eten, wat gras staan eten. Gaat ie zojuist weer liggen. Ben maar even met hem weesten lopen. Nu staat hij weer goed. Ik kan gelukkig thuis werken met zicht op de wei. Ik hoop dat het een beetje een nasleep nog is van gisteren, zo niet dan haal ik er vanmiddag de da nog eens bij. Elke keer 's avonds in spoedtijd is geen pretje voor mijn portemonnee.

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:34

Rawr schreef:
Niobe schreef:
Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen
Zo'n herkenbare fantasie maar hey, het is waarschijnlijk 'same oliebol, different place'.


Been there, done that, kan wel aanraden :j tot op zekere hoogte uiteraard

Als je daar een nieuwe taal leert kun je ook meteen een nieuwe persoonlijkheid kweken :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:35

Was je eerdere persoonlijkheid wel aardig dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:37

Niobe schreef:
Bullebeest schreef:


Hier ook. Geef mij maar een warm hutje ver weg van alles en iedereen. Mag best ergens zijn waar de zon schijnt.


Ik fantaseer weleens over gewoon een keer verdwijnen, ergens heen gaan waar niemand me kent en opnieuw beginnen


Nah, ik ben 130 km verhuisd om hele andere redenen. Maar niet altijd 10x over je schouder hoeven kijken voor gestoorde jeugdvriend(innet)jes of een batterij aan oud-hulpverleners, docenten en andere betrokkenen was een meer prettige bijkomstigheid dan ik ooit van te voren bedacht had :)) .

Ligt er ook wel aan wat je precies wil achterlaten misschien :') In mijn geval was dat vrij veel.

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:39

iirrssjjee schreef:
In 3 supermarkten geweest en in geen één nog kruidnoten en pepernoten :( . Het is vandaag 5 december, ik wilde nog even inslaan!

Gisteravond lag er bij ons in de supermarkt nog voldoende (zelfs nog een 6 kilo zak), zag ik. En er werd al 30% korting op gegeven.

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:43

Dag 3 van migraine achter elkaar. Mijn lijf kan dit niet echt hendelen en krijgt niet de tijd om voldoende te herstellen.

Hiep hoi. 8)7

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:44

Urbanus schreef:
Was je eerdere persoonlijkheid wel aardig dan?


Ho, aardige mensen in Oostblok? Waar haal je dat idee nou vandaan...? >;)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:45

De ex van mijn man is Sloveens en hij zegt altijd dat ik vergeleken met haar een zomerbriesje ben.

:')

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:48

Urbanus schreef:
De ex van mijn man is Sloveens en hij zegt altijd dat ik vergeleken met haar een zomerbriesje ben.

:')

:')
Hij heeft wel een vertekenend beeld van wat een zomerbriesje is :') _O-