Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:50

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:
De ex van mijn man is Sloveens en hij zegt altijd dat ik vergeleken met haar een zomerbriesje ben.

:')

:')
Hij heeft wel een vertekenend beeld van wat een zomerbriesje is :') _O-
Alles is relatief, Dees. _O-

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:52

Traanogen van de zon. Terwijl het zo heerlijk is dat die weer schijnt.

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 12:01

Urbanus schreef:
De ex van mijn man is Sloveens en hij zegt altijd dat ik vergeleken met haar een zomerbriesje ben.

:')


Het ergste is dat me er iets bij kan voorstellen :+

Mijn vriend vindt het wel helemaal geweldig in Polen, zeker in die godvergeten dorpjes waar honden uit hun reet blaffen, en al die jonge meiden nog net niet kwijlen als ze een Nederlander zien :')

beegee
Berichten: 949
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 12:01

Pfff. Ik moet meer uren gaan werken omdat ‘t leven simpelweg te duur wordt op het moment. Dus ik dat berekenen, waarmee ik ‘t beste uitkom. Door m’n hogere inkomen zal ik dan geen zorgtoeslag meer krijgen, waardoor ik boven die verhoging dus NOG meer moet werken om er effectief wat aan over te houden. Dat had ik even niet bedacht := Bummer. Ik zou met 4 uur extra in theorie uit moeten komen, 32 uur, maar dat moeten er nu dan minimaal 36 worden om het verlies aan zorgtoeslag te compenseren :').

denisesilver

Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 12:04

denisesilver schreef:
Pony staat wederom met koliek. Gisteren de da erbij gehad, maar kon alleen een beetje gas voelen en er zat een klein beetje zand bij de ontlasting. Gelijk maar psyllium besteld. Hij heeft een darmontspanner gekregen en toen ging het weer oké. Vanmorgen op stal ook helder, gooi hem op de wei, gaat ie gelijk liggen...

Daarna wel weer omhoog, wat hooi staan eten, wat gras staan eten. Gaat ie zojuist weer liggen. Ben maar even met hem weesten lopen. Nu staat hij weer goed. Ik kan gelukkig thuis werken met zicht op de wei. Ik hoop dat het een beetje een nasleep nog is van gisteren, zo niet dan haal ik er vanmiddag de da nog eens bij. Elke keer 's avonds in spoedtijd is geen pretje voor mijn portemonnee.

Hij ging zojuist weer liggen, en ook rollen, dus de dierenarts aan het bellen en tegelijk de pony in de benen. Mee dat zij opnamen, mest de pony 8)7

Nou ja, hopen dat dat was wat vastzat. Nog even tien minuten gestapt ivm mogelijke gasophoping. Meneer staat nu rustig hooi te eten. Ik wil ook niet dat de darmen helemaal stil komen te liggen. We kijken het maar even aan.

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 12:39

denisesilver schreef:
denisesilver schreef:
Pony staat wederom met koliek. Gisteren de da erbij gehad, maar kon alleen een beetje gas voelen en er zat een klein beetje zand bij de ontlasting. Gelijk maar psyllium besteld. Hij heeft een darmontspanner gekregen en toen ging het weer oké. Vanmorgen op stal ook helder, gooi hem op de wei, gaat ie gelijk liggen...

Daarna wel weer omhoog, wat hooi staan eten, wat gras staan eten. Gaat ie zojuist weer liggen. Ben maar even met hem weesten lopen. Nu staat hij weer goed. Ik kan gelukkig thuis werken met zicht op de wei. Ik hoop dat het een beetje een nasleep nog is van gisteren, zo niet dan haal ik er vanmiddag de da nog eens bij. Elke keer 's avonds in spoedtijd is geen pretje voor mijn portemonnee.

Hij ging zojuist weer liggen, en ook rollen, dus de dierenarts aan het bellen en tegelijk de pony in de benen. Mee dat zij opnamen, mest de pony 8)7

Nou ja, hopen dat dat was wat vastzat. Nog even tien minuten gestapt ivm mogelijke gasophoping. Meneer staat nu rustig hooi te eten. Ik wil ook niet dat de darmen helemaal stil komen te liggen. We kijken het maar even aan.



Misschien even wat olie geven totdat je de zandwegkuur binnen hebt?

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:08

Ik had zo veel plannen om vandaag productief te zijn. Had, want ik kom maar niet op gang ofzo :')

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:18

Vandaag zouden ze tussen 13.00 en 17.00 uur mijn rookmelders komen controleren. Ga ik net nog even gauw boodschappen doen, ligt er een kaart in de brievenbus, (brievenbussen zitten beneden en heb ik dus geen zicht op) We hebben u gemist om 9.34uur.

1 als je een tijdsblok stuurt, is het wel handig om je daar aan te houden.
2 als ik die kaart niet had gezien, had ik dus de hele middag voor niks zitten wachten.
3 ik was gewoon thuis rond die tijd

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:19

Telpeva schreef:
Ik had zo veel plannen om vandaag productief te zijn. Had, want ik kom maar niet op gang ofzo :')

Dat had ik ook. Gaf mezelf een schop onder mijn hol. Dus toch wat gedaan…

Ging ik naar het station want ik heb een belangrijke presentatie. Rijden er geen treinen. Kon ook niet omreizen.

Zit nu in zo’n godvergeten vervangend vervoer bus uit 1992. _O-

denisesilver

Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:48

@hagelslag, olie heeft hij inderdaad gehad. Net nog eens gebeld, dierenarts die wil eigenlijk een scopie doen ivm stress/medicijnen door het ongeluk een paar maanden geleden en aanhoudende kwakkelende gezondheid, maar ik heb nu geen auto staan om de trailer te trekken. Hij ligt nu weer, maar is wel rustig. Als hij nog zo is eind de middag dan haal ik er een da bij voor darmontspanner, anders staan we 's avonds/'s nachts weer. Als het erger wordt dan laat ik de da eerder komen natuurlijk.

Heb zelf maar een verlof dag tussen kerst en o&n ingetrokken, die ik vandaag in ga zetten, als het systeem het toelaat, en anders morgen. Dan boek ik de uren van morgen op vandaag. Kan me zo toch niet concentreren. Ga zo maar verder zorgen dat de rest van de wei afkomt.

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 15:03

Boeren....
Besteld voer, zet zn bedrijfsauto daar waar ik moet staan.
Als ik dan direct ernaast geparkeerd heb moet hij percee weg.
Wat natuurlijk niet lukt aangezien ik hem vast heb gezet.
Dus hij mag nu 10-15 minuten wachten :Y)

Afbeelding

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:13

Marcella schreef:
Valerie93 schreef:
Volle bijholten, zo erg verkouden is echt niet leuk meer. Zelf vermoeden dat het corona is maar testen blijven negatief.

Ondertussen 3 lagen kleding aan, fleecedeken erbij en heb het nog koud ook nog eens sluimerende migraine erbij echt top dit!

Heb je misschien ook niet een kaakontsteking dit geeft ook volle bijholten.


Nee dat niet, bij holte is nu leeg zit nu echt in mijn voorhoofd. Vannacht kwam helaas ook echt de migraine door. Heb morgenochtend afspraak bij de huisarts.

denisesilver

Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:46

Nou, pony staat op de kliniek. Krijgt morgen een maagscopie. M'n zus heeft m al ter dode afgeschreven *\o/* _-:(

Dan nog die kl*te trekker waar ik 0.0 mee kan. Zwagers vader heeft de hef de vernieling ingeholpen, maar die hebben ze ff zelf "gemaakt". Top weer vandaag.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 18:21

Achterlijke blonde lomperik die haar nieuwe, dure deken al gemold heeft. Ze heeft hem nog geen 10 dagen op gehad ;( :x

(Weten jullie of er zaken zijn waar je een nieuwe gesp (voorsluiting) er weer aan kan laten zetten? De gesp in kwestie is niet meer onder ons, die is ook vakkundig weg gemoffeld) )

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 18:22

Dat ik net in een telefoon marketing actie ben getrapt.. morgen maar weer alles rechtzetten. Gedoe allemaal

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:01

Dat wij geen vrij krijgen in December vanwege de kerst drukte en te weinig mensen.

En nu krijgt een collega de laatste week van December wel vrij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:07

paddington schreef:
Dat wij geen vrij krijgen in December vanwege de kerst drukte en te weinig mensen.

En nu krijgt een collega de laatste week van December wel vrij.

Misschien een goede reden? Familie waar t niet goed mee gaat, oid.

If not, dan zou ik er wat van zeggen.

Novastar
Berichten: 263
Geregistreerd: 19-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:13

@Berdien,
wij laten onze herstellingen doen in de ruitersportwinkel waar we steeds gaan. Ze herstellen zowel dekens als lederwerk (hoofdstellen enz.). Ook laten we daar onze dekens en dekjes enz. wassen. Eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat misschien niet overal zo is…
En anders kan een schoenmaker je misschien verder helpen? Succes!

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:16

Nee hij ging zuipen en feesten..
Ik ga er morgen idd er maar even over hebben.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:45

Berdien schreef:
Achterlijke blonde lomperik die haar nieuwe, dure deken al gemold heeft. Ze heeft hem nog geen 10 dagen op gehad ;( :x

(Weten jullie of er zaken zijn waar je een nieuwe gesp (voorsluiting) er weer aan kan laten zetten? De gesp in kwestie is niet meer onder ons, die is ook vakkundig weg gemoffeld) )


Die van mij sloopt ook zijn gespen, ik haal die er gewoon af en maak dan de repen gewoon vast aan de ringetjes. Hoop dat het duidelijk is.

Afbeelding

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:47

Yes! Haar sluiting is alleen anders:

Afbeelding

De onderste sluiting is… verdwenen ^)

Via het dekentopic de tip gekregen om dit te melden bij de winkel dus dat ga ik morgen maar doen.

Anastasia24

Berichten: 2708
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:51

Ik kom me even ergeren over de update 2h22 van windows 11. Zou toch denken dat aan zoiets wel mensen met verstand werken. Was nou maar bij windows 10 gebleven. |(

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:53

Ik woon niet in een grote stad maar het begint nu al, veel vuurwerk, ik hoor alarmen overal van auto's en heel veel geschreeuw buiten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:55

Lestrange01 schreef:
Ik woon niet in een grote stad maar het begint nu al, veel vuurwerk, ik hoor alarmen overal van auto's en heel veel geschreeuw buiten.

Marokko heeft gevoetbald. Misschien heeft t daarmee te maken :=?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:56

Niet meteen een ergernis... Maar Kirstie Alley is overleden :\.